Lul ga je een smilie in de code postenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
[sub]Ik wil die Bacardi Coconut weleens uitproberen [/sub]
JE MAG GEEN LOGS PLAATSENquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:38 schreef Imberr het volgende:
× ..*Inge*.. × Catch Your Wave zegt:
jij bent gewoon een aandachtshoer mo
[Saar] zegt:
idd
Mooooo | zegt:
Mooooo | zegt:
ik beken alles
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Met 0-6quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax moet vanavond verliezen
Jij begint.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
vertel allemaal ff wanneer je voor het laatst hebt gehuild en waarom?
Mannen geven nooit toe dat ze huilen. Dat is niet stoerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Open er een nieuw topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
3 weken terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:43 schreef saaw het volgende:
Ik moest huilen bij The Lionking.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:46 schreef saaw het volgende:
jawel! iedereen moet vertellen
ik vannacht toen ik de passievrucht van Glastra van Loon aan het lezen was
zo zielug![]()
maar daarvoor voor het laatst vorig jaar toen mn vader in het ziekenhuis lag met kanker
was trouwens post nummer 2100.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
Ik kom er gewoon op hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:45 schreef freiss het volgende:
GVD KUT HOEREN WEBMAIL VAN SCHOOL........ GRRRRRRR... Geeft al de hele dag een SQL error.
ghehe ik ook eerst maar nu kijk ik hem zo vaak [beste vriend met klein broertje die eraan verslaafd is]quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:47 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik moest huilen bij The Lionking.
quote:
Ik woon bijna naast De Kuipquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast het stadium/beton blok
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik woon zowat naast het stadion/beton blok
quote:
idd !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Stadion in de Baandert was geweldig.![]()
Nu ligt er zo'n blöde woonwijk, en om nou door de halve stad te gaan fietsen om ff Fortuna te zien, neh....![]()
Yep. Ik wil het oude Fortuna terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
idd !
Ze zijn ook failliet gegaan omdat ze dat nieuwe stadion zijn gaan bouwen.
En de halve selectie van Feyenoord komt waar ik werkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best vet is dat.
kan ik horen wat er gebeurd als ik niet ga kijken![]()
De hele selectie van Fortuna kan niet komen waar ik werkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En de halve selectie van Feyenoord komt waar ik werk![]()
Idd dat waren mooie tijden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Eix het volgende:
[..]
Yep. Ik wil het oude Fortuna terug.![]()
Was geweldig, als klein jochie met mn vader naar t grote Fortuna te gaan. Hele Baandert één grote verkeerschaos, hele wijk gezellig naar t voetbal...![]()
Die bekerfinale in '99 herinner ik me nog heeeel vaag, volgens mij was t zo dat er allemaal supporterstreinen toen in Sittard stonden (meen ik). Ik herriner me iets vaags tenminste.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Idd dat waren mooie tijden.
Met Hamming , van Bommel , Hofland
Maar in 99 met klote Ajaksbekerfinale
Bis dalijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
mensen ik ben even naar de C1000 bier halen voor vanavond ik ben zo terug
Je zou maar op Zuid wonen..quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey welke kneus heeft met ze kut kop mij uit de OP gehaalt !
Niks mis met Zuid.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:58 schreef wappiej het volgende:
[..]
Je zou maar op Zuid wonen..
Briellenoord eiland is wel relaxt trouwens![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De hele selectie van Fortuna kan niet komen waar ik werk
Te duur voor ze
Was maandag nog op 't Briellenoord eiland, 't enige leuke stukje zuidquote:
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey welke kneus heeft met ze kut kop mij uit de OP gehaalt !
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?quote:
Eenschquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef wappiej het volgende:
[..]
Was maandag nog op 't Briellenoord eiland, 't enige leuke stukje zuid![]()
Ik weet het nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?![]()
Bye sarahquote:
Jag zei pas nog dat ie wat avatars eruit zou halen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik post hier veel vaker dan een Mellanie The miss of een Brechtje en die staan er nog wel in dus welke kneus heeft dit op ze geweten?![]()
Dat heeft hij dus nu ook gedaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Bye sarah
[..]
Jag zei pas nog dat ie wat avatars eruit zou halen.
Moet je wel even een aangetekend emailtje naar jaq sturen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind dit echt geen doen ik post gvd al mee van af deel 1.
En was gewoon twee weken op vakantie..
Jaja, je gaat er weer in.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind dit echt geen doen ik post gvd al mee van af deel 1.
En was gewoon twee weken op vakantie..
Dan vind je het vast niet erg als ik rechts mag?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef Chriz2k het volgende:
Doe rustig man, het is maar een avatar in de OP.
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan vind je het vast niet erg als ik rechts mag?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |