Maak je niet druk... heb ik ook tijdje gedaan ... iets minder welliswaar....quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:37 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik oa. betaal goverdomme 60% belasting![]()
Leek mij ookal sterkquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Ik werk voor Ahold.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jouw brutosalaris er voor zorgt adt je niet in die schaal terecht komt trouwens
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?quote:
Ik zit een paar stukjes hogerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Verdient vakkenvuller al zoveel tegenwoordig dan?![]()
Ligt eraan of je contacten heb héquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
En daar krijg je zomaar een salaris van 50.000 + ??
*gaat solliciteren*![]()
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...quote:
Ik niet verder dan het bier.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan het brood bij de AH...
Was te verwachten...quote:
Daar ben ik langs gelopen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Was te verwachten...
Volgende keer wel langs de kassa lopen hoor...
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...quote:
31 pluquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...quote:
Dat kost tijd, en tijd is geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Volgende keer ook even stil staan en afrekenen...![]()
Nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Ligt het er misschien ook nog aan welk bier hij koopt? Of is het bij jullie AH allemaal PLU 31...
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat kost tijd, en tijd is geld.![]()
Omg... Antwoord A of B... Nee...quote:
Ja / Neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Omg... Antwoord A of B... Nee...
zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:18 schreef whoops het volgende:
[..]
En met geld kan je beter gewoon bier halen, zeker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |