abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29922228
quote:
Huwelijksproblemen van Youp van 't Hek sloegen in als een bom, toen Privé daar twee weken geleden over publiceerde. De cabaretmiljonair leek gelukkig met oud-nieuwslezeres Debby Peter, maar volgens geruchten zetten een horecamedewerkster uit Breda hem in vuur en vlam. Een bardame die moeder is...van vijf kinderen!

Youp van 't Hek mag dan op hopen op een verzoening met zijn vrouw Debbie Peter, volgens geruchten die in Breda de ronde doen heeft hij thuis heel wat uit te leggen! Privé onthulde twee weken geleden de bestaande spanningen tussen de Van 't Hekjes, zoals hij zijn gezin en in zijn shows graag mag noemen. Er zou een andere vrouw in het leven van de cabaretmiljonair zijn, maar haar naam kennen slechts weinigen. Wel werd Youp met een onbekende vrouw gezien in het luxe warenhuis Metz & Co waar hij voor haar spannende lingerie zou hebben uitgezocht. De dame in kwestie lijkt echter niet uit de hoofdstedelijk grachtengordel te komen, maar uit het Brabantse land en waar - zoals het liedje wil - de nachten lang zijn. Breda is een van de steden waar Youp graag blijft hangen wanneer hij op tournee is. En tijdens zo'n nacht zou hij, volgens de geruchten, in contact zijn gekomen met een uitdagende bardame die hem in vuur en vlam zette. En hem niet alleen; de vrouw in kwestie zou zelfs een werkende moeder van vijf kinderen zijn!

In bet bewuste eetcafé waren klanten en collega's dan ook onder de indruk van het ruime hart van Van't Hek, die zich daardoor niet liet terugschrikken. De vrouw (naam bij de redactie bekend - E.S.) was ook duidelijk gevleid door alle aandacht van de ster die met even veel bewondering naar haar keek als een vol Carré - avond na avond - naar hem.

Kinderen (Youp heeft er twee, zij dus vijf!) mogen voor hen dan geen bezwaar zijn geweest, de afstand was dat al evenmin! De twee ontstond volgens de verhalen een innig e-mailcontact clat door vrienden 'spannend en pikant' wordt genoemd. En, volgens diezelfde ingewijden, kwam van het een het ander: Youp en de bardame zouden elkaar zijn gaan ontmoeten en volgens deze bronnen was zelfs sprake van een verhouding, die door Debby zijn ondekt.

Baby van een jaar

Niet alleen in Amsterdam, maar ook in Breda waren de rapen gaar! De ontdekking van hun warme band zou in de hoofdstad de breuk tussen Youp en Debby hebben ingeluid en in de 'Baronie' de relatie van de horecamedewerkster op scherp hebben gezet. Volgens mensen in haar omgeving kwam het zelfs tot een breuk, ondanks dat het jongste kind van de betrokken vrouw een baby van een goed jaar oud is...

In Amsterdam zat er voor Youp, het is inmiddels begin juni, niets anders op dan een huis voor zichzelf te zoeken, ver van de plaats waar hij met Debby en zijn kinderen jarenlang gelukkig was. De plek waar zijn kinderen werden geboren en boven al het huis waar hij inmiddels zeer naar zal terugverlangen. Schuldgevoel lijkt te overheersen bij de cabaretvirtuoos. Zijn laatste wekelijkse columns, voor de door hem ingelaste zomerstop, eindigden, helemaal met een zinnetje waarmee hij zichzelf moed leek in te spreken: 'Het leven is wel leuk...'

De vraag is of Youp zich daar op nieuwe stek elke dag van bewust zal zijn. Het laatste nieuws uit het Bredase is immers dat de bardame na lange gesprekken met haar man terug is bij hem en haar gezin. 'Zijn lange gesprekken zijn daaraan voorafgegaan,' weet een ingewijde, de hele affaire is beide partijen niet in de koude kleren gaan zitten. Maar zij hebben toch weer voor elkaar gekozen. Ongelofelijk dat haar man haar heeft teruggenomen, wat ze was op zeker moment zo vol van Youk, dat ze de nieuwtjes niet voor zich kon houden. In Amsterdam zit de ster nu echter met lege handen. Debby weg, nieuwe liefde weg. En zolang Debby niet even genereus over haar hart strijkt als in Breda de bedrogen echtgenoot, komt in de situatie geen verandering...
(bron: weekblad Privé week 33)

In de nieuwe Privé staat de bardame in kwestie op de voorpagina:

Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien .
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 16:03:20 #2
22592 crew  Ole
pi_29923130
Niet zo handig van Youp..
Benieuwd of dat ooit nog goedkomt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:07:25 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29923260
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef schatje het volgende:

Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien .
Ook de macht van het cabaret erotiseert, blijkbaar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29924769
Tja, wat Youp nou in haar ziet als je dit hebt?

Kan me nog herinneren dat Debbie mede voor hem haar Journaal-werk heeft opgegeven.
Nog meer Debbie Dan zal die Brabantse bardame misschien andere 'kwaliteiten' hebben, zo banaal kan het zijn.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:42 #5
22592 crew  Ole
pi_29925007
Berouw komt na de zonde..
pi_29931888
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
pi_29932539
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 20:36:48 #8
22592 crew  Ole
pi_29932617
Zeker als de problemen van je ouders zo op straat liggen..
pi_29933087
Youp had beter kúnnen weten, iemand die anderen (soms terecht) genadeloos verbaal (en in columns) kan afmaken kan er donderop zeggen dat elke misstap van hem genadeloos roddelbreed wordt uitgemeten. Inderdaad, heel naar voor de kinderen én voor Debbie.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2005 @ 21:05:38 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_29933625
Tsjakaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29948017
het blijkt de vrouw van een tandarts te zijn, hoog in de society van De Baronie. Praktijk aan de rand van een park etc. Zo'n picture purrrfect gezin dus....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:17 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_29949844
Stom van Youp om Debby op te geven voor een brabantse vrouw met 5 kinderen Erg zonde...
Ik weet nog dat Youp treurde dat debby toen uitmaakte met hem! Debby was alles bij Youp.Dat weet ik nog..Dat zal denk ik niet goed komen
pi_30157547
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
pi_30157562
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.

we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
pi_30163168
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:47 schreef cpcpb het volgende:
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.

we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.
pi_30163377
Dat had je van tevoren moeten bedenken Youp
  donderdag 1 september 2005 @ 13:08:41 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30163551
Dat vrees ik ook Youp kennende had allang de Privé aangeklaagd ! Als Privé onwaarheden had verteld !
JAMMER DAT ZO'N STEL UIT ELKAAR GAAN.
pi_30177501
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Suko het volgende:

[..]

Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.
ik ben benieuwd wat hij schrijft zaterda..
Geloof niet dat hij gelijk de prive aanklaagd dmv een kortgeding...
Hooguit een schadevergoeding eisen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:48:13 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30219577
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat
Nee en het gaat me ook geen moer aan eigenlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 3 september 2005 @ 07:42:20 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30223404
Mannen aan de lijn 03-09-2005

Zachtjes blader ik door de kranten. Zoek tussen de drijflijken in New Orleans en Bagdad naar wat verstrooiing. En ik vind berichten die me na de regenzomer een beetje opvrolijken:
De BBC heeft zich moeten verontschuldigen voor een serie met een verborgen camera. De Britse omroep kreeg tweehonderd boze reacties na een uitzending waarin vrouwen hun echtgenoten trainen alsof het honden betreft. In Bring your husband to heel probeerde hondentrainer Annie Clayton met op honden beproefde methodes het gedrag van mannen te verbeteren. Fantastisch nieuws. Je ziet zo’n veldje Engelse theemutsen in de weer met hun geliefden. Wat voor mannen doen daar aan mee? Of liever gezegd: moeten daar van hun vrouw aan meedoen? En wat moesten de mannen doen? Pootjes geven? Gaan liggen als het vrouwtje zei: lig? Kregen ze af en toe een brokje als beloning? Veel vrienden van mij hoeven die cursus niet te doen. Die zijn in de loop van hun huwelijk langzaam maar zeker aangelijnd en doen al jaren keurig wat het vrouwtje commandeert. De liefste exemplaren zijn mannen die in de vertrekhal van Schiphol de beautycase van hun vrouw dragen. Het leukste nieuws kwam deze week uit Limburg waar het dagblad De Limburger per ongeluk een rouwadvertentie van een verbolgen familielid had geplaatst. De man was boos omdat hij in de advertentie voor zijn dode moeder stond. Hij was met het mens gebrouilleerd en vond haar helemaal geen rots in de branding, laat staan ons zonnestraaltje. In zijn eigen advertentie meldde hij dat hij niet rouwt om de dood van zijn moeder. Veel Limburgers vonden het harteloos, maar de man zelf vond dat hij zich nog mild had uitgedrukt. Het is interessant: Waarom wel zonnestraaltje en rots in de branding en niet saaie muts of volgevreten vetzak. Ik zou het wel leuk vinden als er in een advertentie staat dat de familie opgelucht is omdat onze twee pakjes per dag paffende Theo volkomen terecht aan longkanker is gestorven. Nooit meer die gore rooklucht in de kamer. Heerlijk!!! Of een zoon van rijke ouders, die bij de dood van zijn vader boven de advertentie zet: Ik ben binnen! Of dat een vrouw na een slecht huwelijk schrijft: Jammer dat zijn lijdensweg ten einde is! Hij had van mij nog langer mogen creperen. Ik zou de pagina met nog meer belangstelling spellen. Verplichte kost is de pagina met rouwadvertenties in het vernieuwde AD. Een of andere smakeloze vormgever heeft bedacht dat het rustgevend is als je onder de advertenties een foto van een gebergte zet. De advertenties zwemmen diagonaal door het beeld. Dit is van een dusdanig burgerlijke en provinciale wansmaak dat ik vrees dat de AD-lezers allemaal ouder worden dan Hendrikje van Andel. Uit angst dat ze op die wanstaltige pagina moeten. De Volkskrant maakte mij gisterochtend vrolijk en droevig tegelijk. Ik las: Na het fistfucken moet je wel je handen kunnen wassen. Aan het woord was een homoconsumentenbondmeneer die een aantal sekslocaties op hygiëne had beoordeeld. Zelf ben ik niet zo thuis in de wereld van het vuistneuken, maar het lijkt me prettig als je na afloop even de knuistjes mag afspoelen bij een fonteintje. Stukje zeep lijkt me ook geen overbodige luxe. En wat te denken van een nagelborsteltje. Het koekt zo aan. In een van de televisierecensies las ik over de komende bevalling in Big Brother. Ik heb het programma even bekeken en ik weet nu al dat het kindje een mongooltje wordt. Erfelijk bepaald. Persoonlijk vind ik een bevalling een beetje tuttig. Burgerlijk zelfs. Waarom geen fijne euthanasie. Dat je iemand binnen brengt die terminaal is. Mooie kale, uitgemergelde kankerkop. Stoned van de chemo en afatisch door de hersentumor. Hij slaat dezelfde onzin uit als de bewoners. Of doen we eerst een abortus, de keer daarop een fijne zelfmoord en komen we dan pas met de euthanasie. Dat we het beter opbouwen. Wat mij leuk lijkt? Een hevige Katrina die dat huis in een keer wegvaagt en dat we al die bewoners spartelend zien verzuipen. Krijsend van angst. Alleen het pasgeboren mongooltje mag het overleven.

bron: youpvanthek.nl
pi_30224224
Hij lult er dus totaal niet over, verbaasd me niet eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30224339
zou ook triest zijn als hij zijn collumn daar voor zou misbruiken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_30224596
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:33:06 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30226818
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Suko het volgende:
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.
Dat doen die k*t Privéblad wel voor en over Youp
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:34:59 #27
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30226857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30227189
Een saaie en nietszeggende column overigens. Volgens het vaste Youp-recept: 'gebruik nooit zinnen waarin je niemand bruskeert'. Begint al snel te vervelen.
pi_30232519
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
pi_30252427
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:35 schreef cpcpb het volgende:
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
Inderdaad. Laat hem es net zo bloemrijk en denigrerend, zonder ook maar één niet-krenkende zin, over zijn eigen zelfvoldane en zelfvervulde blob-lijf, kutacties en gemanireerde exhibitionistische gedragingen, waarvan dat tyfusbrilletje het symbool is, schrijven.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 12:40:23 #31
22592 crew  Ole
pi_30254916
pi_30256093
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
ach, je hebt WEL een rijke vader dan...
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 16:15:07 #33
22592 crew  Ole
pi_30260416
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
pi_30260665
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:15 schreef Ole het volgende:
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
  zondag 4 september 2005 @ 16:40:20 #35
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_30261210
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Je hebt nogal een grote bek voor een modje

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.

...Bah, ik haat modjes
pi_30261259
Best wel spange chicky doettie goed.
pi_30261411
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
Je hebt nogal een grote bek voor een modje [afbeelding]

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.

...Bah, ik haat modjes
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
  zondag 4 september 2005 @ 16:48:38 #38
99338 Sigg
pi_30261589
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
Neu, weinig grachtenpanden hier.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 16:53:21 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30261791
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:

[..]

Je hebt nogal een grote bek voor een modje [afbeelding]

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht.
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 september 2005 @ 16:58:21 #40
99338 Sigg
pi_30262002
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Ben jij familie van Iteejer?
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:00:17 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262058
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ben jij familie van Iteejer?[afbeelding]
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 04-09-2005 17:07:08 ]
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 4 september 2005 @ 17:08:53 #42
99338 Sigg
pi_30262369
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Ja doe eens
pi_30262439
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:12:34 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262491
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ja doe eens
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af

Admin zondag 4 september 2005 @ 17:13:56 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262542
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?

zondag 4 september 2005 @ 17:15:25 #46
99338 Sigg
pi_30262597
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
  zondag 4 september 2005 @ 17:15:48 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_30262608
geen, die als in sex zeker?

dat gaat voor youp dan weer niet op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30262651
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?
Oh ja. Woordje vergeten
pi_30262678
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
geen, die als in sex zeker?

dat gaat voor youp dan weer niet op
Huh?
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:18:36 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262696
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:

[..]

. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees.
Klopt, z'n eigen

Admin zondag 4 september 2005 @ 17:19:02 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262709
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Huh?
Le-zen Jip.

zondag 4 september 2005 @ 17:19:25 #52
99338 Sigg
pi_30262721
Goed topic
pi_30262770
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
Le-zen Jip.
O-kay Janneke.
  zondag 4 september 2005 @ 17:21:35 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30262808
quote:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallen
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:22:02 #56
22592 crew  Ole
pi_30262815
quote:

[..]

Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
'

Weet je wel in welk subforum je zit?
  zondag 4 september 2005 @ 17:22:45 #57
99338 Sigg
pi_30262848
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, z'n eigen
Oh sorry, ik wist niet dat ze al doodwaren
pi_30262864
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Ole het volgende:
Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
  zondag 4 september 2005 @ 17:23:46 #59
99338 Sigg
pi_30262887
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:22 schreef Ole het volgende:

[..]

'

Ja Ik vind dit eigenlijk wel een komisch topic
pi_30262924
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sigg het volgende:
Ja Ik vind dit eigenlijk wel een komisch topic
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:25:00 #61
22592 crew  Ole
pi_30262939
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
  zondag 4 september 2005 @ 17:26:43 #62
99338 Sigg
pi_30263002
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

Supermooi hè, ik lach me kapot
pi_30263007
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
  zondag 4 september 2005 @ 17:27:33 #64
99338 Sigg
pi_30263041
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé, wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Hey, ben jij een medestander, mooi zo . Yvonne en iteejer zijn keistom
pi_30263094
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Nog zo'n naieveling Joepieeee
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:29:41 #66
22592 crew  Ole
pi_30263115
Je durft wel he..
  zondag 4 september 2005 @ 17:30:21 #67
99338 Sigg
pi_30263137
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Ole het volgende:
Je durft wel he..
Wie?
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:30:35 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30263146
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Ole het volgende:
Je durft wel he..
Zal ik hem nu opeten of straks?

Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:30:54 #69
22592 crew  Ole
pi_30263160
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Sigg het volgende:

[..]

Wie?
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..
  zondag 4 september 2005 @ 17:32:17 #70
99338 Sigg
pi_30263197
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doe maar nu
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Ole het volgende:

[..]

Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..
Opgelost, slotje
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:32:17 #71
22592 crew  Ole
pi_30263198
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

straks.. heb je meer honger
  zondag 4 september 2005 @ 17:33:04 #72
99338 Sigg
pi_30263225
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:32 schreef Ole het volgende:

[..]

straks.. eb je meer honger
Ik ben heul lekker, dus ik denk dat ze zich niet langer kan inhouden
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:33:54 #73
22592 crew  Ole
pi_30263247
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ik ben heul lekker, dus ik denk dat ze zich niet langer kan inhouden
Ze houdt wel van jonge jochies.
pi_30263276
Oh jee, ik zie het al, hier gaat gejoept worden..
  zondag 4 september 2005 @ 17:35:03 #75
99338 Sigg
pi_30263284
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Ole het volgende:

[..]

Ze houdt wel van jonge jochies.
Voor een wijf van dik in de 40 ben je al vrij snel een jong jochie

Word ik nu geband
  zondag 4 september 2005 @ 17:35:32 #76
99338 Sigg
pi_30263302
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef iteejer het volgende:
Oh jee, ik zie het al, hier gaat gejoept worden..
Joeperdepoep zat op de stoep
pi_30263366
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nog zo'n naieveling Joepieeee
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.
pi_30263384
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:35 schreef Sigg het volgende:
Joeperdepoep zat op de stoep
Ja, voor zijn grachtenpandje, waar daar komt ie niet meer in
En zijn vrouw heeft al zijn brilletjes in de plomp gesmeten
  zondag 4 september 2005 @ 17:39:16 #79
99338 Sigg
pi_30263418
Zal ie geen sleutels meer hebben dan?

Misschien liggen er nog een paar montuurtjes bij de Hans Anders
pi_30263453
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef dioretix het volgende:
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt, ok,das te verwachten.
Maar dat deed ie niet!!!
Het enige wat iets met uitsteken te maken had, was een ander lichaamsdeel, en dat heeft hij al uitstelkend ergens anders ingestoken.
En dat vind ik an sich helemaal niet erg, moet ie zelf weten.
Maar dat juist hij met zijn hypocriete air van 'de betere' te zijn op de manier afgaat, vind ik geweldig
Zijn beste voorstelling so far
pi_30264028
Hmz. Jij gelooft dus kennelijk alles wat de Privé te melden heeft, Iteejer? Valt me wel tegen, je bent notabene zelf slachtoffer van 'riooljournalistiek' op het internet. Misschien geloven mensen dat ook wel.

Ik vind trouwens helemaal niet dat hij de air van 'de betere' uitstraalt, eerder die van een loser. Maar goed, hij is weleens kritisch en tegelijk succesvol en stinkend rijk. Dat mag hier niet, wat dan raakt men in de war en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

Hebben jullie trouwens een abbo of ben je zo'n toevallige kapperlezer?
pi_30264126
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:01 schreef dioretix het volgende:
Hmz. Jij gelooft dus kennelijk alles wat de Privé te melden heeft, Iteejer? Valt me wel tegen, je bent notabene zelf slachtoffer van 'riooljournalistiek' op het internet. Misschien geloven mensen dat ook wel.

Ik vind trouwens helemaal niet dat hij de air van 'de betere' uitstraalt, eerder die van een loser. Maar goed, hij is weleens kritisch en tegelijk succesvol en stinkend rijk. Dat mag hier niet, wat dan raakt men in de war en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

Hebben jullie trouwens een abbo of ben je zo'n toevallige kapperlezer?
Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'
En die riooljournalistiek gaat zijn gang maar, ieder crewlid dat enigszins opvalt komt aan de beurt. Geen probleem
  zondag 4 september 2005 @ 18:06:50 #83
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_30264182
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

*proest*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 4 september 2005 @ 18:07:08 #84
99338 Sigg
pi_30264193
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef iteejer het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'
En die riooljournalistiek gaat zijn gang maar, ieder crewlid dat enigszins opvalt komt aan de beurt. Geen probleem
Je mag heulemaal niet sarren
  zondag 4 september 2005 @ 18:13:19 #85
99338 Sigg
pi_30264370
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind je dat haha
Geld voor Sigg !Deze posting.
Oh, wat aardig, krijg ik geld van jou. Ik mail je m'n bankrekeningnummer wel even door
  zondag 4 september 2005 @ 20:47:09 #86
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30269162
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30269302
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg
Dus joepie zit weer op zijn stoepie
  zondag 4 september 2005 @ 21:02:12 #88
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30269613
quote:

[..]

Ja, onbegrijpelijk dat Debby hem toch een kans gaf, zoals jij schrijft.
Ze heeft gelijk dat ze hem de deur heeft gewezen...Maar ik heb dat niet gelezen, maar het zal best zo zijn wat je schrijft.
Maar de kinderen zijn de dupe ECHT JAMMER.

offtopic:Youp is wel een goeie cabarétier !
Wij zijn jammer genoeg nooit naar zijn optredens geweest..Altijd uitverkocht
pi_30269705
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ach, tis ook altijd hetzelfde
  zondag 4 september 2005 @ 21:10:17 #90
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30269832
quote:
Ach, tis ook altijd hetzelfde
Ja, maar wij willen toch graag naar toe
  zondag 4 september 2005 @ 21:15:22 #91
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30269999
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dus joepie zit weer op zijn stoepie
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreekt

Maargoed, ach. het is gewoon een loser
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30270347
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreekt

Maargoed, ach. het is gewoon een loser
Die spijt komt wel als Debby de alimentatie uitgerekend heeft
pi_30270371
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar wij willen toch graag naar toe
Om een ei naar hem te gooien, neem ik aan..?
  zondag 4 september 2005 @ 21:28:40 #94
15080 static
pi_30270383
Ga je lekker, Iteejer?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_30271145
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef static het volgende:
Ga je lekker, Iteejer?
Ik ben ff aan het joepen ja
Gratis en voor niets, opper-joep vraagt dik geld voor wat je hier zomaar cadeau krijgt
pi_30271456
Iteejer zal ik zo'n brilletje voor je meenemen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr. Orange op 04-09-2005 22:08:17 ]
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_30271480
Geweldig verhaal dit!! Een Bredase huismoeder van 5 kids.Mooier kan niet!!
geniet nooit met mate
pi_30271603
quote:

[..]

Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?
  zondag 4 september 2005 @ 22:09:48 #99
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30271694
Ach, als Joep kleine Youp niet naar binnen propt bij andere vrouwen is het nog steeds een sukkel, dus eigenlijk maakt het mij ook allemaal weinig uit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 4 september 2005 @ 22:12:23 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30271783
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?
De bron ben ik.

En ja, het klopt
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30272108
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja, onbegrijpelijk dat Debby hem toch een kans gaf, zoals jij schrijft.
Ze heeft gelijk dat ze hem de deur heeft gewezen...Maar ik heb dat niet gelezen, maar het zal best zo zijn wat je schrijft.
Maar de kinderen zijn de dupe ECHT JAMMER.

offtopic:Youp is wel een goeie cabarétier !
Die kerel valt alleen maar in herhaling, in zijn laatste shows..

Herman Finkers
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_30285309
Die Youp... tragisch.
Dat hij vreemdgaat met een huismoeder (leuk type trouwens, in dat groenfluwelen kinderfeestjurkje) is op zichzelf, gezien de statistieken, gezien zijn roem, gezien zijn 'kijk mij eens ongelooflijk populair zijn'- houding, natuurlijk niet zo verrassend. Maar wat het tóch heel verrassend maakt, verbijsterend zelfs, is zijn eeuwige leedvermaak om 'treurige types die buiten de deur neuken', en om het leed dat een uitgeblust huwelijk heet, enzovoort.

Nee, dan Youp van 't H. zélf! Die had het altijd zo fantastisch voor elkaar! Die had de mooiste vrouw van Nederland, het lekkerste wijf ter wereld, en omdat hij het zo goed had getroffen met zijn eigen droombestaan, kon hij het zich wel permitteren om al die vreemdgaande zielenpoten tijdens zijn shows (en in zijn columns) een spiegel voor te houden: ja, kijk maar! Kijk maar eens goed naar jezelf, en naar je burgerlijke leventje met je afgetobde vrouwtje en je lullige middenklasser voor de deur.

En toen...?

Toen ging Youp zelf voor de bijl. Au. Dat moet toch een beetje pijnlijk zijn, vooral voor hemzelf. Hij zal het er wel op gooien dat hij een avontuurlijke jongen is, een artiest die wild & meeslepend wil leven, pluk de dag, enzovoort, maar als hij werkelijk had geloofd in zijn eigen Boodschap, dan was dit hem niet overkomen. Hij moet snel naar nieuw materiaal op zoek. Een nieuw Thema. Nou ja, daar heeft hij nu in elk geval alle tijd voor...

maandag 5 september 2005 @ 12:48:09 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30285380
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Nadine26 het volgende:
Die Youp... tragisch.
Dat hij vreemdgaat met een huismoeder (leuk type trouwens, in dat groenfluwelen kinderfeestjurkje) is op zichzelf, gezien de statistieken, gezien zijn roem, gezien zijn 'kijk mij eens ongelooflijk populair zijn'- houding, natuurlijk niet zo verrassend. Maar wat het tóch heel verrassend maakt, verbijsterend zelfs, is zijn eeuwige leedvermaak om 'treurige types die buiten de deur neuken', en om het leed dat een uitgeblust huwelijk heet, enzovoort.

Nee, dan Youp van 't H. zélf! Die had het altijd zo fantastisch voor elkaar! Die had de mooiste vrouw van Nederland, het lekkerste wijf ter wereld, en omdat hij het zo goed had getroffen met zijn eigen droombestaan, kon hij het zich wel permitteren om al die vreemdgaande zielenpoten tijdens zijn shows (en in zijn columns) een spiegel voor te houden: ja, kijk maar! Kijk maar eens goed naar jezelf, en naar je burgerlijke leventje met je afgetobde vrouwtje en je lullige middenklasser voor de deur.

En toen...?

Toen ging Youp zelf voor de bijl. Au. Dat moet toch een beetje pijnlijk zijn, vooral voor hemzelf. Hij zal het er wel op gooien dat hij een avontuurlijke jongen is, een artiest die wild & meeslepend wil leven, pluk de dag, enzovoort, maar als hij werkelijk had geloofd in zijn eigen Boodschap, dan was dit hem niet overkomen. Hij moet snel naar nieuw materiaal op zoek. Een nieuw Thema. Nou ja, daar heeft hij nu in elk geval alle tijd voor...

Jij wilt zijn column overnemen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_30286332
@ Nadine26, ha ha, prachtig én treffend verwoord!
pi_30291440
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De bron ben ik.

En ja, het klopt
Ben bang dat je gelijk hebt.
Ik had in een gekke bui een mailtje gestuurd naar dat hekwerk.
Dat ik op zijn minst had verwacht dat hij die prive even flink zou aanpakken.

Kreeg een mailtje terug met: Je kan het beste stilzitten als je geschoren wordt om bloederige taferelen te vermijden. Er stonden ook niet zoveel onwaarheden in de prive.
Dus... blijkbaar is het zo.

Nou duderinnetje..
Vertel es wat meer.. hoe is het met Debby? En met de kinderen? En met youp zelf?
  maandag 5 september 2005 @ 16:50:25 #106
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_30291790
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Meh, toch 10x liever Youp als 'papa' dan een bomenknuffelende kristaldragende ufo-spotter die op de terugkeer van elvis zit te wachten met een geesten-fotograferende-camera
zzz
pi_30295145
quote:
Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als Joep kleine Youp niet naar binnen propt bij andere vrouwen is het nog steeds een sukkel, dus eigenlijk maakt het mij ook allemaal weinig uit.
Inderdaad. We kunnen elkaar nu wel lekker bevestigen in ons leedvermaak, maar Youp heeft ons natuurlijk helemaal niet nodig. Die stikt gewoon in zijn eigen galspuwerij. Bad karma, weet je wel.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  dinsdag 6 september 2005 @ 00:01:03 #108
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_30306362
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Kreeg een mailtje terug met: Je kan het beste stilzitten als je geschoren wordt om bloederige taferelen te vermijden. Er stonden ook niet zoveel onwaarheden in de prive.

Nou duderinnetje..
Vertel es wat meer.. hoe is het met Debby? En met de kinderen? En met youp zelf?
Dat lees je wel in de Privé dan
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 7 september 2005 @ 10:32:04 #109
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_30346402
shocking
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_30381249
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
shocking
dat iemand Youp in haar bed wil hebben ?! dat is voor mij het meest schokkend, die man is zo a-sexueel...
  donderdag 8 september 2005 @ 11:56:09 #111
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30382561
quote:
dat iemand Youp in haar bed wil hebben ?! dat is voor mij het meest schokkend, die man is zo a-sexueel...
Kan ik niet beoordelen, Zou kunnen dat ie a-sexueel is
pi_30898737
quote:
Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Nadine26 het volgende:
Die Youp... tragisch.

En toen...?

Ja,dan ben je een hele geloofwaardige cabaretier.
Ik ga 30 december naar de Oudejaarsconference in Groningen.Ben benieuwd of hij er wat over zegt.
  zondag 25 september 2005 @ 00:23:15 #113
99338 Sigg
pi_30904268
Ik ga 7 oktober naar de try-out in het Posttheater in Arnhem. Ben ook wel benieuwd of hij hierover nog wat te zeggen heeft. Uiteraard laat ik het hier dan weten
  zondag 25 september 2005 @ 10:24:59 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30909918
Dat is altijd een wens van ons geweest om naar Youp van 't Hek te gaan Wij kunnen nooit aan kaartjes komen,meteen uitverkocht...Jammer.
Maar ik hoop dat het ons een keer lukt om naar Youp te gaan
pi_30910293
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is altijd een wens van ons geweest om naar Youp van 't Hek te gaan Wij kunnen nooit aan kaartjes komen,meteen uitverkocht...Jammer.
Maar ik hoop dat het ons een keer lukt om naar Youp te gaan
Volgens mij krijg je die kaartjes binnenkort bij twee pakjes boter cadeau. Dan nog hoef ik die brallende narcist niet in levende lijve te aanschouwen en horen. Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.
pi_30910368
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je die kaartjes binnenkort bij twee pakjes boter cadeau. Dan nog hoef ik die brallende narcist niet in levende lijve te aanschouwen en horen. Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.
Blue Band?
Oh, and that's a bad miss!
pi_30910506
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:59 schreef Brentmeister het volgende:
Blue Band?
Gezien zijn figuur eerder roomboter. 'Roomboter, net zo dik als je moeder' (was een parodie op 'Era halvarine, net zo slank als je dochter')
  zondag 25 september 2005 @ 11:27:48 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30910918
quote:
Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.
Nee, mij gaat het om zijn werk als cabaretier..
idd, ik kan de Privé ook lezen en hier !
  zondag 25 september 2005 @ 16:05:20 #119
99338 Sigg
pi_30918081
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig . Z'n rechtsreekse aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. Of Youp zou iteejer persoonlijk iets hebben aangedaan, maar volgens mij is dat niet het geval. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks toevoegd op deze aarde. Bah, geef mij maar een ban, want ik vind een forum met zulke modjes keistom
pi_30921614
Youp is een verschrikkelijk mannetje. Dat irritante brilletje op die plofkop... Je krijgt kaartjes van Youp cadeau bij een botox-behandeling, heb ik gehoord. Dan weet men tenminste zeker dat je niet hoeft te lachen. Dat gelach komt nl uit luidsprekers, en is niet echt.
  zondag 25 september 2005 @ 18:11:44 #121
15080 static
pi_30921688
En daar is het duveltje uit het doosje - Iteejer - ook weer.
pi_30922082
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef iteejer het volgende:
Youp is een verschrikkelijk mannetje. Dat irritante brilletje op die plofkop... Je krijgt kaartjes van Youp cadeau bij een botox-behandeling, heb ik gehoord. Dan weet men tenminste zeker dat je niet hoeft te lachen. Dat gelach komt nl uit luidsprekers, en is niet echt.
Op mijn tv komt alles uit luidsprekers
pi_30922279
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Op mijn tv komt alles uit luidsprekers
Nah, zie je wel..?
pi_30923819
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:05 schreef Sigg het volgende:
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig . Z'n rechtsreekse aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. Of Youp zou iteejer persoonlijk iets hebben aangedaan, maar volgens mij is dat niet het geval. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks toevoegd op deze aarde. Bah, geef mij maar een ban, want ik vind een forum met zulke modjes keistom
Dat is nou juist wel het geval. Ik heb hem nl gehoord en gezien!! Dát heeft ie me aangedaan...
  Moderator / Miss SHO zondag 25 september 2005 @ 19:51:09 #125
22592 crew  Ole
pi_30924206
En gelezen
pi_30924506
Ik wil even zeggen dat het allemaal waar is wat in de prive staat.
De vrouw en haar man en de vijf kinderen hebben het weer bij gelegd en zijn bij elkaar. Over de rest weet ik niks
  zondag 25 september 2005 @ 20:25:21 #127
99338 Sigg
pi_30925180
en hoe weet je dan wel dat het verhaal in de prive waar zou zijn?
  zondag 25 september 2005 @ 20:27:18 #128
99338 Sigg
pi_30925226
hey cool, iteejer citeert mij in zijn signature. Mag ik nu ook modje worden?
  zondag 25 september 2005 @ 20:29:36 #129
99338 Sigg
pi_30925285
oh, en waar blijft mijn ban, verdorie
pi_30925811
Zielig voor Youp, dat Yvonne um niet pruimt.
En Iteejer ook maar zus en zo.

Zoe zie je maar, je moet niet alles in de prive lezen zoals het gebekt is, want dan kun je nog wel eens lelijk op je muil doen!

Trouwens de lekkerst bebloste nieuwslezeres die we ooit hebben gehad, Debbie Petter,
eigenlijk nooit geweten dat ze van het hek was.

Wel goeie aktie, zouden ze van de plotie ook moeten doen.
(oeps fotuje-nouja weer!)
twee violen en een trommel en een fluit
pi_30926435
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
Mijn vriendin haar ouders zijn bevriend met de vrouw waar het om gaat.
  zondag 25 september 2005 @ 21:19:29 #132
99338 Sigg
pi_30926906
Misschien is de vrouw waar het om gaat een mevrouw met een zeer ruime fantasie
pi_30927741
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Sigg het volgende:
Misschien is de vrouw waar het om gaat een mevrouw met een zeer ruime fantasie
zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman, zeg ken jij de mosselman......................nee......nooit van gehoord
pi_30928690
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Sigg het volgende:
hey cool, iteejer citeert mij in zijn signature. Mag ik nu ook modje worden?
Ik vind dat gewoon een fantastische uitspraak. Grote klasse Geweldig
pi_30929141
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

pi_30929947
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef Brentmeister het volgende:
Ja, schitterend, niet? Ik ben een stuk vreten
  maandag 26 september 2005 @ 18:22:48 #137
99338 Sigg
pi_30947972
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

Graag gedaan
pi_30963726
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
Reactie van zijn management:
"dat de prive niet eens onwaarheden schreef.. "

(ik schreef in een dolle bui dat ik het een beetje jammer vond dat hij niet op die domme verhalen van de prive inging..)

Overigens wel een leuke column afgelopen zaterdag..
pi_30982913
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:18 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30984597
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."
Dat neem ik op willen wij allebei graag zien naar Youp
Leuk cabaretiér
pi_31003177
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Ja, je kunt net zo goed naar een herhaling kijken, ook zijn 'nieuwe' shows zijn herhalingen. Allemaal hetzelfde, die narcistische verkeerd uitgegroeide kikkervis met irritant brilletje heeft maar één nummer: 'ik, joep'.
Wie heet er nou joep. Een middeleeuwse achterbuurtnaam een beetje frans gaan spellen en ineens is het wat. Bleegghh.
pi_31005001
ik vind hem erg leuk. als caberetier en als mens (voor zover te beoordelen)
  woensdag 28 september 2005 @ 19:12:18 #143
99338 Sigg
pi_31006125
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
Vind ik ook . Voor mijn standpunt over iteejer's mening hierover, zie zijn signature

pi_31007370
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
Juist het feit dat Joep het daar zo enorm mee eens is en dat keer op keer van de daken schreeuwt maakt hem voor mij nou net niét leuk.
Bovendien, als ik dat hoor waan ik me weer een jaar of 10, 15 terug - want toen was het ook allemaal precies hetzelfde.
Joep is gewoon verschrikkelijk.
pi_31007539
Ik denk dat je standpunt nu wel duidelijk is zo.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  woensdag 28 september 2005 @ 20:02:38 #146
99338 Sigg
pi_31007892
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Laten we het hopen
pi_31007986
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Zo, denk je dat? Zou overigens mijn zitpunt moeten zijn, daar ik nu zit. En niet sta. Maar, denk je dat dan maar even, of echt de hele tijd? Denk je het nu bv nog steeds? Of denk je weer iets anders - kan ook
Ik denk soms ook wel es wat ja. Over Joep bijvoorbeeld. Die vooral zo in de smaak valt - móet vallen - bij geborneerde intellectuelen en zo. En over zijn brilletje.
pi_31008025
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef Sigg het volgende:
Laten we het hopen
So sorry.. wanhoop dus, calimero..
  donderdag 29 september 2005 @ 18:48:52 #149
99338 Sigg
pi_31034063
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

So sorry.. wanhoop dus, calimero..
Boeie!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:33:58 #150
22592 crew  Ole
pi_31097573
Beau doet er nog een schepje bovenop
quote:
BEAU: VAN T HEK HEEFT IN IEDERE STAD ANDER SCHATJE!

Is Youp van 't Hek een notoire vreemdganger die echtgenote Debbie bij voortduring belazert met studentenmeisjes? Zeker is dat Youp door zijn vrouw op straat werd gezet nadat het weekblad Privé onthulde dat de cabaretier een verhouding had met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen.

Maar nadat de tandarts uiteindelijk toch voor haar eigen man en kinderen koos en Youp in de kou liet staan, mocht hij weer terugkeren naar eigen huis en haard. De vraag is echter of het huwelijk van Youp en Debbie nog een lang leven beschoren zal zijn nu Beau van Erven Dorens in niet mis te verstane bewoordingen zegt dat Van 't hek een voorliefde voor jonge studentes heeft en in iedere plaats waar hij optreedt een ander schatje voor de nacht opduikelt…

Youp is weet terug thuis! Na zijn wat uit de hand gelopen affaire met een Bredase tandartsvrouw werd Van 't hek door echtgenote Debbie uit huis gezet. Niet ver van de echtelijke woning nam Youp zijn intrek in een appartementje. Niet veel later maakte de tandartsvrouw een einde aan hun buitenechtelijke relatie en keerde terug naar man en vijf kinderen. Pas recent mocht Youp ook terugkeren bij Debbie en zijn kinderen, maar juist nu de storm geluwd is, is er opnieuw slecht nieuws voor Youp, want collega Beau van Erven Dorens haalt in zijn column in Nieuwe Revu deze week keihard uit naar de cabaretier, die volgens Beau van vreemdgaan bijna zijn beroep heeft gemaakt. Sterker nog: Van Erven Dorens schrijft in de column, geschreven in Van 't Hek-stijl, dat het voor Youp bepaald niet de eerste keer is geweest dat hij de moeder van zijn kinderen bedroog.

"Kom op een dag voor een voorstelling in het Bredase. Altijd gezellig bij de nepbrabo's, beetje zuid en beetje noord. Sta daarna aan de bar nog een glaasje sjampoepel weg te klokken, komt opeens een blonde hockeybimbo naar me toe. Type ballenkut met paardenstaart. Buiten de Volvo-station met twee hijgende golden retrievers en thuis aan een Bredaas hockeylaantje paar van die ballenkids en een suflul. Blijkt miss Kak een oogje op me te hebben! Pure stress! Van plan om naar moeder de vrouw te gaan en heb ik opeens een loops teefje aan de haak geslagen!

Maar goed, ik naai in Amsterdam al een decennium 20-jarige studentes en verder heb ik in ieder stadje een schatje, dus deze gleuf kan er ook nog wel bij. Jeannette heet ze en ze is getrouwd met een saaie tandentrekker. Zo'n golflul die liever aan z'n handicap werkt dan tussen de dijen van z'n opgedroogde huismusje. Geef d'.r groot gelijk dat ze 's nachts de Bredase kroegen afschuimt op zoek naar een hitsige janlul! Iedere nacht die tandenstoker, daar gaan je beflapjes ook niet echt van flapperen."

Beau kan zich -namens Youp- ook maar moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die met Van 't hek het bed willen delen. "Na al die jaren van vreemdgaan, ben je toch nog steeds verbaasd dat er iemand dom genoeg is om in die slappe kwijlpraatjes te trappen en blind genoeg om in een obscure hotelkamer onder een naar alcohol stinkende, kale hobbit te gaan liggen die al hortend en stotend met z'n batterijtje wanhopig probeert z'n midlifecrisis te bezweren. En dan
het handdoekje om de bezwete zwijntjesnek en dan komt er weer een stortvloed van dat makkelijke, quasi-dromerige, post-ejaculatieve geouweneel."

Van Erven Dorens komt namens Youp ook tot een sombere conclusie: " Het gezwets begint met liften en na twee zinnen zit je in Parijs en met een fles wijn en een simpel baguetje aan de Seine. En als je je dan omdraait naar het bed, waar zij nog slecht acteert dat de vijf minuutjes op en neer haar hebben afgemat, dan besef je pas echt wat voor een pathetische, creatiefloze lafbek je bent geworden en eigenlijk altijd bent geweest. Dat is nou echt dolle gein, de ontmaskering van je eigen burgerlullenbestaan."

Vraag is of Youps vrouw de humor van Beau erg zal kunnen waarderen nu de geruchten over een almaar vreemdgaande echtgenoot nu zo keihard zwart op wit staan. Of het huwelijk van Youp en Debbie ook dit nieuws overleeft lijkt dan ook de vraag...
pi_31097835
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Ole het volgende:
Beau doet er nog een schepje bovenop
Dank je wel voor deze info!
Ik heb die brallende zak hooi perongeluk net even op tv gezien. Vreselijk.
Gaat het een beetje, mr Sigg?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:02:08 #152
22592 crew  Ole
pi_31098468
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:

[..]

Graag gedaan..

Ja.. heb net een stukje gezien.. Het ging over vreemdgaan
pi_31100179
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef Ole het volgende:
Graag gedaan..

Ja.. heb net een stukje gezien.. Het ging over vreemdgaan
Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaat
Ik denk dat hij na zijn dood meer herinnerd zal worden door zijn affaires, dan door zijn prestaties op het toneel, denk je ook niet?
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 23:42:15 #154
99338 Sigg
pi_31101564
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het gaat uitstekend met mij . En met jou dan iteejer ?

zondag 2 oktober 2005 @ 10:47:50 #155
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_31107606
Herhaling Youp 1.413.000 kijkers. De toch wat sneue Beau haalt dit aantal nog niet eens in een maand.
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  Moderator / Miss SHO zondag 2 oktober 2005 @ 10:48:41 #156
22592 crew  Ole
pi_31107619
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef iteejer het volgende:

[..]

Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaat
Ik denk dat hij na zijn dood meer herinnerd zal worden door zijn affaires, dan door zijn prestaties op het toneel, denk je ook niet?
Heel jammer inderdaad.

Als ie in bed net zo gevarieerd is als in zijn shows..
pi_31108467
Paar jaar terug vond ik Youpie nog wel leuk maar is nu toch toch wel heel zwaar door z'n eigen mand gedonderd. Ik vind het ook zo banaal van hem, hij kon toch wel op z'n klompen aanvoelen dat dit allemaal uit zou komen? Hij zal er wel een show mee bakken en dan ons om de oren meppen dat wij niet veel beter zijn. Mark my words, uiteindelijk zijn wij weer, het gewone volk, de pineut. Nee Youpie de Poepie, af door de zijdeur!
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:45:47 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31108677
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 10:47 schreef csar het volgende:
Herhaling Youp 1.413.000 kijkers. De toch wat sneue Beau haalt dit aantal nog niet eens in een maand.
Verdomme Wij zijn het vergeten te opnemen
Zou dat in www.uitzendinggemist.nl komen !?
Ik hoop van wel,
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:49:55 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31108804
Nee, ik heb op die site gekeken van www.uitzendinggemist.nl
Nee hoor zie het niet staan !
pi_31108824
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Verdomme Wij zijn het vergeten te opnemen
Zou dat in www.uitzendinggemist.nl komen !?
Ik hoop van wel,
Denk 't niet, zitten rechten op.
  zondag 2 oktober 2005 @ 11:51:32 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31108856
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:50 schreef Suko het volgende:

[..]

Denk 't niet, zitten rechten op.
Ja, dat denk ik ook.
Wel jammer, maarja niets aan te doen
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:38:08 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31128496
quote:
Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat is nou juist wel het geval. Ik heb hem nl gehoord en gezien!! Dát heeft ie me aangedaan...
En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.
  maandag 3 oktober 2005 @ 08:08:01 #163
99338 Sigg
pi_31136839
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.

pi_31140882
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 08:08 schreef Sigg het volgende:

Het zit je wel hoog he?
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:03:00 #165
99338 Sigg
pi_31148703
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 12:00 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog he?
Enorm! Bij jou dan?

maandag 3 oktober 2005 @ 17:04:38 #166
99338 Sigg
pi_31148744
Oh ja, ik ga vrijdag trouwens naar Youp in Arnhem. Try-out van de oudejaarsconference, maar als iteejer graag wil dan mag je de kaartjes wel overkopen (wel keiduur hoor)

maandag 3 oktober 2005 @ 17:05:06 #167
99338 Sigg
pi_31148761
Mooi topic trouwens
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:05:29 #168
99338 Sigg
pi_31148769
Schop!!

pi_31149678
Een try-out met Joeb?
Heb ik van gehoord ja.
Op het decor staat een enorme mand.
Daar laat ie zich doorheen vallen
Eerlijk gezegd heb ik daar geen try-out voor nodig hoor, die kop zegt genoeg..
Die kaartjes..? Nee hoef ik niet, we hebben nog voldoende toiletpapier
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:48:30 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31149920
Ah maar iteejer, even serieus: wat vind je nou écht van Youp?

Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:37:36 #171
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_31153148
Iteejer = Joep
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:59:51 #172
99338 Sigg
pi_31153841
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:37 schreef csar het volgende:
Iteejer = JPoep
pi_31210303
ben wel teleurgesteld in hem, kan die man niet meer serieus nemen. Eerst te hard rijden en het dan goed praten, en dan dit. Na al die duizendenliedjes over samenblijven met je vrouw....pfff
pi_31221358
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef VincentAdam het volgende:
ben wel teleurgesteld in hem, kan die man niet meer serieus nemen. Eerst te hard rijden en het dan goed praten, en dan dit. Na al die duizendenliedjes over samenblijven met je vrouw....pfff
leg dat maar es aan sigg uit.
hij adoreert yoeb als vaderfiguur, ik vrees dat ie niet meer te redden is.
joep rijmt op troep. zegt genoeg
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:16:32 #175
99338 Sigg
pi_31235597
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

leg dat maar es aan sigg uit.
hij adoreert yoeb als vaderfiguur, ik vrees dat ie niet meer te redden is.
joep rijmt op troep. zegt genoeg
Boeie!!

zondag 9 oktober 2005 @ 12:16:05 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31305090
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig. Z'n aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks TOEVOEGD op deze aarde.

Overigens zegt deze tekst wel dat er sprake is van zelfkennis
pi_31328352
Wat een haat tegen die Youp, waar komt dat vandaan?

Er gaan toch iedere dag mannen vreemd, en vrouwen?
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:42:00 #178
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31328870
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !
Maar omdat Youp een bekende persoon is..Word er druk over gemaakt
Dat hebben helaas bekende mensen nu eenmaal,ze hoeven maar iets fouts doen en de media en het gewone mensen reageren fel !
  maandag 10 oktober 2005 @ 10:58:28 #179
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31329190
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:

Mensen die een bepaalde publieke persoon niet leuk vinden/niet mogen, zien graag deze persoon op zijn of haar bek gaan. Daar halen zij lol uit; ik zou zeggen zoek een nuttige hobby , maar ja, helaas is dit voor veel mensen mentaliteit en dagelijkse kost geworden.
Zo zijn er ook mensen die om wat voor reden dan ook Van Basten niet mogen en daarom hoopten dat Nederland zaterdag op zijn bek zou gaan.

Klaarblijkelijk leven we tegenwoordig in een land waar negativisme/afgunst belangrijker is dan iets van de positieve kant bekijken. Een zorgelijke ontwikkeling, die helaas schijnt te horen bij een deels verzuurde bevolking.
pi_31329213
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef peaceman het volgende:

Zo zijn er ook mensen die om wat voor reden dan ook Van Basten niet mogen en daarom hoopten dat Nederland zaterdag op zijn bek zou gaan.
Echt waar???? SCHandalig

maandag 10 oktober 2005 @ 11:02:18 #181
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31329269
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Echt waar???? SCHandalig

Echt waar ja... O.a. een collega van mij Ik vind dat triest, heel triest!
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:04:53 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31329319
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Echt waar ja... O.a. een collega van mij Ik vind dat triest, heel triest!
Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoor
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:21:44 #183
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31329723
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoor
Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:29:09 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31329883
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?
Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !
Ik weet het ook niet wat het is dat niemand de ander het licht in de ogen gunt JAMMER HÉ
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:31:03 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31329922
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !
Ik weet het ook niet wat het is dat niemand de ander het licht in de ogen gunt JAMMER HÉ
Ok misverstandje..
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:32:13 #186
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:41:47 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31330128
Zullen we dan nu maar weer Van Basten laten rusten en onze pijlen op Youp richten?
  maandag 10 oktober 2005 @ 11:54:25 #188
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31330403
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
Zullen we dan nu maar weer Van Basten laten rusten en onze pijlen op Youp richten?
Van Basten was een voorbeeld van iemand waarbij het ook gebeurt, dus volgens mij is dat nog best ontopic... Maar goed ander doe je in gedachten Youp lezen waar Van Basten staat, het gemaakte punt blijft gelijk
pi_31331139
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !
Maar omdat Youp een bekende persoon is..Word er druk over gemaakt
Dat hebben helaas bekende mensen nu eenmaal,ze hoeven maar iets fouts doen en de media en het gewone mensen reageren fel !
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:28:09 #190
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31331178
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:

[..]

Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.
Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebracht
pi_31331310
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:

[..]

Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebracht
In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:46:51 #192
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31331640
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef Suko het volgende:

[..]

In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...
I know, was je aan het plagen
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:54:01 #193
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31331788
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:

[..]

Dat heb jij wel gelijk in Maar dit is toch hun privé leven van Youp en Debby hebben wij niets mee te maken en zeker de media niet.
  maandag 10 oktober 2005 @ 12:57:48 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31331858
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar dit is toch hun privé leven van Youp en Debby hebben wij niets mee te maken en zeker de media niet.
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoeken .
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:01:14 #195
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31331918
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

hehe !
pi_31332339
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

@ peaceman,
Dan moet Youpie ook maar eens ophouden over anderen te oordelen, maar ja, dan hebbie geen stof meer voor een nieuw programma! Wie moet hij dan nu nog over de zeik halen?! Of hij moet meer op de politiek gaan hakken, beetje ala Wim Kan. Zie ik wel zitten, beetje tamme boel nu in de cabaret-wereld. BTW, ik wens hem wel alle goeds hoor, vond het toch een leuk stel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 13:35:42 #197
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31332610
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef Suko het volgende:

[..]

@ peaceman,
Dan moet Youpie ook maar eens ophouden over anderen te oordelen, maar ja, dan hebbie geen stof meer voor een nieuw programma! Wie moet hij dan nu nog over de zeik halen?! Of hij moet meer op de politiek gaan hakken, beetje ala Wim Kan. Zie ik wel zitten, beetje tamme boel nu in de cabaret-wereld. BTW, ik wens hem wel alle goeds hoor, vond het toch een leuk stel.
(bijna) elke caberatier doet over anderen oordelen, bovendien onder een vergrootglas en dingen enigszins zaken uit zijn verband trekkend, mocht dat grappiger werken. Daarin is hij geen uitzondering. Als het waar is wat de roddelbladen zeggen, dan is het uitermate dom en stom van hem. Nu kan hij het er misschien nog wel beter over hebben dan eerst. Hij weet nu immers waar hij over praat. Hij kan echt wel grappen over zichzelf maken, dat heeft ie vaak genoeg gedaan, dus waarom nu niet?
Grappig blijft ie wel. Dat sommige mensen hem op bepaalde vlakken minder geloofwaardig vinden snap ik op zich wel, maar het is niet nodig om zo op de persoon te spelen. Een grap is goed of niet goed, dit hangt niet af van hoe iemand is en/of doet.

Ik vond het eigenlijk ook wel een leuk stel.
  maandag 10 oktober 2005 @ 18:36:50 #198
99338 Sigg
pi_31338842
Zo menschen, ook maar weer eens een reactie van mijn kant. Ik ben afgelopen vrijdagavond bij een try-out geweest van de oudejaarsconference in Arnhem. Ik kan jullie melden dat er een prima oudejaarsconference aankomt. Verder is Youp nog principieel als altijd, ook tegen grachtengordeltypjes. Er zit een mooie verhaallijn in die op een aantal punten waargebeurd is, althans dat gaf hij aan nadat de voorstelling klaar was. Ik heb niks gehoord over eventuele relatieproblemen met zijn vrouw en ook niks over de artikelen in de Privé.

Wat ik verder nog over deze kwestie wil zeggen: Ik ben blij te lezen dat er ook nog een paar mensen zijn die niet gelijk zo lopen te veroordelen op basis van een artikeltje in het oh zo geloofwaardige papparazziblaadje Privé. Verder maken veel mensen zich er nogal druk om dat Youp kakkers te kakken zet, terwijl hij er zelf ook één is. Voor degenen die goed naar zijn shows luisteren is het duidelijk dat hij zelf toegeeft dat hij geld zat heeft. Ik denk ook dat ie in principe niet tegen mensen met geld is, maar eerder tegen de manier hoe veel van die kakkers zijn gaan leven. Youp heeft geld, maar is ook niet de beroerdste om af en toe iets naar een derdewereld land te sturen of een paar dagen een benefietvoorstelling te draaien in Carré, zoals voor de tsunami afgelopen jaar. En tuurlijk weet hij zijn geld ook goed voor zichzelf te gebruiken, en terecht, jullie zouden hetzelfde doen. Overigens is de gehele familie van 't Hek kakfamilie, zoals Tom die hockeycoach geweest is en zo heeft zijn er nog wel een paar actief in het hockeygebeuren, maar ja dat mag de pret niet drukken.

Zo, en nu kap ik ermee om in dit topic te reageren. Met bovenstaande lap tekst bereik je weinig bij bepaalde mensen

pi_31346015
Zojuist in 'Hart van Nederland' een interview met Youp van 't Hek.

Het item ging over het nieuwe boek wat hij geschreven heeft. Een boek over recepten voor gerechten. Ook werd met commentaar van een voice over gezegd dat Youp een buiten echtelijke relatie zou hebben. Vraagt de interviewer op een gegeven moment of hij inderdaad een relatie zou hebben met die en die vrouw.

Youp helemaal over de zeik. En zegt dat het een zielige vraag is van een zielig mannetje. "Zo'n vraag stel je toch niet?". Youp gaat er nog lekker over door: Straks als je naar huis rijdt, moet je maar denken 'wat een zielige vraag'. "Het gaat over het boek. Niet over iemands privéleven. Nooit gedaan en nu ook niet" zegt ie. Bedankt de interviewer en loopt weg en zegt dat hij fijn naar huis gaat naar zijn vrouw en kinderen.

Kortom, dat gelul van tegenwoordig over iemand privéleven. Het ging weer nergens over. Het moest gaan over het boek. Echt weer een item van Hart van Nederland.

Geef Youp groot gelijk dat hij hem is gepeerd.
pi_31346091
Zo'n vraag stel je ook pas aan het einde van het interview, dus als hij dan kwaad wegloopt is het mooi meegenomen. Twee vliegen in één klap.
pi_31346132
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef Croupouque het volgende:
Zo'n vraag stel je ook pas aan het einde van het interview, dus als hij dan kwaad wegloopt is het mooi meegenomen. Twee vliegen in één klap.
Je vraagt iemand toch niet indirect of hij buiten de deur neukt?
pi_31346205
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Ik niet, SBS wel.
pi_31346271
Toffe actie van dat kale mannetje
pi_31346357
Hahaha, ik heb het gezien. Vond het commentaar van Gerard Joling ook nog wel grappig
Maar goed, Youp van 't Hek is nou eenmaal een BN'er en dan krijg je dat soort dingen. Mensen zijn dan altijd geinteresseerd in je doen en laten. Je zou haast denken dat hij zulk soort vragen wel gewend zou zijn.....(en nu laat ik voor het gemak even buiten beschouwing of die vraag uberhaupt gesteld moet worden of niet, ivm privacy)
pi_31346434
wat zei gerard dan?
pi_31346489
Nou, Youp zei dat alleen een zielig iemand zoiets vroeg (hij had het over de intervieuwer) en Gerard zei dat alleen een zielig iemand zo'n boek schreef (weet de precieze woorden niet meer, maar iets van deze strekking)
Hehehe, lekker ad-rem.
pi_31347280
echt een nichten opmerking dus...
pi_31347366
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
echt een nichten opmerking dus...
Ach.... hij kwam er wel leuk uit rollen....

Maarja, vond de hele reactie van Youp wel een beetje overdreven.
Tuurlijk moet je dat soort dingen ook niet vragen, maar hou de eer dan een beetje aan jezelf
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:56:07 #209
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_31347428
Nou, dan heeft ie weer wat voor z'n volgende show.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 10 oktober 2005 @ 23:56:26 #210
3767 Herald
Come get some
pi_31347443
quote:
dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zo
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_31347514
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef Herald het volgende:

[..]

dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zo
Wel gelijke woorden van die strekking
pi_31348162
Wat zal Iteejer smullen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_31348341
Wat was dat een zielige vertoning van van 't Hek. Sloeg echt helemaal nergens op
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31348457
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was dat een zielige vertoning van van 't Hek. Sloeg echt helemaal nergens op
dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?
ik vind hem toch al een misselijk makend manneke,
De Puta Madre
pi_31348595
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?
ik vind hem toch al een misselijk makend manneke,
Het ging dus om de vraag of hij vreemd was gegaan en of hij bij zijn vrouw weg wou (die geruchten zijn er nou eenmaal).

En het enige wat eruit kwam was, oh hoe zielig dat je die vraag moet stellen, vind je jezelf nou ook niet zielig, ik wel...........etc
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:31:04 #216
15080 static
pi_31348614
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 00:15 schreef shmoopy het volgende:
Wat zal Iteejer smullen.
Ik smul mee. Youp is het equivalent van een chemisch toilet welke steeds tot uitbarsting komt. En dan niet positief.
pi_31348615
Haha, die Joepie
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 00:40:27 #218
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31348876
quote:
Wat zal Iteejer smullen.
Dacht ik ook gelijk aan!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:46:54 #219
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31353278
Komt zeker geen herhaling van Hart van Nederland
Want ik heb het niet gezien...Als ik zo lees hier !
Is dat niet erg slim van de interviewer,Meteen vragen heb je relatie met die vrouw.bla.bla !
Jammer dat ik het niet gezien hebt.
pi_31353877
Je kan dit soort vragen verwachten als je zo in de belangstelling hebt gestaan en er trouwens zelf niet vies van bent om gedrag van bekenden aan de kaak te stellen in je show. Youpie beende trouwens weg met de mededeling dat het niet waar is en nu naar vrouw en kinderen ging. Het commentaar van Joling na dit 'intervieuw': "lijkt mij ook ontzettend lullig als je met een Kruidhof ligt te wippen en je schrijft een kookboek, misschien is dat de reden dat hij ook dat kookboek heeft geschreven met heerlijke recepten, wie zal het zeggen."

Mijn commentaar is dat Youp gewoon géén interview aan Shownieuws had moeten geven want dan weet je dat je dit soort vragen kan verwachten, daar leven programma's als Shownieuws, Boulevard e.d. van. En anders had hij daar van tevoren een geweldige grap over kunnen bedenken, op z'n Youpiaans, een gemiste kans!
pi_31354782
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt zeker geen herhaling van Hart van Nederland
Want ik heb het niet gezien...Als ik zo lees hier !
Is dat niet erg slim van de interviewer,Meteen vragen heb je relatie met die vrouw.bla.bla !
Jammer dat ik het niet gezien hebt.
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:05:35 #222
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31354903
quote:

[..]

Idd wel erg lomp imho.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:06:48 #223
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31354936
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:

[..]

Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.
Te laat
pi_31355052
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:

[..]

Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.
Keeping an eye on the world going by my window.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:12:44 #225
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_31355086
Ik vind hem zo stom, die Youp. En vond zijn reactie pas zielig.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:14:08 #226
130020 Thier
Bain Dramaged
pi_31355128
Na Buckler bier een SBS Shownieuws boycot?
Can you tell me how to get to Sesame Street?
  Admin dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:16:36 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_31355175
quote:
Wat zal Iteejer smullen.
, dat denk ik nu ook

pi_31355354
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:11 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.
ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.
Als je echt zo'n stoere cabartier bent als Youp dan laat je niet zo op de kast jagen door zo'n SBS verslaggever.

Als ik die SBS verslaggever was had ik Youp uitgelachen.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:30:53 #229
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31355450
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.
Als je echt zo'n stoere cabartier bent als Youp dan laat je niet zo op de kast jagen door zo'n SBS verslaggever.

Talpa.tv?
Dat was op sbs6, Dus je kan dat zien via Talpa.tv?
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:45:41 #230
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31355751
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Talpa.tv?
Nee, op MTV
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_31355879
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zet Gewoon van je af bijten, heerlijk. Als er een interview is over je boek dan moet het ook over het boek gaan. Het prive-leven wil Youp gewoon voor zichzelf houden, het is niet voor niets priveleven.

Reactie van Joling als ik dat zo lees is een erg slechte. Zo van, "nou ik kan geen leuke grap verzinnen want ik heb nu eenmaal geen talent, wat zal ik dan zeggen ? Ow ja ik doe iets met dat woordje zielig, ja dat is grappig hahaha"
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31356363
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Talpa.tv?
Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:18:16 #233
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31356419
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:15 schreef Suko het volgende:

[..]

Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.
Bedankt, ga daar effe kijken
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:20:38 #234
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_31356463
SBS
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_31356465
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zet Gewoon van je af bijten, heerlijk. Als er een interview is over je boek dan moet het ook over het boek gaan. Het prive-leven wil Youp gewoon voor zichzelf houden, het is niet voor niets priveleven.

Reactie van Joling als ik dat zo lees is een erg slechte. Zo van, "nou ik kan geen leuke grap verzinnen want ik heb nu eenmaal geen talent, wat zal ik dan zeggen ? Ow ja ik doe iets met dat woordje zielig, ja dat is grappig hahaha"
Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.
pi_31356667
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.
Zo heb ik dat ook ervaren, beetje watjes-gedrag en eigenlijk maakte Youp de situatie er alleen maar erger door, hij had een puntige grap klaar moeten hebben. Zoiets van, "heb je nog een leuk hockey-tiepje voor me, ben er al weer heftig aan toe!" Maar nee, lullig afdruipen, jammer Youp!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:34:19 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31356735
Ik heb het een stukje gezien zojuist !
Ze zouden hem interviewen over een boekje Zoop?
En gelijk hebben ze over zijn privé leven..Maar Youp is anders ook wel gebekt
Ik vondt dat ie afgevallen is Of vergis ik me?
quote:
jammer Youp!
Ja écht wel jammer
pi_31356843
SBS6 is dan ook een kankerzender.
We'll keep on whispering our mantras.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:51:36 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31357027
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef NiteSpeed het volgende:
SBS6 is dan ook een kankerzender.
Ik kijk dus ook nooit naar SBS
pi_31362379
Of het nou een caberatier is of niet, die vragen stel je niet.

Je vraagt ook niet aan Gerard Joling hoeveel haren hij op zijn kussen had liggen deze ochtend en of hij nog hard gerausd is in de darkroom van het weekend. Terwijl hij uitgenodigd is om een item te doen over zijn nieuwe jank-cd.

Dan moet het gaan over de jank-cd. Wat maakt mij het nou uit of hij of zij buiten de deur ketst. Ieder zijn meug...
pi_31362780
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
Dan moet het gaan over de jank-cd. Wat maakt mij het nou uit of hij of zij buiten de deur ketst. Ieder zijn meug...
Vraag me sowieso af wat mensen daar boeiend aan vinden ? Wat kan mij het schelen wat Youp van het Hek in z'n prive leven doet. Dat is zijn leven en daar heb ik helemaal geen interesse in, z'n optredens en alles wat daar om heen gebeurt, dat is interessant.

Maar ach, uitgezonden op SBS6 dus wat wil je
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:53:23 #242
7889 tong80
Spleenheup
pi_31363714
Wat een sukkel. Die laat zich even kennen zeg. Kritiek op iedereen, Jack Spijkerman afkraken, Prinses Irene belachelijk maken, "de burgerman kleineren" Krijgt ie een keer de kans om adrem te reageren, niet zoals in zijn shows van te voren ingestudeerde publieksgrapjes, loopt ie woedend weg

Echt dan ben je een zak hooi.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  ESF Reporter dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:50:10 #243
87554 Cee
Welluk?
pi_31367919
Die Youp. Nooit grappig gevonden. Nu wel.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:06:19 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31370487
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef Cee het volgende:
Die Youp. Nooit grappig gevonden. Nu wel.
Nu wel ? Ik kan me voorstellen dat je hem grappig vind, Youp kan dat niet tegen ! Als je de waarheid tegen hem zegt..
Terwijl die zelf altijd zit te zeiken over een ander
pi_31370794
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten. En vervolgens moet hij alerter op journalisten zijn en een standaard antwoord klaar hebben. Dit voorval wekte bij mij vooral verwondering. Youpie, gewoon doorgaan, iedereen verdiend een 2e kans, er zijn nog doelgroepen genoeg die vet moeten worden aangepakt!
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 23:25:30 #246
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31371151
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten.
Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lag Zeker de bladen smullen ervan, jammer, maar waar
Ik doelde dus dat hij zelf niet tegen kan als iemand van de media hem iets vragen qua privé-leven.
Maar zelf doet hij dat wel..dat bedoelde ik dus !
pi_31371244
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lag Zeker de bladen smullen ervan, jammer, maar waar
Ik doelde dus dat hij zelf niet tegen kan als iemand van de media hem iets vragen qua privé-leven.
Maar zelf doet hij dat wel..dat bedoelde ik dus !
Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost. Hopelijk heeft onze Youp er van geleerd.
pi_31373495
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost. Hopelijk heeft onze Youp er van geleerd.
Een eigen gereide klootzak leert niks meer. ...als ik zijn vrouw was, was ik al nooit met zo'n zak hoi getrouwd, maar als hij een minnares uitkleed, zou ik dat bij hem ook doen, en dan volledig, ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen, en ik zou ze aan mijn minnaar voorstellen, ik noem t avondbezoek, omdat ik iedere avond een vriend uitnodig, zo zit ik niet alleen....
een WW - er die altijd thuis is en tijd voor me heeft, en niet lacht over de afzeiklol , van zijn vrouw en kinderen.
De Puta Madre
  woensdag 12 oktober 2005 @ 01:01:21 #249
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31373821
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen,
ehhh.... kinderen zijn niet het eigendom van hun moeder.
Om ze te gebruiken bij zulke machtspelletjes is zo fout.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:04:24 #250
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31382155
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten. En vervolgens moet hij alerter op journalisten zijn en een standaard antwoord klaar hebben. Dit voorval wekte bij mij vooral verwondering. Youpie, gewoon doorgaan, iedereen verdiend een 2e kans, er zijn nog doelgroepen genoeg die vet moeten worden aangepakt!
Ik wist niet dat er al hard bewijs was. Ik weet enkel dat de riooljournalistiek het roept.

Overigens kan ik me wel voorstellen dat Youp kwaad wordt als hij een interview gaat krijgen over een boek en er wat gevraagd wordt, wat niets, maar dan ook niets met het boek te maken heeft.
Om éénzelfde reden liep Brian May uiteindelijk weg bij een interview met 2 vandaag een aantal maanden geleden, al werd daar niet eens naar zijn privé-leven gevraagd.
Maar ook hij had gelijk.

Domme journalist in elk geval, typisch SBS, sensatiezucht. Dat kan je youp wel verwijten. Hij had moeten weten dat SBS zo iets zou doen.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:21:03 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31385357
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er al hard bewijs was. Ik weet enkel dat de riooljournalistiek het roept.
Het verhaal is door Youp zelf bevestigd (zie hieronder). En ik kan je zelf garanderen dat het waar is. Sterker: hij heeft er gedurende de verhouding niet zelden over lopen opscheppen binnen bepaalde kringen. Iedereen heeft zijn mond gehouden trouwens. De dame in kwestie is zelf naar de bladen gestapt omdat zij terug was bij haar man en dacht: let's get it over with.

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Zeker als je zo'n grote (moraliserende) mond hebt als Youp van 't Hek. En vreescht niet voor hem hoor. Het zal hem geen windeieren leggen. Het tweede huisje hoeft níet verkocht, de huur van de skybox niet opgezegd en zijn platinum lidmaatschap van de golfclub kan gewoon door blijven lopen

Zijn nieuwe show zal succesvoller zijn dan ooit.
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef cpcpb het volgende:

[..]

Nou duderinnetje..
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:36:47 #252
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31385738
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Het verhaal is door Youp zelf bevestigd (zie hieronder). En ik kan je zelf garanderen dat het waar is. Sterker: hij heeft er gedurende de verhouding niet zelden over lopen opscheppen binnen bepaalde kringen. Iedereen heeft zijn mond gehouden trouwens. De dame in kwestie is zelf naar de bladen gestapt omdat zij terug was bij haar man en dacht: let's get it over with.

Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Zeker als je zo'n grote (moraliserende) mond hebt als Youp van 't Hek. En vreescht niet voor hem hoor. Het zal hem geen windeieren leggen. Het tweede huisje hoeft níet verkocht, de huur van de skybox niet opgezegd en zijn platinum lidmaatschap van de golfclub kan gewoon door blijven lopen

Zijn nieuwe show zal succesvoller zijn dan ooit.
[..]
Niet om lullig te doen hoor... maar wie zegt dat dan dat hij heeft opgeschept erover? Ik blijf het geheel een vaag verhaal vinden en juist het feit dat de roddelbladen ermee gekomen zijn maakt het niet echt gelooofwaardig.

Maar goed het is oliedom van hem, tenminste als hij nog van zijn vrouw houdt en zij van hem. Als dit niet zo, is er meer aan de hand. Maar goed of het nou echt nuttig is dat wij dat weten... volgens mij niet.

Overigens heeft hij in zijn shows volgens mij nog nooit serieus beweert dat hij beter zou zijn dan iemand anders.
En zijn humor blijft leuk, vind ik dan.

Ach het is eigenlijk al te zot voor woorden dat we hierom in discussie in dit topic gaan

Vreemdgaan is en blijft een klote-streek, hoe erg de liefde ook uit een huwelijk is.
pi_31386223
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Het tweede huisje hoeft níet verkocht, de huur van de skybox niet opgezegd
Youp is een ontzettende lul maar hij heeft geen skybox.
Wel een 3e huisje in Bergen aan Zee trouwens.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:31:04 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31387664
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Youp is een ontzettende lul maar hij heeft geen skybox.
Wel een 3e huisje in Bergen aan Zee trouwens.
Hij heeft een vaste plek in een skybox. Ik heb geen idee of je die huurt of koopt of reserveert. In elk geval is het niet voor iedereen weggelegd, maar hij zit er regelmatig. Niets mis mee, maar kots dan niet op 'pikkies die niet in het publiek willen zitten.'

Enfin, dat kun je allemaal nog goedpraten onder het mom van 'dat is maar theater/een column'.
Vervelende is alleen dat hij in zijn normale doen ook behoorlijk hoog van de toren blaast.

Nou goed, ik mag hem niet (hij mij ook niet hoor), maar ik vind het allemaal verdomde lullig voor vrouw&kroost.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31387917
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft een vaste plek in een skybox.
Nee, hij heeft 2 business-seats. Dat is echt iets anders.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:43:11 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31388010
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Ach maak je niet druk.. vrouwen en voetbal

Overigens vraag ik me af hoe duderinnetje dit allemaal zo zeker weet?
Jij zegt in dit topic de bron te zijn, maar wie of wat is jouw bron?
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:52:15 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31388223
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Oh sorry. Heb geen verstand van voetbal en aanverwante zaken
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:59:51 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31388420
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach maak je niet druk.. vrouwen en voetbal

Overigens vraag ik me af hoe duderinnetje dit allemaal zo zeker weet?
Jij zegt in dit topic de bron te zijn, maar wie of wat is jouw bron?
Ik ben dat zelf

Ik ken hem via mijn werk en aanverwante sociale bijeenkomsten. Daar laat ik het trouwens bij
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_31388465
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh sorry. Heb geen verstand van voetbal en aanverwante zaken
Nah, het zijn geen lullige plekken hoor..
Hij zit tussen de Spijkermannetjes, de Frogertjes, de spelersvrouwen en de voltallige Amsterdamse penose, goed gezelschap dus.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 18:08:43 #260
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31388646
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben dat zelf

Ik ken hem via mijn werk en aanverwante sociale bijeenkomsten. Daar laat ik het trouwens bij
Oke dat is tenminste duidelijk.
pi_31403032
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 18:08 schreef peaceman het volgende:
Oke dat is tenminste duidelijk.
Inderdaad. En dus weet ze waar ze het over heeft. En dat happens to be volledig overeenkomstig mijn mening en indruk over ons Joebje. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar! ( @ Dudedelletje)
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:10:07 #262
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31403193
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

Inderdaad. En dus weet ze waar ze het over heeft. En dat happens to be volledig overeenkomstig mijn mening en indruk over ons Joebje. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar! ( @ Dudedelletje)
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemen
pi_31403229
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemen
Iteejer is een erudiet man, hij verkloot geen quotes van anderen.
Heel netjes van hem.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:15:12 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31403310
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Heel netjes van hem.
Oei ik heb iets lelijks gezegd en gelijk iemand in de verdeding....
pi_31403363
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:15 schreef peaceman het volgende:
gelijk iemand in de verdeding....
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift bijdrage hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemen
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:26:10 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31403534
On topic svp!
pi_31403560
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:26 schreef Copycat het volgende:
On topic svp!
Youp is een smerige schuinsmarcheerder!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:31:02 #268
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_31403628
Ik bedoel helemaal geen bijdrage... ik bedoel wat er stond: ONDERSCHRIFT
En ach verdediging bedoelde ik.. iets te snel getypt
  donderdag 13 oktober 2005 @ 10:32:42 #269
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31403674

On topic, anders ga ik met mijn modknop spelen !
pi_31403720
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Tamagotchi het volgende:
Heel netjes van hem.

(Dit is bij deze ontopic verklaard, copypoesiecat )
  Moderator / Miss SHO donderdag 13 oktober 2005 @ 14:59:05 #271
22592 crew  Ole
pi_31410406
OT dan maar
quote:
Youps ex-minnares Jeannette is nu doodsbang voor cabaretier!

Tandartsvrouw Jeannette Kruithof neemt vandaag de dag de telefoon liever niet meer op, zeggen goede bekenden van de moeder van vijf die een kortstondige realiteit beleefde met Youp van 't Hek. De cabaretier zou haar namelijk de schuld geven van het feit dat hun overspel in de media is terechtgekomen.

En daar zou Youp bepaald niet vrolijk op gereageerd hebben… Net zoals Youp razend werd op een SBS Shownieuws-verslaggever die met draaiende camera informeerde naar de huwelijksperikelen van Youp. En ook echtgenote Debbie Petter kreeg een spreekverbod opgelegd van haar overspelige man…

Kan Nederland ooit nog lachen om de huwelijksgrappen die Youp van 't Hek zo graag op het podium maakt? Of denkt Nederland als zij Youp op tv of in het theater zien dat hij zelf geen haar beter is dan al die mannen op wie hij zoveel kritiek heeft op het podium? Hoe het ook zij, het zijn moeilijke tijden voor Youp van 't Hek en nu hijzelf onder vuur ligt lijkt zijn humeur er niet beter op te worden.

Zo zeggen bronnen rond tandartsvrouw Jeannette Kruithof met wie Youp bijna een jaar lang een hartstochtelijke affaire beleefde dat de moeder van vijf kinderen door Youp verantwoordelijk wordt gehouden voor het uitlekken van hun beider overspel. Youp zou razend geweest zijn dat de affaire uiteindelijk in het weekblad Privé belandde en Jeannette en haar tandarts daaraan ook hebben meegewerkt. Jeannette zelf zwijgt inmiddels als het graf over de grappenmaker die hij haar huwelijk bijna deed stranden.

Youp zelf lijkt het de tandartsvrouw kwalijk te nemen dat zij terugkeerde bij haar man en vijf kinderen, waaronder een baby van nog geen twee jaar. Misschien omdat Youp niet (meer) in het fenomeen huwelijk ziet. Nog maar recent zei hij in KRO's Studio: "Als het huwelijk toch al wankel is, geef ik het laatste duwtje, dan heb ik dat heel graag gedaan. Het huwelijk is toch al een behoorlijk achterhaalde zaak! Als jongetje van acht was ik in Bussum indertijd niet alleen met Kerstmis en doordeweeks misdienaar, maar ook voor de huwelijksmissen. Ik heb echt heel veel mensen elkaar trouw zien beloven die daarna in de partnerruil ten onder zijn gegaan."

Dat het Youp niet lukte om dat laatste zetje te geven in het huwelijk van Jeannette en haar man en dat in plaats daarvan de affaire prominent in de pers verscheen lijkt de cabaretier behoorlijk dwars te zitten.

Een verslaggever die op tv informeerde naar de affaire van Youp en Jeannette werd door Van 't Hek afgeblaft. Hij noemde de betrokkene 'zielig' en gedroeg zich behoorlijk onbeschoft. Dat Youp een koekje van eigen deeg kreeg maakte hem blijkbaar razend. En als Youp boos is, is hij ook echt boos. Verslaggevers van amusementsbladen die ten tijde van de publicatie van het weekblad Privé bij Youp informeerde naar het waarheidsgehalte kregen nul op het rekest. T egelijkertijd legde Youp de bedrogene, echtgenote Debbie Petter, een spreekverbod op. Ook zij mocht geen commentaar geven op het vreemdgaan van haar man…

Inmiddels lijkt Youp gekozen te hebben voor de tactiek van de vlucht vooruit. Hij ontkent nu gewoon zijn buitenechtelijke affaire met de tandartsvrouw. Waarschijnlijk in de wetenschap dat Jeannette Kruithof toch haar mond niet meer open durft te doen uit angst voor de 'humor' van Van 't Hek.
pi_31411439
quote:
Wat zal Iteejer smullen.
JAAAAAAAAA gewedldig!!!
Ik kreeg dit nu pas mee, dat maffe gemerge met die topics vernachelt alles, ik ben er compleet tegen, dat heeft ook gezorgd dat ik me een hele dag de klere heb lopen zoeken naar een topic waar stond dat Youb weggelopen was bij een tv uitzending.
Wist ik veel dat het hier al stond..

Maar goed
Beter laat dan nooit
Het bevestigt volledig het beeld wat ik van hem had. Dat ie vreemd gaat moet ie zelf weten maar dat ie wel afgeeft op werkelijk iedereen, terwijl hij zelf op al die punten verre van onschuldig is, maakt hem een kwal.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand nog met plezier naar het gebral van die kneus kan kjjken, dat ingestudeerde gedoe, hij zegt een lesje op, en denkt ondertussen 'stom publiek, stelletje zeikerds, ik rammel mijn verhaaltje af en schuif hem daarna weer ergens in'.

Joubp =
pi_31411607
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 14:59 schreef Ole het volgende:
OT dan maar
Je bent geweldig!! Wat een klojo is die Joup toch zeg. Kan nou echt iemand dat oversized weekdier nog geweldig vinden...?
Hoezo kutdag? Jouw post heeft deze dag, tezamen met de anderen, absoluut tot een feestdag verheven
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:41:53 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_31415702
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:02 schreef iteejer het volgende:

[..]

Thanks, kan in de sig-verzameling.

On topic: Youp is gek. Helemaal als hij het nu wil gaan ontkennen na het eerst bevestigd te hebben. Is de lol er af? Komen er geen schalkse schouderklopjes en vette knipogen meer van de andere mannen op de business-seats? Bleek Debby iets minder hopeloos verloren en vergevingsgezind dan hij hoopte? Viel het lid al te hard op de neus? Bij gebrek aan een wulpsere plaats om op te vallen?

Volgens mij is Youp een beetje overspannen aan het raken.

Disclaimer: Gewoon roddel, ik heb werkelijk geen idee.

[ Bericht 14% gewijzigd door Duderinnetje op 13-10-2005 18:49:01 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:41:39 #275
22592 crew  Ole
pi_31437866
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je bent geweldig!! Wat een klojo is die Joup toch zeg. Kan nou echt iemand dat oversized weekdier nog geweldig vinden...?
Hoezo kutdag? Jouw post heeft deze dag, tezamen met de anderen, absoluut tot een feestdag verheven
Oh ja.. ga meteen ff wijzigen
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 oktober 2005 @ 16:31:01 #276
22592 crew  Ole
pi_31561314
weer een aangepast verhaal, speciaal voor iteejer
quote:
YOUP DE LEUGENAAR MAAKT EX-MINNARES ZWART!
Wat kan Youp van 't Hek liegen! De cabaretier die zijn miljoenen verdient met het maken van grappen ten koste van anderen verliest zijn gevoel voor humor als hijzelf aangepakt wordt.

Liegt Youp de boel bij elkaar?Youp, die zijn vrouw Debbie tijdenlang bedroog met een Bredase tandartsvrouw en uiteindelijk op straat werd gezet door Debbie toen zijn affaire aan het licht kwam, ontkent nu keihard dat hij een affaire zou hebben gehad met de moeder van vijf kinderen.

En daarmee zet Youp die vrouw die voor hem ook haar huwelijk op het spel zette, voor schut. De tandartsvrouw zelf is een stuk eerlijker. Zij heeft haar vreemdgaan met Youp gewoon toe NU ZIJ inmiddels IS teruggekeerd bij haar man en vijf kinderen, waaronder een baby van twintig maanden.

Youp van 't Hek vindt verslaggevers die naar zijn huwelijksproblemen informeren maar 'zielig'. Dat weet nu ook een reporter van SBS Shownieuws die door Van 't Hek voor de camera de mantel werd uitgeveegd toen hij vroeg naar Youps buitenechtelijke relatie met een Bredase tandartsvrouw.

Van 't Hek was bepaald not amused door de vragen van de journalist en probeerde de man belachelijk te maken. De cabaretier die op het podium de meest grove grappen maakt over de rug van anderen lijkt er namelijk iet van gediend te zijn als hijzelf in het middelpunt staat omdat hij een meende met een moeder van vijf kinderen een buitenechtelijke relatie te beginnen. Maar de verslaggever van Shownieuws bleek bepaald niet onder de indruk van de bitse en weigerachtige Youp. Toen Youp dat doorkreeg zag hij nog maar een uitweg: keihard liegen.

Tot drie keer toen ontkende Youp dat hij zou zijn vreemdgegaan met de Bredase vrouw. en dat mag zielig genoemd worden, want de vrouw zelf -en haar man bij wie ze inmiddels is teruggekeerd- zijn al heel open geweest over die affaire! Youp de leugenaar lijkt de verhouding die hem bijna zijn huwelijk kostte inmiddels uit zijn geheugen te hebben gewist. Ook het feit dat hij een tijdje alleen op een appartement woonde nadat zijn vrouw hem op straat had gezet blijkt in Youps grote vergeetboek te zijn terechtgekomen.

De affaire tussen Youp en de vrouw werd aan het licht gebracht door het weekblad Privé. Dat onthulde dat de cabaretier al meer dan een jaar lang zijn vrouw Debbie Petter belazerde. Een jaar lang wisten Youp en Jeanette die relatie voor hun partners verborgen te houden, maar toen de relatie onlangs aan het licht kwam zette Youps echtgenote Debbie Petter haar man met de grote mond zonder pardon buiten de deur.

Van 't Hek woonde afgelopen maanden eenzaam en alleen op een steenworp afstand van zijn voormalige woning op een etage. Omdat ook Jeanette Kruithof aan einde maakte aan haar relatie met Youp om terug te keren bij haar man, de tandarts Michiel Kruithof.

Youp, die zich in zijn shows verschrikkelijk afzet tegen liefdeloze huwelijken waarin de man zijn geluk buiten de deur en bij een ander zoekt, blijkt op het toneel andere normen te hanteren dan in zijn eigen, dagelijks, leven. . In het AVRO-programma Hoge Bomen - dat enkele maanden geleden aan hem was gewijd - zetten zelfs familieleden van hem en Debby vraagtekens bij Youps woorden aan de ene kant, en zijn daden aan de andere...

Zijn broer: 'lk kan me geen grote Volvo permitteren, maar de eerste die binnen de familie een Volvo reed was... Youp van 't Hek. (.. .)Toen had je de tuin met bielzen, wat niet mocht van hem, het was de truttigheid ten top. Er is één man die op zijn plaatsje achter bielzen heeft liggen en dat is Youp; de rest van de Van 't Hekken niet!'

Hockeymeisjes ('kunstgrastrutten') waren Youp altijd een gruwel. En hij gaat nog verder. 'Hij zat altijd te schelden op skyboxen en de Bobo's. Onze broer Tom was hockeycoach in 1998 bij het WK in Utrecht. En waar zit Youp dan? Op de plaats waar WILLEM-ALEXANDER moet zitten. Dan maakt hij op ongegeneerde wijze gebruik van zijn populariteit en zijn naam. Dan liggen de kaartjes klaar... Maar da's nou Youpie.'

En dat afkeer bij Youp nooit zo diep zit als hij op het podium doet vermoeden, bleek ook wel in Breda. Laat Jeanette Kruithof, de vrouw voor wie hij zijn geluk op het spel zette, nu nauw betrokken zijn bij de meest chique hockeyclub uit de hele omgeving!

Maar nadat de tandarts uiteindelijk toch voor haar eigen man en kinderen koos en Youp in de kou liet staan, mocht hij weer terugkeren naar eigen huis en haard. De vraag is echter of het huwelijk van Youp en Debbie nog een lang leven beschoren zal zijn nu ook Beau van Erven Dorens al in niet mis te verstane bewoordingen heeft gezegd dat Van 't Hek een voorliefde voor jonge studentes heeft en in iedere plaats waar hij optreedt een ander schatje voor de nacht opduikelt...

woensdag 19 oktober 2005 @ 18:46:18 #277
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31563624
Jaja, arme Debby, en zijn kinderen.
Waarom liegt hij nou zo ! Ik weet ook zo net niet of Youp en Debby bij elkaar blijven !
Als het waar is wat andere over Youp zeggen dat hij met iedere jonge vrouwen scharrelt
Staat Youp zo weer op straat
  Moderator / Miss SHO donderdag 20 oktober 2005 @ 18:24:30 #278
22592 crew  Ole
pi_31584559
En in de Privé van deze week:
quote:
Ontkennen, ontkennen, ontkennen! Het advies dat BRAM MOSZKOWICZ zijn cliënten geeft, ook al zitten ze met bebloede vingers en het mes nog in hun handen op het bureau, is voor YOUP VAN ’T HEK en zijn Bredase tandartsvrouw een tweede natuur geworden. Wat wil je, als je de afgelopen maanden thuis al zo veel hebt moeten liegen! PRIVÉ was de liefdesrel rond de cabaretmiljonair en de moeder van vijf kinderen alweer bijna vergeten, totdat Youp en SBS hem nieuw leven inbliezen.

Het begon met een overmoedige verslaggever van het programma ‘Shownieuws’, die Van ’t Hek bij de presentatie van een boek over soep naar de situatie bij hem thuis vroeg. Youps neus en onderlip begonnen te trillen, maar duidelijk was te verstaan hoe hij uitviel naar de reporter, die hij maar treurig en zielig vond: ‘Wat denk je nou als je zo dadelijk naar huis rijdt?’ Maar helemáál onbetrouwbaar vond hij de jongeman nu kennelijk ook weer niet: in elk geval ging Youp ervan uit dat de SBS-interviewer na zijn werk wél meteen op huis aangaat.

In dezelfde week staat JEANNETTE KRUITHOF voor de SBS-camera en liet zij op de stoep van de tandartsenpraktijk zien dat Youp en zij voor elkaar bestemd zijn. Jeannette heeft mij nog nooit gesproken, zei ze, en de manier waarop zij tot een paar maal toe mijn naam uitsprak, deed me bijna van mijn geloof vallen. Jeannette Kruithof heeft gelijk. Ik heb haar nooit gesproken. En deze minder getalenteerde SBS-reporter stuurde zij met die woorden het Mastbos in. Die had natuurlijk moeten vragen: Heeft u dan helemaal niemand van PRIVÉ gesproken?

Als hij die enige juiste vraag had gesteld… Zou Jeannette dan hebben gezegd welke afspraken zij op vrijdag 19 augustus maakte met onze reporter EDWIN BREDIUS? Zou zij dan hebben verteld hoe zij voor onze fotograaf LEO VOGELZANG poseerde, en op welke voorwaarden? Zou zij hebben verteld dat haar man ons na publicatie van het PRIVÉ-verhaal nog heeft bedankt voor het nakomen van alle afspraken? Vast niet. En ik voorspel dat de Youp-affaire in Breda nog een heel vervelende nasleep gaat krijgen. De tandarts trekt het allemaal niet meer, getuige het berichtje dat MICHIEL KRUITHOF ons zond na de woorden van zijn bedriegende echtgenote op televisie (zie pagina 6). Ik geef niet veel meer voor dat huwelijk en hoop voor Youp dat hij in Breda nooit een dringende wortelkanaalbehandeling zal hoeven ondergaan…
Tot volgende week,

Alle goeds van

EVERT SANTEGOEDS
pi_31614039
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Ole het volgende:
weer een aangepast verhaal, speciaal voor iteejer

Soms heb ik het wel es druk, of ben een paar dagen weg, maar ik zie het toch echt wel Ik ben je zeer erkentelijk, je bewijst de Nederlandse cultuur een grote dienst door te wijzen op het hypocriete van de zg 'aardappelzakhumor', een term die in de toekomst gebruikt zal worden om het Youpisme aan te duiden
pi_31614312
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaja, arme Debby, en zijn kinderen.
Waarom liegt hij nou zo ! Ik weet ook zo net niet of Youp en Debby bij elkaar blijven !
Als het waar is wat andere over Youp zeggen dat hij met iedere jonge vrouwen scharrelt
Staat Youp zo weer op straat
Wil je nog steeds zo graag naar die voorstellingen van hem..?
pi_31614359
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:24 schreef Ole het volgende:
En in de Privé van deze week:
Wat zou ik toch zonder jouw posts moeten he..
Mijn grootste medestandster in de bestrijding van het Youpianisme
pi_31616233
Wat Youpie vindt/doet/niet doet weten we nu wel maar die JEANNETTE KRUITHOF is toch wel een merkwaardig stuk vreten. Als ze niet met Privé heeft gesproken zou ze eigenlijk die bende aan moeten klagen maar ik denk zo maar dat ze een leugenachtig tiepje is die wel ín is voor een stukje publiciteit, gewoon uit verveling. Meid, ga lekker hockeyen en/of ga na de zoveelste party, what ever, maar ook jij valt vet door de mand!
pi_32355699
Wat is het laatste nieuws in deze eigenlijk?
pi_32355781
Ja, jongens, kom op, geef Iteejer nog even wat plezier.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 17 november 2005 @ 21:30:50 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32355838
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:27 schreef iteejer het volgende:
Wat is het laatste nieuws in deze eigenlijk?
Je hoort nu helemaal niks over Youp en zijn Debby Ik kan me zo niet voor de geest halen, of er nog wat te melden is over hem
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 november 2005 @ 13:46:09 #286
22592 crew  Ole
pi_32371201
Het is inderdaad nogal stil..

Stilte voor de storm?
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:38:58 #287
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32372860
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Ole het volgende:
Het is inderdaad nogal stil..

Stilte voor de storm?
Mooi, zo houden hé
pi_32393459
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 14:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Mooi, zo houden hé
Is-ie nu aan haar oudste dochter begonnen of zo?
pi_32393463
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef shmoopy het volgende:
Ja, jongens, kom op, geef Iteejer nog even wat plezier.
Ey zmoepke
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:37:45 #290
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32393541
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:32 schreef iteejer het volgende:

[..]

Is-ie nu aan haar oudste dochter begonnen of zo?
Hoe kom je daarbij
Dat geloof ik écht niet !
Wat heb jij op Youp?
pi_32393559
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kom je daarbij
Dat geloof ik écht niet !
Wat heb jij op Youp?
Twas maar een suggestie
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:39:35 #292
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32393681
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Betekent dat dat je iets meer weet..?
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:46:42 #294
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32393706
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef iteejer het volgende:

[..]

Betekent dat dat je iets meer weet..?
Nee, had het tegen jou !
pi_32393862
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, had het tegen jou !
Dat snap ik ja Maar ik begreep even niet goed hoe ik dit moest interpreteren. Kennelijk als niet echt positief dus. Ik snap dat de waarheid soms keihard is, als je op die manier je idool ziet wegzakken in de hersftmodder van 2005 zal dat niet makkelijk wezen.
Maar het komt wel goed, ik denk dat Zwarte Piet ons Youpke in den zak zal laten zakken
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:02:46 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_32394001
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

Maar het komt wel goed, ik denk dat Zwarte Piet ons Youpke in den zak zal laten zakken
Nou, idool dat valt wel mee hoor
Ik kan me niet druk maken om hem ! Jammer dat ie dat zo heeft gedaan.
Maar helaas komt vreemd gaan vaker voor
Hup Youp in de zak van Piet
pi_32394213
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou, idool dat valt wel mee hoor
Ik kan me niet druk maken om hem ! Jammer dat ie dat zo heeft gedaan.
Maar helaas komt vreemd gaan vaker voor
Hup Youp in de zak van Piet
Vreemd gaan is tot daar aan toe, maar de hypocrisie om juist dat steeds aan te vallen en het dan zelf te doen valt nogal op.
Dus jij wil hem ook in de zak. Mooi
Jammer dat het geyoupte zelf niet reageert hier overigens, of Debby, of een andere betrokkene.
  Moderator / Miss SHO zondag 20 november 2005 @ 23:55:15 #298
22592 crew  Ole
pi_32441081
Dat we deze nog niet hadden
iteejer kan weer smullen!!!
speciaal voor jou
quote:
SCHEIDING! Tandartsvrouw -en moeder van vijf- Jeannette kiest voor Youp van 't Hek
De affaire tussen tandartsvrouw Jeannette en cabaretier Youp van 'Hek nadert haar climax! Blonde Jeannette, moeder van vijf kinderen waaronder een baby van nauwelijks twee jaar, lijkt uiteindelijk toch te gaan kiezen voor haar Youp, waarmee ze al een jaar lang een geheime, buitenechtelijke relatie, heeft.

Geeft Youp zijn huwelijk op voor tandartsvrouw Jeannette?Leek het er in eerste instantie nog op dat Jeannette tot inkeer was gekomen nadat zij terugkeerde bij haar man en kinderen, nu lijkt de tandartsvrouw weer voor Youp te kiezen. Tandarts Michiel is inmiddels woest op Youp en Jeannette nu zowel de cabaretier als zijn vrouw keihard liegen en hun relatie ontkennen. Tandarts Michiel: "Jeannette doet blijkbaar tegen anderen ook iets waar ze erg goed in is: LIEGEN!."

Tandarts Michiel Kruithof was al razend op Youp van 't hek die een jaar lang een buitenechtelijke relatie met zijn vrouw Jeannette had, maar nu is hij even boos op haar. De tandarts neemt het Jeannette, die nu nog als mevrouw kruithof dor het leven gaat, bijzonder kwalijk dat ze net zo ligt als de cabaretier over die relatie. In een mail aan het weekblad Privé, dat de affaire vorige maand aan het licht bracht, schrijft Michiel Kruithof nadat Youp op tv ontkende een affaire met zijn vrouw te hebben: "Jeanette wil geen reactie geven, maar ik ben 'ziedend', eerst een gezin kapot maken en nu zeggen dat er niets gebeurd is! Er is geen woord gelogen, wat denk die laffe hond wel niet."

Met die "laffe hond"bedoelt tandarts Kruithof Youp van 't Hek, die een leugentje bepaald niet schuwt als het er om gaat zijn aandeel in de affaire te verhullen...

Maar Kruifhof is ook boos op zijn vrouw, die in navolging van Youp, voor de camera's ook aantoonde dat ze het met de waarheid niet zo nauw neemt. Ook zij ontkende hartstochtelijk een verhouding met Youp te hebben gehad of te hebben, maar Michiel Kruithof weet natuurlijk wel beter, want zijn Jeannette heeft hem wel de waarheid over haar relatie met Youp verteld toen het er even op leek dat zij die relatie wilde beëindigen en weer terugkeerde in de armen van haar man.

Maar blijkbaar denkt Jeannette daar nu anders over of ze lijdt aan een ernstige vorm van geheugenverlies. Zo ontkende zij ooit met Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds gesproken te hebben. En daarin had Jeanette gelijk, maar wat zij 'vergat' te vertellen dat zij wel degelijk met Privé-verslaggever Edwin Bredius hinderduit babbelde over haar relatie met Youp. En over de weergave van dat gesprek was zij en haar man zeer tevreden. Michiel stuurde het weekblad zelfs een mail m te bedanken voor de correcte weergave van het vraaggesprek. Ook accepteerde Jeannette blij de bloemen die zij van Privé kreeg. en ook ging zij een stukje wandelen met haar man om de Privé-fotograaf wat ongedwongen plaatjes te laten maken...

Maar nadat Youp voor de camera van SBS shownieuws de hele affaire ontkende doet Jeannette dat nu ook. En dat wordt haar zeer kwalijk genomen door haar man. Ook zij loog keihard voor de SBS Shownieuws-camera. Michiel Kruithof zegt nu: "Jeannette doet blijkbaar tegen andere ook iets waar ze heel goed in is: LIEGEN!"

Het huwelijk van de tandarts en Jeannette lijkt nu wel de langste tijd te hebben gehad. Een scheiding lijkt onafwendbaar, maar de vraag is dan wel of Youp de vrouw die bereid is voor hem zo keihard leugen te vertellen, wel weer in zijn armen zal sluiten. De cabaretier, die door echtgenote Debbie Petter op straat werd gezet nadat de affaire aan het licht kwam, is nog maar recent in de echtelijke woning teruggekeerd. Of hij bereid is huis-en haard op te geven voor zijn tandartsvrouw.... "Nee, zeker niet,"zeggen bronnen die Youp goed kennen. "Dat heeft hij nog nooit gedaan in al die jaren dat hij dor het land trok."

Beau van Erven Dorens beschuldigde Van 't Hek er nog maar recent van dat hij in iedere stad waar hij zijn grappen grollen op het podium brengt, wel een ander schatje heeft. Jeannette Kruithof is dus gewaarschuwd als Youp onverhoopt toch voor haar mocht kiezen....
pi_32454108
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef Ole het volgende:
Dat we deze nog niet hadden
iteejer kan weer smullen!!!
speciaal voor jou
Schitterend!!! Meesterlijk ende magnifiek!!! Ik wist het wel !!
Ole, je bent geweldig!!

Doet youp de oudejaarsconference weer?
Hij staat dan wel echt helemaal voor paal dan he..
  maandag 21 november 2005 @ 18:54:58 #300
99338 Sigg
pi_32459099
Goed topic!

Pff, als je het mij vraagt komt mevrouw Kruithof wat aandacht te kort en heeft ze een ruime fantasie, mooi voer dus voor de roddelkrantjes. Ik heb nog altijd nergens concreet bewijs gezien over deze affaire.

Verder denk ik dat Youp wijselijk besloten heeft om geen energie te steken in deze affaire en zich ook niet te verdedigen tegen alle onzin die erover geschreven wordt. Het is immers een feit dat het voor de mening van iteejer geen zak uit maakt of hij zich wel of niet zou verdedigen, dus verspilde energie. Ach ja, misschien zet ie de Privé alsnog een hak bij de oudejaarsconference hoewel hij dat bij de try-outs nog niet gedaan heeft.

@iteejer: Coole signature heb je trouwens
  maandag 21 november 2005 @ 19:43:03 #301
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')