9 weken....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nog aant genieten van mijn 9e week vakantie
Huiswerk... bwheheheh
Weet je wel wie dat allemaal betaalt?quote:
Ik oa. betaal goverdomme 60% belastingquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:34 schreef whoops het volgende:
[..]
Weet je wel wie dat allemaal betaalt?
Waar over?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik oa. betaal goverdomme 60% belasting![]()
Uiteraard... Pilsje?quote:
Het hoogste tarief is 52% sinds 2001.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Komt er aan, momentje nog...quote:
Zonder handen nog wel...quote:
Nee maar fuck wel op met je Chimay want we willen wel pils! En normaal goed bier!quote:
quote:Straks ook Grolsch en Bavaria met thuistap
The Perfect DraftBierbrouwers Grolsch en Bavaria hebben een licentie gekregen voor het door Philips en het Belgische drankenconcern Inbev ontwikkelde thuistap-systeem, zo lieten de brouwers woensdag weten.
Vanaf oktober zal het systeem en de vaatjes, van 6 liter, te koop zijn. Grolsch moet door een latere licentieverkrijging nog twee maanden hun verkoop van vaatjes uitstellen. Philips hoopt met de introductie te profiteren van de bij uitstek cadeaumaand december.
Het systeem is niet nieuw. Vorig jaar verscheen het namelijk al op de Belgische markt onder de naam PerfectDraft. In September zal deze ook beschikbaar zijn bij onze oosterburen in combinatie met het merk Beck's. Het concern kijkt nog naar meer markten, maar voorwaarde is wel de aanwezigheid van een echte biercultuur.
Inbev verkoopt ook de thuistapvaatjes van zijn eigen merken Hertog Jan, Dommelsch en het Belgische Jupiler. Volgens directeur detailhandel Inge Plochaet is Inbev in gesprek met andere regionale Nederlandse brouwers over een licentie voor het tapsysteem. Mogelijk komen ook speciaalbieren van Inbev, zoals Leffe of Hoegaarden, op de thuistap.
In begin van 2004 introduceerde concurrent Heineken al zijn thuistap Beertender in de Nederlandse markt. "In tegenstelling tot de Beertender (Heineken, Amstel, Brand, Wieckse Witte) is de PerfectDraft een 'open systeem' (toegankelijk voor alle brouwers)", zegt Plochaet. "Als Heineken morgen een licentie aanvraagt voor PerfectDraft, zullen we dat ernstig overwegen".
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het hoogste tarief is 52% sinds 2001.![]()
niet echt goed nieuws voor heineken met die "beertender"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:47 schreef whoops het volgende:
Belangrijk nieuws voor elke BeF'er...
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwensquote:
Over het algemeen heeft een 18 jarige geen salaris van over de ¤ 50.000 inderdaad.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Maak je niet druk... heb ik ook tijdje gedaan ... iets minder welliswaar....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Leek mij ookal sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Ik werk voor Ahold.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?quote:
Ik zit een paar stukjes hogerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?![]()
Ligt eraan of je contacten heb héquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
En daar krijg je zomaar een salaris van 50.000 + ??
*gaat solliciteren*![]()
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...quote:
Ik niet verder dan het bier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...
Was te verwachten...quote:
Daar ben ik langs gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Was te verwachten...
Volgende keer wel langs de kassa lopen hoor...
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...quote:
31 pluquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...quote:
Dat kost tijd, en tijd is geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kost tijd, en tijd is geld.![]()
Omg... Antwoord A of B... Nee...quote:
Ja / Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Omg... Antwoord A of B... Nee...
zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |