abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 augustus 2005 @ 04:37:25 #151
125878 Gabry
Lento Violento
pi_29946594
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

leg uit?
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.
Daar reageerde ik op.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_29946635
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:37 schreef Gabry het volgende:

[..]

[..]

Daar reageerde ik op.
dank.
Calm down, please!
pi_29946745
ik weet et niet, heb een beetje twijfels bij dit verhaal...
als iemand dit tegen mij had gezegd:
"Dude, ik heb mijn vingers in je vriendin gedrukt toen ze lag te pitten... ze was een beetje freaked out enzo, wil je d'r ff met haar over lullen, zodat ik het weer een keer kan doen?"

Ik zweer het je dat ik dan niet zou praten, maar dan had ik die gozer opgezocht, en zou hij diezelfde avond nog face down ass up in het eerste kanaal drijven dat ik tegen zou komen..
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_29947801
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 23:26 schreef GF het volgende:
Op je paasei gevallen ofzo?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:32:03 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29947956
Hoop off topic en bagger verwijderd .

Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.

Nog even voordeel van de twijfel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29948725
Uhmzz raar verhaal,..
1e keer oke, Dat is zeker aanranding.
2e keer der nog een keer heen gaan,..??
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:26:03 #157
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_29948882
Kom eens een keer (of 6) een drankje bij me doen, dan hebben we het er eens over
zzz
pi_29948904
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef Copycat het volgende:
Hoop off topic en bagger verwijderd .

Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.

Nog even voordeel van de twijfel.
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29948969
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_29949039
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten .
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29949539
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten .
ja maar je had zo veel te vertellen en hij ook, en hij had toch sorry gezegd, en jij had ook niet in slaap moeten vallen die eerste keer en die tweede keer was je meteen weer zo op je gemak bij hem, het was weer als vanouds , zo gezellig en vertrouwd, en zijn koelkast staat zo'n 15 minuten lopen van de woonkamer en dus jij weer in slaap donderen, iets wat je namelijk doet als je je helemaal thuis voelt

dat je bij je eigen vriend bij de eerste aanraking op de gevoelige plekjes van je lichaam al wakker wordt, komt natuurlijk omdat je in een nog vertrouwder omgeving altijd zo licht slaapt , gek is dat toch

dat je ms gewoon een hitsige bui had en gewoon je even hebt laten gaan met een ander en mijn GOD wat was het heerlijk, zijn handen op je dijen en zijn tong.... pfft. maar later voelde je je zo schuldig en hij was een goede vriend van jouw vriend en wat als hij het zou vertellen en je wilt niet weten meer dat het gebeurd is, en je moet hem vóór zijn en en en je vertelt gewoon dat het een date rape was. ja, dat doe je, ja, rustig worden weer, alles komt goed... oh en wacht, je zet het hele verhaal, de 'aangepaste' versie dan, ook op het forum, want je wéét dat hij, die schat, stiekem wel eens mee lurkt, naar wat je allemaal schrijft en zo, en en ja dat doe je, zie je wel, het is niet gebeurd, je bent verkracht, niet vreemd gegaan ... je bent tenslotte een breekbaar popje, en zo naief, en zo goed van vertrouwen altijd, wie gelooft je nu niet? toch?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 10:57:53 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29949607
Ik blijf erbij, Milagro: je móet echt iets met je gave doen!
Je hebt het zó enorm in de vingers/het hoofd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29949783
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29949865
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....

Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_29950040
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Hij ging drinken halen en blijkbaar ben ik in de tussentijd in slaap gevallen
Zo zo, waar moest dat drankje helemaal vandaan komen? Uit de oostvleugel of is ie het gaan ophalen bij Coca Cola zelf in Atlanta? Maar goed, lullig, kan gebeuren.
quote:
ik was ontzettend moe van de treinreis en wanneer ik moe ben en éénmaal lekker lig val ik dan ook zo in slaap. Zo ook nu weer.
Que? 2 keer? Dus na wat er de 1e keer is gebeurd flikker je weer in slaap? Gewoon weer bij die goser thuis? Je moet eens een afspraak maken met je huisarts, die kan je vast wel doorverwijzen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:16:54 #167
81237 releaze
best of both worlds
pi_29950078
ik kan er nog steeds niet over uit dat ze het niet aan dr vrienden vertelt, alleen omdat ze hem kennen? hola, eerst misbruikt ie je, en dan ga je alsnog een verzoek inwilligen? ik zou het niet van de daken schreeuwen, maar als mn beste vrienden zich in die groep begeven dan zou ik het hen wel vertellen, want het zijn MIJN vrienden. Daarnaast krijg je op een gegeven moment het geeuvel van "je doet zo raar, je komt nooit meer, wat heb je toch?"

Als mijn vriend overigens mijn aanrander met een vinger aanraakt of een groter spanningsveld tussen hun creeert, dan krijgt ie overigens van mij de wind van voren. daar heb ik echt totaal geen behoefte aan.
(maar goed, het is een heel natuurlijke reactie ieder wijf wat mijn vriend iets aandoet is ook niet jarig )
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:18:28 #168
81237 releaze
best of both worlds
pi_29950109
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....

Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging weg
zo gaat dat toch altijd bij zo verschrikkelijk veel mensen?
pi_29950279
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
narcolepsie
Dát woord zocht ik.
pi_29950280
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef djenneke het volgende:
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
Nee dat ben je niet,

Maare als je meemaakt wat de TS typt of iets soortgelijks ga je dat niet als 1ste op het internet zetten lijkt mij

Gezien de TS toch niet meer reageert zal er wat anders zijn gok ik.
Ik ga incognito door het leven..........
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:26:52 #171
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29950331
TS ik zou met iemand bij wie je alles kwijt kan in vertrouwen nemen en samen aangifte gaan doen bij de politie. Ik denk dat het de enige manier is om dit soort kerels te stoppen. En de schaamte kan ik me als man natuurlijk niet voorstellen. Maar je doet het niet alleen voor je zelf maar ook voor een ander.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_29950388
ik zal je even iets vertellen....als iemand iets in jouw lichaam stopt, maakt nie uit wat en waar...dan is dat verkrachting en niet aanranding!!! Dus als iemand ongewild zijn tong in jou mond stopt ben je voor de politie al feitelijk verkracht....zo zou die jongen ook terecht gesteld kunnen worden!

Ik vind het een vreselijk verhaal...en vind het totaal niet kloppen van die jongen. De eerste keer heeft hij jou erin gelokt met een leugen, jij wist toen echt niet wat hij van plan was. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een klein beetje naief van je dat je een 2e x naar hem toe bent gegaan, ik had hem uit mijn vriendenlijst geschrapt. Maar ik wil je absoluut geen schuldgevoel aan praten!!! Je moet jezelf nooit meer in zo'n situatie plaatsen, dus echt goed opletten.... En naar de politie gaan inderdaad... De politie zal je verhaal aanhoren en vragen of je wil dat ze hem gaan vervolgen, wil je dat niet, prima...maar als er dan nog een x een meisje komt met zo'n zelfde verhaal bij die zelfde jongen hebben ze iemand om op terug te vallen, jou dus...
En wie weet heeft hij dit al bij een aantal meisjes geflikt...
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN, die gast moet weten waar de grenzen liggen en zolang niemand die hem duidelijk maakt zal hij dit blijven doen...

Verder vroeg ik me af of je goede vriendinnen ofzo hebt aan wie je dit hebt verteld, want dat is echt fijn...

Meisje, ik vind het echt vreselijk om te horen, en verschikkelijk dat dit soort dingen gebeuren, doe er wat aan!!!
pi_29950429
sex moet iets fijns zijn...
pi_29950462
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef chillehilde het volgende:
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN
Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:33:30 #175
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_29950505
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
Dat vindt ik wel goed. Dodelijk namelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')