Ik wacht op de cd/dvd die Xila voor mij maakt met de scans van mijn zw/w rolletjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Het begint een beetje leeg te druppelen in het Lek-topic he?
zijn de foto's nu al op??
Pfff, kan hij niet een beetje opschieten??quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wacht op de cd/dvd die Xila voor mij maakt met de scans van mijn zw/w rolletjes.![]()
En de rest vind ik zelf niet echt postingswaardig. (nog niet)
Xila zag al wel wat leuke foto's van jouw er tussen zitten..quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
Ik moet nog een hele serie van Re krijgen, on the rocks. Ik heb niet voor niks mijn leven gewaagd natuurlijk!
Ik ga straks foto's halenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:07 schreef Puckzzz het volgende:
Het begint een beetje leeg te druppelen in het Lek-topic he?
zijn de foto's nu al op??
Prioriteitenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:02 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben op dit moment even heel erg druk met de introductie voor de eerstejaars hier op de universiteit, maar zodra dat voorbij is krijgen jullie ook van mij nog wat foto's te zien.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben weer terug van mijn introductie
Heb jullie zoveel gemist
Heeeeeeee!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:11 schreef Rhanna het volgende:
Ik ben weer terug van mijn introductie
Heb jullie zoveel gemist
quote:
Dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
Ik moet nog een hele serie van Re krijgen, on the rocks. Ik heb niet voor niks mijn leven gewaagd natuurlijk!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:28 schreef Rhanna het volgende:
Ach.. die heeft het veel te druk
Ik sta zo wel bekend als een rokkenjager .. Auticia
Dat willen ze hier allemaalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:31 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je wil toch niet met me tongen, hè.
.
Dat zal wel meevallen, RonaldVquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat willen ze hier allemaal
Ow, enne: ik ben weer thuis!
we?quote:
je had beter koninklijk "we" kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:44 schreef Re het volgende:
MPS
Wil je weer aandacht dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Toeps het volgende:
Zeg, gaan we nog foto's posten hier?
Re, en alter ego?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:59 schreef Rhanna het volgende:
Modderfokkers.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:27 schreef luap het volgende:
Hey Re heb je toevallig het plaatje dat je hier aan het maken bent
[afbeelding]
he-he oww viel wel mee geloof ik hoor.. ff kijken nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:49 schreef luap het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook wat jij zag op dat moment, ongetwijfeld net zoon scheve kop
Mongolië ligt boven China, niet?quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Nu de vraag, wat zag híj dan weer?
Leuk dit, kom we laten Pea ook mee doenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:10 schreef Toeps het volgende:
Nu de vraag, wat zag híj dan weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |