Het was een onderzoek van niets.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:00 schreef DarkElf het volgende:
ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is in Oisterwijk.
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.quote:Op donderdag 15 september 2005 15:18 schreef DuchessX het volgende:
Oisterwijk belt met Utrecht voor een spoedscan. Zeggen ze.
Ik ben doodsbenauwd om mijn mannetje kwijt te rakenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Dit had idd ook tel. gekund.. en optie drie
Nou, dat is spoed zeg.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:00 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Volgende week donderdag zijn we aan de beurt.
Triest hé? Het schijnt dus echt megadruk te zijn daar in utrecht.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Nou, dat is spoed zeg.
Sterkte, en hopelijk weten jullie dan waar Bailey aan toe is en wat er aan gedaan kan worden.
Heel veel sterkte en ik zal aan jullie denkenquote:Op woensdag 21 september 2005 17:38 schreef DuchessX het volgende:
Morgen ga ik met Bailey naar het UKG en ik begin toch wel een beetje nerveus te worden
Tis Zitoquote:Op woensdag 21 september 2005 23:29 schreef Bluezz het volgende:
Senna (Zitoik kan ze nog steeds niet uit elkaar) zit echt zo te wachten... op
![]()
Nogmaals sterkte!
Yepquote:Op donderdag 22 september 2005 06:31 schreef Uhmmie het volgende:
de grote dag vandaag
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.quote:Op vrijdag 23 september 2005 06:26 schreef Uhmmie het volgende:
nou succes dan wederom :/
snap niet dat ze dat niet even kunnen melden.. scheelt toch weer ee flink ritje
Sterkte Duchesquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
dat is netjes inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:
[..]
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.
We zullen zo maar eens gaan...
Nog steeds lachwekkend sufquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Nou, nog maar langer afwachten dan maar....
Hoe is hij nu?
Ja precies, hij is er nogquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
Daar ben je personeel voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nog steeds lachwekkend suf
Als hij op een bank ofzo wilt springen dan springt hij 9 van 10 keer niet hoog genoeg en dan valt hij terug en is dan soms pissig.
Hij is sinds de laatste aanval en zo brutaal als een kat maar kan zijn, hij trekt zich nergens meer iets van aan en doet alles wat hij voorheen niet deed omdat het niet mocht (mag nu nog niet, maar dat zal hem een worst wezen).
Hee, gaaf.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo![]()
Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen
Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |