Het was een onderzoek van niets.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is in Oisterwijk.
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef DuchessX het volgende:
Oisterwijk belt met Utrecht voor een spoedscan. Zeggen ze.
Ik ben doodsbenauwd om mijn mannetje kwijt te rakenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit had idd ook tel. gekund.. en optie drie
Nou, dat is spoed zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.
Triest hé? Het schijnt dus echt megadruk te zijn daar in utrecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Nou, dat is spoed zeg.
Sterkte, en hopelijk weten jullie dan waar Bailey aan toe is en wat er aan gedaan kan worden.
Heel veel sterkte en ik zal aan jullie denkenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef DuchessX het volgende:
Morgen ga ik met Bailey naar het UKG en ik begin toch wel een beetje nerveus te worden
Tis Zitoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Senna (Zitoik kan ze nog steeds niet uit elkaar) zit echt zo te wachten... op
![]()
Nogmaals sterkte!
Yepquote:Op donderdag 22 september 2005 06:31 schreef Uhmmie het volgende:
de grote dag vandaag
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:26 schreef Uhmmie het volgende:
nou succes dan wederom :/
snap niet dat ze dat niet even kunnen melden.. scheelt toch weer ee flink ritje
Sterkte Duchesquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
dat is netjes inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
Nog steeds lachwekkend sufquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Nou, nog maar langer afwachten dan maar....
Hoe is hij nu?
Ja precies, hij is er nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
Daar ben je personeel voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog steeds lachwekkend suf
Als hij op een bank ofzo wilt springen dan springt hij 9 van 10 keer niet hoog genoeg en dan valt hij terug en is dan soms pissig.
Hij is sinds de laatste aanval en zo brutaal als een kat maar kan zijn, hij trekt zich nergens meer iets van aan en doet alles wat hij voorheen niet deed omdat het niet mocht (mag nu nog niet, maar dat zal hem een worst wezen).
Hee, gaaf.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar ben je personeel voor
[..]
Ik hoop volgende week dinsdag of woensdag. De uitslag gaat via de dierenkliniek in Oisterwijk die ons verwezen heeft naar utrecht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:11 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Daar ben je personeel voor
[..]
Hee, gaaf.Maar wanneer hebben jullei nou de definitieve (hopelijk positieve) uitslag?
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Het is 'fijn' om herkenning te vinden bij anderen. Het schijnt niet zo veel voor te komen, epilepsie bij katten. Is er bij jullie geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van de epilepsie? Meestal is epilepsie een uiting van een andere aandoening of ziekte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef SuperMOM het volgende:
Een kat van ons (wij hadden er 7) had dus ook epilepsie. De eerste keer schrik je je rot, wij dachten ook dat hij ergens in stikte of zo! (zoals ik ergens anders dus las) Mij man ook zijn bek open proberen te krijgen en net wat ik las, jawel kaken klappen dicht en tanden diep in zijn hand! De DA dacht ook dat er iets in zijn keel zat, gelukkig toen de 2e aanval (maanden later) kwam hebben we de dierenambulance gebeld. Toen die kwam was het natuurlijk al weer over, maar die man herkende het meteen! Oh zeker een epilepsie aanval, wij nog van neeeeh joh kom je daar nou bij?
(jeetje zeg wat komen er herrinneringen terug door dit topic én de filmpjes
) Anyway, Ricky (de grote rode kater dus) kreeg dus ook fenobarbitol, dit ging een tijd goed alhoewel er af en toe aanvallen tussendoor kwamen en wij de dosis weer moesten verhogen. Maar wat afschuwelijk is het toch als je in je bed ligt en je hoort opeen het "bonken" weer! Ik probeerde hem wel altijd een beetje vast te houden want tijdens een aanval had hij al eerder eens een hoektand afgebroken omdat hij zo op de grond bonkte
Ik wil jullie niet ontmoedigen maar Ricky kreeg na verloop van tijd toch ook last van zijn hersenen en hart, elke aanval is een aanslag op die hersentjes én hart. Ik geloof dat hij een jaar of 6, 7 was toen hij zijn eerste aanval kreeg en is helaas "maar" 11 jaar geworden. (flinke hartaanval) Ik zeg "maar" omdat er 2 17 en 18 jaar zijn geworden. (van de 7 heb ik er nu nog 1 over
) Goh ik zou een boek kunnen schrijven over die katten van mij
Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hou dit topic in de gaten!
![]()
Senks!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:11 schreef inkie1010 het volgende:
DuchessX en Juup, wat fijn dat er iig niets levensbedreigends te zien was!voor Bailey!
Nee bij ons werd gezegd dat er "gewoon" een soort kortsluiting in zijn hersenen was, vandaar af en toe die aanvallen. Wij maakten dit ook voor het eerst mee dus vertrouw je op de artsen....ging in principe goed hoor met die medicijnen, is ff de juiste dosering zoeken! Hoop voor jullie dat het bij Bailey ook zo werkt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:01 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Het is 'fijn' om herkenning te vinden bij anderen. Het schijnt niet zo veel voor te komen, epilepsie bij katten. Is er bij jullie geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van de epilepsie? Meestal is epilepsie een uiting van een andere aandoening of ziekte.
We hebben vandaag weer gebeld....en nog steeds geen definitieve uitslag bekendquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:39 schreef Annemiek78 het volgende:
Hoe is het nou met Bailey????
Wat een schitterende foto!!!! Eerlijk waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:53 schreef DuchessX het volgende:
Nog een foto van gistermiddag in de tuin
[afbeelding]
Pssst, Bailey is een HIJquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:25 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Wat een schitterende foto!!!! Eerlijk waar.
En wat goed van Bailey dat ze een muis te pakken heeft!
Jammer dat ze allen door die verandering in medicatie wat onrustig is.
Blijf Bailey's verhaal volgen....
Klik hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Wat inkie zegt
Waar gaan jullie naar toe Duch?
Agossie wat lievvvquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:18 schreef DuchessX het volgende:
Dankjulliewel![]()
Bailey zit al de hele morgen in zijn reismandje te wachten tot we gaan(Het deurtje is open hoor)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |