Senks..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef GF het volgende:
Sorry, geen ervaring mee ofzo. Maar lijkt me rot zeg
Sterkte.
Ik had ook ooit een kat die iets had (die was niet helemaal goed, had m'n ma ook aangevallen) Die moesten ze toen gaan vangen waarbij de kat ook letterlijk door de kamer vloog en sporen van bloed en urine achterliet. Dus daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Senks..
Het is erg moeilijk om die aanvallen mee te maken want je staat compleet machteloos als je kat vanwege de stuiptrekkingen letterlijk door de kamer stuitert en onderwijl urine verliest en kwijlt als een gek. En dan die blík in zijn ogen...![]()
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:23 schreef DuchessX het volgende:
Het is erg moeilijk om die aanvallen mee te maken want je staat compleet machteloos als je kat vanwege de stuiptrekkingen letterlijk door de kamer stuitert en onderwijl urine verliest en kwijlt als een gek. En dan die blík in zijn ogen...![]()
Ik heb van mijn DA begrepen dat ze er idd zelf niks van meekrijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraag
Nee juist niet omdat medicatie de resultaten van de komen de onderzoeken beďnvloed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:18 schreef moussy het volgende:
Stomme vraag misschien, maar heb je niet iets van valium mee gekregen, stesolid of zo?
Bailey wordt superslijmerig (en hij is al zo slijmerig) en zijn ogen worden heel groot...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef yvonne het volgende:
Ik heb een kat met epilepsie gehad.
Zie je het bij jouw kat aankomen?
Als in, rondjes rennen, staart proberen te pakken x 500, ander "wild"en op het eerste gezicht speels gedrag?
Ach nee moussy...!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:22 schreef moussy het volgende:
Op de grond krabbelen kan zelfs al een teken zijn van een aanvalletje...
Zondag is 1 van onze katten overleden, die achteraf een hersentumor gehad schijnt te hebben en daardoor een mega-epileptische aanval heeft gehad![]()
Yep dat heb ik ook gelezen/gehoord.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:24 schreef thaleia het volgende:
[..]
Het ziet er vast erg zielig uit maar is het niet zo dat epileptici van een aanval zelf niets meekrijgen? Ik heb dat iig over mensen wel gehoord, of het bij katten hetzelfde werkt is natuurlijk maar de vraag
Goed onthouden hoor! Diddle heeft verstopte traanbuisklieren en Bailey had vorig jaar blaasgruis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:05 schreef buitenbeentje het volgende:
Jullie weten ze wel uit te zoeken he?![]()
Eerst Diddle met zijn oogje, vervolgens Bailey (of was dat Snuggles?) met zijn blaasgruis en nu dit. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Fijn dat het wat eerder kan. Ik hoop echt dat het -snel- op te lossen valt en hij er weer helemaal bovenop komt. 't Lijkt me idd heel erg om je poezebeest zo te zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:24 schreef DuchessX het volgende:
Bailey kan woensdag in Utrecht terecht bij de kliniek van de universiteit.![]()
En dalijk kunnen we een lichte anti-bioticakuur ophalen bij de DA voor het geval hij een ontsteking in zijn hoofd heeft. De DA vermoedt dat zijn epilepsie een uiting is van een of andere neurologische ontsteking of iets anders in zijn hersentjes. De antibioticakuur zal de onderzoeken niet beďnvloeden.
Moet nu weg, heb je mss een link??? Senks vast!quote:Op donderdag 1 september 2005 19:44 schreef Uhmmie het volgende:
misschien is het handig om even in het andere katten & epileptie topic te gluren ook
misschien hebben jullie wat aan elkaar
Ik doe het wel even zo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:31 schreef buitenbeentje het volgende:
Verbal, kan je Epilepsie bij katten. niet bij dit topic in mergen?
quote:n het SC topic alhier kwamen onlangs ook wat vragen over katten met epilepsie. Ik ben maar even zo brutaal om er een apart topic over te openen.
Zal ook maar meteen van wal steken.
In het dierenasiel waar ik werk is gisteren een poes binnengebracht met epilepsie. Ik heb ruime tijd gewerkt met mensen met epilepsie, maar bij een kat had ik het nog nooit gezien en ik weet ook nog niet zoveel over anti-epileptica bij dieren, vandaar dit topic.
Om het maar even kort te houden, de poes die in het asiel is gebracht is gevonden, de eigenaar krijgt 2 weken om zich te melden en zoals het er nu naar uitziet laat men de poes, als ze niet wordt opgehaald door de eigenaar, na die 2 weken inslapen. Ik hoop natuurlijk voor de poes dat ze naar huis kan.
Maar als dat niet zo mag zijn...heb ik me voorgenomen om een goed huisje voor haar te zoeken en haar eventueel zo lang zelf in huis te nemen, maar eerst wil ik tot op de bodem uitzoeken hoe dierwaardig haar bestaan is. Ik vind dat het leven voor haar wel zo aangenaam mogelijk moet zijn.
Nu krijgt ze preventief elke dag een valiumpil om haar (behoorlijk heftige) aanvallen (schreeuwen, gillen) te voorkomen, waardoor ze dus vrijwel de hele dag een beetje versuft voor zich uit kijkt en zo slap als een theedoekje is.
Ik las op internet verschillende dingen, ook over anti-epileptica, maar de verhalen waren dusdanig oppervlakkig dat ik volgende week naar de dierenarts ga om te vragen of en hoe haar leven zo aangenaam mogelijk gemaakt kan worden.
Graag wil ik hier ervaringen van mensen horen over (hun) kat(ten) met epilepsie, over medicatie daartegen, etcetera.
Al gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 06:49 schreef DarkElf het volgende:
probeer het anders eens op dat kattenforum?
Bedankt, deze link kende ik nog niet en zo te zien is er veel te vinden over epilepsie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 07:41 schreef Uhmmie het volgende:
je kan het op kattenplaza.nl proberen
daar zit een forum over katten.. met veel mensen met veel poezen
varierend van meisjes van 11 met 1 kat.. tot volwassenen met al tig jaar een eigen cattery
dus wie weet
Volgens die dierenarts was haar hartje zo groot geworden dat het niet lang zou duren voordat ze zelf dood zou gaan. We zijn inderdaad héél blij dat we niet naar hem geluisterd hebben!quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef Uhmmie het volgende:
waarom zou je dr dan moeten laten inslapen?
je bent zeker heel blij dat je niet naar die vent hebt geluisterd?
Nee de UKG is gebeld maar we hebben nog geen duidelijkheid over hoe en wat. Aanvankelijk kunnen we pas 22 (!!!!!!) sept. terecht (de behandelend neuroloog is op vakantie) maar daar gaan we niet mee akkoord aangezien de neuroloog met ons heeft afgesproken dat we met spoed terug moesten komen als het weer zou gebeuren. Nu moeten we tussen 13.00 en 13.30 met neurologie bellen en hopelijk kunnen we dan ergens tussen door terecht (het is er schijnbaar ontzettend druk).quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:39 schreef DarkElf het volgende:ik hoop zo dat het beestje snel geholpen kan worden.. en dat ze
erachter komen hoe dit nou komt.
dit zal hem toch helemaal uitputten denk ik dan als leek zijnde,
maar goed neem aan dat je de da weer gaat bellen?
Een kitten van ons kreeg epilepsie door een verkeerde inenting van de dierenarts. Dat is vanzelf overgegaan na een paar maanden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft ervaring met epilepsie bij een kat? Wat is of was de oorzaak en krijgt de kat er nu medicatie voor? Wie is al eens met zijn of haar kat naar zo'n speciale kliniek geweest voor dergelijke testen?
Wat naar allemaal.. Meer dan jullie sterkte wensen kan ik niet doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben helemaal van slag door alles rondom Bailey. De angst dat hij weer een aanval krijgt, de machteloosheid wanneer hij een aanval heeft, angst dat hij permanente hersenbeschadiging oploopt of dat zijn hartje het niet meer aan kan.
Bailey heeft binnen 18 uur nu 4 aanvallen gehad en dat is gewoon echt erg slecht...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat naar allemaal.. Meer dan jullie sterkte wensen kan ik niet doen.
Bij deze dus.![]()
Nee, hij meurt zo naar de kattenpis dat hij gewassen moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Uhmmie het volgende:
hoezo douche dan?
of leg je hem daar neer als hij een aanval heeft?
Probeer dat maar eens bij een kat, ding heeft hij er zo afgescheurd.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Sessy het volgende:
Kun je hem misschien pampers omdoen? Doen ze met apen ook.
Zit vol. Als er eerder plek is dan volgende week donderdag dan bellen ze mij op en dan kunnen wij eerder.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef DarkElf het volgende:
ik hoop echt dat ze in oisterwijk iets voor hem kunnen doen maar waarom duurt het allemaal zo lang voor je er terecht kan? volgende week donderdag is idd sneller dan in utrecht maar das nog steeds een flinke week verder
Daar heb ik ook al eens over na gedacht, maar ik weet niet of ze bestaan voor katten en of bailey hem om wilt houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Sessy het volgende:
Kun je hem misschien pampers omdoen? Doen ze met apen ook.
Het is ook echt afschuwelijk om te zien, je voelt je zó machteloos, er is niks dat je op zo'n moment kunt doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos Duch en Juup... Ik krijg gewoon helemaal kippevel van dan filmpje... de arme ziel...
ach godquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef DuchessX het volgende:
Stukje film van een aanval
(Quicktime nodig)
Het lijkt er niet op dat Bailey hoeft over te geven. Als hij dat wel moet, lukt hem dat goed (bv met gras in de tuin).quote:Op woensdag 7 september 2005 19:44 schreef Mickeys het volgende:
DuchessX
Ik heb het filmpje bekeken en het lijkt heel veel op zoals Summer het ook had. Ik kwam er achter dat zij vlak voor die tijd wou overgeven en dat lukte niet. Ze raakte in paniek. Daardoor kreeg ze ook zulke aanvallen.
Gezien de periode met haarballen.. let eens op of Bailey ook vlak voor de aanval moet overgeven. Misschien is het iets in haar maag en komt het er niet uit en krijgt hij/zij daardoor zo'n aanval
(hoeft niet zo te zijn maar ik kwam er bij Summer op die manier achter, antihaarballen brachten bij mij uitkomst en het is al ruim een jaar geleden dat ze haar laatste aanval heeft gehad)
quote:U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die andere lukt me ook niet duch.
Weet ook niet of ik het wel wil zien idd wat Tonja hieronder zegt....
Arme bailey en jullie hoe gaat het er nou mee?
Edit dat staat rond 12 uur vanmiddag. Lezen Bluezz![]()
![]()
Geeft niet hoor, het is enkel voor degenen die zich afvragen hoe zo'n aanval eruitziet (en voor de dokter volgende week) en is ook helemaal niet leuk om te zienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:20 schreef tonja het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om te zien.
Echt naar om je/een dier zo te zien lijden, daarom ga ik niet naar het laatste filmpje kijken.
Nogmaals heel veel sterkte met arme Bailey.
Hij heeft sinds gisteren de Fenobarbital, en op aanraden van de neuroloog is de dosis toch maar verhoogd (maar zit nog VER onder het gemiddelde) en ik heb geen aanval meer gezien. Nadeel is wel dat hij nu suf is, maar als dit medicijn aanslaat dan kunnen wij over een maand of zo gaan halveren en kijken of hij aanvalvrij blijft. Hij zou dan minder suf moeten zijn.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:44 schreef DarkElf het volgende:
nieuwsgierigheid wint het bij mij niet hoor, ik hoef die leuke baileymans niet te zien op die manier, al denk ik dat het bijv voor de arts wel goed is dat jullie het getaped hebben.
Het lijkt allemaal goed te gaan, ben daar zo blij om !quote:Op donderdag 8 september 2005 10:57 schreef DarkElf het volgende:
ik hoop echt dat het hiermee weg blijft/onder controle whatever..
en ben benieuwd wat ze in oisterwijk gaan doen.
Met mij goed, dank je.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef tonja het volgende:
Hoe is het nu?
Nog steeds goed in die zin dat hij geen aanvallen meer heeft gehadquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:03 schreef tonja het volgende:
Hoe is het nu?
Snuggles merkt dat bailey kwetsbaarder is en 'valt hem aan'. Hij zal hem niet echt pijn doen maar hij wil wel even laten merken dat hij de baas is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Duch dat het zo'n impact heeft op die hersentjes
Arme bailey, maar alles beter dan die aanvallen... pfff lijkt me niet echt makkelijk allemaal. Hoe reageren de andere beesten op de andere/nieuwe bailey?
Natuurlijk wil ik je niet ontmoedigen maar bij Summer is het knuffelige ook nooit meer terug gekomen. Normaal was ze wel altijd bang voor onweer en vuurwerk, nu ligt ze op de rugleuning van de bank voor het raam, tilt haar hoofd op en denkt mogelijk: ach.. als dat alles is, en gaat vervolgens rustig verder slapen. Maar dat is dan het enige geluk bij een ongeluk. Wat ik ook zie aan Summer is dat ze echt soms als een mongooltje uit haar ogen kijkt. Ik heb haar niet meer laten onderzoeken daar ze geen medicatie heeft maar ook geen aanvallen meer.quote:Op zondag 11 september 2005 16:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Snuggles merkt dat bailey kwetsbaarder is en 'valt hem aan'. Hij zal hem niet echt pijn doen maar hij wil wel even laten merken dat hij de baas is.
Voorheen ging Bailey niet zo bij Snuggles zitten, maar gister zaten ze een paar keer tegen elkaar aan op de krabpaal. Ik geloof dat Bailey het niet zo erg vindt dat Snuggles de baas wilt zijn
De andere dieren gedragen zich normaal
Ik vind het heel erg dat hij zo afstandelijk is geworden. Het was zo'n grote knuffelkonten nu is dat niet meer zo. Hij is erg op zichzelf. Hopelijk komt dat knuffelige nog wel terug, ik mis het...
Het was een onderzoek van niets.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is in Oisterwijk.
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef DuchessX het volgende:
Oisterwijk belt met Utrecht voor een spoedscan. Zeggen ze.
Ik ben doodsbenauwd om mijn mannetje kwijt te rakenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit had idd ook tel. gekund.. en optie drie
Nou, dat is spoed zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.
Triest hé? Het schijnt dus echt megadruk te zijn daar in utrecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Nou, dat is spoed zeg.
Sterkte, en hopelijk weten jullie dan waar Bailey aan toe is en wat er aan gedaan kan worden.
Heel veel sterkte en ik zal aan jullie denkenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef DuchessX het volgende:
Morgen ga ik met Bailey naar het UKG en ik begin toch wel een beetje nerveus te worden
Tis Zitoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Senna (Zitoik kan ze nog steeds niet uit elkaar) zit echt zo te wachten... op
![]()
Nogmaals sterkte!
Yepquote:Op donderdag 22 september 2005 06:31 schreef Uhmmie het volgende:
de grote dag vandaag
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:26 schreef Uhmmie het volgende:
nou succes dan wederom :/
snap niet dat ze dat niet even kunnen melden.. scheelt toch weer ee flink ritje
Sterkte Duchesquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
dat is netjes inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
Nog steeds lachwekkend sufquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Nou, nog maar langer afwachten dan maar....
Hoe is hij nu?
Ja precies, hij is er nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geďrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
Daar ben je personeel voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog steeds lachwekkend suf
Als hij op een bank ofzo wilt springen dan springt hij 9 van 10 keer niet hoog genoeg en dan valt hij terug en is dan soms pissig.
Hij is sinds de laatste aanval en zo brutaal als een kat maar kan zijn, hij trekt zich nergens meer iets van aan en doet alles wat hij voorheen niet deed omdat het niet mocht (mag nu nog niet, maar dat zal hem een worst wezen).
Hee, gaaf.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geďrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar ben je personeel voor
[..]
Ik hoop volgende week dinsdag of woensdag. De uitslag gaat via de dierenkliniek in Oisterwijk die ons verwezen heeft naar utrecht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar ben je personeel voor
[..]
Hee, gaaf.Maar wanneer hebben jullei nou de definitieve (hopelijk positieve) uitslag?
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Het is 'fijn' om herkenning te vinden bij anderen. Het schijnt niet zo veel voor te komen, epilepsie bij katten. Is er bij jullie geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van de epilepsie? Meestal is epilepsie een uiting van een andere aandoening of ziekte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef SuperMOM het volgende:
Een kat van ons (wij hadden er 7) had dus ook epilepsie. De eerste keer schrik je je rot, wij dachten ook dat hij ergens in stikte of zo! (zoals ik ergens anders dus las) Mij man ook zijn bek open proberen te krijgen en net wat ik las, jawel kaken klappen dicht en tanden diep in zijn hand! De DA dacht ook dat er iets in zijn keel zat, gelukkig toen de 2e aanval (maanden later) kwam hebben we de dierenambulance gebeld. Toen die kwam was het natuurlijk al weer over, maar die man herkende het meteen! Oh zeker een epilepsie aanval, wij nog van neeeeh joh kom je daar nou bij?
(jeetje zeg wat komen er herrinneringen terug door dit topic én de filmpjes
) Anyway, Ricky (de grote rode kater dus) kreeg dus ook fenobarbitol, dit ging een tijd goed alhoewel er af en toe aanvallen tussendoor kwamen en wij de dosis weer moesten verhogen. Maar wat afschuwelijk is het toch als je in je bed ligt en je hoort opeen het "bonken" weer! Ik probeerde hem wel altijd een beetje vast te houden want tijdens een aanval had hij al eerder eens een hoektand afgebroken omdat hij zo op de grond bonkte
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar Ricky kreeg na verloop van tijd toch ook last van zijn hersenen en hart, elke aanval is een aanslag op die hersentjes én hart. Ik geloof dat hij een jaar of 6, 7 was toen hij zijn eerste aanval kreeg en is helaas "maar" 11 jaar geworden. (flinke hartaanval) Ik zeg "maar" omdat er 2 17 en 18 jaar zijn geworden. (van de 7 heb ik er nu nog 1 over
) Goh ik zou een boek kunnen schrijven over die katten van mij
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hou dit topic in de gaten!
![]()
Senks!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef inkie1010 het volgende:
DuchessX en Juup, wat fijn dat er iig niets levensbedreigends te zien was!voor Bailey!
Nee bij ons werd gezegd dat er "gewoon" een soort kortsluiting in zijn hersenen was, vandaar af en toe die aanvallen. Wij maakten dit ook voor het eerst mee dus vertrouw je op de artsen....ging in principe goed hoor met die medicijnen, is ff de juiste dosering zoeken! Hoop voor jullie dat het bij Bailey ook zo werkt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Het is 'fijn' om herkenning te vinden bij anderen. Het schijnt niet zo veel voor te komen, epilepsie bij katten. Is er bij jullie geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van de epilepsie? Meestal is epilepsie een uiting van een andere aandoening of ziekte.
We hebben vandaag weer gebeld....en nog steeds geen definitieve uitslag bekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Hoe is het nou met Bailey????
Wat een schitterende foto!!!! Eerlijk waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef DuchessX het volgende:
Nog een foto van gistermiddag in de tuin
[afbeelding]
Pssst, Bailey is een HIJquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Wat een schitterende foto!!!! Eerlijk waar.
En wat goed van Bailey dat ze een muis te pakken heeft!
Jammer dat ze allen door die verandering in medicatie wat onrustig is.
Blijf Bailey's verhaal volgen....
Klik hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat inkie zegt
Waar gaan jullie naar toe Duch?
Agossie wat lievvvquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef DuchessX het volgende:
Dankjulliewel![]()
Bailey zit al de hele morgen in zijn reismandje te wachten tot we gaan(Het deurtje is open hoor)
Heel goed. Eergisteren contact gehad met de specialiste, en in overleg gaan wij nu nog verder afbouwen met de Prednoral. Hij krijgt nu twee maal per week 2.5mg Prednoral.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
*schop*
Zat me van de week af te vragen hoe het met Bailey is nu.
Doe eens updaten...
Gewlukkig. Maar hou haar heel goed in de gaten hoor!quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:49 schreef MelR het volgende:
Hallo!
dankjewel voor jullie reacties, en sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, ik had niet verwacht echt reactie te krijgen na het zien van de datum van de laatste post, maar gelukkig hebben jullie wel gereageerd. dankjewel!
ik zal ff in het kort proberen uit te leggen hoe het verder is gegaan.
ik denk dat het zondagavond was toen ze ineens uit zichzelf de doos uitkwam en rond ging lopen, en al wat beter, en zichzelf werd, wel liep ze nog steeds overal tegen aan, en was ze er loom en slap..maar ze at en dronk wel wat dus dat vonden we al heel wat. we hebben de maandag ook afgewacht en toen begon ze ineens meer op te knappen.
we zijn nu een week verder, en ze eet en drinkt weer (lang niet zoveel als ze altijd vrat, ze eet nu met recht kattenlikjes, maar ja..zo erg is dat niet) ze stribbelt weer tegen als je per ongeluk iets doet wat ze niet wil, ze springt uit zichzelf weer overal op, en af en komt snachts weer gezellig bijme liggen op bed, ook kan ze weer goed zien en staat ze weer normaal op dr poten, en gaat zelf op de kattenbak. ik merk wel dat er iets veranderd is, ze is minder...miauwerig, en zeurderig..en soms lijkt het wel of zedingen ziet die er helemaal niet zijn (schrikt ze zich helemaal rot van niks :S) maar voor de rest gaat alles weer oke,, en ik ben echt blij dat ze er nog is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |