quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Mooi topicnummer inderdaad.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Palingdroomtopiquenummer.
Dankdank.quote:
Inderdaad!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geef niet want jij bent zwanger![]()
Nee in de amsterdam arenaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:59 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gelukkig maar ,ga je thuis bevallen trouwens?
tja begint morgenvroeg 9 uur.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wanneer is de kaartverkoop?![]()
dan neem ik mn slaapzak mee voor bij de deur van t postkantoorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:04 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
tja begint morgenvroeg 9 uur.
Je moet er wel snel bij zijn! is maar eenmalig en geen 2e uitvoering. Is denk ik in 20 min uitverkocht.
[BeF] #172 Bier, echt bier, voor plezier! *O*quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:05 schreef Falco het volgende:
Volgens mij is het topicnummer verkeerd...
Oke moet je vipkaarten kopen. Kun je recht van voren kijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:20 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dan neem ik mn slaapzak mee voor bij de deur van t postkantoor![]()
maarre kan ik je niet bijstaan gewoon ofzo , ik heb al ervaringquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:21 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Oke moet je vipkaarten kopen. Kun je recht van voren kijken.
Regel ik! Kun je gratis. Mag je meepuffen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef mother-mother het volgende:
[..]
maarre kan ik je niet bijstaan gewoon ofzo , ik heb al ervaring![]()
SUPAHquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:24 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Regel ik! Kun je gratis. Mag je meepuffen.
Heee, het topicnummer moet stiekum 172 zijn eigenlijkquote:
173 al eigenlijk... Maar het topicid is wel geniaal...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Heee, het topicnummer moet stiekum 172 zijn eigenlijk.
hier;)quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:44 schreef Renmaestro het volgende:
Waar is de immer amusante BeF-OP?
Neen. Laten we het verleden herzien, en de toekomst accepteren.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:44 schreef Renmaestro het volgende:
Waar is de immer amusante BeF-OP?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:19 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet op school geweest. We moesten vragen maken.
Niet dat we dat gedaan hadden. Lekker terras gezeten en gegeten![]()
Duidelijk....quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:21 schreef whoops het volgende:
[..]
Het jaar is amper begonnen en nu al met de pet er naar gooien...
Oh is al gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Falco het volgende:
Dit topic nummer moet veranderd worden, anders weiger ik te posten.
F5 enzo...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:22 schreef Falco het volgende:
Dit topic nummer moet veranderd worden, anders weiger ik te posten.
Je bent een lieverd...quote:
Ben nog aant genieten van mijn 9e week vakantiequote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Oke, dan nog liever een middagje 'werken'...
Trouwens, heb je al je huiswerk al af?
9 weken....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nog aant genieten van mijn 9e week vakantie
Huiswerk... bwheheheh
Weet je wel wie dat allemaal betaalt?quote:
Ik oa. betaal goverdomme 60% belastingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Weet je wel wie dat allemaal betaalt?
Waar over?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik oa. betaal goverdomme 60% belasting![]()
Uiteraard... Pilsje?quote:
Het hoogste tarief is 52% sinds 2001.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Komt er aan, momentje nog...quote:
Zonder handen nog wel...quote:
Nee maar fuck wel op met je Chimay want we willen wel pils! En normaal goed bier!quote:
quote:Straks ook Grolsch en Bavaria met thuistap
The Perfect DraftBierbrouwers Grolsch en Bavaria hebben een licentie gekregen voor het door Philips en het Belgische drankenconcern Inbev ontwikkelde thuistap-systeem, zo lieten de brouwers woensdag weten.
Vanaf oktober zal het systeem en de vaatjes, van 6 liter, te koop zijn. Grolsch moet door een latere licentieverkrijging nog twee maanden hun verkoop van vaatjes uitstellen. Philips hoopt met de introductie te profiteren van de bij uitstek cadeaumaand december.
Het systeem is niet nieuw. Vorig jaar verscheen het namelijk al op de Belgische markt onder de naam PerfectDraft. In September zal deze ook beschikbaar zijn bij onze oosterburen in combinatie met het merk Beck's. Het concern kijkt nog naar meer markten, maar voorwaarde is wel de aanwezigheid van een echte biercultuur.
Inbev verkoopt ook de thuistapvaatjes van zijn eigen merken Hertog Jan, Dommelsch en het Belgische Jupiler. Volgens directeur detailhandel Inge Plochaet is Inbev in gesprek met andere regionale Nederlandse brouwers over een licentie voor het tapsysteem. Mogelijk komen ook speciaalbieren van Inbev, zoals Leffe of Hoegaarden, op de thuistap.
In begin van 2004 introduceerde concurrent Heineken al zijn thuistap Beertender in de Nederlandse markt. "In tegenstelling tot de Beertender (Heineken, Amstel, Brand, Wieckse Witte) is de PerfectDraft een 'open systeem' (toegankelijk voor alle brouwers)", zegt Plochaet. "Als Heineken morgen een licentie aanvraagt voor PerfectDraft, zullen we dat ernstig overwegen".
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het hoogste tarief is 52% sinds 2001.![]()
niet echt goed nieuws voor heineken met die "beertender"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef whoops het volgende:
Belangrijk nieuws voor elke BeF'er...
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwensquote:
Over het algemeen heeft een 18 jarige geen salaris van over de ¤ 50.000 inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Maak je niet druk... heb ik ook tijdje gedaan ... iets minder welliswaar....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leek mij ookal sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Ik werk voor Ahold.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?quote:
Ik zit een paar stukjes hogerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?![]()
Ligt eraan of je contacten heb héquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
En daar krijg je zomaar een salaris van 50.000 + ??
*gaat solliciteren*![]()
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...quote:
Ik niet verder dan het bier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...
Was te verwachten...quote:
Daar ben ik langs gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Was te verwachten...
Volgende keer wel langs de kassa lopen hoor...
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...quote:
31 pluquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...quote:
Dat kost tijd, en tijd is geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kost tijd, en tijd is geld.![]()
Omg... Antwoord A of B... Nee...quote:
Ja / Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Omg... Antwoord A of B... Nee...
zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...
Bedankt voor de opheldering...quote:
Goed idee voor zometeen...quote:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb niet het gevoel dat hij 50K + per jaar krijgt en gewoon een keer over de schouder van zijn baas een keer PLU 31 heeft zien staan ergens, heel vreemd.quote:
Ideaal... ik niet.quote:
morgen ga ik weer..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ik ook niet. Morgen schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ff paar uur werken morgen en 's avonds een BBQquote:
en met welk wondermiddel ga je lam worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
* zijn 22e dag op een rij er bijna op heeft zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef Chimay het volgende:
[..]
en met welk wondermiddel ga je lam worden?
Ik heb wel een heel fijn roosterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:33 schreef Chimay het volgende:
[..]
whehe, ik heb na mijn herexamen nog zo'n 3 weekjes vakantie![]()
dat zijn 16 flesjes de manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...
Sociaal leven enzo...![]()
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel fijn rooster
Iederwijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,
dat is pas een goed rooster![]()
De ene is al afgehaakt, die moest morgen werken... Meer dan 16 dus...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Chimay het volgende:
[..]
dat zijn 16 flesjes de man![]()
en zei ik iets over iemands sociaal leven ofzo?![]()
Zit je wel aan het bier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, en daar was mij ook alweer enzo
Dat horen we graag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Pingwingei het volgende:
De frituur staat hier roodgloeiend
Hoiquote:
ja hoiquote:
Bierquote:
Jah hij was helemaal alweer weggezakt manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Do-hon!
tsskquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Jah hij was helemaal alweer weggezakt man![]()
Nah, jij ging offline!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Jah hij was helemaal alweer weggezakt man![]()
Neen, ze ging offline bij msn omdat ze moest slapen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]jullie cammen en er was iets weggezakt?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]jullie cammen en er was iets weggezakt?
en dan tņch dingenop slot gooien he.. een echte sm-freak kan nooit van de kettingen en slotjes afblijven he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neen, ze ging offline bij msn omdat ze moest slapen!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:55 schreef Imberr het volgende:
ik heb altijd gedacht dat PS een man was, en nu blijkt ie een vrouw te zijn![]()
Owja, ik zou gaan slapenquote:
ziejewel M-M ze volgen je voorbeeld alquote:
Pas de problemes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja, ik zou gaan slapen![]()
Sorry c
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
ziejewel M-M ze volgen je voorbeeld al
straks gaat PS nog voor de cam zitten
of wacht.. ga dooor!!!
Trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef bondage het volgende:
Weetje, ik ga slapen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
* PrintScreen dubbel van het lachen ligt
belle!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neej paaaas de bier?
'L eaumeauh!
Bier est beaux!
das toch dweilen met de kraan open?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
Ben er nu echt vandoor, puppie heeft geplast dus straks als ik wakker word 1 plasje minder te dweilen
Trusten allemaalsweet dreams en tot later
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
smileyposttsssk.. straks ga je nog rijtjes posten ook
![]()
trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggen![]()
ow ja en truste doeii![]()
Sissyquote:
Ik ben nu ook weer wat fitter.. Net wat gegeten en een hoop gedronken. Tijd voor een biertje dalijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Pingwingei het volgende:
Ik begin alvast weer met een lekker delletje en een biertje
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef Pingwingei het volgende:
Veel mensen zeuren overigens erover als je om 6 uur wakker wordt en ontbijt met een biertje, dan zeuren ze dat het te vroeg is
Dat deed ik ook giaster, maar je moet toch IETS slapen, paar uurtjes, ik was 4 uur thuis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!
que?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Knoekie het volgende:
Wat gaat die langzaam zeg.
Wat was er dicht danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.quote:
Absoluutquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.
Nu we het toch over het toeval hebben, ik luister nu net naar Nostradamus!
Met een dikke bobbel jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met zijn strakke groene broek?
Raar hoor een broek met een bobbelquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een dikke bobbel ja
Hoi!{HK}
![]()
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Raar hoor een broek met een bobbel![]()
Heej![]()
![]()
{HK}
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF]quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
Teeuwen heerscht den half dooie mussen van het Dach!
Een rolletje pepermunt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!![]()
Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF] [afbeelding]
Nou, dat witte kan soms wel kloppen jaquote:
Het was geen [BeF] zonder Uquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...
U bent ook weer onder ons...quote:
2 posts of zo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier in vijf minuten net zo veel gepost als het hele weekend in Perron
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelenquote:
Ach moet soms ook gebeuren he...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
We voelen ons enorm vereerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
Is dat het? Is dat wat ons allen hier naartoe brengt? Lokt, zelfs?quote:
Een duizendje of zevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
BLAAT
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een duizendje of zeven
Postte jij reedsch in jouw Fok!-leven
Een aantal dat valt te vieren
Laat ons drinken enkele bieren
Het enorme aantal nam niet weg
Dat de kwaliteit per post enorm was, zeg!
Vanaf de eerste die lezen mocht
Dacht ik: dit is wat ik altijd al zocht!
Jouw berichtjes alhier
Verlichten mijn leven zonder bier
Het is daarom dat ik van ganser harte hoop
Dat je niet zojuist je laatste Hollandia zoop
Dat zou mijn hart pijn doen
Niet goed te maken met poen
Nogmaals, van harte gefeliciteerd
In jouw aanwezigheid, voel ik me zeer vereerd!
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het gevalquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoor
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handigquote:
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het geval
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Hier past nog wel wat bijquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Good grief...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
Neh, dat gaat richting de 3500kquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!
Vlak ervoor een virus op d'r computer zettenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Good grief...![]()
Wat ga je doen als ze ooit nog de 10k haalt?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier past nog wel wat bij
[afbeelding]
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vindenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vinden
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan hebquote:
Yeah, ben ik mooi klaar meequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:35 schreef rompompom het volgende:
Ook hier ontkom je er niet meer aan, Khalein
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan heb
Stank voor dank zeg ik je, STANK VOOR DANK!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is niet kwaad bedoeld heDenk ik dan maar
Heejjjjjjjjjjjjjjquote:
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemsterquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejjjjjjjjjjjjjj
Naar het schijnt wel
Hoe is het met de vette?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemster
goed
hij is goedgekeurd voor de TUV en staat weer thuis in de garage
nu de RDW nog
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titovquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...
[afbeelding]
pwnd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titov
Wat de majoor roept weet ik niet
Jullie hebben verwarrende avatarsquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
toiquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf hadquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Ik ben de poes, Rose de molquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Moi dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toi
je hebt me woensdag ingehaald![]()
![]()
volgende week maandag
Ik neem bij deze afstand van "de rest"quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat zeggen ze allemaal..
Ja.. ze zijn allemaal hetzelfde...
* Harder rent en Khalein voorbij gaatquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van "de rest"![]()
Dat zegt dan weer iets over jouquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf had
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjesquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben de poes, Rose de mol
[..]
Je verkloot de context, maar vooruit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Harder rent en Khalein voorbij gaat
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjes
bedtijd trouwens
seeya'll
Ik verkloot wel meerquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je verkloot de context, maar vooruit...
Haio, PS
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSquote:
Mijn humeur in ieder geval nooit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik verkloot wel meer
Heej Khalein
Ik doe alleen altijd zo mijn best om niks te verklotenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSIs de mens eigen
Heej en trusten jacksonquote:
Das goed om te lezen {HK}quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn humeur in ieder geval nooit!![]()
Laters Khaleinquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
WTF doe je dan hier nogquote:
Trusten, slet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
Schokkendquote:
quote:
Dat weet je toch!quote:
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:09 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, die woont ver weg enzo!
is dat een onverkapte aanmoediging PS?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?
Toch heb ik gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een heerlijk deprimerend stukje tekst in het cursieve gedeelte van je sig trouwens
Duidelijker kan het haast niet lijkt mequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
is dat een onverkapte aanmoediging PS?
Damn, zet je me rond dit tijdstip ff aan het serieus denken.quote:
Je kan 'm brengenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duidelijker kan het haast niet lijkt me
*rechtop achter pc gaat zitten...quote:
Tofquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Op de fiets zekerquote:
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Het ligt aan de wijn..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
Ja hč?quote:
Of aan het handje in de treinquote:
Het ligt inderdaad aan de wijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
goedkoop werkt dus ook welquote:
Goedkoop werkt vaak jśist...quote:
Die was flauw!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
NS heeft een snijbewijs.
Weltrustenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is slapen
Voor wie ook zo off gaat een welterusten, voor de anderen een fijne nacht.
Ja maar dat doet ie graag..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je moet niet ook nog eens zout in de wonden strooien natuurlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
Ik ga toch zo maffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |