Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF] [afbeelding]
Nou, dat witte kan soms wel kloppen jaquote:
Het was geen [BeF] zonder Uquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...
U bent ook weer onder ons...quote:
2 posts of zo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier in vijf minuten net zo veel gepost als het hele weekend in Perron
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelenquote:
Ach moet soms ook gebeuren he...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
We voelen ons enorm vereerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
Is dat het? Is dat wat ons allen hier naartoe brengt? Lokt, zelfs?quote:
Een duizendje of zevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
BLAAT
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een duizendje of zeven
Postte jij reedsch in jouw Fok!-leven
Een aantal dat valt te vieren
Laat ons drinken enkele bieren
Het enorme aantal nam niet weg
Dat de kwaliteit per post enorm was, zeg!
Vanaf de eerste die lezen mocht
Dacht ik: dit is wat ik altijd al zocht!
Jouw berichtjes alhier
Verlichten mijn leven zonder bier
Het is daarom dat ik van ganser harte hoop
Dat je niet zojuist je laatste Hollandia zoop
Dat zou mijn hart pijn doen
Niet goed te maken met poen
Nogmaals, van harte gefeliciteerd
In jouw aanwezigheid, voel ik me zeer vereerd!
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het gevalquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoor
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handigquote:
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het geval
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Hier past nog wel wat bijquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Good grief...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
Neh, dat gaat richting de 3500kquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!
Vlak ervoor een virus op d'r computer zettenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Good grief...![]()
Wat ga je doen als ze ooit nog de 10k haalt?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier past nog wel wat bij
[afbeelding]
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vindenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vinden
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan hebquote:
Yeah, ben ik mooi klaar meequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:35 schreef rompompom het volgende:
Ook hier ontkom je er niet meer aan, Khalein
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan heb
Stank voor dank zeg ik je, STANK VOOR DANK!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is niet kwaad bedoeld heDenk ik dan maar
Heejjjjjjjjjjjjjjquote:
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemsterquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejjjjjjjjjjjjjj
Naar het schijnt wel
Hoe is het met de vette?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemster
goed
hij is goedgekeurd voor de TUV en staat weer thuis in de garage
nu de RDW nog
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titovquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...
[afbeelding]
pwnd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titov
Wat de majoor roept weet ik niet
Jullie hebben verwarrende avatarsquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
toiquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf hadquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Ik ben de poes, Rose de molquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Moi dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toi
je hebt me woensdag ingehaald![]()
![]()
volgende week maandag
Ik neem bij deze afstand van "de rest"quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat zeggen ze allemaal..
Ja.. ze zijn allemaal hetzelfde...
* Harder rent en Khalein voorbij gaatquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van "de rest"![]()
Dat zegt dan weer iets over jouquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf had
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjesquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben de poes, Rose de mol
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |