Je verkloot de context, maar vooruit...quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Harder rent en Khalein voorbij gaat
quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij bent zacht en aaibaar, ik kruip in holletjes
bedtijd trouwens
seeya'll
Ik verkloot wel meerquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:54 schreef Khalein het volgende:
[..]
Je verkloot de context, maar vooruit...
Haio, PS
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSquote:
Mijn humeur in ieder geval nooit!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik verkloot wel meer
Heej Khalein
Ik doe alleen altijd zo mijn best om niks te verklotenquote:Op zondag 28 augustus 2005 01:57 schreef Khalein het volgende:
[..]
Mjah... En ji niet alleen hoor, PSIs de mens eigen
Heej en trusten jacksonquote:
Das goed om te lezen {HK}quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn humeur in ieder geval nooit!![]()
Laters Khaleinquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
WTF doe je dan hier nogquote:
Trusten, slet!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:03 schreef Khalein het volgende:
BedNiet dat ik echt wil, maar het is wel even wijsheid
Ciao for now
Schokkendquote:
quote:
Dat weet je toch!quote:
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:09 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ja hee, die woont ver weg enzo!
is dat een onverkapte aanmoediging PS?quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus zeg ik: WTF doe je hier dan nog?
Toch heb ik gelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een heerlijk deprimerend stukje tekst in het cursieve gedeelte van je sig trouwens
Duidelijker kan het haast niet lijkt mequote:Op zondag 28 augustus 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
is dat een onverkapte aanmoediging PS?
Damn, zet je me rond dit tijdstip ff aan het serieus denken.quote:
Je kan 'm brengenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duidelijker kan het haast niet lijkt me
*rechtop achter pc gaat zitten...quote:
Tofquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Op de fiets zekerquote:
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geen zorgen, PS heeft hetzelfde rijbewijs als jij
Het ligt aan de wijn..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
Ja hè?quote:
Of aan het handje in de treinquote:
Het ligt inderdaad aan de wijnquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal aan de wijn liggen, maar ik moet hier echt om lachen
goedkoop werkt dus ook welquote:
Goedkoop werkt vaak júist...quote:
Die was flauw!!quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:27 schreef Duncan-Death het volgende:
NS heeft een snijbewijs.
Weltrustenquote:Op zondag 28 augustus 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen is slapen
Voor wie ook zo off gaat een welterusten, voor de anderen een fijne nacht.
Ja maar dat doet ie graag..quote:Op zondag 28 augustus 2005 02:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, je moet niet ook nog eens zout in de wonden strooien natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |