Slash dot com misschienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:21 schreef Chanandler het volgende:
Hoe heet dat superlange nummer an Fatboy Slim dat gedraait werd tijdens de uitzending van Fok!Radio j.l ?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Knoekie het volgende:
Eigenlijk een fout tt nu komen al die VBL hier.
أعطاك الجمال. يا شمس الكماquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Knoekie het volgende:
Joh, gezellig tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:39 schreef Knoekie het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:45 schreef Duncan-Death het volgende:
Voetbal Ajax is voor den domme mensch.
En Lacrosse.!.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
Tennis is voor echte mannen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:46 schreef Chriz2k het volgende:
Tennis is voor echte mannen.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, Laudrup kan z'n borst nat maken.
::{}D:{AS}{::DA::Aquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:52 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, jij slaapt in bed, en ik slaap op school![]()
![]()
![]()
Nee, wel in platen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef freiss het volgende:
Iemand trouwens nog interesse in een [TK] B&O draaitafel Collecter's Item ?
Aha.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
half 9 vanochtend ofzo ?
hoe was school freiss?![]()
Hehe, nou saai. 3 tussenuren gehadquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
half 9 vanochtend ofzo ?
hoe was school freiss?![]()
IK heb :quote:
Hehe, mijn ding gaat weg voor een schandalig lage prijs van 15 euro.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
IK heb :
Proto X - No Mercy (Terror Traxx)
Dj Duro & The Prophet - Shizzle my dizzel & Not e-nuff (Scantraxx)
Dj Omar Santana - Hardcore revival mixes ofzo![]()
En dat alles voor een spotprijsje van 50 euri![]()
En als ik hem niet verkoop, gaat hij met het grof vuil mee morgenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, mijn ding gaat weg voor een schandalig lage prijs van 15 euro.In goede staat gaan ze ook wel weg voor 300 - 500 euro
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:58 schreef Chanandler het volgende:
[..]
IK heb :
Proto X - No Mercy (Terror Traxx)
Dj Duro & The Prophet - Shizzle my dizzel & Not e-nuff (Scantraxx)
Dj Omar Santana - Hardcore revival mixes ofzo![]()
En dat alles voor een spotprijsje van 50 euri![]()
Kom je em brengen? ik geef je er 2 euro voor + een kop koffiequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:00 schreef freiss het volgende:
[..]
En als ik hem niet verkoop, gaat hij met het grof vuil mee morgen
Nee, ik krijg vooralsnog het bedrag van maar liefst 15 euro voorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:01 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Kom je em brengen? ik geef je er 2 euro voor + een kop koffie
Je zegt nu Tussen Dordtrecht en Rotterdam?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:03 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ik krijg vooralsnog het bedrag van maar liefst 15 euro voor
Nee, Bij Dordrecht. Ongeveer 15 kilometer naar het noordoosten van Dordrecht. Anders zoek je het even op Googlequote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Je zegt nu Tussen Dordtrecht en Rotterdam?
Ridderkerk dus?
Dat is te ver op de fiets.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:06 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, Bij Dordrecht. Ongeveer 15 kilometer naar het noordoosten van Dordrecht. Anders zoek je het even op Google
Wil jij iets van 150 bij 50 bij 60 op je fiets meenemenquote:
Ja, ik heb snelbinders.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Wil jij iets van 150 bij 50 bij 60 op je fiets meenemen?
kunfu fighting!!!!!!! talalalalalalala talalalal.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:18 schreef saaw het volgende:
my girl lollypop
you make my heart go giddyup
tududududuuduuuu
Hun zijn saaiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:29 schreef saaw het volgende:
ik dacht dat we allemaal enthousiast gingen doen hier
Lul ga je een smilie in de code postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
[sub]Ik wil die Bacardi Coconut weleens uitproberen [/sub]
JE MAG GEEN LOGS PLAATSENquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
× ..*Inge*.. × Catch Your Wave zegt:
jij bent gewoon een aandachtshoer mo
[Saar] zegt:
idd
Mooooo | zegt:
Mooooo | zegt:
ik beken alles
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Met 0-6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Jij begint.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
vertel allemaal ff wanneer je voor het laatst hebt gehuild en waarom?
Mannen geven nooit toe dat ze huilen. Dat is niet stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Open er een nieuw topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
3 weken terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Ik moest huilen bij The Lionking.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef saaw het volgende:
jawel! iedereen moet vertellen
ik vannacht toen ik de passievrucht van Glastra van Loon aan het lezen was
zo zielug![]()
maar daarvoor voor het laatst vorig jaar toen mn vader in het ziekenhuis lag met kanker
was trouwens post nummer 2100.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
Ik kom er gewoon op hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
ghehe ik ook eerst maar nu kijk ik hem zo vaak [beste vriend met klein broertje die eraan verslaafd is]quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moest huilen bij The Lionking.
quote:
Ik woon bijna naast De Kuipquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast het stadium/beton blok
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast het stadion/beton blok
quote:
idd !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Stadion in de Baandert was geweldig.![]()
Nu ligt er zo'n blöde woonwijk, en om nou door de halve stad te gaan fietsen om ff Fortuna te zien, neh....![]()
Yep. Ik wil het oude Fortuna terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
idd !
Ze zijn ook failliet gegaan omdat ze dat nieuwe stadion zijn gaan bouwen.
En de halve selectie van Feyenoord komt waar ik werkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best vet is dat.
kan ik horen wat er gebeurd als ik niet ga kijken![]()
De hele selectie van Fortuna kan niet komen waar ik werkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En de halve selectie van Feyenoord komt waar ik werk![]()
Idd dat waren mooie tijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep. Ik wil het oude Fortuna terug.![]()
Was geweldig, als klein jochie met mn vader naar t grote Fortuna te gaan. Hele Baandert één grote verkeerschaos, hele wijk gezellig naar t voetbal...![]()
Die bekerfinale in '99 herinner ik me nog heeeel vaag, volgens mij was t zo dat er allemaal supporterstreinen toen in Sittard stonden (meen ik). Ik herriner me iets vaags tenminste.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dat waren mooie tijden.
Met Hamming , van Bommel , Hofland
Maar in 99 met klote Ajaksbekerfinale
Bis dalijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik ben even naar de C1000 bier halen voor vanavond ik ben zo terug
Je zou maar op Zuid wonen..quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey welke kneus heeft met ze kut kop mij uit de OP gehaalt !
Niks mis met Zuid.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef wappiej het volgende:
[..]
Je zou maar op Zuid wonen..
Briellenoord eiland is wel relaxt trouwens![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De hele selectie van Fortuna kan niet komen waar ik werk
Te duur voor ze
Was maandag nog op 't Briellenoord eiland, 't enige leuke stukje zuidquote:
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey welke kneus heeft met ze kut kop mij uit de OP gehaalt !
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?quote:
Eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef wappiej het volgende:
[..]
Was maandag nog op 't Briellenoord eiland, 't enige leuke stukje zuid![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?![]()
Bye sarahquote:
Jag zei pas nog dat ie wat avatars eruit zou halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?![]()
Dat heeft hij dus nu ook gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Bye sarah
[..]
Jag zei pas nog dat ie wat avatars eruit zou halen.
Moet je wel even een aangetekend emailtje naar jaq sturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind dit echt geen doen ik post gvd al mee van af deel 1.
En was gewoon twee weken op vakantie..
Jaja, je gaat er weer in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind dit echt geen doen ik post gvd al mee van af deel 1.
En was gewoon twee weken op vakantie..
Dan vind je het vast niet erg als ik rechts mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
Doe rustig man, het is maar een avatar in de OP.
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg als ik rechts mag?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk!
Dat mag je willen ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef Knoekie het volgende:
Ik wil graag in het midden van de op
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef freiss het volgende:
Ik zal hem dalijk wel erin plaatsen, moeten we ff kijken welke eruit gaat
huh watquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:17 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Draag jij in het echt ook van die kraaltjes en kleurtjes enzo?
Ja Jag natuurlijkquote:
ik nog als de dag van gister..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Die bekerfinale in '99 herinner ik me nog heeeel vaag, volgens mij was t zo dat er allemaal supporterstreinen toen in Sittard stonden (meen ik). Ik herriner me iets vaags tenminste.
oohquote:
Ik ben wel 13 en altoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh
nee joh ik ben niet 13 en alto ofzo
gewoon wel leuk plaatje
komt voor elkaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Graag een mes in mijn nek
Ik vind hem wel fleurigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:22 schreef saaw het volgende:
[..]
ooh
nee joh ik ben niet 13 en alto ofzo
gewoon wel leuk plaatje
weet ik tochquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
Ik ben 18 en geen alto
Doe dan in plaats van die kerel die mij er uit gegooit heeft.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:27 schreef freiss het volgende:
Ok, je staat erin ipv die van juiced (?)
dat is taart, die komt hier best vaak toch? nja boejequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik stond waar nu dit staat
[afbeelding]
Ik blijf bezigquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:29 schreef saaw het volgende:
kan ik niet ook een stukje naar boven?
Volgens wiki stond je volgens mij bij die waar die L staat.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik stond waar nu dit staat
[afbeelding]
mooi niet dusquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maargoed
deze"[afbeelding]
Heeft mij er uit getyft dus ik neem aan dat die er nu uit gaat (A)
neen, je bent er alweer ingeplaatst en jag blijft er mooi in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maargoed
deze"[afbeelding]
Heeft mij er uit getyft dus ik neem aan dat die er nu uit gaat (A)
Waarom niet !?quote:
omdat die mensen niks of nauwelijks posten hier!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom niet !?
Hij tyft ook maar iedereen er uit.
Ik post hier vaak genoeg zeker in het begin.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
omdat die mensen niks of nauwelijks posten hier!
foutje moet kunnenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post hier vaak genoeg zeker in het begin.
gisteren nog dacht ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef BObNL het volgende:
ik heb onze pimp ook al even niet gezien[afbeelding]
Ik zou het wel een leuk idee vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom niet !?
Hij tyft ook maar iedereen er uit.
heeft hij niet een niuwe plaatje? volgens mij was hij er gister nogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef BObNL het volgende:
ik heb onze pimp ook al even niet gezien![]()
ja idd het is net vechten.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zou het wel een leuk idee vinden![]()
ja.. hij heeft nu een ventje dat loopt in te rammen op iemand ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:46 schreef saaw het volgende:
[..]
heeft hij niet een niuwe plaatje? volgens mij was hij er gister nog
Ow diequote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja.. hij heeft nu een ventje dat loopt in te rammen op iemand ofzo
goed idee [van die sigaret dus]quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb buikpijn en zin in een sigaret
rokenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
goed idee [van die sigaret dus]
totzo
Ik moet wachten tot 7 uur dan komt iemand mij een sigaret brengen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
[..]
goed idee [van die sigaret dus]
totzo
Stop danquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot 7 uur dan komt iemand mij een sigaret brengen.
De laatste weken begin ik weer , maar ik moet nog telkens hoesten
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef saaw het volgende:
roken is lekker, en niemand van jullie heeft last van mijn gerook dus niet miepen
en rocken is helemaal oke
Ja en als je 1 keer niet post denk JarJar dat ie je uit de op mag gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef Casparovvv het volgende:
De SC loopt weer op volle toeren laatste paar dagen
hoi btw
Skihutquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
Hardcore shit, je weet toch
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow diezen vorrige was leuker dan.
Hey ik ookquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef Snqqpy het volgende:
Hey iedereen!
Heb net Manhunt uitgespeeld!
jij hoeft toch niet te rokenquote:
gefeliciteerd. ik half jaar geleden al.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef Snqqpy het volgende:
Hey iedereen!
Heb net Manhunt uitgespeeld!
ik zie dat je r nog steeds blijft hangen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
Hey ik ookVorrige zomer
![]()
Wie ga je nu van achter naaien met een vleeshaak?
Mr. Oizoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:57 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
gefeliciteerd. ik half jaar geleden al.![]()
Ja dat weet ik niet meerquote:
Hey die ken ik nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef Gabry het volgende:
"We are the chickie girls, you are the cheeky boys lalalalala "
Maar ik heb hem best snel, moet je toegeven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:59 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet meerMaar nam uitgebreid te tijd er een mooie executie van te maken
Wil je alleen maar helpenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:56 schreef saaw het volgende:
[..]
jij hoeft toch niet te rokenniemand dwingt je om te roken ofzo
Mooi hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:58 schreef Jaco90 het volgende:
oja en ik heb een nieuwe 'usericon'! comments are welcome.![]()
![]()
Roken is inderdaad lekker en ik doe het om rustig te worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:54 schreef saaw het volgende:
roken is lekker, en niemand van jullie heeft last van mijn gerook dus niet miepen
en rocken is helemaal oke
Dat was die lelijke tweeling uit Engeland met die rare tandenquote:
haha , heb hem nieteens meer geloof ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:00 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Maar ik heb hem best snel, moet je toegeven.![]()
Ik heb hem dus ook pas gekocht toen ie €10 was.
liefquote:
Epeleptie aanval krijgt *quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Knoekie het volgende:
ben ik weer
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:02 schreef saaw het volgende:
[..]
lief
ik ga binnekort stoppen, als ik weer begin met trainen
juistquote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:01 schreef Jaco90 het volgende:
Roken, Rocken, Bier & Blowen.. HEAVEN.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |