Lul ga je een smilie in de code postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
[sub]Ik wil die Bacardi Coconut weleens uitproberen [/sub]
JE MAG GEEN LOGS PLAATSENquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
× ..*Inge*.. × Catch Your Wave zegt:
jij bent gewoon een aandachtshoer mo
[Saar] zegt:
idd
Mooooo | zegt:
Mooooo | zegt:
ik beken alles
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Met 0-6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Jij begint.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
vertel allemaal ff wanneer je voor het laatst hebt gehuild en waarom?
Mannen geven nooit toe dat ze huilen. Dat is niet stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Open er een nieuw topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
3 weken terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Ik moest huilen bij The Lionking.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef saaw het volgende:
jawel! iedereen moet vertellen
ik vannacht toen ik de passievrucht van Glastra van Loon aan het lezen was
zo zielug![]()
maar daarvoor voor het laatst vorig jaar toen mn vader in het ziekenhuis lag met kanker
was trouwens post nummer 2100.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
Ik kom er gewoon op hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
ghehe ik ook eerst maar nu kijk ik hem zo vaak [beste vriend met klein broertje die eraan verslaafd is]quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moest huilen bij The Lionking.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |