De website is niet geheim, hoor. De globale inhoud ook niet. De details wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:45 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
(..) de enorm geheime website. (...)
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
Nix mis met een beetje retoucheren, is heel gewoon en gebeurde ook al in het analoge tijdperk, zij het iets omslachtiger![]()
Prima!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:50 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ha, T-A
Ook voor jou, de vraag:
[..]
verder in FOT SC #80 - digitale nosejobs en andere ranzigheden ?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef rustig het volgende:
[..]
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?
Iemand kan nog zo 'mismaakt' zijn of cosmetisch storende factoren hebben,
maar door een bepaalde blik of houding kan de foto tig keer mooier zijn
dan de foto van een 'perfect' fotomodel.
klinkt misschien wel erg serieus en zwaar. maar die cosmetische grens is zo twijfelachtig.
als ik een model heb gefotografeerd, vervolgens iets cosmetisch (mbv photoshop) heb gewijzigd,
heb ik niet het idee meer dat het 'echt' is.
leuk onderwerp om over te discussieren, maar zoals Vliegvrager al opmerkte hierover is
het moeilijk eens worden. Ieder zijn mening en visie! En natuurlijk kan een kleine wijziging
in sommige gevallen geen kwaad
back on topic
yessir.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
verder in FOT SC #80 - digitale nosejobs en andere ranzigheden ?
even in navolging (zal vast al wel gezegd zijn...)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff een pakketje maken voor op de site Ronald! komt er zo aan
In een mooi landschap haal ik ook wel eens een lantaarnpaal of electriciteitsdraden weg hoor, het gaat om het totaalbeeld. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je meteen een heel lichaam moet veranderen natuurlijk...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:02 schreef rustig het volgende:
[..]
Het ligt dieper. Waar streeft men naar? Perfectie?
Iemand kan nog zo 'mismaakt' zijn of cosmetisch storende factoren hebben,
maar door een bepaalde blik of houding kan de foto tig keer mooier zijn
dan de foto van een 'perfect' fotomodel.
klinkt misschien wel erg serieus en zwaar. maar die cosmetische grens is zo twijfelachtig.
als ik een model heb gefotografeerd, vervolgens iets cosmetisch (mbv photoshop) heb gewijzigd,
heb ik niet het idee meer dat het 'echt' is.
leuk onderwerp om over te discussieren, maar zoals Vliegvrager al opmerkte hierover is
het moeilijk eens worden. Ieder zijn mening en visie! En natuurlijk kan een kleine wijziging
in sommige gevallen geen kwaad
back on topic
Zo jammer van die mensen op de achtergrond...deze foto is heerlijk spontaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kwam ook nog deze tegen
[afbeelding]
ja ze heeft een zonnebril opquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef MaRySe het volgende:
Jammer dat je geen ogen ziet op die foto
Haha, ik heb ook wel eens een bird weggesoept van een mooie blauwe lucht bij het Disneykasteel.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In een mooi landschap haal ik ook wel eens een lantaarnpaal of electriciteitsdraden weg hoor, het gaat om het totaalbeeld. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat je meteen een heel lichaam moet veranderen natuurlijk...
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zo jammer van die mensen op de achtergrond...deze foto is heerlijk spontaan
Hallo! Ben jij moderator ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hallo! Is dat hier slowchat?
[afbeelding]
hahaha ik wilde net zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hallo! Ben jij moderator ofzo?.
Wannabee-crewquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Hallo! Is dat hier slowchat?
[afbeelding]
wzzquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:50 schreef Skaai het volgende:
TVPGGDTPGPTTAJB.
Het lijkt net of ze iets in haar mond heeftquote:
Oeh, mooi!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:13 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Nog eentje van Ronalds hand.![]()
Stukje waterpijp?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt net of ze iets in haar mond heeft![]()
KTLJAJLTquote:
Meer iets waar ze zich een beetje ondeugend over voeltquote:
augustus pas hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
pardon?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
ETDVVZZANTquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:55 schreef Auticia het volgende:
JFMAMJJASOND
beginletters van de maanden van het jaarquote:
Ik ben opvul materiaalquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
foto om de tekst op te vullen
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |