Goed idee voor zometeen...quote:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb niet het gevoel dat hij 50K + per jaar krijgt en gewoon een keer over de schouder van zijn baas een keer PLU 31 heeft zien staan ergens, heel vreemd.quote:
Ideaal... ik niet.quote:
morgen ga ik weer..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ik ook niet. Morgen schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ff paar uur werken morgen en 's avonds een BBQquote:
en met welk wondermiddel ga je lam worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
* zijn 22e dag op een rij er bijna op heeft zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef Chimay het volgende:
[..]
en met welk wondermiddel ga je lam worden?
Ik heb wel een heel fijn roosterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:33 schreef Chimay het volgende:
[..]
whehe, ik heb na mijn herexamen nog zo'n 3 weekjes vakantie![]()
dat zijn 16 flesjes de manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...
Sociaal leven enzo...![]()
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel fijn rooster
Iederwijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,
dat is pas een goed rooster![]()
De ene is al afgehaakt, die moest morgen werken... Meer dan 16 dus...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Chimay het volgende:
[..]
dat zijn 16 flesjes de man![]()
en zei ik iets over iemands sociaal leven ofzo?![]()
Zit je wel aan het bier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef The_Terminator het volgende:
Zo, en daar was mij ook alweer enzo
Dat horen we graag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 15:23 schreef Pingwingei het volgende:
De frituur staat hier roodgloeiend
Hoiquote:
ja hoiquote:
Bierquote:
Jah hij was helemaal alweer weggezakt manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef Duncan-Death het volgende:
Do-hon!
tsskquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Jah hij was helemaal alweer weggezakt man![]()
Nah, jij ging offline!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Jah hij was helemaal alweer weggezakt man![]()
Neen, ze ging offline bij msn omdat ze moest slapen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]jullie cammen en er was iets weggezakt?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:53 schreef petre86 het volgende:
[..]jullie cammen en er was iets weggezakt?
en dan tòch dingenop slot gooien he.. een echte sm-freak kan nooit van de kettingen en slotjes afblijven he?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:54 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neen, ze ging offline bij msn omdat ze moest slapen!
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:55 schreef Imberr het volgende:
ik heb altijd gedacht dat PS een man was, en nu blijkt ie een vrouw te zijn![]()
Owja, ik zou gaan slapenquote:
ziejewel M-M ze volgen je voorbeeld alquote:
Pas de problemes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja, ik zou gaan slapen![]()
Sorry c
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
ziejewel M-M ze volgen je voorbeeld al
straks gaat PS nog voor de cam zitten
of wacht.. ga dooor!!!
Trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:58 schreef bondage het volgende:
Weetje, ik ga slapen...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
* PrintScreen dubbel van het lachen ligt
belle!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Neej paaaas de bier?
'L eaumeauh!
Bier est beaux!
das toch dweilen met de kraan open?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:01 schreef PrintScreen het volgende:
Ben er nu echt vandoor, puppie heeft geplast dus straks als ik wakker word 1 plasje minder te dweilen
Trusten allemaalsweet dreams en tot later
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
smileyposttsssk.. straks ga je nog rijtjes posten ook
![]()
trustenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
deze smiley zei gewoon alles wat ik wilde zeggen![]()
ow ja en truste doeii![]()
Sissyquote:
Ik ben nu ook weer wat fitter.. Net wat gegeten en een hoop gedronken. Tijd voor een biertje dalijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:00 schreef Pingwingei het volgende:
Ik begin alvast weer met een lekker delletje en een biertje
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:06 schreef Pingwingei het volgende:
Veel mensen zeuren overigens erover als je om 6 uur wakker wordt en ontbijt met een biertje, dan zeuren ze dat het te vroeg is
Dat deed ik ook giaster, maar je moet toch IETS slapen, paar uurtjes, ik was 4 uur thuis.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat je te laat ben. Je had gisteren al moeten beginnen. Slapen is voor mietjes!
que?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:56 schreef Knoekie het volgende:
Wat gaat die langzaam zeg.
Wat was er dicht danquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dankzij mij is het weer open.
GEEN DANK HOOR.
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.quote:
Absoluutquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zag een werkende combinatie tussen ondertitel en sig in deze zinsnede van desbetreffende cabaretier.
Nu we het toch over het toeval hebben, ik luister nu net naar Nostradamus!
Met een dikke bobbel jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met zijn strakke groene broek?
Raar hoor een broek met een bobbelquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een dikke bobbel ja
Hoi!{HK}
![]()
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Raar hoor een broek met een bobbel![]()
Heej![]()
![]()
{HK}
En nog even een officieel welkom terug in Nederland en [BeF]quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
Teeuwen heerscht den half dooie mussen van het Dach!
Een rolletje pepermunt?quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsssk, jij weet donders goed waar het over gaat, dametje!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |