abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29946048
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Als je zoiets al op internet kwijt wilt lijkt het me voor de hand liggend dat je het anoniem doet. Ze had net zo goed om 17:00 de trein van Amsterdam naar Utrecht kunnen pakken dr keel schrapen en zeggen: "Mensen ik wil graag wat vertellen...."
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.

Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
pi_29946062
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef BGN het volgende:

[..]

Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.

Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
Gokje: Ze studeert psychologie en wil "iets" analyseren
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:01:32 #133
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946064
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)

Dat lijkt mij niet 'dom'
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_29946075
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet 'dom'
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.
Dat lijkt mij bullshit.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:04:02 #135
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946085
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Ik heb genoeg laffe medelanders ontmoet...
pi_29946087
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:

[..]

Dat lijkt mij niet 'dom'
Als je valt en per ongeluk met je handen tegen haar borsten aan komt heb je een incident. Als je moedwillig een slipje, trui, en rokje van een vrouw verplaatst om haar te kunnen beffen, vingeren en neuken is dat geen incident meer.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29946088
quote:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Vervolgens gaat ze er weer heen en valt ze weer in slaap.
Dan moet je jezelf echt laten helpen hoor!!!
pi_29946093
quote:

[..]

Dat lijkt mij bullshit.
Je moet die domme gasten de kost geven die geloven in de stelling "een wijf is voor even maar een maat is voor ever".
Calm down, please!
pi_29946110
Ik blijf er bij: Ze kijkt gewoon hoe iedereen op dit onzinverhaal reageert en wanneer ze de reacties leest, gaat ze stuk van het lachen en maakt ze ondertussen haar analyse/opdracht af.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 03:09:10 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29946123
Jee, wat een verhaal

Maar ik snap eerlijk gezegd niet dat je de 2e keer gewoon weer met hem mee naar huis bent gegaan nadat ie dat dus al een keer geflikt had ?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_29946160
Of je bent dom en dan vind ik het MEDE je eigen schuld en heb ik medelijden met de kinderen die jij pedagogisch moet begeleiden (dat studeer je toch?)

Of ik geloof het niet
pi_29946342
je valt in slaap en wel zo vast dat je niet merkt dat die knul je half uitkleedt en betast en weet ik wat

right.

je gaat na een 1e keer dat meegemaakt te hebben, gewoon weer met die knul mee, en dan overkomt je exact hetzelfde

right.

of je verzint het hele verhaal of je verzint het halve verhaal : je hebt sex gehad met een ander dan je vriendje en hebt er nu spijt van, en denkt zo een en ander voor jezelf te 'rechtvaardigen'.

geloof er echt geen drol van.
als je gedrogeerd was, had je je nog een poosje flink suf gevoeld, had je niet op kunnen springen of een trap uitdelen, dus nogmaals ... right!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29946343
Exactemundo: Gewoon een bullshit-verhaal
pi_29946351
Goede smoes inderdaad als je vreemd gegaan bent !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29946356
Haha idd "Ja maar, hij verkrachtte me..."
pi_29946390
raar uitgebreid verhaal ook, het is nog net niet "en toen lag ik daar op de bordeaux rode bank, gekleed in een lichtblauw rokje, met die schattige pumps aan die ik vorige week gekocht heb in Amsterdam, nou ik lag daar dus, volkomen overgeleverd en blablablabla ... "
pi_29946440
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel reacties van vandaag zouden straks nog blijven staan?
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg

staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"

narcolepsie is echt zo lastig, hè
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:16:40 #148
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946461
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:

[..]

alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg

staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"

narcolepsie is echt zo lastig, hè
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen
pi_29946477
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:16 schreef Gabry het volgende:

[..]

"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen
Oi! Ze had een stringetje aan, hoor... en ik weet welke, want die was elders te zien hier op Fok
pi_29946486
aanranding en verkrachting zal toch altijd de schuld van de vrouw blijven.

een rechtzaak heeft misschien niet eens zin. Ik zeg toch aangifte doen. Laat je niet ontmoedigen of iets aanpraten door dit zooitje mensen die zich genoeg vervelen om je niet serieus te nemen.

Je bent hooguit te goed geweest door 2 keer die fout te maken. Deze maatschappij straft dat helaas keihard af.

Mocht dit een hoax zijn dan valt hier iig toch nog wat goed advies te lezen ipv alleen maar beschuldigingen en grappen.

Met een beetje kwade wil gaat de eerstvolgende gek de straat op en verkracht je zusje. Als je dan ten einde raad je frustratie wilt uiten op Fok (omdat dat nou eenmaal een snelle manier is om heel veel meningen te vergaren) dan ben ik er voor je ook al noemen anderen je zusje dan naar alle waarschijnlijkheid allang een hoer.

Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.

Veel plezier met jullie veroordelingen.

PS@TS.: Doe alsjeblieft het juiste. Overleg met vrienden die echt om je geven en doe aangifte. Als je hier in je mind echt problemen mee hebt laat dan iig de "vriendschappen" los waar je niets aan hebt. Evalueer ook je relatie... lijkt me nodig.
Calm down, please!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:37:25 #151
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946594
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

leg uit?
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.
Daar reageerde ik op.
pi_29946635
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:37 schreef Gabry het volgende:

[..]

[..]

Daar reageerde ik op.
dank.
Calm down, please!
pi_29946745
ik weet et niet, heb een beetje twijfels bij dit verhaal...
als iemand dit tegen mij had gezegd:
"Dude, ik heb mijn vingers in je vriendin gedrukt toen ze lag te pitten... ze was een beetje freaked out enzo, wil je d'r ff met haar over lullen, zodat ik het weer een keer kan doen?"

Ik zweer het je dat ik dan niet zou praten, maar dan had ik die gozer opgezocht, en zou hij diezelfde avond nog face down ass up in het eerste kanaal drijven dat ik tegen zou komen..
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_29947801
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef GF het volgende:
Op je paasei gevallen ofzo?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:32:03 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29947956
Hoop off topic en bagger verwijderd .

Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.

Nog even voordeel van de twijfel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29948725
Uhmzz raar verhaal,..
1e keer oke, Dat is zeker aanranding.
2e keer der nog een keer heen gaan,..??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:26:03 #157
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29948882
Kom eens een keer (of 6) een drankje bij me doen, dan hebben we het er eens over
zzz
pi_29948904
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef Copycat het volgende:
Hoop off topic en bagger verwijderd .

Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.

Nog even voordeel van de twijfel.
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29948969
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
pi_29949039
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten .
pi_29949539
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten .
ja maar je had zo veel te vertellen en hij ook, en hij had toch sorry gezegd, en jij had ook niet in slaap moeten vallen die eerste keer en die tweede keer was je meteen weer zo op je gemak bij hem, het was weer als vanouds , zo gezellig en vertrouwd, en zijn koelkast staat zo'n 15 minuten lopen van de woonkamer en dus jij weer in slaap donderen, iets wat je namelijk doet als je je helemaal thuis voelt

dat je bij je eigen vriend bij de eerste aanraking op de gevoelige plekjes van je lichaam al wakker wordt, komt natuurlijk omdat je in een nog vertrouwder omgeving altijd zo licht slaapt , gek is dat toch

dat je ms gewoon een hitsige bui had en gewoon je even hebt laten gaan met een ander en mijn GOD wat was het heerlijk, zijn handen op je dijen en zijn tong.... pfft. maar later voelde je je zo schuldig en hij was een goede vriend van jouw vriend en wat als hij het zou vertellen en je wilt niet weten meer dat het gebeurd is, en je moet hem vóór zijn en en en je vertelt gewoon dat het een date rape was. ja, dat doe je, ja, rustig worden weer, alles komt goed... oh en wacht, je zet het hele verhaal, de 'aangepaste' versie dan, ook op het forum, want je wéét dat hij, die schat, stiekem wel eens mee lurkt, naar wat je allemaal schrijft en zo, en en ja dat doe je, zie je wel, het is niet gebeurd, je bent verkracht, niet vreemd gegaan ... je bent tenslotte een breekbaar popje, en zo naief, en zo goed van vertrouwen altijd, wie gelooft je nu niet? toch?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:57:53 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29949607
Ik blijf erbij, Milagro: je móet echt iets met je gave doen!
Je hebt het zó enorm in de vingers/het hoofd!
pi_29949783
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29949865
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....

Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29950040
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Hij ging drinken halen en blijkbaar ben ik in de tussentijd in slaap gevallen
Zo zo, waar moest dat drankje helemaal vandaan komen? Uit de oostvleugel of is ie het gaan ophalen bij Coca Cola zelf in Atlanta? Maar goed, lullig, kan gebeuren.
quote:
ik was ontzettend moe van de treinreis en wanneer ik moe ben en éénmaal lekker lig val ik dan ook zo in slaap. Zo ook nu weer.
Que? 2 keer? Dus na wat er de 1e keer is gebeurd flikker je weer in slaap? Gewoon weer bij die goser thuis? Je moet eens een afspraak maken met je huisarts, die kan je vast wel doorverwijzen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:16:54 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_29950078
ik kan er nog steeds niet over uit dat ze het niet aan dr vrienden vertelt, alleen omdat ze hem kennen? hola, eerst misbruikt ie je, en dan ga je alsnog een verzoek inwilligen? ik zou het niet van de daken schreeuwen, maar als mn beste vrienden zich in die groep begeven dan zou ik het hen wel vertellen, want het zijn MIJN vrienden. Daarnaast krijg je op een gegeven moment het geeuvel van "je doet zo raar, je komt nooit meer, wat heb je toch?"

Als mijn vriend overigens mijn aanrander met een vinger aanraakt of een groter spanningsveld tussen hun creeert, dan krijgt ie overigens van mij de wind van voren. daar heb ik echt totaal geen behoefte aan.
(maar goed, het is een heel natuurlijke reactie ieder wijf wat mijn vriend iets aandoet is ook niet jarig )
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:18:28 #168
81237 releaze
best of both worlds
pi_29950109
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....

Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging weg
zo gaat dat toch altijd bij zo verschrikkelijk veel mensen?
pi_29950279
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
narcolepsie
Dát woord zocht ik.
pi_29950280
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef djenneke het volgende:
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
Nee dat ben je niet,

Maare als je meemaakt wat de TS typt of iets soortgelijks ga je dat niet als 1ste op het internet zetten lijkt mij

Gezien de TS toch niet meer reageert zal er wat anders zijn gok ik.
Ik ga incognito door het leven..........
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:26:52 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29950331
TS ik zou met iemand bij wie je alles kwijt kan in vertrouwen nemen en samen aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk dat het de enige manier is om dit soort kerels te stoppen. En de schaamte kan ik me als man natuurlijk niet voorstellen. Maar je doet het niet alleen voor je zelf maar ook voor een ander.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_29950388
ik zal je even iets vertellen....als iemand iets in jouw lichaam stopt, maakt nie uit wat en waar...dan is dat verkrachting en niet aanranding!!! Dus als iemand ongewild zijn tong in jou mond stopt ben je voor de politie al feitelijk verkracht....zo zou die jongen ook terecht gesteld kunnen worden!

Ik vind het een vreselijk verhaal...en vind het totaal niet kloppen van die jongen. De eerste keer heeft hij jou erin gelokt met een leugen, jij wist toen echt niet wat hij van plan was. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een klein beetje naief van je dat je een 2e x naar hem toe bent gegaan, ik had hem uit mijn vriendenlijst geschrapt. Maar ik wil je absoluut geen schuldgevoel aan praten!!! Je moet jezelf nooit meer in zo'n situatie plaatsen, dus echt goed opletten.... En naar de politie gaan inderdaad... De politie zal je verhaal aanhoren en vragen of je wil dat ze hem gaan vervolgen, wil je dat niet, prima...maar als er dan nog een x een meisje komt met zo'n zelfde verhaal bij die zelfde jongen hebben ze iemand om op terug te vallen, jou dus...
En wie weet heeft hij dit al bij een aantal meisjes geflikt...
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN, die gast moet weten waar de grenzen liggen en zolang niemand die hem duidelijk maakt zal hij dit blijven doen...

Verder vroeg ik me af of je goede vriendinnen ofzo hebt aan wie je dit hebt verteld, want dat is echt fijn...

Meisje, ik vind het echt vreselijk om te horen, en verschikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, doe er wat aan!!!
pi_29950429
sex moet iets fijns zijn...
pi_29950462
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef chillehilde het volgende:
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN
Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:33:30 #175
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29950505
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
Dat vindt ik wel goed. Dodelijk namelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:35:49 #176
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29950563
Ik vind dat veel reacties hier toch wel te ver gaan. Ervan uitgaande dat het echt is gebeurt, verdient TS die reacties echt niet.

Het lijkt nu wel alsof je een bitch als Milagro of SHE moet zijn voordat je mag vertellen dat je aangerand bent.

Al ben je nog zo dom en naïef, dan nog mag je niet aangerand worden. Ik hoop dat iedereen dat met me eens is.
...as always
pi_29950569
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:18 schreef releaze het volgende:

[..]

maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging weg
zo gaat dat toch altijd bij zo verschrikkelijk veel mensen?
Juist daarom, kennelijk weet TS niet wat voor gevolgen dat heeft. Ik kots op mensen die dit soort valselijke beschudligingen uiten ( mits het valse beschuldigingen zijn).

Stel dat het waar is, kan ik de Ts wel voorstellen dat ze het niet vertelt aan haar vrienden. Je drijft dan heel wat vriendschappen op de spits, en ( weer gesteld dat het allemaal waar is ) ben jij uiteindelijk de gebeten hond.
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29950614
Ik vindt het echt grappig al die reacties,..De een roept " ow dit kan/mag echt nie gebeuren, die gast moet aangegeven worden"
En de ander roept Kutverhaal, slecht geschreven, na de 1e 7 zinnen is de geloofwaardigheid weg"
Ik lach me kapot,..
Ik vraag me af waar TS blijft.
Het gaat er bij mij niet in dat er iemand ZO NAIEF en F*cking stom is,..
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:39:25 #179
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29950665
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind dat veel reacties hier toch wel te ver gaan. Ervan uitgaande dat het echt is gebeurt, verdient TS die reacties echt niet.

Het lijkt nu wel alsof je een bitch als Milagro of SHE moet zijn voordat je mag vertellen dat je aangerand bent.

Al ben je nog zo dom en naïef, dan nog mag je niet aangerand worden. Ik hoop dat iedereen dat met me eens is.
Helemaal eens met je.
pi_29950683
quote:
een bitch als Milagro of SHE
Nou nou, toe maar.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:41:59 #181
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29950752
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:39 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Nou nou, toe maar.
Ik hoop dat ik ze niet gekwetst heb.
...as always
pi_29950820
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:41 schreef Anyanka het volgende:
Ik hoop dat ik ze niet gekwetst heb.
Moet je iets vroeger opstaan denk ik.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:45:05 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29950850
Nu dan maar weer on topic .
pi_29950863
Nou, aanranding is nooit goed te praten (gesteld dat dit verhaal waar is...). Maar zulk dom en naief gedrag eigenlijk ook niet, al is dit dan weer niet strafbaar.
pi_29950874
weet je wat t is....en vriendinnetje van mij heeft dit dus echt meegemaakt allemaal en het is echt heel erg... Stel dat het niet waar is, dat zou fucking triest zijn, maar ik ga ervan uit dat het waar is en wil dan graag het meisje helpen...
Bovendien kan het zijn dat iemand anders dit leest die het heeft meegemaakt, omdat het topic haar aanspreekt, dan vind ik dat we er serieus over moeten zijn... Echt, hierover moeten geen geintjes gemaakt worden... volkomen respectloos!
pi_29950878
quote:

Dat is nonses, er spoort gewoon het een en ander niet aan dit verhaal...

Niemand mag aangerand worden, maar mensen die echt aangerand worden worden heel vaak niet serieus genomen omdat er altijd wijfen zijn die het moeten verzinnen, dat is pas echt erg...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29950917
Valt me op dat de wat oudere dames ( oud? nou ja, in vergelijking met TS wel!) het hardste oordelen.

Ze zijn zijn vast nooit jong en naief geweest.
pi_29950969
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Niemand mag aangerand worden, maar mensen die echt aangerand worden worden heel vaak niet serieus genomen omdat er altijd wijfen zijn die het moeten verzinnen, dat is pas echt erg...
Waarom ga je ervan uit dat ze liegt in plaats van dat ze misschien dom en naief is geweest, als ik vragen mag?
pi_29950978
quote:

nee, eigenlijk niet.

ik ben namelijk een bitch en die vinden altijd dat in sommige gevallen meisjes wél aangerand mogen worden

puh lease, zeg, heb je haar uitermate gedetailleerde verhaal wel gelezen, iemand die tot TWEE keer toe in slaap valt op dezelfde bank bij dezelfde jongen die haar tijdens haar eerste bezoekje al aangerand zou hebben?

hoe lang duurt drinken halen?
hoe lang duurt het vooraleer je je verkrachter weer vertrouwt?
hoe kun je ueberhaupt je verkrachter ooit nog vertrouwen?
hoe vaak kan een man je verkrachten voor er een lichtje gaat branden " hij deugt niet"?
hoe okay is vriendje als hij nalaat je verkrachter, die hij persoonlijk kent, minstens 1 goed geplaatste kleun te verkopen?

alleen al de manier waarop het verhaal beschreven wordt, met al die details, maakt het verdacht.
kenmerkend voor een leugenaar / vreemdganger, met té veel details komen
pi_29950983
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef djenneke het volgende:
Nou, aanranding is nooit goed te praten (gesteld dat dit verhaal waar is...). Maar zulk dom en naief gedrag eigenlijk ook niet, al is dit dan weer niet strafbaar.
Weet je wat het jammere is....als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren... Dus als je niet 'dom en naief' wilt zijn, dan moet je er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen slecht is, nou sorry, maar ik kan dat niet want ik ga uit van het goede!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:51:25 #191
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951036
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat jij (en vele anderen, ikzelf trouwens ook) zich niet/nauwelijks voor kunnen stellen dat dit zo gebeurd is. Maar stél even dat dit wel gebeurd is, ook al lijkt het onwaarschijnlijk. Het is ook nog mogelijk dat er inderdaad "iets niet spoort" aan het verhaal, zonder dat dit betekent dat de aanranding(en) niet hebben plaatsgevonden. Ik vind dat iets teveel fok!kers maar even beslissen dat het nep is. Denk dan eens even na hoe dit op TS overkomt.

Dan is TS zelf een van die "mensen die echt aangerand worden die heel vaak niet serieus worden genomen omdat er altijd wijfen zijn die het moeten verzinnen".
...as always
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:51:33 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29951041
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef chillehilde het volgende:

Weet je wat het jammere is....als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren... Dus als je niet 'dom en naief' wilt zijn, dan moet je er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen slecht is, nou sorry, maar ik kan dat niet want ik ga uit van het goede!
Als je vertrouwen in het goede van de mens door één persoon enorm beschaamd is, zoals TS het wil doen voorkomen, dan ga je jezelf niet nog eens in een zelfde soort situatie brengen, met diezelfde persoon.
Het gaat niet over iedereen, het gaat over één persoon.
pi_29951057
quote:

[..]

Wat een onzin. Ik ga ook altijd uit van het goede (tenzij mijn intuitie wat anders zegt, en die is slimmer dan ik ben), tot het tegendeel bewezen is. Nou, het tegendeel was hier duidelijk bewezen, of niet dan?

Ik vraag me dan toch echt af wat je dan zo'n tweede keer denkt. O, nou die eerste keer, ach ja, zal een vergissing geweest zijn. Het is verder vast een goed persoon.... ????? Laten we hem nog een kans geven??? Kom op zeg!
pi_29951127
Zelfs een ezel stoot zichzelf niet 2x aan dezelfde steen.

Dit is geen aanranding...
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
pi_29951143
quote:
als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren...
Gelijk heb je, de eerste keer zou ik het ook volkomen vertrouwen, er is immers nooit wat gebeurd.
Maar dat je het tot een 2e keer laat komen is natuurlijk van god los.
Na de eerste keer had ik al zo'n stennis getrapt, dat wil je niet weten. En dat iedere keer in slaap vallen...
Mjah, de 1e keer kan, maar met in je achterhoofd wat er eerder heeft plaatsgevonden laat je dat natuurlijk geen 2e keer gebeuren. Ieder normaal mens zou sowieso niet voor een 2e keer met die dude mee naar huis gaan, maar goed, als dat wel gebeurt zou je toch op je qui vive moeten zijn.
pi_29951145
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ga ook altijd uit van het goede (tenzij mijn intuitie wat anders zegt, en die is slimmer dan ik ben), tot het tegendeel bewezen is. Nou, het tegendeel was hier duidelijk bewezen, of niet dan?

Ik vraag me dan toch echt af wat je dan zo'n tweede keer denkt. O, nou die eerste keer, ach ja, zal een vergissing geweest zijn. Het is verder vast een goed persoon.... ????? Laten we hem nog een kans geven??? Kom op zeg!
Inderdaad. Ik ging ook vaak uit van het goede van die vriend, ook omdat we al jaren bevriend waren etc en dus vaak na het stappen nog even een dvdtje gingen kijken. Onder het kijken vielen we allebei in slaap en ik werd wakker omdat ie me probeerde te zoenen en uit te kleden. En toen ik tegenspartelde probeerde ie nog verer te gaan met geweld.

Nou mooi dat ik iemand die mijn vertrouwen zo heeft vertrouwd dat voordeel van de twijfel nooit meer geef.
pi_29951202
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef djenneke het volgende:

[..]

Wie weet vond ze 'm stiekem toch wel leuk, zat in een soort tweestrijd en had tijdens de tweede keer zoiets van; nee toch niet.

Haar eigen gevoelens had ze er wel bij mogen vermelden in haar OP. Maar is ze aan het liegen? Nee, ik vind van niet.

Ze moet i.i.g niet aangifte doen van aanranding, want dat vind ik toch een beetje zielig. Ik denk dat ze dit heel goed met die jongen kan uitpraten. En verder ervoor zorgen niet meer met die jongen alleen te zijn, lijkt me niet zo moeiljik. Toch?
pi_29951208
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom ga je ervan uit dat ze liegt in plaats van dat ze misschien dom en naief is geweest, als ik vragen mag?
Hoe dom en naief wil je ze hebben?
Eerst wordt je aangerand/verkracht, en vervolgens ga je doodleuk lees in je eentje weer langs bij die gast?
Daarom is het verhaal zo ongeloofwaardig,
En niemand krijgt het voor elkaar om binnen 1 min in slaap te vallen?
Mits je ene slaapstornis hebt, of zo moe bent dat je amper meer kan lopen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:58:18 #199
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951219
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, eigenlijk niet.

ik ben namelijk een bitch en die vinden altijd dat in sommige gevallen meisjes wél aangerand mogen worden

puh lease, zeg, heb je haar uitermate gedetailleerde verhaal wel gelezen, iemand die tot TWEE keer toe in slaap valt op dezelfde bank bij dezelfde jongen die haar tijdens haar eerste bezoekje al aangerand zou hebben?

hoe lang duurt drinken halen?
hoe lang duurt het vooraleer je je verkrachter weer vertrouwt?
hoe kun je ueberhaupt je verkrachter ooit nog vertrouwen?
hoe vaak kan een man je verkrachten voor er een lichtje gaat branden " hij deugt niet"?
hoe okay is vriendje als hij nalaat je verkrachter, die hij persoonlijk kent, minstens 1 goed geplaatste kleun te verkopen?

alleen al de manier waarop het verhaal beschreven wordt, met al die details, maakt het verdacht.
kenmerkend voor een leugenaar / vreemdganger, met té veel details komen
Oja? Ik heb altijd gelezen dat je leugenaars herkent aan vage verhalen met veel termen als "iedereen" en "altijd" en juist weinig details. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer ervaring mee.

En iedereen die vindt dat die vriend die jongen op z'n minst het ziekenhuis in had moeten slaan...heel stoer hoor. Als ik word aangerand zit ik er echt niet op te wachten dat mijn vriend die vent vermoord ofzo. En al is het niet de meerderheid van de mensen die er zo over denkt, ze bestaan wel.

En over dat in slaap vallen...ja dat komt een beetje raar over, maar het kán wel. Ik val bijvoorbeeld ontzettend snel in slaap in de bus, ook overdag. In minder dan de tijd dat het bijvoorbeeld kost om naar de wc te gaan en drinken te halen (al zie ik mezelf niet in slaap vallen in de bus als ik naast iemand zit die me ooit heeft aangerand).

Ik zie HEUS wel dat het verhaal raar is, dat er een aantal niet zo waarschijnlijke kanten aan zitten, maar ik vind dat je toch rekening moet houden met het feit dat het waar kan zijn (of een kern van waarheid bevat), en dan zijn dit soort reacties ongelofelijk asociaal.
...as always
pi_29951256
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wie weet vond ze 'm stiekem toch wel leuk, zat in een soort tweestrijd en had tijdens de tweede keer zoiets van; nee toch niet.
Sorry, maar na die nachtmerries en de hele rotzooi? Dat noemen ze verknipt!
quote:
Haar eigen gevoelens had ze er wel bij mogen vermelden in haar OP. Maar is ze aan het liegen? Nee, ik vind van niet.
Dat weten we dus niet.
quote:
Ze moet i.i.g niet aangifte doen van aanranding, want dat vind ik toch een beetje zielig. Ik denk dat ze dit heel goed met die jongen kan uitpraten.
Ja, rustig bij hem thuis op de bank...
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:00:06 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29951263
En wat is dan jouw -plauisibele- verklaring voor een tweede keer weer met diezelfde gast meegaan, Anyanka?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:00:56 #202
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951283
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ging ook vaak uit van het goede van die vriend, ook omdat we al jaren bevriend waren etc en dus vaak na het stappen nog even een dvdtje gingen kijken. Onder het kijken vielen we allebei in slaap en ik werd wakker omdat ie me probeerde te zoenen en uit te kleden. En toen ik tegenspartelde probeerde ie nog verer te gaan met geweld.

Nou mooi dat ik iemand die mijn vertrouwen zo heeft vertrouwd dat voordeel van de twijfel nooit meer geef.
Verschil met de situatie van TS is dat in dat geval die jongen, in plaats van verder proberen te gaan met geweld, hij z'n excuses aanbood. Ik kan me voorstellen dat dat een andere indruk maakt.
...as always
pi_29951294
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, rustig bij hem thuis op de bank...
Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Omdat ik het niet geloof dat je binnen max 5 minuten(en dat is extreem ruim genomen voor een drankje inschenken) zo diep in slaap valt dat iemand je half kan ontkleden en kan betasten op allerlei manieren en dat zelfs nog 2 keer met daartussen een enorme angst zodat je amper meer kan slapen en niet meer wil knuffelen enzo...

Er is dom zijn en er zijn dingen die gewoon niet zo gaan, zoals we allemaal zouden moeten weten heeft slaap fase's, voordat je in een echt diepe slaap valt ben je echt wel verder dan 5 minuten.

De rest van het verhaal vind ik ook op z'n minst erg vreemd te noemen, jongen verteld het aan "vriendje" en vriendje is daar gewoon ok mee???????
Gewoon no prob, is de normaalste zaak van de wereld joh dat je vriendin vet aangerand wordt, daar wordt je niet boos om ofzo...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29951317
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Anyanka het volgende:
In minder dan de tijd dat het bijvoorbeeld kost om naar de wc te gaan en drinken te halen
Ja hoor.
Je gaat bij iemand op bezoek.

'Wil je wat drinken?'
'Ja graag'
'Even halen, moment'

Gastheer komt terug met de drankjes en wat nou? De gast ligt in diepe slaap.

Ja hoor.
pi_29951330
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Verschil met de situatie van TS is dat in dat geval die jongen, in plaats van verder proberen te gaan met geweld, hij z'n excuses aanbood. Ik kan me voorstellen dat dat een andere indruk maakt.
Op een ieder weldenkend mens, zouden zulke excuses echt geen enkele indruk maken anders...
pi_29951343
quote:

[..]

Ja, die lul bij mij bood ook zijn excuses aan "Ja sorry, maar je hebt ook zo'n aaibaarheidsfactor!"

Hou toch op zeg, zoiets valt niet te excuseren. Je hebt gewoon je klauwen thuis te houden
pi_29951344
quote:

[..]

Een 1ste keer ok, maar een 2de keer?????????????????

I ga altijd uit van het goede in de mens, maar als je me 1 keer kwaad doet zal ik toch echt wel op mijn hoede zijn met je.
pi_29951347
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Oja? Ik heb altijd gelezen dat je leugenaars herkent aan vage verhalen met veel termen als "iedereen" en "altijd" en juist weinig details. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer ervaring mee.

En iedereen die vindt dat die vriend die jongen op z'n minst het ziekenhuis in had moeten slaan...heel stoer hoor. Als ik word aangerand zit ik er echt niet op te wachten dat mijn vriend die vent vermoord ofzo. En al is het niet de meerderheid van de mensen die er zo over denkt, ze bestaan wel.

En over dat in slaap vallen...ja dat komt een beetje raar over, maar het kán wel. Ik val bijvoorbeeld ontzettend snel in slaap in de bus, ook overdag. In minder dan de tijd dat het bijvoorbeeld kost om naar de wc te gaan en drinken te halen (al zie ik mezelf niet in slaap vallen in de bus als ik naast iemand zit die me ooit heeft aangerand).

Ik zie HEUS wel dat het verhaal raar is, dat er een aantal niet zo waarschijnlijke kanten aan zitten, maar ik vind dat je toch rekening moet houden met het feit dat het waar kan zijn (of een kern van waarheid bevat), en dan zijn dit soort reacties ongelofelijk asociaal.
Jammer dan, dat is het risico als je je hele privé sores op internet pleurt.
Dan moet je je verhaal maar doen bij mensen die je kennen en die je vertrouwt.

Ik vind dat je net zo goed, met een verhaal als dit , dat rammelt aan ALLE kanten, rekening moet houden dat het NIET waar is, en als het WEL waar is dat zij dit verhaal OOK aan haar vriend en vriendinnen heeft opgehangen dan heeft ze dus gewoon een knul beschuldigd van iets, dat NIET gebeurd is, en wat voor een beschuldiging, zeg

sorry hoor, maar een TWEEDE keer in slaap donderen op de PLAATS DELICT, ongeloofwaardig tot en met.

als je een eerste keer zoiets hebt meegemaakt, dan wil je die knul niet meer zien, je wilt die flat niet meer in, je wilt op GEEN ENKELE manier herinnerd worden aan wat er voorgevallen is.

of je moet er van genoten hebben en hopen dat het wéér gebeurf, kan ook natuurlijk
pi_29951380
quote:
De rest van het verhaal vind ik ook op z'n minst erg vreemd te noemen, jongen verteld het aan "vriendje" en vriendje is daar gewoon ok mee???????
Snap ik ook niet helemaal.

Maar of er dus van een aanranding sprake is weet ik nog zo net niet. Het zal allemaal wel weer meevallen.

Snap de drukte erom heen ook niet zo.
pi_29951381
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef milagro het volgende:

als je een eerste keer zoiets hebt meegemaakt, dan wil je die knul niet meer zien, je wilt die flat niet meer in, je wilt op GEEN ENKELE manier herinnerd worden aan wat er voorgevallen is.
inderdaad, amen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29951383
quote:

[..]

uhuh , je hebt gelijk, ik ben om
pi_29951405
Dag Myra,

Yep, dit is aanranding.
Ff kijken... tweede keer met hem meegaan? Daar trok ik wel even een wenkbrauw bij op. Niet zo'n handige actie zeg maar.
Overigens zie ik (in tegenstelling tot wat andere posters, zeg maar) geen reden om je verhaal in twijfel te trekken.

Wat kun je doen:
- Wel doen: Aangifte doen bij de politie. Zou ik je aanraden. Hij zal hiervoor niet in de cel komen omdat er weinig te bewijzen valt en (gelukkig voor jou) ook relatief weinig gebeurd is. Wel ligt er dan een aanklacht van jou, aan hem. Dat maakt het a) aan hem duidelijk dat hij te ver is gegaan b) allemaal wat serieuzer (beter als je het aan je vrienden wilt vertellen) en c) als hij denkt dat dit normaal is, en het vaker doet, kan de politie alleen maar iets doen als er aanklachten zijn.

- Ook doen: Vertellen aan vrienden: Zou ik je ook aanraden. Je bent nogal overstuur, wat een goede indicatie is dat hij tever is gegaan. Je bent zo te zien ook wat beschaamd; ook begrijpelijk. Maar door het niet te vertellen loop je het risico dat hij a) denkt dat dit normaal is en b) dat hij een ander verhaal aan je vrienden kan opdissen.
Als je het moeilijk vind om het te vertellen (wat ik me voor kan stellen), waarom wijs je ze dan niet ff op dit topic?

- Niet doen: Ooit nog bij hem langsgaan, mee praten, mee SMSen, hem de kans geven om dit goed te praten, hem de kans geven om het idee in jouw hoofd te planten dat dit een 'vergissing' was.
Excuses: Klinkt leuk. Maar het klinkt alsof hij excuses maakt omdat hij je heeft laten schrikken, niet omdat hij denkt dat hij tever is gegaan.
Ik weet niet of jij denkt dat jullie weer terug op de oude voet verder kunnen gaan... ik denk dat je daar zelf het antwoord wel op weet, als je eerlijk bent.

Nog twee puntjes: Dit is niet jou schuld, dit is misbruik.
En: als jij er niets aan doet, denkt hij dat dit normaal is. Je kent toch wel 'als een meisje nee zegt, bedoelt ze ja?'
Wel, in feite kan hij zeggen dat je dit wel wilde, dat je wist wat hij voelde en toch met hem meeging... hij kan jou gedrag zo uitleggen dat jij gewoon een beetje geschrokken bent en bovendien 'hard to get' speelt. Dat lijkt me niet gewenst.

[ Bericht 6% gewijzigd door mgerben op 25-08-2005 12:11:22 ]
pi_29951424
quote:

[..]

Neen, hij gaf haar eerst de schuld, lekkere vent zeg...
pi_29951458
quote:

[..]

Uhmzz,.. waar ben je vanaaf???
* het.ismij neemt alvast de tijd om een goed excuus te bedenken,...

Oke nu serieus
Dit slaat dus echt helemaal nergens op,..!!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:08:39 #216
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951515
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Copycat het volgende:
En wat is dan jouw -plauisibele- verklaring voor een tweede keer weer met diezelfde gast meegaan, Anyanka?
Of het plausibel is, weet ik niet, maar ik kan me er een voorstelling bij maken.

TS is (lange tijd?) goed bevriend geweest met met die jongen.
TS nam wellicht aan dat de aanranding voortkwam uit een soort gevoel van "onbereikbare liefde" (wat minder afschuwelijk klinkt dan dat het gewoon een brute verkrachter is), tenslotte had hij gezegd dat hij haar wel heel erg leuk vond.
Hij gebruikte geen geweld, en bood meteen z'n excuses aan.
TS lijkt een type dat liever geen ruzie of moeilijkheden veroorzaakt, omdat ze het niet vertelde aan haar vrienden. Misschien wat jullie naïef en dom vinden, maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
Welicht heeft ze het hem ook echt vergeven.
Nadat ze die jongen al een paar keer had gezien, met anderen erbij, dacht ze kennelijk dat ze weer normaal met elkaar om konden gaan. (wat niet het geval bleek).

Het is niet het meest waarschijnlijke verhaal in de wereld, maar het KAN wel.
...as always
pi_29951521
quote:
Toch weet ik niet of dit klopt. Jij en ik zouden dat doen.

Maar sommige mensen willen het met alles en met iedereen weer goedmaken.

Waarom anders zo veel vrouwen die zich jarenlang laten misbruiken?

Het lijkt me klote als je zo'n karakter hebt.

Ik hou het op domheid en naieviteit en dat ze hem misschien toch wel een beetje leuk vond.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:10:30 #218
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951581
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, die lul bij mij bood ook zijn excuses aan "Ja sorry, maar je hebt ook zo'n aaibaarheidsfactor!"

Hou toch op zeg, zoiets valt niet te excuseren. Je hebt gewoon je klauwen thuis te houden
Mee eens, maar wellicht denkt de "domme en naïeve" TS daar anders over.
...as always
pi_29951597
Als het allemaal echt gebeurd is, is dat vreselijk, dat is iedereen toch wel met me eens?

Niemand die zoiets verdiend hoor...fuck uff
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:11:56 #220
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951623
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Uhmzz,.. waar ben je vanaaf???
* het.ismij neemt alvast de tijd om een goed excuus te bedenken,...

Oke nu serieus
Dit slaat dus echt helemaal nergens op,..!!
Natuurlijk laat ik mij graag aanranden als mensen achteraf zeggen dat ze het niet zo bedoeld hadden.
...as always
pi_29951657
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Of het plausibel is, weet ik niet, maar ik kan me er een voorstelling bij maken.

TS nam wellicht aan dat de aanranding voortkwam uit een soort gevoel van "onbereikbare liefde" (wat minder afschuwelijk klinkt dan dat het gewoon een brute verkrachter is), tenslotte had hij gezegd dat hij haar wel heel erg leuk vond.
TS lijkt een type dat liever geen ruzie of moeilijkheden veroorzaakt, omdat ze het niet vertelde aan haar vrienden. Misschien wat jullie naïef en dom vinden, maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
Welicht heeft ze het hem ook echt vergeven.
Nadat ze die jongen al een paar keer had gezien, met anderen erbij, dacht ze kennelijk dat ze weer normaal met elkaar om konden gaan. (wat niet het geval bleek).

Het is niet het meest waarschijnlijke verhaal in de wereld, maar het KAN wel.
En hoe kan dat met dat ontmoeten tussendoor, hij was toch in de tussentijd op vakantie geweest en direct daarna kwam ze hem weer tegen volgens het eerste verhaal...

Dat stukje is daarna gekomen omdat mensen het vreemd vonden dat ze zo weer meeging, het riekt mij echt teveel naar een hoop geouwehoer, serieus...

Er zitten teveel factoren in dit verhaal die niet sporen, veelste veel...
pi_29951663
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Natuurlijk laat ik mij graag aanranden als mensen achteraf zeggen dat ze het niet zo bedoeld hadden.
zoon idee kreeg ik inderdaad al.
maar goed,..Jammer dat ts er niet is,.. dat had een hoop duidelijkheid gebracht.
Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Anyanka het volgende:
Mjah, en dat ie haar 1 keer heeft aangerand, ach, kan gebeuren.
Het is best een lieverd.
quote:
TS nam wellicht aan dat de aanranding voortkwam uit een soort gevoel van "onbereikbare liefde"
Ow, dan is het goed.
quote:
Nou, dan is er toch niks meer aan de hand? Vergeven en vergeten hoor.
quote:
TS lijkt een type dat liever geen ruzie of moeilijkheden veroorzaakt
Precies, en daarom ga je willens en wetens weer met dat figuur mee naar hetzelfde huis, je pleurt weer in slaap en laat het weer gebeuren.

Nogmaals: ja hoor.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:15:04 #224
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951709
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef het.ismij het volgende:

[..]

zoon idee kreeg ik inderdaad al.
maar goed,..Jammer dat ts er niet is,.. dat had een hoop duidelijkheid gebracht.
Ik begin nu haast te geloven dat jij denkt dat ik dat meen
...as always
pi_29951748
quote:

[..]

Ik vind dat nogal makkelijk gezegd hoor. Een alles-of-nooit stelling die meteen geldt voor alle mensen van de hele wereld, over een meisje dat je kent van een half scherm tekst.
Ik zie geen reden om haar verhaal als een leugen te lezen.
pi_29951771
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik begin nu haast te geloven dat jij denkt dat ik dat meen
Ik zou bijna zeggen dat je net zo dom bent als TS.
zou wel een hoop verklaren
Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Hoe slim ben je wel niet om iemand die anders denkt dan jou voor dom uit te maken.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:20:42 #228
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951887
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij. Ik vind dat als er maar 5% kans is dat het verhaal waar is (of in elk geval in die mate waar is dat TS is aangerand), het verschrikkelijk asociaal is om zulke lompe reacties te geven. Dat maakt mij misschien een naïeve moraalridder, maar zeker niet dom.
...as always
pi_29951921
moet je ook niet van die domme reacties geven,.. Maar da geeft verder niet.
ik vermaak me uitstekend hier
pi_29951945
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij.
Ja, jij laat je tot 2 keer toe aanranden door dezelfde goser in hetzelfde huis.
Meer hey, hij bedoelde het niet zo én hij heeft zijn excuses aangeboden.
Prima toch?
pi_29951950
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij. Ik vind dat als er maar 5% kans is dat het verhaal waar is (of in elk geval in die mate waar is dat TS is aangerand), het verschrikkelijk asociaal is om zulke lompe reacties te geven. Dat maakt mij misschien een naïeve moraalridder, maar zeker niet dom.
Een internetforum is geen maatschappelijke hulpdienst, laat staan dat de users maatschappelijk werkers zijn. Je post hier op eigen risico. Als je alleen dat wat naar jouw zin is wil horen, dan kun je hier beter niet posten.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:24:04 #233
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29951986
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja, jij laat je tot 2 keer toe aanranden door dezelfde goser in hetzelfde huis.
Meer hey, hij bedoelde het niet zo én hij heeft zijn excuses aangeboden.
Prima toch?
Ik zou absoluut niet hetzelfde doen als TS. Dat betekent niet dat ik niet GELOOF dat er mensen BESTAAN die zo zijn zoals TS.
...as always
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:26:54 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29952053
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef djenneke het volgende:
Een internetforum is geen maatschappelijke hulpdienst, laat staan dat de users maatschappelijk werkers zijn. Je post hier op eigen risico. Als je alleen dat wat naar jouw zin is wil horen, dan kun je hier beter niet posten.
Juist!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:27:06 #235
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29952060
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef djenneke het volgende:

[..]

Maar stel dat jij het verhaal plausibel had gevonden, zou jij het dan goedkeuren dat mensen er zo mee omgaan? Ook op internet mag je niet alles zeggen. Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
...as always
pi_29952061
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:24 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik zou absoluut niet hetzelfde doen als TS. Dat betekent niet dat ik niet GELOOF dat er mensen BESTAAN die zo zijn zoals TS.
En dan naar aanleiding van haar verhaal aannemen dat TS zoon persoon is?
Sry maar ik geloof dat je dan nog een keer dat verhaal moet overlezen.
Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef mgerben het volgende:

[..]

Ik vind dat nogal makkelijk gezegd hoor. Een alles-of-nooit stelling die meteen geldt voor alle mensen van de hele wereld, over een meisje dat je kent van een half scherm tekst.
Ik zie geen reden om haar verhaal als een leugen te lezen.
ik zie geen reden om een verhaal als dit te geloven.

2 keer in slaap vallen en dan zo vast in de korte tijd dat hij even de kamer uit was, zo vast dat ze niet merkt dat haar truitje en rokje omhoog geschoven worden en de rest, sorry, niet geloofwaardig.

een 2 keer mee gaan met een knul die je de 1e keer verkracht heeft, hetgeen je DAGENLANG slaap gekost heeft, en erger, en dan genoegen nemen met een "sorry, niet zo bedoeld", volkomen ongeloofwaardig.

ze is gewoon vreemd gegaan en was bang dat haar vriendje erachter zou komen, en wilde dat vóór zijn.

of er is helemaal niets gebeurd, ook geen vreemdgaan, ook niets verteld aan vriendje, en alles is dus verzonnen, want aandachtsziek .. het zal de eerste keer niet zijn dat zoiets op Fok plaatsvindt, maar dat terzijde
pi_29952103
Bekijk het eens zo: Als TS idd het hele verhaal uit haar duim had gezogen, heeft ze dan expres die (volgens sommigen) onwaarschijnlijke elementen toegevoegd zodat mensen zouden denken: Dat is zo onwaarschijnlijk, het moet wel echt zijn? Zo kun je alles wel krom praten.

TS heeft eenvoudigweg niet uitgelegd waarom ze voor de tweede keer met hem meeging (ik heb er ook geen behoefte aan, ik kan mij het prima voorstellen). Daar gaan mensen zelf een invulling aan geven en gaan daar vervolgens mee aan de haal.
Ik vind eea weinig toevoegen aan de discussie, en ik denk dat TS er ook niet veel aan heeft.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:29:26 #239
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29952119
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Anyanka het volgende:
Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Ik geef vooralsnog de TS het voordeel van de twijfel, tegen beter vermoeden in.
Maar reacties die haar rammelende verhaal in twijfel trekken, ga ik absoluut niet verwijderen of editten.
Want, wat houd je dan over? Een discussieforum zonder de mogelijkheid om op het scherpst van de snede te discussiëren. Niet wat FOK! wil zijn.
pi_29952130
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef mgerben het volgende:
Ik vind eea weinig toevoegen aan de discussie, en ik denk dat TS er ook niet veel aan heeft.
Waar blijft TS dan??
Post of niks, of maak het verhaal duidelijker.en dan in de zin van de vragen van de reaguurders.
Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Hmm, je niet welgevallige opmerkingen laten editten of deleten.

Ja, dat kan ook natuurlijk.
pi_29952266
quote:

[..]

Maar stel dat jij het verhaal plausibel had gevonden, zou jij het dan goedkeuren dat mensen er zo mee omgaan? Ook op internet mag je niet alles zeggen. Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Het verhaal IS niet plausibel. En als het wel waar is, dan is het triest, zowel voor haar, als van haar. Ik zou geen reden kunnen verzinnen om dat niet te mogen zeggen... Nogmaals: Posten is op eigen risico. Voor echte problemen hebben we maatschappelijke instanties, psychiaters, etc.
pi_29952298
Hier heb je alleen parttime psygopaten
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:36:45 #244
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_29952332
Demn wat een bullpoep.
ik ben de jager met de pet.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:37:05 #245
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_29952341
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Hmm, je niet welgevallige opmerkingen wegeditten.

Ja, dat kan ook natuurlijk.
Ik vind zeggen dat TS gewoon is vreemdgegaan, voorzien van en smilies, niet vallen onder "niet welgevallig", maar onder bijzonder lomp.
...as always
pi_29952398
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef het.ismij het volgende:
Hier heb je alleen parttime psygopaten
Dat is niet waar, ik doe dat fulltime met een hoop overwerk en ik neem het ook nog mee naar huis.
Het betaalt alleen kut.
Nou jij weer.
pi_29952413
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:39 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik doe dat fulltime met een hoop overwerk en ik neem het ook nog mee naar huis.
Het betaalt alleen kut.
Nou jij weer.
Sry,..
Ik vind dat je net zo goed, met een verhaal als dit , dat rammelt aan ALLE kanten, rekening moet houden dat het NIET waar is, en als het WEL waar is dat zij dit verhaal OOK aan haar vriend en vriendinnen heeft opgehangen dan heeft ze dus gewoon een knul beschuldigd van iets, dat NIET gebeurd is, en wat voor een beschuldiging, zeg
En dat is dus mijn grootste bezwaar. Ik heb het bij een collega gezien toen ik in het ziekenhuis werkte. Hij werd door een patiënt beschudligt van sexuele intimidatie, vanwege zijn manier waarop hij dat haagse kutwijf waste. Ik stond er bij en ik heb niks gezien wat eventueel lijkt op sexuele intimidatie. Gelukkig was het een mevrouw uit de Transvaal buurt ( waar het ziekenhuis vlakbij stond) dus mag je dat tegen de hele familie glazenwassers uit gaan leggen die weer niet voor reden vatbaar zijn. Hij is er enorm door beschadigt en durfde uiteindelijk niet meer een patiënt te wassen. Hij schijnt een hele andere cariérre te hebben, hij is met de verpleegkundige opleiding gestopt. Hij trok het niet meer.
burgerweeshuis
pi_29952528
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:37 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind zeggen dat TS gewoon is vreemdgegaan, voorzien van en smilies, niet vallen onder "niet welgevallig", maar onder bijzonder lomp.
ach, en ik vind een tweede keer in slaap vallen op de bank bij je verkrachter weer lomp, zo hebben we allemaal wat, hè
pi_29952534
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

En dat is dus mijn grootste bezwaar. Ik heb het bij een collega gezien toen ik in het ziekenhuis werkte. Hij werd door een patiënt beschudligt van sexuele intimidatie, vanwege zijn manier waarop hij dat haagse kutwijf waste. Ik stond er bij en ik heb niks gezien wat eventueel lijkt op sexuele intimidatie. Gelukkig was het een mevrouw uit de Transvaal buurt ( waar het ziekenhuis vlakbij stond) dus mag je dat tegen de hele familie glazenwassers uit gaan leggen die weer niet voor reden vatbaar zijn. Hij is er enorm door beschadigt en durfde uiteindelijk niet meer een patiënt te wassen. Hij schijnt een hele andere cariérre te hebben, hij is met de verpleegkundige opleiding gestopt. Hij trok het niet meer.
Dat is dus echt klote,..
Alleen maar omdat zoon @#$@#$#$#h**r Iets achterlijks in der hoofd haald.

milagro is op dreef
Ligt vast weer ergens te pitten.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:51:30 #252
92279 N.icka
Windforce 11
pi_29952713
Ik heb dit verhaal al eens eerder gelezen , weet zeker dat dit topic al eens eerder voorbij is gekomen
pi_29952763
Is die bank van je aanrander zo ongelofelijk speciaal dat het de enigste bank is waar je in 2 minuten op in slaap valt? Voor de rest kon je toch niet slapen? Sorry hoor maar het klinkt echt geloofwaardig. Een ezel stoot zich tevens niet 2x aan dezelfde steen...maarja. Aangifte doen dus, je moet toch WAT terug doen? En tegen iedereen die jullie allebei kennen het verhaal vertellen.. heb je toch nog een klein beetje wraak.

Maar, waarom noem je je vriend je "vriend", en niet gewoon je vriend? Is er een reden voor die aanhalingstekens?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 12:56:07 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_29952884
quote:

Hier ben ik het ook wel mee eens. Als het wel waar is (al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat TS een 2e keer met de persoon in kwestie mee naar huis ging EN weer in slaap viel.. )....

Dan kunnen die reacties echt niet door de beugel.

En waarom is het je "Vriend"en niet je vriend? (zonder de tekentjes..)

[ Bericht 5% gewijzigd door Vivi op 25-08-2005 13:03:48 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:01:49 #255
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_29953086
Wat doet ze moeilijk
- Ze kende de betreffende persoon.
- Ze lag in de juiste houding.

Ze had gewoon moeten genieten van het feit, hij haar oraal aan het bevredigen was.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:02:27 #256
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_29953104
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:52 schreef illusions het volgende:
Is die bank van je aanrander zo ongelofelijk speciaal dat het de enigste bank is waar je in 2 minuten op in slaap valt? Voor de rest kon je toch niet slapen? Sorry hoor maar het klinkt echt geloofwaardig. Een ezel stoot zich tevens niet 2x aan dezelfde steen...maarja. Aangifte doen dus, je moet toch WAT terug doen? En tegen iedereen die jullie allebei kennen het verhaal vertellen.. heb je toch nog een klein beetje wraak.

Maar, waarom noem je je vriend je "vriend", en niet gewoon je vriend? Is er een reden voor die aanhalingstekens?
Slaapbank
pi_29955880
Doe mij de naam van dat ventje, Myra...
pi_29956023
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
Doe mij de naam van dat ventje, Myra...
En dan?
pi_29956097
iedereen doet net of hij/zij de psyche van de TS kent...en zit te beweren dat er veel factoren niet kloppen aan het verhaal en blaat blaat... WTF man, je kent dat hele kind niet, Hoe de Fuck kan je haar zo beoordelen? Het is al teringmoeilijk om zo'n verhaal naar buiten te treden, als je je als TS dan ook nog moet gaan verdedigen tegen mensen die je integriteit in twijfel trekken, Om Nix, Alleen omdat mensen Wannabe Interessant willen doen, dan zou ik ook wegblijven uit het topic.
Tering Flikkers.
Die gozer waar de TS 2x op de bank belandde is gewoon een motherfuckin rapist-ass Kankerlijer.
Geef mij zn naam & woonplaats maar.
pi_29956190
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen doet net of hij/zij de psyche van de TS kent...en zit te beweren dat er veel factoren niet kloppen aan het verhaal en blaat blaat... WTF man, je kent dat hele kind niet, Hoe de Fuck kan je haar zo beoordelen? Het is al teringmoeilijk om zo'n verhaal naar buiten te treden, als je je als TS dan ook nog moet gaan verdedigen tegen mensen die je integriteit in twijfel trekken, Om Nix, Alleen omdat mensen Wannabe Interessant willen doen, dan zou ik ook wegblijven uit het topic.
Tering Flikkers.
Die gozer waar de TS 2x op de bank belandde is gewoon een motherfuckin rapist-ass Kankerlijer.
Geef mij zn naam & woonplaats maar.
Wat een agressie,.. dat lost echt iets op,.. Um de tyfus slaan.
Voorlopig hebben we nog steeds niks van TS gehoord.
Ik ben het met je eens dat het niet kan, en dat het ongewtijfeld moeilijk zal zijn om met zoon verhaal naar buiten te komen.
Maar je zal het toch wel met ons eens zijn dat er een paar rare wendingen in het verhaal zitten die niet kloppen?
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')