abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30813946
de grote dag vandaag
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30813997
quote:
Op donderdag 22 september 2005 06:31 schreef Uhmmie het volgende:
de grote dag vandaag
Yep
#geen
  donderdag 22 september 2005 @ 13:08:04 #128
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_30821418
Hee, DuchessX,
Hoe is het gegaan vandaag?

Ben erg benieuwd!
Positive thinking, my way of thinking!
pi_30822604
mja ik zit ook al braaf te wachten...
jobensaskia.nl
pi_30832887

Ik ben voor niets naar utrecht gegaan...de mri-scanner is kapot.

Morgenvroeg kunnen we gelukkig weer terecht.

[ Bericht 13% gewijzigd door DuchessX op 22-09-2005 21:17:22 ]
#geen
  donderdag 22 september 2005 @ 19:13:55 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30832946
Jezus... shit zeg!
Gelukkig kan je wel morgen terecht, maar echt 'geluk' hebben jullie in deze nog niet gehad...

Geluk tussen aanhalingstekens, in de zin van dat het ook eens mee zal zitten...
  donderdag 22 september 2005 @ 19:21:34 #132
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30833200
Godsamme...
Bel morgenochtend voor de zekerheid eerst maar even op of de boel weer werkt...
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_30833922
godsklere wat een eikels, hadden ze niet ff kunnen bellen?

en idd morgen eerst even bellen voor je de auto in springt.

knuf voor baileymannetje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30836822
Nou ja zeg Ze hadden moeten bellen idd zeg
pi_30840994
Volgens mij had de rat van mijn stiefzusje ook iets dergelijks, zo zielig om te zien. Sprong van de ene kant van de kooi naar de andere kant, om de tralies vast te klampen en zo hard heen en weer te shaken dat de hele kooi rammelde. Of hij stond opeens rechtop op zijn achterpoten, viel achterover en lag daar maar te bibberen. En ondertussen betrok de 2e rat hem ook nog. Beestje heeft gister een spuitje gehad en is in de tuin begraven.
It's okay to be white
pi_30848373
nou succes dan wederom :/
snap niet dat ze dat niet even kunnen melden.. scheelt toch weer ee flink ritje
jobensaskia.nl
pi_30849928
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 06:26 schreef Uhmmie het volgende:
nou succes dan wederom :/
snap niet dat ze dat niet even kunnen melden.. scheelt toch weer ee flink ritje
We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.

We zullen zo maar eens gaan...
#geen
  vrijdag 23 september 2005 @ 09:45:17 #138
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30850175
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:

[..]

We krijgen de reiskosten wel vergoed, dus dat vind ik dan wel weer netjes van ze.

Sterkte Duches
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30851325
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef DuchessX het volgende:

[..]

dat is netjes inderdaad
jobensaskia.nl
  vrijdag 23 september 2005 @ 12:37:54 #140
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_30854655
En hoe is het vandaag gegaan DuchessX?

Belachelijk dat ze de moeite niet eens hebben genomen of gisteren even te bellen.
Wel netjes dat ze de reiskosten vergoeden.

Ben erg benieuwd, Hopelijk werkt de scan vandaag wel en heb je wat meer duidelijkheid.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_30864604
en?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 23 september 2005 @ 18:59:26 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30865993
Ik ben ook benieuwd maar omdat het zo lang duurt krijg ik er een naar gevoel bij. Ik hoop onterecht
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30871205
Scan is gedaan, Over drie werkdagen krijgen wij uitslag, maar er is niets levensbedreigends te zien geweest volgens de arts, anders was hij wel ingelicht door de radioloog.
pi_30871326
Nou, nog maar langer afwachten dan maar....
Hoe is hij nu?
pi_30871651
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Nou, nog maar langer afwachten dan maar....
Hoe is hij nu?
Nog steeds lachwekkend suf

Als hij op een bank ofzo wilt springen dan springt hij 9 van 10 keer niet hoog genoeg en dan valt hij terug en is dan soms pissig .
Hij is sinds de laatste aanval en zo brutaal als een kat maar kan zijn, hij trekt zich nergens meer iets van aan en doet alles wat hij voorheen niet deed omdat het niet mocht (mag nu nog niet, maar dat zal hem een worst wezen).
pi_30871684
Een ware persoonlijkheidsverandering
pi_30871897
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo

Maar ik ben megablij dat we hem in ieder geval niet hoefden te laten inslapen

Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
#geen
pi_30872630
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:
Hij was ook behoorlijk beledigd vandaag. Hij heeft aan een stuk door gemauwd in de auto, vooral op de terugweg. Zijn keeltje was denk ik wat geïrriteerd ivm de intubatie waardoor zijn gemauw net als babygehuil klonk, een beetje schor ofzo

Ik had overigens niet gedacht dat het allemaal zoveel tijd nodig had, zo'n scan en de narcose enzo. In totaal was hij zo'n 2 uur en een kwartier 'bezig'.
Ja precies, hij is er nog

Bij mensen duurt het ook best lang hoor dat soort onderzoeken, dus bij beesten ook.
pi_30873801
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nog steeds lachwekkend suf

Als hij op een bank ofzo wilt springen dan springt hij 9 van 10 keer niet hoog genoeg en dan valt hij terug en is dan soms pissig .
Hij is sinds de laatste aanval en zo brutaal als een kat maar kan zijn, hij trekt zich nergens meer iets van aan en doet alles wat hij voorheen niet deed omdat het niet mocht (mag nu nog niet, maar dat zal hem een worst wezen).
Daar ben je personeel voor
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef DuchessX het volgende:

Hee, gaaf. Maar wanneer hebben jullei nou de definitieve (hopelijk positieve) uitslag?
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_30876037
Een kat van ons (wij hadden er 7 ) had dus ook epilepsie. De eerste keer schrik je je rot, wij dachten ook dat hij ergens in stikte of zo! (zoals ik ergens anders dus las) Mij man ook zijn bek open proberen te krijgen en net wat ik las, jawel kaken klappen dicht en tanden diep in zijn hand! De DA dacht ook dat er iets in zijn keel zat, gelukkig toen de 2e aanval (maanden later) kwam hebben we de dierenambulance gebeld. Toen die kwam was het natuurlijk al weer over, maar die man herkende het meteen! Oh zeker een epilepsie aanval, wij nog van neeeeh joh kom je daar nou bij? (jeetje zeg wat komen er herrinneringen terug door dit topic én de filmpjes ) Anyway, Ricky (de grote rode kater dus) kreeg dus ook fenobarbitol, dit ging een tijd goed alhoewel er af en toe aanvallen tussendoor kwamen en wij de dosis weer moesten verhogen. Maar wat afschuwelijk is het toch als je in je bed ligt en je hoort opeen het "bonken" weer! Ik probeerde hem wel altijd een beetje vast te houden want tijdens een aanval had hij al eerder eens een hoektand afgebroken omdat hij zo op de grond bonkte Ik wil jullie niet ontmoedigen maar Ricky kreeg na verloop van tijd toch ook last van zijn hersenen en hart, elke aanval is een aanslag op die hersentjes én hart. Ik geloof dat hij een jaar of 6, 7 was toen hij zijn eerste aanval kreeg en is helaas "maar" 11 jaar geworden. (flinke hartaanval) Ik zeg "maar" omdat er 2 17 en 18 jaar zijn geworden. (van de 7 heb ik er nu nog 1 over ) Goh ik zou een boek kunnen schrijven over die katten van mij Ik wens jullie heel veel sterkte en ik hou dit topic in de gaten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')