Hier ben ik het ook wel mee eens. Als het wel waar is (al blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat TS een 2e keer met de persoon in kwestie mee naar huis ging EN weer in slaap viel..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:35 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind dat veel reacties hier toch wel te ver gaan. Ervan uitgaande dat het echt is gebeurt, verdient TS die reacties echt niet.
Het lijkt nu wel alsof je een bitch als Milagro of SHE moet zijn voordat je mag vertellen dat je aangerand bent.
Al ben je nog zo dom en naïef, dan nog mag je niet aangerand worden. Ik hoop dat iedereen dat met me eens is.
Slaapbankquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:52 schreef illusions het volgende:
Is die bank van je aanrander zo ongelofelijk speciaal dat het de enigste bank is waar je in 2 minuten op in slaap valt? Voor de rest kon je toch niet slapen? Sorry hoor maar het klinkt echt geloofwaardig. Een ezel stoot zich tevens niet 2x aan dezelfde steen...maarja. Aangifte doen dus, je moet toch WAT terug doen? En tegen iedereen die jullie allebei kennen het verhaal vertellen.. heb je toch nog een klein beetje wraak.
Maar, waarom noem je je vriend je "vriend", en niet gewoon je vriend? Is er een reden voor die aanhalingstekens?
En dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:20 schreef Salvad0R het volgende:
Doe mij de naam van dat ventje, Myra...
Wat een agressie,.. dat lost echt iets op,.. Um de tyfus slaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
iedereen doet net of hij/zij de psyche van de TS kent...en zit te beweren dat er veel factoren niet kloppen aan het verhaal en blaat blaat... WTF man, je kent dat hele kind niet, Hoe de Fuck kan je haar zo beoordelen? Het is al teringmoeilijk om zo'n verhaal naar buiten te treden, als je je als TS dan ook nog moet gaan verdedigen tegen mensen die je integriteit in twijfel trekken, Om Nix, Alleen omdat mensen Wannabe Interessant willen doen, dan zou ik ook wegblijven uit het topic.
Tering Flikkers.
Die gozer waar de TS 2x op de bank belandde is gewoon een motherfuckin rapist-ass Kankerlijer.
Geef mij zn naam & woonplaats maar.
Waarom wil je zijn naam & woonplaats?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef Salvad0R het volgende:
Geef mij zn naam & woonplaats maar.
dan kan ik een groepje crackpipe-hittin niggaz op die vieze kindermisbruiker afsturen natuurlijkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom wil je zijn naam & woonplaats?
He bikkel.... krachtpatser.... lijpo.... jij gelooft een verhaal waarin staat dat "hij" (de "verkrachter") alles vertelde aan de vriend van het slachtoffer en dat die vriend hem vervolgens niks deed?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Salvad0R het volgende:
Dat ze nogmaals met die gozer meeging, kan ook te wijten zijn aan naiviteit .
Hij had er immers spijt van, in haar ogen... Misschien is de TS wel zo1 die vergevingsgezind is .
Je weet het niet, en dat maakt ook niet uit.
Feit is dat een gozer haar 2 x misbruikt, als dat met haar toestemming ging, zou ze er heus geen issue van maken, maar gewoon vaker bij m op bezoek gaan .
dus Fuck jullie trieste figuren met jullie Wannabe glasheldere psychoanalyzes,,,,, Jullie hebben er geen verstand van en jullie hebben geen degree in psychologie, dus STFU, als iemand mijn integriteit zo in twijfel zou trekken als ik een topic post omdat ik in mn reet verkracht ben, dan kom ik de kritische kneuzen persoonlijk mn uitgescheurde anus laten zien.
K****rlijers.
Is de TS nog een kind?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
dan kan ik een groepje crackpipe-hittin niggaz op die vieze kindermisbruiker afsturen natuurlijk.
Wel zwak van die vriend, maar het klinkt zeker niet onrealistisch.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
He bikkel.... krachtpatser.... lijpo.... jij gelooft een verhaal waarin staat dat "hij" (de "verkrachter") alles vertelde aan de vriend van het slachtoffer en dat die vriend hem vervolgens niks deed?Ik zou zeggen: Verbouw de kop van die verkrachter, dan blijf je bezig met om je heen in de lucht slaan omdat die verkrachter onzichtbaar is.
Haha, jij bent er zo een die je een (wel of niet) verzonnen verhaal kan vertellen en met die informatie ga jij vervolgens iemand toe takelen. We lezen nog wel een keer over je in de krant.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
dan kan ik een groepje crackpipe-hittin niggaz op die vieze kindermisbruiker afsturen natuurlijk.
Het wordt nog leuker... Haar "vriend" kent die vriend van haar niet eens echt volgens het verhaal. Kom op zeg. Als iemand mijn vriendin zou aanraken (al was 't m'n beste vriend) dan stomp ik 'm helemaal naar de grond, laat staan wanneer ik 'm nauwelijks ken. Er als vriend niks op uit doen is onmogelijk, tenzij hij geen benen heeft of zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel zwak van die vriend, maar het klinkt zeker niet onrealistisch.
Wie weet zijn "de jongen in kwestie" en de vriend van de TS goede vrienden... en probeerde "de jongen in kwestie" gewoon de schade te beperken door schoon schip te maken, wie weet heeft hij wel lopen janken bij die vriend.
Dit soort verhalen verzinnen getuigt van aandachttekort en verveling, Myra is niet echt iemand die aandacht tekort komt, lijkt me, gezien haar fans (lees: smerige rukkers) in het Sexy & Gewaagd topic, en de fotos van haar bruisende sociale leven ...
Als ze geen aandachttekort zou hebben waarom post ze al die shit dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wel zwak van die vriend, maar het klinkt zeker niet onrealistisch.
Wie weet zijn "de jongen in kwestie" en de vriend van de TS goede vrienden... en probeerde "de jongen in kwestie" gewoon de schade te beperken door schoon schip te maken, wie weet heeft hij wel lopen janken bij die vriend.
Dit soort verhalen verzinnen getuigt van aandachttekort en verveling, Myra is niet echt iemand die aandacht tekort komt, lijkt me, gezien haar fans (lees: smerige rukkers) in het Sexy & Gewaagd topic, en de fotos van haar bruisende sociale leven ...
Als een vriend van mij, vol spijt naar me toekwam, vertellen dat ie misbruik had gemaakt van mn vriendin... en hij brengt het op een sociaal acceptabele manier, dan zou ik diegene Niet Slaan .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:59 schreef het.ismij het volgende:
Elke "vriend" zou die gast de tering slaan, ongeacht wat ze vriendin er van denkt.
En haar vriend niet? Geloof je ut zelf.
En wat nou teruggaan? eerst slapeloze nachten, overal bang voor. En dan ineens weer doorleuk langsgaan?
Salvador is ook een beetje uit de werkelijkheid ontsnapt??
Je doet alsof je heel gevaarlijk bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als een vriend van mij, vol spijt naar me toekwam, vertellen dat ie misbruik had gemaakt van mn vriendin... en hij brengt het op een sociaal acceptabele manier, dan zou ik diegene Niet Slaan .
Ik zou m verbannen uit mn vriendengroep, hem zwart maken waar ik kan, zn ouders opbellen met tips voor psychiatrische hulp, zn hele leven verneuken, ... maar ik zou m niets fysiek aandoen, ik zou zn eerlijkheid en openheid respecteren, vooral omdat het een vriend van me is .
Vanuit oogpunt van die "jongen in kwestie" gezien is het best logisch dat hij met de "vriend" van de TS heeft gesproken, hij wilde waarschijnlijk gewoon schade beperken .
En die gozer heeft de TS doodgesmst en gebeld en vanalles... Ik kan me Best voorstellen dat Myra vertrouwen had in de spijt die die gozer heeft betuigd.
Dat achteraf blijkt dat dat onterecht is, kan best hard aankomen... denk dat haar vertrouwen in de goedheid van de mens niet meer vanzelfsprekend is.
Ik haat zulke figuren echt, vieze rapists.
ach, het is niet meer dan logisch dat ik zo'n verhaal serieus neem.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of ze ligt in coma van het lachen om de naïviteit van vele fokkers.
Welkom in Salvador's land der kankerlijers, klootzakken en fuckers.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef dJ-Zcore het volgende:
Wat een dom verhaal.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als een vriend van mij, vol spijt naar me toekwam, vertellen dat ie misbruik had gemaakt van mn vriendin... en hij brengt het op een sociaal acceptabele manier, dan zou ik diegene Niet Slaan .
Ik zou m verbannen uit mn vriendengroep, hem zwart maken waar ik kan, zn ouders opbellen met tips voor psychiatrische hulp, zn hele leven verneuken, ... maar ik zou m niets fysiek aandoen, ik zou zn eerlijkheid en openheid respecteren, vooral omdat het een vriend van me is .
Vanuit oogpunt van die "jongen in kwestie" gezien is het best logisch dat hij met de "vriend" van de TS heeft gesproken, hij wilde waarschijnlijk gewoon schade beperken .
En die gozer heeft de TS doodgesmst en gebeld en vanalles... Ik kan me Best voorstellen dat Myra vertrouwen had in de spijt die die gozer heeft betuigd.
Dat achteraf blijkt dat dat onterecht is, kan best hard aankomen... denk dat haar vertrouwen in de goedheid van de mens niet meer vanzelfsprekend is.
Ik haat zulke figuren echt, vieze rapists.
Tja, Poep Gebeurt nu eenmaal .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Goh je reacties worden al wat normalen,..
Begint bijna op een discussie te lijken
Als een vriend van mij naar me toe kwam en hij komt met het verhaal van sry ik heb je vriendin misbruikt. Zou ik um nog de tyfus slaan.
Hoe hij het ook brengt. En dan hoeft hij echt niet meer aan te komen met ongein.
Die gast kan nog spijt hebben jammer dan, je bent verantwoordelijk voor je eigen acties.
En als myra vertrouwen had? waarom eerst nachtmerries en shit? je gaat niet ergens langs en valt niet in slaap als je je niet op je gemak voelt.
Het sowieso vreemd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef het.ismij het volgende:
je gaat niet ergens langs en valt niet in slaap als je je niet op je gemak voelt.
Nou me neither, daarom geloof ik gewoon in het verhaal van de TS, er is geen enkele manier waarop mij dat achteraf aangerekend kan worden, ongeacht wat de waarheid is.quote:Al je"argumenten" neemt nog steeds niet weg dat ik der geen bal van geloof.
En ik ben niet bang om op me bek te gaan op een FORUM
Welnee dat doe ik altijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het sowieso vreemd.
Ergens op bezoek gaan en binnen een mum van tijd in slaap vallen.
Vriendin van mij krijgt het wel voor elkaar bij mij.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:17 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het sowieso vreemd.
Ergens op bezoek gaan en binnen een mum van tijd in slaap vallen.
GHB telt niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:21 schreef het.ismij het volgende:
Vriendin van mij krijgt het wel voor elkaar bij mij.Maar das een ander verhaal
![]()
![]()
Maar goed, snap jij er iets van dat je gezellig gaat liggen pitten op de bank bij je aanrander na de eerste keer dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Nou me neither, daarom geloof ik gewoon in het verhaal van de TS, er is geen enkele manier waarop mij dat achteraf aangerekend kan worden, ongeacht wat de waarheid is.
Als ik het verhaal niet zou geloven en als "de gozer in kwestie" volgende week een meisje van 12 verkracht.... dan zou ik me niet goed over mezelf voelen hoor .
Ow,..quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef Houzer het volgende:
Salavad0r vanwaar die attitude men, je bent blank.
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:26 schreef Houzer het volgende:
GHB telt wel ja.
Door bier of wodka dan proeft ze het niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.![]()
makkelijkste is door der drankje,..
Ow sry TS ik verklap zijn geheim,...
Als het GHB was geweest had ze niet zo snel opgesprongen daarna, als je zoveel krijgt dat je plat gaat dan blijf je wel even plat hoor...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.![]()
makkelijkste is door der drankje,..
Ow sry TS ik verklap zijn geheim,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |