Goed idee voor zometeen...quote:
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb niet het gevoel dat hij 50K + per jaar krijgt en gewoon een keer over de schouder van zijn baas een keer PLU 31 heeft zien staan ergens, heel vreemd.quote:
Ideaal... ik niet.quote:
morgen ga ik weer..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ik ook niet. Morgen schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:37 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik niet![]()
morgen terug eens een beetje studeren![]()
Ff paar uur werken morgen en 's avonds een BBQquote:
en met welk wondermiddel ga je lam worden?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
* zijn 22e dag op een rij er bijna op heeft zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef whoops het volgende:
Morgen vrij, vanavond lam worden...
* Precies 1 dag gewerkt heeft deze week...
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:02 schreef Chimay het volgende:
[..]
en met welk wondermiddel ga je lam worden?
Ik heb wel een heel fijn roosterquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:33 schreef Chimay het volgende:
[..]
whehe, ik heb na mijn herexamen nog zo'n 3 weekjes vakantie![]()
dat zijn 16 flesjes de manquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Palm... 2 kratjes... 2 vrienden...
Sociaal leven enzo...![]()
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel fijn rooster
Iederwijs?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:16 schreef Chimay het volgende:
[..]
ik ook, ik ga naar de les als ik zin heb,
dat is pas een goed rooster![]()
De ene is al afgehaakt, die moest morgen werken... Meer dan 16 dus...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:15 schreef Chimay het volgende:
[..]
dat zijn 16 flesjes de man![]()
en zei ik iets over iemands sociaal leven ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |