quote:
Daar reageerde ik op.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:19 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben misschien een lachertje op die manier maar ik ben wel trots op het feit dat ik altijd probeer anderen te helpen. Dat maakt mij imo een goed mens.
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:32 schreef Copycat het volgende:
Hoop off topic en bagger verwijderd.
Raar verhaal trouwens, zet er dan ook -net als bijna iedereen- grote vraagtekens bij... Als zoiets je één keer is overkomen, ga je mi niet nog een keer met die gozer mee, zeker niet wanneer je al doodmoe bent.
Nog even voordeel van de twijfel.
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijna hetzelfde is mij overkomen met een goede vriend, maar ik heb hem toen ter plekke een paar flinke meppen gegeven en een blauw oog bezorgd. Daarna heb ik nooit meer tegen hem gepraat, zijn telefoontjes en smsjes niet aangenomen, de deur niet opengedaan toe n ie er voor stond en zijn mailtjes weggepleurd.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om me zelf ooit nog in precies diezelfde positie met die gast te manouvreren.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Laat staan wéér in slaap te vallen op wéér die bank, en wéér pas wakker te worden als je rokje omhoog geschoven is, je truitje idem dito , je slipje opzij geschoven en zijn handen en tong overal waar jij ze wél.... uh niet natuurlijk wilt hebben
ja maar je had zo veel te vertellen en hij ook, en hij had toch sorry gezegd, en jij had ook niet in slaap moeten vallen die eerste keer en die tweede keer was je meteen weer zo op je gemak bij hem, het was weer als vanouds , zo gezellig en vertrouwd, en zijn koelkast staat zo'n 15 minuten lopen van de woonkamer en dus jij weer in slaap donderen, iets wat je namelijk doet als je je helemaal thuis voeltquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten.
Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben hem nog 3 keer tegengekomen in de stad en ik voel echt een ontzettende fysieke afkeer van hem en een enorme aandrang om terrasstoelen anaal bij hem in te brengen. Dus daar ga ik echt niet gezellig bij op visite zitten.
Zo zo, waar moest dat drankje helemaal vandaan komen? Uit de oostvleugel of is ie het gaan ophalen bij Coca Cola zelf in Atlanta? Maar goed, lullig, kan gebeuren.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:28 schreef Myra het volgende:
Hij ging drinken halen en blijkbaar ben ik in de tussentijd in slaap gevallen
Que? 2 keer? Dus na wat er de 1e keer is gebeurd flikker je weer in slaap? Gewoon weer bij die goser thuis? Je moet eens een afspraak maken met je huisarts, die kan je vast wel doorverwijzen.quote:ik was ontzettend moe van de treinreis en wanneer ik moe ben en éénmaal lekker lig val ik dan ook zo in slaap. Zo ook nu weer.
maarre, het is het internet. computer uit, beschuldiging wegquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:08 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Een parasol werkt beter, die kan je uitklappen....
Leuk verhaal TS, maar het deugt niet, en dat weet je ook wel. Wat Milagro zegt: je verzint een ander verhaal om je geweten te sussen en je fout te verbergen. Ik hoop dat je geweten blijft knagen nu je iemand beschudligt hebt van verkrachting.... De rest van je leven....
Dát woord zocht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 04:14 schreef milagro het volgende:
narcolepsie
Nee dat ben je niet,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:05 schreef djenneke het volgende:
Ben je slecht als je om dit topic stiekem moest lachen, maar het eigenlijk ook bijzonder triest vindt?
Ik bedoel, als het waar is, nou dan is het wel erg dom en triest. En als het niet waar is, is het ook behoorlijk dom en triest....
Als het waar is niet nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef chillehilde het volgende:
DIT KAN ECHT NIET ONGESTRAFT BLIJVEN
Dat vindt ik wel goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:31 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Als het waar is niet nee.
Ik neem het verhaal echter met een pak zout als je het niet erg vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |