Nee de UKG is gebeld maar we hebben nog geen duidelijkheid over hoe en wat. Aanvankelijk kunnen we pas 22 (!!!!!!) sept. terecht (de behandelend neuroloog is op vakantie) maar daar gaan we niet mee akkoord aangezien de neuroloog met ons heeft afgesproken dat we met spoed terug moesten komen als het weer zou gebeuren. Nu moeten we tussen 13.00 en 13.30 met neurologie bellen en hopelijk kunnen we dan ergens tussen door terecht (het is er schijnbaar ontzettend druk).quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:39 schreef DarkElf het volgende:ik hoop zo dat het beestje snel geholpen kan worden.. en dat ze
erachter komen hoe dit nou komt.
dit zal hem toch helemaal uitputten denk ik dan als leek zijnde,
maar goed neem aan dat je de da weer gaat bellen?
Een kitten van ons kreeg epilepsie door een verkeerde inenting van de dierenarts. Dat is vanzelf overgegaan na een paar maanden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft ervaring met epilepsie bij een kat? Wat is of was de oorzaak en krijgt de kat er nu medicatie voor? Wie is al eens met zijn of haar kat naar zo'n speciale kliniek geweest voor dergelijke testen?
Wat naar allemaal.. Meer dan jullie sterkte wensen kan ik niet doen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:29 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben helemaal van slag door alles rondom Bailey. De angst dat hij weer een aanval krijgt, de machteloosheid wanneer hij een aanval heeft, angst dat hij permanente hersenbeschadiging oploopt of dat zijn hartje het niet meer aan kan.
Bailey heeft binnen 18 uur nu 4 aanvallen gehad en dat is gewoon echt erg slecht...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat naar allemaal.. Meer dan jullie sterkte wensen kan ik niet doen.
Bij deze dus.![]()
Nee, hij meurt zo naar de kattenpis dat hij gewassen moet worden.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:53 schreef Uhmmie het volgende:
hoezo douche dan?
of leg je hem daar neer als hij een aanval heeft?
Probeer dat maar eens bij een kat, ding heeft hij er zo afgescheurd.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Sessy het volgende:
Kun je hem misschien pampers omdoen? Doen ze met apen ook.
Zit vol. Als er eerder plek is dan volgende week donderdag dan bellen ze mij op en dan kunnen wij eerder.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef DarkElf het volgende:
ik hoop echt dat ze in oisterwijk iets voor hem kunnen doen maar waarom duurt het allemaal zo lang voor je er terecht kan? volgende week donderdag is idd sneller dan in utrecht maar das nog steeds een flinke week verder
Daar heb ik ook al eens over na gedacht, maar ik weet niet of ze bestaan voor katten en of bailey hem om wilt houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef Sessy het volgende:
Kun je hem misschien pampers omdoen? Doen ze met apen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |