quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
ziejewel M-M ze volgen je voorbeeld al
straks gaat PS nog voor de cam zitten
of wacht.. ga dooor!!!
Trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef bondage het volgende:
Weetje, ik ga slapen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
* PrintScreen dubbel van het lachen ligt
belle!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neej paaaas de bier?
'L eaumeauh!
Bier est beaux!
das toch dweilen met de kraan open?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
Ben er nu echt vandoor, puppie heeft geplast dus straks als ik wakker word 1 plasje minder te dweilen
Trusten allemaalsweet dreams en tot later
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
smileyposttsssk.. straks ga je nog rijtjes posten ook
![]()
trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggen![]()
ow ja en truste doeii![]()
Sissyquote:
Ik ben nu ook weer wat fitter.. Net wat gegeten en een hoop gedronken. Tijd voor een biertje dalijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Pingwingei het volgende:
Ik begin alvast weer met een lekker delletje en een biertje
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef Pingwingei het volgende:
Veel mensen zeuren overigens erover als je om 6 uur wakker wordt en ontbijt met een biertje, dan zeuren ze dat het te vroeg is
Dat deed ik ook giaster, maar je moet toch IETS slapen, paar uurtjes, ik was 4 uur thuis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!
que?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Knoekie het volgende:
Wat gaat die langzaam zeg.
Wat was er dicht danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.quote:
Absoluutquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.
Nu we het toch over het toeval hebben, ik luister nu net naar Nostradamus!
Met een dikke bobbel jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met zijn strakke groene broek?
Raar hoor een broek met een bobbelquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een dikke bobbel ja
Hoi!{HK}
![]()
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Raar hoor een broek met een bobbel![]()
Heej![]()
![]()
{HK}
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF]quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
Teeuwen heerscht den half dooie mussen van het Dach!
Een rolletje pepermunt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!![]()
Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF] [afbeelding]
Nou, dat witte kan soms wel kloppen jaquote:
Het was geen [BeF] zonder Uquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik dank u zeer mijnheer.. It's good to be back...
U bent ook weer onder ons...quote:
2 posts of zo?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb hier in vijf minuten net zo veel gepost als het hele weekend in Perron
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelenquote:
Ach moet soms ook gebeuren he...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
We voelen ons enorm vereerdquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:06 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig bovenin de AT list, anders zat ik nu een spelletje te spelen
Is dat het? Is dat wat ons allen hier naartoe brengt? Lokt, zelfs?quote:
Een duizendje of zevenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:14 schreef Janetje het volgende:
BLAAT
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoorquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een duizendje of zeven
Postte jij reedsch in jouw Fok!-leven
Een aantal dat valt te vieren
Laat ons drinken enkele bieren
Het enorme aantal nam niet weg
Dat de kwaliteit per post enorm was, zeg!
Vanaf de eerste die lezen mocht
Dacht ik: dit is wat ik altijd al zocht!
Jouw berichtjes alhier
Verlichten mijn leven zonder bier
Het is daarom dat ik van ganser harte hoop
Dat je niet zojuist je laatste Hollandia zoop
Dat zou mijn hart pijn doen
Niet goed te maken met poen
Nogmaals, van harte gefeliciteerd
In jouw aanwezigheid, voel ik me zeer vereerd!
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het gevalquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jezus fucking gristus.. ik heb de himalaya niet beklommen hoor
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handigquote:
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
In mijn ogen, lief Janetje, is dit wél het geval
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Hier past nog wel wat bijquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lieve BeFfers... heeft er iemand een teiltje?
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:19 schreef Khalein het volgende:
[..]
...en plakken doet naar een tekst bestandje.... Mijn 30k komt in zicht, en dan is een dergelijke tekst wel handig
Good grief...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
Neh, dat gaat richting de 3500kquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht effe dat je het over Whatpulse had!
Vlak ervoor een virus op d'r computer zettenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:26 schreef Khalein het volgende:
[..]
Good grief...![]()
Wat ga je doen als ze ooit nog de 10k haalt?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hier past nog wel wat bij
[afbeelding]
Alles om jou blij te maken na deze mijlpaal
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vindenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vlak ervoor een virus op d'r computer zetten
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:31 schreef Khalein het volgende:
[..]
Weet niet echt of ik dit nou moet afkeuren, of erg grappig en een strak plan moet vinden
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan hebquote:
Yeah, ben ik mooi klaar meequote:Op zondag 28 augustus 2005 01:35 schreef rompompom het volgende:
Ook hier ontkom je er niet meer aan, Khalein
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tssssk, na alles wat ik vanavond voor je gedaan heb
Stank voor dank zeg ik je, STANK VOOR DANK!
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:34 schreef Khalein het volgende:
[..]
Het is niet kwaad bedoeld heDenk ik dan maar
Heejjjjjjjjjjjjjjquote:
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemsterquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heejjjjjjjjjjjjjj
Naar het schijnt wel
Hoe is het met de vette?
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjjjj PS, 'ouwe' spemster
goed
hij is goedgekeurd voor de TUV en staat weer thuis in de garage
nu de RDW nog
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titovquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Virussen heb ik al genoeg op mijn computer...
[afbeelding]
pwnd.quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het gaat hier om Comrad Igor F. en Majoor G. Titov
Wat de majoor roept weet ik niet
Jullie hebben verwarrende avatarsquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
toiquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Moi?
Das dan iig de helft
Wanneer moet ie voor de RDW?
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf hadquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Ik ben de poes, Rose de molquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jullie hebben verwarrende avatars
Ik dacht even dat je op jezelf aan het reageren was
Moi dusquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toi
je hebt me woensdag ingehaald![]()
![]()
volgende week maandag
Ik neem bij deze afstand van "de rest"quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:38 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat zeggen ze allemaal..
Ja.. ze zijn allemaal hetzelfde...
* Harder rent en Khalein voorbij gaatquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik neem bij deze afstand van "de rest"![]()
Dat zegt dan weer iets over jouquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik dacht ook al dat ik het tegen mezelf had
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjesquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben de poes, Rose de mol
[..]
Je verkloot de context, maar vooruit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Harder rent en Khalein voorbij gaat
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjes
bedtijd trouwens
seeya'll
Ik verkloot wel meerquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je verkloot de context, maar vooruit...
Haio, PS
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSquote:
Mijn humeur in ieder geval nooit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik verkloot wel meer
Heej Khalein
Ik doe alleen altijd zo mijn best om niks te verklotenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSIs de mens eigen
Heej en trusten jacksonquote:
Das goed om te lezen {HK}quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn humeur in ieder geval nooit!![]()
Laters Khaleinquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
WTF doe je dan hier nogquote:
Trusten, slet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
Schokkendquote:
quote:
Dat weet je toch!quote:
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:09 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, die woont ver weg enzo!
is dat een onverkapte aanmoediging PS?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?
Toch heb ik gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een heerlijk deprimerend stukje tekst in het cursieve gedeelte van je sig trouwens
Duidelijker kan het haast niet lijkt mequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
is dat een onverkapte aanmoediging PS?
Damn, zet je me rond dit tijdstip ff aan het serieus denken.quote:
Je kan 'm brengenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duidelijker kan het haast niet lijkt me
*rechtop achter pc gaat zitten...quote:
Tofquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Op de fiets zekerquote:
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Het ligt aan de wijn..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
Ja hè?quote:
Of aan het handje in de treinquote:
Het ligt inderdaad aan de wijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
goedkoop werkt dus ook welquote:
Goedkoop werkt vaak júist...quote:
Die was flauw!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
NS heeft een snijbewijs.
Weltrustenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is slapen
Voor wie ook zo off gaat een welterusten, voor de anderen een fijne nacht.
Ja maar dat doet ie graag..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je moet niet ook nog eens zout in de wonden strooien natuurlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:11 schreef cerror het volgende:
Ik ga toch zo maffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |