abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29934813
ik heb dit topic ergens eerder gelezen en dat weet ik zeker!!
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:35:15 #52
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29934844
ok, je valt te pas en te onpas overal in een heeeele diepe slaap. Zo diep, dat iemand je half kan ontkleden.

Ook laat je jezelf tot 2 keer toe in een situatie komen welke niet ok is. Na de eerste keer had je die gozer al moeten verbannen uit je leven

En last but not least...wat voor 'vriendje" heb jij injezusnaam , die er vanaf weet en die die gozer niet meteen handmatig castreert???

Ik denk dat je OF uit je nek kletst en schromelijk overdrijft OF dat je gewoon echt zo dom bent als je picca doet vermoeden
pi_29934859
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:28 schreef Gabry het volgende:
Ik vind haar reactie behoorlijk overdreven
Ik vind dat wel meevallen. Er spelen diverse aspecten mee, zoals een gevoel van machteloosheid, een misbruikt vertrouwen, het feit dat je niet weet wat er precies met je gebeurd is, en het gevoel als een ding gebruikt te zijn. Dat levert best heftige emoties op.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:36:24 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29934886
Oh en als je echt een beetje vrouw was, dan had je allang aangifte gedaan..na de 1e keer welteverstaan en niet een of ander janktopic op Fok! geopend
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:37:12 #55
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29934908
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:32 schreef confined het volgende:

[..]

Tsja, want jij kan het zeker weten hoe het is om aangerand of anderszins misbruikt te worden?
Even denken wat ik zou doen als ik zou wakker worden
en een goede vriendin heeft dr mond op plaatsen waar het niet hoort..

mMmmmm das een moeilijke..
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_29934984
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef SHE het volgende:
ok, je valt te pas en te onpas overal in een heeeele diepe slaap. Zo diep, dat iemand je half kan ontkleden.

Ook laat je jezelf tot 2 keer toe in een situatie komen welke niet ok is. Na de eerste keer had je die gozer al moeten verbannen uit je leven

En last but not least...wat voor 'vriendje" heb jij injezusnaam , die er vanaf weet en die die gozer niet meteen handmatig castreert???

Ik denk dat je OF uit je nek kletst en schromelijk overdrijft OF dat je gewoon echt zo dom bent als je picca doet vermoeden
Ik sluit me hierbij aan, hoe krijg je het voor elkaar om half ontkleed te worden en aan alle kanten betast te worden zonder wakker te worden????

En idd wat voor vriendje is dat in godensnaam dat hij dit hoort en er niets aan doet, ook al is het geen relatie vriendje, als ik zoiets aan gewoon een goede vriend zou vertellen dan zou hij moordneigingen krijgen en als ik het aan mijn man zou vertellen zou de moord snel een feit zijn(na ja moord, goed erop los rammen dan).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29935109
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef erodome het volgende:

En idd wat voor vriendje is dat in godensnaam dat hij dit hoort en er niets aan doet, ook al is het geen relatie vriendje, als ik zoiets aan gewoon een goede vriend zou vertellen dan zou hij moordneigingen krijgen en als ik het aan mijn man zou vertellen zou de moord snel een feit zijn(na ja moord, goed erop los rammen dan).
Dat vind ik inderdaad ook wel vreemd.. Hoe reageerde hij er precies op TS?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:42:39 #58
39158 confined
breaking the waves
pi_29935138
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:37 schreef Gabry het volgende:

[..]

Even denken wat ik zou doen als ik zou wakker worden
en een goede vriendin heeft dr mond op plaatsen waar het niet hoort..

mMmmmm das een moeilijke..

Definitely a man,
(But it's different for girls...)

Maar ff serieus: je doet niet zomaar aangifte tegen iemand uit je vriendenclub, of een familielid bijvoorbeeld.

Waarom dacht je dat er zo weinig aangiftes worden gedaan van seksueel misbruik, terwijl ongeveer 1 op de 4 vrouwen daar al voor haar 16de mee te maken heeft gehad (en ik las in een Amerikaans onderzoek ongeveer 1 op de 5 jongens ook!!)
a) Meestal gaat het om een bekende van het slachtoffer
b) Het slachtoffer wordt vaak niet geloofd, 'want die lieve jongen zou zoiets nooit doen'. Dag vriendenkring en familie
c) Het is vaak moeilijk te bewijzen
pi_29935188
Hmm, hoe breng ik zo subtiel mogelijk dat dit een ongeloofwaardig en ronduit dom verhaal is?

Ten eerste: knap dat je zo verdomd snel in zo'n diepe slaap kan vallen de eerste keer. Het kan ook niet aan je drinken gelegen hebben want dat heb je nog niet eens gekregen. Ik vraag me af hoelang hij dan in hemelsnaam gedaan heeft over het halen van de drank.
Nou, dan word je wakker en merk je dat sommige dingen goed fout zijn. Puik plan om dan afstand te nemen idd, wat je blijkbaar gedaan hebt.

De reden dat je de 2e keer met hem meeging was omdat jullie elkaar lang niet hadden gezien (terwijl het enkele weken geleden is gebeurd ) dat hij op vakantie is geweest en jullie dus veel bij te praten hadden. Knap dat je later dan zegt 'De reden dat ik vanochtend met hem mee ben gegaan is eigenlijk omdat we elkaar inmiddels al weer vaker hadden gezien (alleen niet met z'n 2 alleen).' Que?

Enniehoe, nogmaals erg knap dat je weer zo snel in slaap valt terwijl je weet wat er de vorige keer is gebeurd en sowieso al last had van slaapproblemen en wakkerschrikken. Dan ben je wel op je gemak bij je aanrander? Dit allemaal nog afgezien van het feit dat het gewoon dom is dat je uberhaupt meegaat met zo'n klootzak, overigens.

Naja, duidelijk dat ik er geen fuck van geloof dus, maar mocht het geen aandachtsgeilheid zijn zou ik dit keer toch wel het contact verbreken en de volgende keer niet meer meegaan .
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:44:11 #60
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29935200
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vind dat wel meevallen. Er spelen diverse aspecten mee, zoals een gevoel van machteloosheid, een misbruikt vertrouwen, het feit dat je niet weet wat er precies met je gebeurd is, en het gevoel als een ding gebruikt te zijn. Dat levert best heftige emoties op.
Ja eens, maar als je eenmaal thuis bent, 3x douchen, angst reacties tegenover je vriend.
en zwetend wakker worden, daar kan ik me weinig bij voorstellen.

Maar het lijkt me logisch als je er van wakker ligt en overstuur bent etc.
pi_29935236
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik vind dit persoonlijk niet onder aanranding vallen, maar verkrachting
.
I bet you are flying inside.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:46:06 #62
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29935259
Ik zal je vertellen waarom; omdat:

1. de meeste vrouwen zwakke mormels zijn
2. ze labiel zijn
3. ze doorgaans niet echt overtuigd van zichzelf staan

Ik gruwel hiervan...maar goed, ik ben dan ook anders opgevoed...en in mijn geval sla ik er op los als iemand me ongewenst betast. Helpt dat niet, dan volgt er niet alleen aangifte, maar denk ik dat hij gezien onze hechte familieband maar beter kan emigreren.

Ik volg dan ook geen ruk van het verhaal van TS
pi_29935325
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:44 schreef Gabry het volgende:

[..]

Ja eens, maar als je eenmaal thuis bent, 3x douchen, angst reacties tegenover je vriend.
En zwetend wakker worden.
Dingen die een diepe indruk maken gaan vaak een eigen leven lijden, en kunnen zich op vele manieren uiten.
quote:
Daar kan ik me weinig bij voorstellen, ik denk dat dat gewoon verschilt per persoon.
Natuurlijk verschilt dat per persoon. Aanrandingen zijn echter nooit prettig, al heb ik gelukkig niet zulke heftige ervaringen als TS. Een inbreuk op lichamelijke integriteit zoals een aanranding maakt denk ik echter altijd wel een flinke indruk, waardoor angst en een minderwaardigheidsgevoel op de voorgrond kunnen komen.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:48:30 #64
39158 confined
breaking the waves
pi_29935359
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef SHE het volgende:

2. ze labiel zijn
Volgens mij ga je met de verkeerde mensen om
pi_29935451
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:46 schreef SHE het volgende:

2. ze labiel zijn

Ik gruwel hiervan...
Je moet jezelf weer behoorlijk laten gelden he?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:51:19 #66
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_29935471
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:42 schreef confined het volgende:

c) Het is vaak moeilijk te bewijzen
Klopt! Omdat er bij misbruik situaties vaak sprake is van een één-op-één situatie (niet op die manier bedoeld, jongens), is het bij een strafzaak vaak het verhaal van het slachtoffer tegen het verhaal van de verdachte...

...en wie moet de rechter dan geloven???

Als er geen sporen van geweld zijn of er zijn geen getuigen volgt (helaas) al snel seponering.
pi_29935486
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor. Tenzij je dom bent. Nou goed, dan ben je dom en ga je wel, dan val je echt niet weer in slaap hoor, dan ben je continue op je hoede en voel je je echt niet op je gemak.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:55:57 #68
39158 confined
breaking the waves
pi_29935652
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef sassa het volgende:

[..]

Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor.
Valt dat niet in de categorie van vrouwen die jarenlang bij hun man blijven ondanks dat hij haar slaat? Sommige mensen zijn blijkbaar bang om de waarheid onder ogen te komen over mensen om wie ze geven. Gevaarlijk...
pi_29935682
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:51 schreef sassa het volgende:

[..]

Als je zulke heftige emoties hebt ga je echt niet nog een keer gezellig bij die gast langs om te kletsen over de vakantie enzo hoor. Tenzij je dom bent. Nou goed, dan ben je dom en ga je wel, dan val je echt niet weer in slaap hoor, dan ben je continue op je hoede en voel je je echt niet op je gemak.
Ik zou dat zelf in ieder geval wel zijn. Ik ben iemand die vrij snel in slaap valt in een vertrouwde omgeving, maar aan de andere kant heb ik ook een sterke intuitie die soms aangeeft dat dat niet handig is... Het is wel een interessante vraag voor TS.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:59:24 #70
2168 -=Bioslock=-
we hope that you choke
pi_29935798
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Ik heb van alles geroepen en geschreeuwd en hij vond zelfs dat het mijn eigen schuld was. En misschien is dat ook zo, ik viel immers zelf in slaap.
Eeeeeeeeeeeeeeehehehheeh. !, !, !.

De naïviteit. Heerlijk.
pi_29935832
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:55 schreef confined het volgende:

[..]

Valt dat niet in de categorie van vrouwen die jarenlang bij hun man blijven ondanks dat hij haar slaat? Sommige mensen zijn blijkbaar bang om de waarheid onder ogen te komen over mensen om wie ze geven. Gevaarlijk...
ik vind niet dat je dat kan vergelijken, maargoed

niw, dan nog! als je zoiets hebt meegemaakt en je bent weer alleen met diegene dan ben je gewoon op je hoede. als die aanranding echt zo erg was vergeet je dat niet en dan voel je je echt niet zo op je gemak dat je gezellig bij m op de bank in slaap valt. dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:00:56 #72
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29935890
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je moet jezelf weer behoorlijk laten gelden he?
Gelden? Voor wat? Omdat ik mensen die zwelgen in zelfmedelijden een stel graatloze labielo's vind?
Dat het mij opvalt dat vooral vrouwen daar last van hebben?

Dat is geen geldingsdrang hoor, gewoon mijn perceptie
pi_29935975
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zou dat zelf in ieder geval wel zijn. Ik ben iemand die vrij snel in slaap valt in een vertrouwde omgeving, maar aan de andere kant heb ik ook een sterke intuitie die soms aangeeft dat dat niet handig is... Het is wel een interessante vraag voor TS.
maar als je zoiets hebt meegemaakt is de omgeving bij die persoon niet meer zo vertrouwd lijkt mij

ik ben btw ook echt heel erg benieuwd hoe haar vriend hierop heeft gereageerd.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:04:13 #74
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29936038
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Gelden? Voor wat? Omdat ik mensen die zwelgen in zelfmedelijden een stel graatloze labielo's vind?

Raar is dat he, mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jij. Hoe durven ze.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:04:31 #75
39158 confined
breaking the waves
pi_29936052
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef sassa het volgende:
niw, dan nog! als je zoiets hebt meegemaakt en je bent weer alleen met diegene dan ben je gewoon op je hoede. als die aanranding echt zo erg was vergeet je dat niet en dan voel je je echt niet zo op je gemak dat je gezellig bij m op de bank in slaap valt. dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.
Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen. Maar ach, wie ben ik? Er gebeuren wel vreemdere dingen op deze aarde...
pi_29936136
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:00 schreef SHE het volgende:

[..]

Het feit dat je dat in ieder topic moet benadrukken geeft wel de indruk dat er een bepaalde behoefte bevredigd wordt.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:06:16 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29936143
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:04 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Raar is dat he, mensen die niet helemaal hetzelfde zijn als jij. Hoe durven ze.
Doe niet zo quasi correct Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten...dan mag ik het alsnog vreselijk dom vinden

jezelf tot 2 keer toe laten betasten cq in slaap vallen bij je aanrander ....hoe durft ze? ..neen, hoe dom ben je ?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:06:59 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29936186
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het feit dat je dat in ieder topic moet benadrukken geeft wel de indruk dat er een bepaalde behoefte bevredigd wordt.
Zoek de topics er maar even bij, ik ben benieuwd

en ontopic verdomme, jij policy overschrijdende muts
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:09:21 #79
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29936304
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:06 schreef SHE het volgende:

[..]

Doe niet zo quasi correct Wat een ander doet moet hij/zij zelf weten...dan mag ik het alsnog vreselijk dom vinden

jezelf tot 2 keer toe laten betasten cq in slaap vallen bij je aanrander ....hoe durft ze? ..neen, hoe dom ben je ?
En dat is boeiend voor....

Dit meisje vraagt gewoon iets aangezien dat nu eenmaal gebeurd is of niet. Wat heeft het nou voor zin een beetje uit de hoogte te gaan zitten mekkeren hoe dom ze is en vooral: hoe slim en stoer jij wel niet bent, want jou zou zoiets nooit gebeuren. Tja lekker boeiend, haar dus wel, we kunnen niet allemaal briljant zijn.

.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29936339
quote:

[..]

Zoek de topics er maar even bij, ik ben benieuwd
Kijk in je history maar naar topics waar iets te zeggen valt over hoe vrouwen zijn of hoe ze zouden moeten zijn..
quote:
en ontopic verdomme, jij policy overschrijdende muts
Got me on that one.
pi_29936412
quote:

[..]

Jij bent zeker vergeten dat je toen je jonger was vast ook wel eens onverstandig, of laten we zeggen dom bent geweest.

Kom op meis, je wordt oud. Je klinkt als haar moeder.
pi_29936435
quote:

De omstandigheden waaronder dat is gebeurd zijn niet helemaal duidelijk. Je hebt verder wel een punt dat onzekerheid en labiliteit veel vrouwen parten speelt, in dit geval speelt dat denk ik ook wel mee. Maar voegt het echt iets toe aan de topic dat veel vrouwen dat hebben, maar jij niet?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:12:12 #83
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29936448
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Kijk in je history maar naar topics waar iets te zeggen valt over hoe vrouwen zijn of hoe ze zouden moeten zijn..
[..]

Got me on that one.
Dan past ze goed in het politiek subforum
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:12:43 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29936470
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

Got me on that one.
Ik zou zo graag willen dat de vrouwtjes wat meer ballen kregen, that's all
pi_29936551
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen ballen, sim-pel.
pi_29936577
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:12 schreef SHE het volgende:

[..]

Zit er niet altijd in SHE. Er spelen ook een hoop biologische factoren mee, waardoor veel vrouwen het prettig vinden om te zijn zoals ze zijn.. Voor jou geldt dat misschien niet, maar waarom je eigen idealen aan anderen opdringen?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:22:03 #87
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29936893
Dat deed mijn moeder ook altijd..and hey..it rubbed off
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:22:31 #88
127861 Peabody-The_Crux
The way we make it better.
pi_29936912
Ik wist dat veel meiden uit Kerkrade en omstreken een wilde fantasie hebben, maar dit topic slaat alles...
We're just trying to protect ourselves from a man who has come to take our world.
.
Snap je?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:32:12 #89
127861 Peabody-The_Crux
The way we make it better.
pi_29937377
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:51 schreef AcidTrance het volgende:
Gezien de TS niet meer reageert..........
......... zal ze wel in slaap zijn gevallen.
We're just trying to protect ourselves from a man who has come to take our world.
.
Snap je?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 22:38:09 #90
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29937658
Als je pedagogiek studeert lijkt me dat je veel mensen kent die je verder kunnen helpen.
pi_29939947
Hoe kan je in godsnaam een 2e keer weer bij zo'n dwaas in slaap vallen? Op je paasei gevallen ofzo?
Unspoken words were understood
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:30:47 #92
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_29940142
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 22:32 schreef Peabody-The_Crux het volgende:

[..]

......... zal ze wel in slaap zijn gevallen.
pi_29941185
Of de onzin kon het niet meer aan en ze besefte dat het toch wel dom was om in slaap te vallen bij je voormalige aanrander
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29942598
Vraag me dan af hoe dat dan gegaan is, he.

"Hey kijk nou das die vrolijke jongen die me in een onbewaakt moment heeft aangerand. Tjonge wat leuk, hij is op vakantie geweest. Laat ik is gezellig met m naar huis gaan. O jej, word ik toch weer moe. Vorige keer ging dat helemaal mis, laat ik is ontdekken of ie nu wel z'n handen thuis kan laten. Zzzzzzzzz"

Sounds like a load of crap of een heel dom meisje.

Anyway, als dit toch echt is voorgevallen: aangifte doen.
pi_29943419
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Neverstop het volgende:

"Hey kijk nou das die vrolijke jongen die me in een onbewaakt moment heeft aangerand. Tjonge wat leuk, hij is op vakantie geweest. Laat ik is gezellig met m naar huis gaan. O jej, word ik toch weer moe. Vorige keer ging dat helemaal mis, laat ik is ontdekken of ie nu wel z'n handen thuis kan laten. Zzzzzzzzz"

Of ze vond het wel geil dat ze net deed alsof ze sliep, en hij haar kleren uittrok een soort spel zeg maar.
En toen ineens zei hij ...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 01:22:38 #96
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29944504
Nou, als je nog twijfelde over serieuze stappen: na 2x mag dat toch zeker wel eens tijd ervoor worden.
Vampire Romance O+
pi_29944965
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 21:38 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan, hoe krijg je het voor elkaar om half ontkleed te worden en aan alle kanten betast te worden zonder wakker te worden????
Tot twee maal toe zelfs, terwijl je de eerste keer er zelfs slaapproblemen (nachtmerries wellicht, kan ik niet uit Myra's verhaal opmaken) aan heb overgehouden. Op z'n minst: apart.

Als ik jou, Myra, was zal ik naar de politie gaan.
pi_29945124
Ik heb het niet helemaal doorgelezen (niet goed voor m'n hart)

Aangifte politie ... misschien nadat je het met je vriend hebt besproken. Maar echt. Doe aangifte. Juist dat hij zegt dat het je eigen schuld is (godverdomme zeg wat een lul).

1) een mens kan in slaap vallen ... dat is geen uitnodiging voor wat dan ook
2) een mens mag zich kleden zoals hij/zij wil zolang het binnen de grenzen valt. Die grenzen liggen in Nederland lekker hoog dus ik kan me zo snel niet een outfit bedenken die onvrijwillige sex verantwoord.
3) Sex is nog steeds iets speciaals. Of je het nou met 100 mensen doet of met 1 ... het is speciaal omdat het PERSOONLIJK is.

Aangifte... echt!

Dat zijn geen vrienden.
Calm down, please!
pi_29945246
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 00:33 schreef Neverstop het volgende:

tuurlijk ... meeste meisjes die worden aangerand worden gelabeld als "dom".

Goeie actie man.... goed over nagedacht.

Vrienden vergeef je dingen. Kennelijk heeft zij het eerste voorval vergeven. Dat maakt haar imo niet dom. Degene die dom is is degene die z'n poten niet kon thuishouden. Ook niet als het ten koste van de vriendschap gaat.

Ik vraag me af of je je vriendin dom noemt als die om wat voor 'n reden dan ook wordt aangerand.
Calm down, please!
pi_29945341
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
[...]

en hij vond zelfs dat het mijn eigen schuld was. En misschien is dat ook zo, ik viel immers zelf in slaap.

[...]
Dat moet je noooit denken. Niemand heeft het recht om ongewenst aan je te zitten. Zeker niet als je slaapt en al helemaal niet als je daarvoor te kennen hebt gegeven hem niet te moeten.

Kom op zeg. Je wil toch niet zeggen dat iedereen die slaapt aangerand mag worden??
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')