Waarschijnlijk was het in werkelijkheid iemand met mooie blauwe ogen... zie een van mijn eerdere foto's.quote:
Kan helemaal nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:21 schreef luap het volgende:
[..]
Leuk dit, kom we laten Pea ook mee doen
Ik zag dit:
[afbeelding]
rare bokehquote:
De mijne staan er alquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Wie oh wie stuurt mij vandaag een zipje? Ik heb nog niks nieuws om on line te zetten...
Gisteren wilde ik je sturen, maar toen wilde je wachten op de kleurenfoto'squote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:32 schreef RonaldV het volgende:
Wie oh wie stuurt mij vandaag een zipje? Ik heb nog niks nieuws om on line te zetten...
Werken, kreng!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gisteren wilde ik je sturen, maar toen wilde je wachten op de kleurenfoto's
quote:
Moest dat nou?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:39 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kan helemaal nietwant toen ik die in mijn handen had zag ik de al eerder geposte..
[afbeelding]
zonder camera!
wel goed gelukte foto trouwens, die wil ik wel in het groot![]()
WZZquote:
ohoh....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:02 schreef luap het volgende:
[..]
wacht maar ik heb nog werl iets voor jou... eerst film afkijken![]()
Nou zo erg is het nou ook weer niet hoor, 't is nu reclame ik zal even kijken waar ik hem ook weer heb.quote:
Wat een leuke foto!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef luap het volgende:
Die hebben het vast niet over koetjes en kalfjes.
[afbeelding]
grote versie voor/van pea: link
waarschijnlijk hebben ze het over camera's of zo![]()
Dank je voor de grote versiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:10 schreef luap het volgende:
Die hebben het vast niet over koetjes en kalfjes.
[afbeelding]
grote versie voor/van pea: link
waarschijnlijk hebben ze het over camera's of zo![]()
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:28 schreef pea4fun het volgende:
We hadden het natuurlijk over al de fokkers die op de meet waren
Zoiets jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"
Fles: "Wie?"
*De naam van Luap mag door elke andere willekeurige fokker vervangen worden
Mooi hoor! Vooral #1,3 en 7 vind ik super.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo zeg.....het is hier toch geen slowchat
Foto's dan maar he
topquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hallo zeg.....het is hier toch geen slowchat
Foto's dan maar he
Zoals beloofd nog een restantje zwartwit
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan nu kleur....die waren wat minder dan de zwartwit-versies. Volgens mij door de felle zon
het is ook nooit goed
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps ik zei 3 hè? Bedoelde idd 4 die wat closer up is genomen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
Dank je
Ik zelf vind #4 helemaal topBij #7 is het zo jammer dat dat ding op groot formaat gewoon niet goed scherp is
Ik kijk wel een beetje zuur door mijn tijdelijke neuscorrectiequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:16 schreef purplerose het volgende:
woeiiiiiiiii ze zijn mooi meneer de Hoog, vooral die van auticia met dr vriend, echt kjoet
Uhm, vervang dat wie door welke is dat en een speurend rondkijken en je zit er niet zover naastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:40 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Pea: "Zeg Fles, wat vind jij van Luap*?"
Fles: "Wie?"
*De naam van Luap mag door elke andere willekeurige fokker vervangen worden
Ja, ik ze waren erg goed te zien!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:17 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik kijk wel een beetje zuur door mijn tijdelijke neuscorrectie.
Hebben trouwens meer mensen last van opgezwollen aderen als het zo warm is?
Toepsquote:
Dat stiekume oogje naar de camera!quote:
Ik heb er straks nog 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat stiekume oogje naar de camera!![]()
Ik gebruik het woord eigenlijk nooit, maar volgens mij is dit wat ze met "guitig" bedoelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |