Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als je zoiets al op internet kwijt wilt lijkt het me voor de hand liggend dat je het anoniem doet. Ze had net zo goed om 17:00 de trein van Amsterdam naar Utrecht kunnen pakken dr keel schrapen en zeggen: "Mensen ik wil graag wat vertellen...."
Gokje: Ze studeert psychologie en wil "iets" analyserenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:59 schreef BGN het volgende:
[..]
Is wel weer eens wat anders dan die zwerver die altijd hetzelfde verhaal vertelt.
Maar ze zal vast wel een reden hebben waarom ze het hier vertelt. Het zal iig wel geen verkapt help-ik-ben-aangerand-krijg-ik-nu-aandacht-topic zijn.
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 02:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ik hoop dat geen één wijf in Nederland zo dom is om dit te laten gebeuren.
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Ik heb genoeg laffe medelanders ontmoet...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
De goede vriend vertelt het aan haar vriend en die slaat hem niet.
Dat lijkt mij bullshit.
Als je valt en per ongeluk met je handen tegen haar borsten aan komt heb je een incident. Als je moedwillig een slipje, trui, en rokje van een vrouw verplaatst om haar te kunnen beffen, vingeren en neuken is dat geen incident meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:01 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het was een goede vriend, en er gebeurde een incident.
Die vriend bied zijn excuus aan en zij aanvaard het.
and they move on. (denkt ze)
Dat lijkt mij niet 'dom'
Vervolgens gaat ze er weer heen en valt ze weer in slaap.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
Je moet die domme gasten de kost geven die geloven in de stelling "een wijf is voor even maar een maat is voor ever".quote:Op donderdag 25 augustus 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat lijkt mij bullshit.
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:09 schreef cultheld het volgende:
Hoeveel reacties van vandaag zouden straks nog blijven staan?
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
[..]
alle, behalve de OP, die haalt ze zelf weg
staat er ook nog "Dit is sowieso niet de eerste keer dat ik zoiets meegemaakt heb, het is me vaker overkomen"
narcolepsie is echt zo lastig, hè
Oi! Ze had een stringetje aan, hoor... en ik weet welke, want die was elders te zien hier op Fokquote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
"Slapen" met een mini rokje zonder iets eronder doet ook wonderen![]()
quote:
Daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef Copycat het volgende:
Hoop off topic en bagger verwijderd.
Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.
Nog even voordeel van de twijfel.
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
ja maar je had zo veel te vertellen en hij ook, en hij had toch sorry gezegd, en jij had ook niet in slaap moeten vallen die eerste keer en die tweede keer was je meteen weer zo op je gemak bij hem, het was weer als vanouds , zo gezellig en vertrouwd, en zijn koelkast staat zo'n 15 minuten lopen van de woonkamer en dus jij weer in slaap donderen, iets wat je namelijk doet als je je helemaal thuis voeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten.
Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten.
Zo zo, waar moest dat drankje helemaal vandaan komen? Uit de oostvleugel of is ie het gaan ophalen bij Coca Cola zelf in Atlanta? Maar goed, lullig, kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Hij ging drinken halen en blijkbaar ben ik in de tussentijd in slaap gevallen
Que? 2 keer? Dus na wat er de 1e keer is gebeurd flikker je weer in slaap? Gewoon weer bij die goser thuis? Je moet eens een afspraak maken met je huisarts, die kan je vast wel doorverwijzen.quote:ik was ontzettend moe van de treinreis en wanneer ik moe ben en éénmaal lekker lig val ik dan ook zo in slaap. Zo ook nu weer.
maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....
Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
Dát woord zocht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
narcolepsie
Nee dat ben je niet,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef djenneke het volgende:
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
Als het waar is niet nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef chillehilde het volgende:
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN
Dat vindt ik wel goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
Juist daarom, kennelijk weet TS niet wat voor gevolgen dat heeft. Ik kots op mensen die dit soort valselijke beschudligingen uiten ( mits het valse beschuldigingen zijn).quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:18 schreef releaze het volgende:
[..]
maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging weg
zo gaat dat toch altijd bij zo verschrikkelijk veel mensen?
Helemaal eens met je.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind dat veel reacties hier toch wel te ver gaan. Ervan uitgaande dat het echt is gebeurt, verdient TS die reacties echt niet.
Het lijkt nu wel alsof je een bitch als Milagro of SHE moet zijn voordat je mag vertellen dat je aangerand bent.
Al ben je nog zo dom en naïef, dan nog mag je niet aangerand worden. Ik hoop dat iedereen dat met me eens is.
Nou nou, toe maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
een bitch als Milagro of SHE
Moet je iets vroeger opstaan denk ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:41 schreef Anyanka het volgende:
Ik hoop dat ik ze niet gekwetst heb.
Dat is nonses, er spoort gewoon het een en ander niet aan dit verhaal...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind dat veel reacties hier toch wel te ver gaan. Ervan uitgaande dat het echt is gebeurt, verdient TS die reacties echt niet.
Het lijkt nu wel alsof je een bitch als Milagro of SHE moet zijn voordat je mag vertellen dat je aangerand bent.
Al ben je nog zo dom en naïef, dan nog mag je niet aangerand worden. Ik hoop dat iedereen dat met me eens is.
Waarom ga je ervan uit dat ze liegt in plaats van dat ze misschien dom en naief is geweest, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is nonses, er spoort gewoon het een en ander niet aan dit verhaal...
Niemand mag aangerand worden, maar mensen die echt aangerand worden worden heel vaak niet serieus genomen omdat er altijd wijfen zijn die het moeten verzinnen, dat is pas echt erg...
nee, eigenlijk niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Weet je wat het jammere is....als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren... Dus als je niet 'dom en naief' wilt zijn, dan moet je er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen slecht is, nou sorry, maar ik kan dat niet want ik ga uit van het goede!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef djenneke het volgende:
Nou, aanranding is nooit goed te praten (gesteld dat dit verhaal waar is...). Maar zulk dom en naief gedrag eigenlijk ook niet, al is dit dan weer niet strafbaar.
Het is wel duidelijk dat jij (en vele anderen, ikzelf trouwens ook) zich niet/nauwelijks voor kunnen stellen dat dit zo gebeurd is. Maar stél even dat dit wel gebeurd is, ook al lijkt het onwaarschijnlijk. Het is ook nog mogelijk dat er inderdaad "iets niet spoort" aan het verhaal, zonder dat dit betekent dat de aanranding(en) niet hebben plaatsgevonden. Ik vind dat iets teveel fok!kers maar even beslissen dat het nep is. Denk dan eens even na hoe dit op TS overkomt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is nonses, er spoort gewoon het een en ander niet aan dit verhaal...
Niemand mag aangerand worden, maar mensen die echt aangerand worden worden heel vaak niet serieus genomen omdat er altijd wijfen zijn die het moeten verzinnen, dat is pas echt erg...
Als je vertrouwen in het goede van de mens door één persoon enorm beschaamd is, zoals TS het wil doen voorkomen, dan ga je jezelf niet nog eens in een zelfde soort situatie brengen, met diezelfde persoon.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef chillehilde het volgende:
Weet je wat het jammere is....als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren... Dus als je niet 'dom en naief' wilt zijn, dan moet je er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen slecht is, nou sorry, maar ik kan dat niet want ik ga uit van het goede!
Wat een onzin. Ik ga ook altijd uit van het goede (tenzij mijn intuitie wat anders zegt, en die is slimmer dan ik ben), tot het tegendeel bewezen is. Nou, het tegendeel was hier duidelijk bewezen, of niet dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef chillehilde het volgende:
[..]
Weet je wat het jammere is....als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren... Dus als je niet 'dom en naief' wilt zijn, dan moet je er blijkbaar vanuit gaan dat iedereen slecht is, nou sorry, maar ik kan dat niet want ik ga uit van het goede!
Gelijk heb je, de eerste keer zou ik het ook volkomen vertrouwen, er is immers nooit wat gebeurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef chillehilde het volgende:
als je dus vertrouwd in het goede van de mens, dan denk je niet dat zulke dingen zullen gebeuren...
Inderdaad. Ik ging ook vaak uit van het goede van die vriend, ook omdat we al jaren bevriend waren etc en dus vaak na het stappen nog even een dvdtje gingen kijken. Onder het kijken vielen we allebei in slaap en ik werd wakker omdat ie me probeerde te zoenen en uit te kleden. En toen ik tegenspartelde probeerde ie nog verer te gaan met geweld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook altijd uit van het goede (tenzij mijn intuitie wat anders zegt, en die is slimmer dan ik ben), tot het tegendeel bewezen is. Nou, het tegendeel was hier duidelijk bewezen, of niet dan?
Ik vraag me dan toch echt af wat je dan zo'n tweede keer denkt. O, nou die eerste keer, ach ja, zal een vergissing geweest zijn. Het is verder vast een goed persoon.... ?????Laten we hem nog een kans geven??? Kom op zeg!
Wie weet vond ze 'm stiekem toch wel leuk, zat in een soort tweestrijd en had tijdens de tweede keer zoiets van; nee toch niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik ga ook altijd uit van het goede (tenzij mijn intuitie wat anders zegt, en die is slimmer dan ik ben), tot het tegendeel bewezen is. Nou, het tegendeel was hier duidelijk bewezen, of niet dan?
Ik vraag me dan toch echt af wat je dan zo'n tweede keer denkt. O, nou die eerste keer, ach ja, zal een vergissing geweest zijn. Het is verder vast een goed persoon.... ?????Laten we hem nog een kans geven??? Kom op zeg!
Hoe dom en naief wil je ze hebben?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ze liegt in plaats van dat ze misschien dom en naief is geweest, als ik vragen mag?
Oja? Ik heb altijd gelezen dat je leugenaars herkent aan vage verhalen met veel termen als "iedereen" en "altijd" en juist weinig details. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer ervaring mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet.
ik ben namelijk een bitch en die vinden altijd dat in sommige gevallen meisjes wél aangerand mogen worden![]()
puh lease, zeg, heb je haar uitermate gedetailleerde verhaal wel gelezen, iemand die tot TWEE keer toe in slaap valt op dezelfde bank bij dezelfde jongen die haar tijdens haar eerste bezoekje al aangerand zou hebben?
hoe lang duurt drinken halen?
hoe lang duurt het vooraleer je je verkrachter weer vertrouwt?
hoe kun je ueberhaupt je verkrachter ooit nog vertrouwen?
hoe vaak kan een man je verkrachten voor er een lichtje gaat branden " hij deugt niet"?
hoe okay is vriendje als hij nalaat je verkrachter, die hij persoonlijk kent, minstens 1 goed geplaatste kleun te verkopen?
alleen al de manier waarop het verhaal beschreven wordt, met al die details, maakt het verdacht.
kenmerkend voor een leugenaar / vreemdganger, met té veel details komen![]()
Sorry, maar na die nachtmerries en de hele rotzooi? Dat noemen ze verknipt!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie weet vond ze 'm stiekem toch wel leuk, zat in een soort tweestrijd en had tijdens de tweede keer zoiets van; nee toch niet.
Dat weten we dus niet.quote:Haar eigen gevoelens had ze er wel bij mogen vermelden in haar OP. Maar is ze aan het liegen? Nee, ik vind van niet.
Ja, rustig bij hem thuis op de bank...quote:Ze moet i.i.g niet aangifte doen van aanranding, want dat vind ik toch een beetje zielig. Ik denk dat ze dit heel goed met die jongen kan uitpraten.
Verschil met de situatie van TS is dat in dat geval die jongen, in plaats van verder proberen te gaan met geweld, hij z'n excuses aanbood. Ik kan me voorstellen dat dat een andere indruk maakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ging ook vaak uit van het goede van die vriend, ook omdat we al jaren bevriend waren etc en dus vaak na het stappen nog even een dvdtje gingen kijken. Onder het kijken vielen we allebei in slaap en ik werd wakker omdat ie me probeerde te zoenen en uit te kleden. En toen ik tegenspartelde probeerde ie nog verer te gaan met geweld.
Nou mooi dat ik iemand die mijn vertrouwen zo heeft vertrouwd dat voordeel van de twijfel nooit meer geef.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:59 schreef djenneke het volgende:
Ja, rustig bij hem thuis op de bank...![]()
Omdat ik het niet geloof dat je binnen max 5 minuten(en dat is extreem ruim genomen voor een drankje inschenken) zo diep in slaap valt dat iemand je half kan ontkleden en kan betasten op allerlei manieren en dat zelfs nog 2 keer met daartussen een enorme angst zodat je amper meer kan slapen en niet meer wil knuffelen enzo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom ga je ervan uit dat ze liegt in plaats van dat ze misschien dom en naief is geweest, als ik vragen mag?
Ja hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Anyanka het volgende:
In minder dan de tijd dat het bijvoorbeeld kost om naar de wc te gaan en drinken te halen
Op een ieder weldenkend mens, zouden zulke excuses echt geen enkele indruk maken anders...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Verschil met de situatie van TS is dat in dat geval die jongen, in plaats van verder proberen te gaan met geweld, hij z'n excuses aanbood. Ik kan me voorstellen dat dat een andere indruk maakt.
Ja, die lul bij mij bood ook zijn excuses aan "Ja sorry, maar je hebt ook zo'n aaibaarheidsfactor!"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Verschil met de situatie van TS is dat in dat geval die jongen, in plaats van verder proberen te gaan met geweld, hij z'n excuses aanbood. Ik kan me voorstellen dat dat een andere indruk maakt.
Een 1ste keer ok, maar een 2de keer?????????????????quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:49 schreef chillehilde het volgende:
[..]
Jammer dan, dat is het risico als je je hele privé sores op internet pleurt.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:58 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oja? Ik heb altijd gelezen dat je leugenaars herkent aan vage verhalen met veel termen als "iedereen" en "altijd" en juist weinig details. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer ervaring mee.
En iedereen die vindt dat die vriend die jongen op z'n minst het ziekenhuis in had moeten slaan...heel stoer hoor. Als ik word aangerand zit ik er echt niet op te wachten dat mijn vriend die vent vermoord ofzo. En al is het niet de meerderheid van de mensen die er zo over denkt, ze bestaan wel.
En over dat in slaap vallen...ja dat komt een beetje raar over, maar het kán wel. Ik val bijvoorbeeld ontzettend snel in slaap in de bus, ook overdag. In minder dan de tijd dat het bijvoorbeeld kost om naar de wc te gaan en drinken te halen (al zie ik mezelf niet in slaap vallen in de bus als ik naast iemand zit die me ooit heeft aangerand).
Ik zie HEUS wel dat het verhaal raar is, dat er een aantal niet zo waarschijnlijke kanten aan zitten, maar ik vind dat je toch rekening moet houden met het feit dat het waar kan zijn (of een kern van waarheid bevat), en dan zijn dit soort reacties ongelofelijk asociaal.
Snap ik ook niet helemaal.quote:De rest van het verhaal vind ik ook op z'n minst erg vreemd te noemen, jongen verteld het aan "vriendje" en vriendje is daar gewoon ok mee???????
inderdaad, amen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef milagro het volgende:
als je een eerste keer zoiets hebt meegemaakt, dan wil je die knul niet meer zien, je wilt die flat niet meer in, je wilt op GEEN ENKELE manier herinnerd worden aan wat er voorgevallen is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Neen, hij gaf haar eerst de schuld, lekkere vent zeg...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Uhmzz,.. waar ben je vanaaf???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Of het plausibel is, weet ik niet, maar ik kan me er een voorstelling bij maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:00 schreef Copycat het volgende:
En wat is dan jouw -plauisibele- verklaring voor een tweede keer weer met diezelfde gast meegaan, Anyanka?
Toch weet ik niet of dit klopt. Jij en ik zouden dat doen.quote:als je een eerste keer zoiets hebt meegemaakt, dan wil je die knul niet meer zien, je wilt die flat niet meer in, je wilt op GEEN ENKELE manier herinnerd worden aan wat er voorgevallen is.
Mee eens, maar wellicht denkt de "domme en naïeve" TS daar anders over.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die lul bij mij bood ook zijn excuses aan "Ja sorry, maar je hebt ook zo'n aaibaarheidsfactor!"
Hou toch op zeg, zoiets valt niet te excuseren. Je hebt gewoon je klauwen thuis te houden
Natuurlijk laat ik mij graag aanranden als mensen achteraf zeggen dat ze het niet zo bedoeld hadden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Uhmzz,.. waar ben je vanaaf???
* het.ismij neemt alvast de tijd om een goed excuus te bedenken,...
Oke nu serieus
Dit slaat dus echt helemaal nergens op,..!!![]()
En hoe kan dat met dat ontmoeten tussendoor, hij was toch in de tussentijd op vakantie geweest en direct daarna kwam ze hem weer tegen volgens het eerste verhaal...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Of het plausibel is, weet ik niet, maar ik kan me er een voorstelling bij maken.
TS is (lange tijd?) goed bevriend geweest met met die jongen.
TS nam wellicht aan dat de aanranding voortkwam uit een soort gevoel van "onbereikbare liefde" (wat minder afschuwelijk klinkt dan dat het gewoon een brute verkrachter is), tenslotte had hij gezegd dat hij haar wel heel erg leuk vond.
Hij gebruikte geen geweld, en bood meteen z'n excuses aan.
TS lijkt een type dat liever geen ruzie of moeilijkheden veroorzaakt, omdat ze het niet vertelde aan haar vrienden. Misschien wat jullie naïef en dom vinden, maar sommige mensen zijn nou eenmaal zo.
Welicht heeft ze het hem ook echt vergeven.
Nadat ze die jongen al een paar keer had gezien, met anderen erbij, dacht ze kennelijk dat ze weer normaal met elkaar om konden gaan. (wat niet het geval bleek).
Het is niet het meest waarschijnlijke verhaal in de wereld, maar het KAN wel.
zoon idee kreeg ik inderdaad al.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Natuurlijk laat ik mij graag aanranden als mensen achteraf zeggen dat ze het niet zo bedoeld hadden.
Mjah, en dat ie haar 1 keer heeft aangerand, ach, kan gebeuren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:08 schreef Anyanka het volgende:
TS is (lange tijd?) goed bevriend geweest met met die jongen.
Ow, dan is het goed.quote:TS nam wellicht aan dat de aanranding voortkwam uit een soort gevoel van "onbereikbare liefde"
Nou, dan is er toch niks meer aan de hand? Vergeven en vergeten hoor.quote:Hij gebruikte geen geweld, en bood meteen z'n excuses aan.
Precies, en daarom ga je willens en wetens weer met dat figuur mee naar hetzelfde huis, je pleurt weer in slaap en laat het weer gebeuren.quote:TS lijkt een type dat liever geen ruzie of moeilijkheden veroorzaakt
Ik begin nu haast te geloven dat jij denkt dat ik dat meenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:13 schreef het.ismij het volgende:
[..]
zoon idee kreeg ik inderdaad al.![]()
![]()
maar goed,..Jammer dat ts er niet is,.. dat had een hoop duidelijkheid gebracht.
Ik vind dat nogal makkelijk gezegd hoor. Een alles-of-nooit stelling die meteen geldt voor alle mensen van de hele wereld, over een meisje dat je kent van een half scherm tekst.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
als je een eerste keer zoiets hebt meegemaakt, dan wil je die knul niet meer zien, je wilt die flat niet meer in, je wilt op GEEN ENKELE manier herinnerd worden aan wat er voorgevallen is.
Ik zou bijna zeggen dat je net zo dom bent als TS.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik begin nu haast te geloven dat jij denkt dat ik dat meen
Hoe slim ben je wel niet om iemand die anders denkt dan jou voor dom uit te maken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je net zo dom bent als TS.
zou wel een hoop verklaren![]()
Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij. Ik vind dat als er maar 5% kans is dat het verhaal waar is (of in elk geval in die mate waar is dat TS is aangerand), het verschrikkelijk asociaal is om zulke lompe reacties te geven. Dat maakt mij misschien een naïeve moraalridder, maar zeker niet dom.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je net zo dom bent als TS.
zou wel een hoop verklaren![]()
Ja, jij laat je tot 2 keer toe aanranden door dezelfde goser in hetzelfde huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Anyanka het volgende:
Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij.
Een internetforum is geen maatschappelijke hulpdienst, laat staan dat de users maatschappelijk werkers zijn. Je post hier op eigen risico. Als je alleen dat wat naar jouw zin is wil horen, dan kun je hier beter niet posten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:20 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik heb gewoon andere normen en waarden dan jij. Ik vind dat als er maar 5% kans is dat het verhaal waar is (of in elk geval in die mate waar is dat TS is aangerand), het verschrikkelijk asociaal is om zulke lompe reacties te geven. Dat maakt mij misschien een naïeve moraalridder, maar zeker niet dom.
Ik zou absoluut niet hetzelfde doen als TS. Dat betekent niet dat ik niet GELOOF dat er mensen BESTAAN die zo zijn zoals TS.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ja, jij laat je tot 2 keer toe aanranden door dezelfde goser in hetzelfde huis.
Meer hey, hij bedoelde het niet zo én hij heeft zijn excuses aangeboden.
Prima toch?
Juist!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef djenneke het volgende:
Een internetforum is geen maatschappelijke hulpdienst, laat staan dat de users maatschappelijk werkers zijn. Je post hier op eigen risico. Als je alleen dat wat naar jouw zin is wil horen, dan kun je hier beter niet posten.
Maar stel dat jij het verhaal plausibel had gevonden, zou jij het dan goedkeuren dat mensen er zo mee omgaan? Ook op internet mag je niet alles zeggen. Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een internetforum is geen maatschappelijke hulpdienst, laat staan dat de users maatschappelijk werkers zijn. Je post hier op eigen risico. Als je alleen dat wat naar jouw zin is wil horen, dan kun je hier beter niet posten.
En dan naar aanleiding van haar verhaal aannemen dat TS zoon persoon is?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik zou absoluut niet hetzelfde doen als TS. Dat betekent niet dat ik niet GELOOF dat er mensen BESTAAN die zo zijn zoals TS.
ik zie geen reden om een verhaal als dit te geloven.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:15 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal makkelijk gezegd hoor. Een alles-of-nooit stelling die meteen geldt voor alle mensen van de hele wereld, over een meisje dat je kent van een half scherm tekst.
Ik zie geen reden om haar verhaal als een leugen te lezen.
Ik geef vooralsnog de TS het voordeel van de twijfel, tegen beter vermoeden in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Anyanka het volgende:
Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Waar blijft TS dan??quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:28 schreef mgerben het volgende:
Ik vind eea weinig toevoegen aan de discussie, en ik denk dat TS er ook niet veel aan heeft.
Hmm, je niet welgevallige opmerkingen laten editten of deleten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Anyanka het volgende:
Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Het verhaal IS niet plausibel. En als het wel waar is, dan is het triest, zowel voor haar, als van haar. Ik zou geen reden kunnen verzinnen om dat niet te mogen zeggen... Nogmaals: Posten is op eigen risico. Voor echte problemen hebben we maatschappelijke instanties, psychiaters, etc.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:27 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar stel dat jij het verhaal plausibel had gevonden, zou jij het dan goedkeuren dat mensen er zo mee omgaan? Ook op internet mag je niet alles zeggen. Als een stel moderators het serieus hadden hadden genomen, was dit topic flink ingekort...
Ik vind zeggen dat TS gewoon is vreemdgegaan, voorzien vanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Hmm, je niet welgevallige opmerkingen wegeditten.
Ja, dat kan ook natuurlijk.
Dat is niet waar, ik doe dat fulltime met een hoop overwerk en ik neem het ook nog mee naar huis.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:35 schreef het.ismij het volgende:
Hier heb je alleen parttime psygopaten
Sry,..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik doe dat fulltime met een hoop overwerk en ik neem het ook nog mee naar huis.
Het betaalt alleen kut.
Nou jij weer.
En dat is dus mijn grootste bezwaar. Ik heb het bij een collega gezien toen ik in het ziekenhuis werkte. Hij werd door een patiënt beschudligt van sexuele intimidatie, vanwege zijn manier waarop hij dat haagse kutwijf waste. Ik stond er bij en ik heb niks gezien wat eventueel lijkt op sexuele intimidatie. Gelukkig was het een mevrouw uit de Transvaal buurt ( waar het ziekenhuis vlakbij stond) dus mag je dat tegen de hele familie glazenwassers uit gaan leggen die weer niet voor reden vatbaar zijn. Hij is er enorm door beschadigt en durfde uiteindelijk niet meer een patiënt te wassen. Hij schijnt een hele andere cariérre te hebben, hij is met de verpleegkundige opleiding gestopt. Hij trok het niet meer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:03 schreef milagro het volgende:
Ik vind dat je net zo goed, met een verhaal als dit , dat rammelt aan ALLE kanten, rekening moet houden dat het NIET waar is, en als het WEL waar is dat zij dit verhaal OOK aan haar vriend en vriendinnen heeft opgehangen dan heeft ze dus gewoon een knul beschuldigd van iets, dat NIET gebeurd is, en wat voor een beschuldiging, zeg
ach, en ik vind een tweede keer in slaap vallen op de bank bij je verkrachter weer lomp, zo hebben we allemaal wat, hèquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Ik vind zeggen dat TS gewoon is vreemdgegaan, voorzien vanen
smilies, niet vallen onder "niet welgevallig", maar onder bijzonder lomp.
Dat is dus echt klote,..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En dat is dus mijn grootste bezwaar. Ik heb het bij een collega gezien toen ik in het ziekenhuis werkte. Hij werd door een patiënt beschudligt van sexuele intimidatie, vanwege zijn manier waarop hij dat haagse kutwijf waste. Ik stond er bij en ik heb niks gezien wat eventueel lijkt op sexuele intimidatie. Gelukkig was het een mevrouw uit de Transvaal buurt ( waar het ziekenhuis vlakbij stond) dus mag je dat tegen de hele familie glazenwassers uit gaan leggen die weer niet voor reden vatbaar zijn. Hij is er enorm door beschadigt en durfde uiteindelijk niet meer een patiënt te wassen. Hij schijnt een hele andere cariérre te hebben, hij is met de verpleegkundige opleiding gestopt. Hij trok het niet meer.
Hier ben ik het ook wel mee eens. Als het wel waar is (al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat TS een 2e keer met de persoon in kwestie mee naar huis ging EN weer in slaap viel..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Slaapbankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:52 schreef illusions het volgende:
Is die bank van je aanrander zo ongelofelijk speciaal dat het de enigste bank is waar je in 2 minuten op in slaap valt? Voor de rest kon je toch niet slapen? Sorry hoor maar het klinkt echt geloofwaardig. Een ezel stoot zich tevens niet 2x aan dezelfde steen...maarja. Aangifte doen dus, je moet toch WAT terug doen? En tegen iedereen die jullie allebei kennen het verhaal vertellen.. heb je toch nog een klein beetje wraak.
Maar, waarom noem je je vriend je "vriend", en niet gewoon je vriend? Is er een reden voor die aanhalingstekens?
En dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
Doe mij de naam van dat ventje, Myra...
Wat een agressie,.. dat lost echt iets op,.. Um de tyfus slaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen doet net of hij/zij de psyche van de TS kent...en zit te beweren dat er veel factoren niet kloppen aan het verhaal en blaat blaat... WTF man, je kent dat hele kind niet, Hoe de Fuck kan je haar zo beoordelen? Het is al teringmoeilijk om zo'n verhaal naar buiten te treden, als je je als TS dan ook nog moet gaan verdedigen tegen mensen die je integriteit in twijfel trekken, Om Nix, Alleen omdat mensen Wannabe Interessant willen doen, dan zou ik ook wegblijven uit het topic.
Tering Flikkers.
Die gozer waar de TS 2x op de bank belandde is gewoon een motherfuckin rapist-ass Kankerlijer.
Geef mij zn naam & woonplaats maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |