(bron: weekblad Privé week 33)quote:Huwelijksproblemen van Youp van 't Hek sloegen in als een bom, toen Privé daar twee weken geleden over publiceerde. De cabaretmiljonair leek gelukkig met oud-nieuwslezeres Debby Peter, maar volgens geruchten zetten een horecamedewerkster uit Breda hem in vuur en vlam. Een bardame die moeder is...van vijf kinderen!
Youp van 't Hek mag dan op hopen op een verzoening met zijn vrouw Debbie Peter, volgens geruchten die in Breda de ronde doen heeft hij thuis heel wat uit te leggen! Privé onthulde twee weken geleden de bestaande spanningen tussen de Van 't Hekjes, zoals hij zijn gezin en in zijn shows graag mag noemen. Er zou een andere vrouw in het leven van de cabaretmiljonair zijn, maar haar naam kennen slechts weinigen. Wel werd Youp met een onbekende vrouw gezien in het luxe warenhuis Metz & Co waar hij voor haar spannende lingerie zou hebben uitgezocht. De dame in kwestie lijkt echter niet uit de hoofdstedelijk grachtengordel te komen, maar uit het Brabantse land en waar - zoals het liedje wil - de nachten lang zijn. Breda is een van de steden waar Youp graag blijft hangen wanneer hij op tournee is. En tijdens zo'n nacht zou hij, volgens de geruchten, in contact zijn gekomen met een uitdagende bardame die hem in vuur en vlam zette. En hem niet alleen; de vrouw in kwestie zou zelfs een werkende moeder van vijf kinderen zijn!
In bet bewuste eetcafé waren klanten en collega's dan ook onder de indruk van het ruime hart van Van't Hek, die zich daardoor niet liet terugschrikken. De vrouw (naam bij de redactie bekend - E.S.) was ook duidelijk gevleid door alle aandacht van de ster die met even veel bewondering naar haar keek als een vol Carré - avond na avond - naar hem.
Kinderen (Youp heeft er twee, zij dus vijf!) mogen voor hen dan geen bezwaar zijn geweest, de afstand was dat al evenmin! De twee ontstond volgens de verhalen een innig e-mailcontact clat door vrienden 'spannend en pikant' wordt genoemd. En, volgens diezelfde ingewijden, kwam van het een het ander: Youp en de bardame zouden elkaar zijn gaan ontmoeten en volgens deze bronnen was zelfs sprake van een verhouding, die door Debby zijn ondekt.
Baby van een jaar
Niet alleen in Amsterdam, maar ook in Breda waren de rapen gaar! De ontdekking van hun warme band zou in de hoofdstad de breuk tussen Youp en Debby hebben ingeluid en in de 'Baronie' de relatie van de horecamedewerkster op scherp hebben gezet. Volgens mensen in haar omgeving kwam het zelfs tot een breuk, ondanks dat het jongste kind van de betrokken vrouw een baby van een goed jaar oud is...
In Amsterdam zat er voor Youp, het is inmiddels begin juni, niets anders op dan een huis voor zichzelf te zoeken, ver van de plaats waar hij met Debby en zijn kinderen jarenlang gelukkig was. De plek waar zijn kinderen werden geboren en boven al het huis waar hij inmiddels zeer naar zal terugverlangen. Schuldgevoel lijkt te overheersen bij de cabaretvirtuoos. Zijn laatste wekelijkse columns, voor de door hem ingelaste zomerstop, eindigden, helemaal met een zinnetje waarmee hij zichzelf moed leek in te spreken: 'Het leven is wel leuk...'
De vraag is of Youp zich daar op nieuwe stek elke dag van bewust zal zijn. Het laatste nieuws uit het Bredase is immers dat de bardame na lange gesprekken met haar man terug is bij hem en haar gezin. 'Zijn lange gesprekken zijn daaraan voorafgegaan,' weet een ingewijde, de hele affaire is beide partijen niet in de koude kleren gaan zitten. Maar zij hebben toch weer voor elkaar gekozen. Ongelofelijk dat haar man haar heeft teruggenomen, wat ze was op zeker moment zo vol van Youk, dat ze de nieuwtjes niet voor zich kon houden. In Amsterdam zit de ster nu echter met lege handen. Debby weg, nieuwe liefde weg. En zolang Debby niet even genereus over haar hart strijkt als in Breda de bedrogen echtgenoot, komt in de situatie geen verandering...
Ook de macht van het cabaret erotiseert, blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:47 schreef cpcpb het volgende:
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.
we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
ik ben benieuwd wat hij schrijft zaterda..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Suko het volgende:
[..]
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.![]()
Nee en het gaat me ook geen moer aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat![]()
Dat doen die k*t Privéblad wel voor en over Youpquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Suko het volgende:
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.![]()
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
Inderdaad. Laat hem es net zo bloemrijk en denigrerend, zonder ook maar één niet-krenkende zin, over zijn eigen zelfvoldane en zelfvervulde blob-lijf, kutacties en gemanireerde exhibitionistische gedragingen, waarvan dat tyfusbrilletje het symbool is, schrijven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:35 schreef cpcpb het volgende:
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
ach, je hebt WEL een rijke vader dan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.quote:Op zondag 4 september 2005 16:15 schreef Ole het volgende:
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
Je hebt nogal een grote bek voor een modjequote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
Je hebt nogal een grote bek voor een modje[afbeelding]
Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.
...Bah, ik haat modjes
Neu, weinig grachtenpanden hier.quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.quote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
[..]
Je hebt nogal een grote bek voor een modje[afbeelding]
Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht.
Ben jij familie van Iteejer?quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uitquote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ben jij familie van Iteejer?[afbeelding]
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is![]()
![]()
![]()
Ja doe eensquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam danquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan afquote:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?quote:Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ikquote:Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af
Oh ja. Woordje vergetenquote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?
Huh?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
geen, die als in sex zeker?
dat gaat voor youp dan weer niet op
Klopt, z'n eigenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees.
Le-zen Jip.quote:
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
'quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch makenquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sigg het volgende:
JaIk vind dit eigenlijk wel een komisch topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
Supermooi hè, ik lach me kapotquote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
Hey, ben jij een medestander, mooi zoquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé, wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Nog zo'n naievelingquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Zal ik hem nu opeten of straks?quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Ole het volgende:
Je durft wel he..
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..quote:
Doe maar nuquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..![]()
straks.. heb je meer hongerquote:
Ze houdt wel van jonge jochies.quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ik ben heul lekker, dus ik denk dat ze zich niet langer kan inhouden![]()
Joeperdepoep zat op de stoepquote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef iteejer het volgende:
Oh jee, ik zie het al, hier gaat gejoept worden..
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.quote:
Ja, voor zijn grachtenpandje, waar daar komt ie niet meer inquote:
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt, ok,das te verwachten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef dioretix het volgende:
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.
Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'quote:Op zondag 4 september 2005 18:01 schreef dioretix het volgende:
Hmz. Jij gelooft dus kennelijk alles wat de Privé te melden heeft, Iteejer? Valt me wel tegen, je bent notabene zelf slachtoffer van 'riooljournalistiek' op het internet. Misschien geloven mensen dat ook wel.![]()
Ik vind trouwens helemaal niet dat hij de air van 'de betere' uitstraalt, eerder die van een loser. Maar goed, hij is weleens kritisch en tegelijk succesvol en stinkend rijk. Dat mag hier niet, wat dan raakt men in de war en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
Hebben jullie trouwens een abbo of ben je zo'n toevallige kapperlezer?
*proest*quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
Je mag heulemaal niet sarrenquote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'
En die riooljournalistiek gaat zijn gang maar, ieder crewlid dat enigszins opvalt komt aan de beurt. Geen probleem
Oh, wat aardig, krijg ik geld van jou. Ik mail je m'n bankrekeningnummer wel even doorquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind je dat![]()
haha
Geld voor Sigg !Deze posting.
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg![]()
Ach, tis ook altijd hetzelfdequote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zijn jammer genoeg nooit naar zijn optredens geweest..Altijd uitverkocht![]()
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreektquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef iteejer het volgende:
[..]Dus joepie zit weer op zijn stoepie
Die spijt komt wel als Debby de alimentatie uitgerekend heeftquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreekt![]()
Maargoed, ach. het is gewoon een loser![]()
Om een ei naar hem te gooien, neem ik aan..?quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar wij willen toch graag naar toe![]()
Ik ben ff aan het joepen jaquote:
Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De bron ben ik.quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?
Die kerel valt alleen maar in herhaling, in zijn laatste shows..quote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat Debby hem toch een kans gaf, zoals jij schrijft.
Ze heeft gelijk dat ze hem de deur heeft gewezen...Maar ik heb dat niet gelezen, maar het zal best zo zijn wat je schrijft.
Maar de kinderen zijn de dupeECHT JAMMER.
offtopic:Youp is wel een goeie cabarétier !
Wij zijn jammer genoeg nooit naar zijn optredens geweest..Altijd uitverkocht![]()
Jij wilt zijn column overnemen?quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Nadine26 het volgende:
Die Youp... tragisch.
Dat hij vreemdgaat met een huismoeder (leuk type trouwens, in dat groenfluwelen kinderfeestjurkje) is op zichzelf, gezien de statistieken, gezien zijn roem, gezien zijn 'kijk mij eens ongelooflijk populair zijn'- houding, natuurlijk niet zo verrassend. Maar wat het tóch heel verrassend maakt, verbijsterend zelfs, is zijn eeuwige leedvermaak om 'treurige types die buiten de deur neuken', en om het leed dat een uitgeblust huwelijk heet, enzovoort.
Nee, dan Youp van 't H. zélf! Die had het altijd zo fantastisch voor elkaar! Die had de mooiste vrouw van Nederland, het lekkerste wijf ter wereld, en omdat hij het zo goed had getroffen met zijn eigen droombestaan, kon hij het zich wel permitteren om al die vreemdgaande zielenpoten tijdens zijn shows (en in zijn columns) een spiegel voor te houden: ja, kijk maar! Kijk maar eens goed naar jezelf, en naar je burgerlijke leventje met je afgetobde vrouwtje en je lullige middenklasser voor de deur.
En toen...?
Toen ging Youp zelf voor de bijl. Au. Dat moet toch een beetje pijnlijk zijn, vooral voor hemzelf. Hij zal het er wel op gooien dat hij een avontuurlijke jongen is, een artiest die wild & meeslepend wil leven, pluk de dag, enzovoort, maar als hij werkelijk had geloofd in zijn eigen Boodschap, dan was dit hem niet overkomen. Hij moet snel naar nieuw materiaal op zoek. Een nieuw Thema. Nou ja, daar heeft hij nu in elk geval alle tijd voor...
Ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De bron ben ik.
En ja, het klopt
Meh, toch 10x liever Youp als 'papa' dan een bomenknuffelende kristaldragende ufo-spotter die op de terugkeer van elvis zit te wachten met een geesten-fotograferende-cameraquote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
Inderdaad. We kunnen elkaar nu wel lekker bevestigen in ons leedvermaak, maar Youp heeft ons natuurlijk helemaal niet nodig. Die stikt gewoon in zijn eigen galspuwerij. Bad karma, weet je wel.quote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, als Joep kleine Youp niet naar binnen propt bij andere vrouwen is het nog steeds een sukkel, dus eigenlijk maakt het mij ook allemaal weinig uit.
Dat lees je wel in de Privé danquote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt.
Ik had in een gekke bui een mailtje gestuurd naar dat hekwerk.
Dat ik op zijn minst had verwacht dat hij die prive even flink zou aanpakken.
Kreeg een mailtje terug met: Je kan het beste stilzitten als je geschoren wordt om bloederige taferelen te vermijden. Er stonden ook niet zoveel onwaarheden in de prive.
Dus... blijkbaar is het zo.
Nou duderinnetje..
Vertel es wat meer.. hoe is het met Debby? En met de kinderen? En met youp zelf?
dat iemand Youp in haar bed wil hebben ?! dat is voor mij het meest schokkend, die man is zo a-sexueel...quote:
Kan ik niet beoordelen,quote:dat iemand Youp in haar bed wil hebben ?! dat is voor mij het meest schokkend, die man is zo a-sexueel...
Ja,dan ben je een hele geloofwaardige cabaretier.quote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Nadine26 het volgende:
Die Youp... tragisch.
Dat hij vreemdgaat met een huismoeder (leuk type trouwens, in dat groenfluwelen kinderfeestjurkje) is op zichzelf, gezien de statistieken, gezien zijn roem, gezien zijn 'kijk mij eens ongelooflijk populair zijn'- houding, natuurlijk niet zo verrassend. Maar wat het tóch heel verrassend maakt, verbijsterend zelfs, is zijn eeuwige leedvermaak om 'treurige types die buiten de deur neuken', en om het leed dat een uitgeblust huwelijk heet, enzovoort.
Nee, dan Youp van 't H. zélf! Die had het altijd zo fantastisch voor elkaar! Die had de mooiste vrouw van Nederland, het lekkerste wijf ter wereld, en omdat hij het zo goed had getroffen met zijn eigen droombestaan, kon hij het zich wel permitteren om al die vreemdgaande zielenpoten tijdens zijn shows (en in zijn columns) een spiegel voor te houden: ja, kijk maar! Kijk maar eens goed naar jezelf, en naar je burgerlijke leventje met je afgetobde vrouwtje en je lullige middenklasser voor de deur.
En toen...?
Toen ging Youp zelf voor de bijl. Au. Dat moet toch een beetje pijnlijk zijn, vooral voor hemzelf. Hij zal het er wel op gooien dat hij een avontuurlijke jongen is, een artiest die wild & meeslepend wil leven, pluk de dag, enzovoort, maar als hij werkelijk had geloofd in zijn eigen Boodschap, dan was dit hem niet overkomen. Hij moet snel naar nieuw materiaal op zoek. Een nieuw Thema. Nou ja, daar heeft hij nu in elk geval alle tijd voor...
Volgens mij krijg je die kaartjes binnenkort bij twee pakjes boter cadeau. Dan nog hoef ik die brallende narcist niet in levende lijve te aanschouwen en horen. Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.quote:Op zondag 25 september 2005 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is altijd een wens van ons geweest om naar Youp van 't Hek te gaanWij kunnen nooit aan kaartjes komen,meteen uitverkocht...Jammer.
Maar ik hoop dat het ons een keer lukt om naar Youp te gaan![]()
Blue Band?quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die kaartjes binnenkort bij twee pakjes boter cadeau. Dan nog hoef ik die brallende narcist niet in levende lijve te aanschouwen en horen. Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.
Gezien zijn figuur eerder roomboter. 'Roomboter, net zo dik als je moeder' (was een parodie op 'Era halvarine, net zo slank als je dochter')quote:
Nee, mij gaat het om zijn werk als cabaretier..quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik lees bij hoge uitzondering de Privé wel, en volg dit topic.
Op mijn tv komt alles uit luidsprekersquote:Op zondag 25 september 2005 18:08 schreef iteejer het volgende:
Youp is een verschrikkelijk mannetje. Dat irritante brilletje op die plofkop... Je krijgt kaartjes van Youp cadeau bij een botox-behandeling, heb ik gehoord. Dan weet men tenminste zeker dat je niet hoeft te lachen. Dat gelach komt nl uit luidsprekers, en is niet echt.
Nah, zie je wel..?quote:Op zondag 25 september 2005 18:28 schreef Brentmeister het volgende:
Op mijn tv komt alles uit luidsprekers![]()
Dat is nou juist wel het geval. Ik heb hem nl gehoord en gezien!! Dát heeft ie me aangedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 16:05 schreef Sigg het volgende:
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig. Z'n rechtsreekse aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. Of Youp zou iteejer persoonlijk iets hebben aangedaan, maar volgens mij is dat niet het geval. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks toevoegd op deze aarde. Bah, geef mij maar een ban, want ik vind een forum met zulke modjes keistom
![]()
Mijn vriendin haar ouders zijn bevriend met de vrouw waar het om gaat.quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
en hoe weet je dan wel dat het verhaal in de prive waar zou zijn?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Sigg het volgende:
Misschien is de vrouw waar het om gaat een mevrouw met een zeer ruime fantasie![]()
Ik vind dat gewoon een fantastische uitspraak. Grote klassequote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Sigg het volgende:
hey cool, iteejer citeert mij in zijn signature. Mag ik nu ook modje worden?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon een fantastische uitspraak. Grote klasseGeweldig
Graag gedaanquote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon een fantastische uitspraak. Grote klasseGeweldig
Reactie van zijn management:quote:Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
en hoe weet je dan wel dat het verhaal in de prive waar zou zijn?
Dat neem ik op willen wij allebei graag zien naar Youpquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."![]()
Ja, je kunt net zo goed naar een herhaling kijken, ook zijn 'nieuwe' shows zijn herhalingen. Allemaal hetzelfde, die narcistische verkeerd uitgegroeide kikkervis met irritant brilletje heeft maar één nummer: 'ik, joep'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
ik vind hem erg leuk. als caberetier en als mens (voor zover te beoordelen)
Juist het feit dat Joep het daar zo enorm mee eens is en dat keer op keer van de daken schreeuwt maakt hem voor mij nou net niét leuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
ik vind hem erg leuk. als caberetier en als mens (voor zover te beoordelen)
Laten we het hopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik denk dat je standpunt nu wel duidelijk is zo.
Zo, denk je dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Ik denk dat je standpunt nu wel duidelijk is zo.
Boeie!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
So sorry.. wanhoop dus, calimero..
quote:BEAU: VAN T HEK HEEFT IN IEDERE STAD ANDER SCHATJE!
Is Youp van 't Hek een notoire vreemdganger die echtgenote Debbie bij voortduring belazert met studentenmeisjes? Zeker is dat Youp door zijn vrouw op straat werd gezet nadat het weekblad Privé onthulde dat de cabaretier een verhouding had met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen.
Maar nadat de tandarts uiteindelijk toch voor haar eigen man en kinderen koos en Youp in de kou liet staan, mocht hij weer terugkeren naar eigen huis en haard. De vraag is echter of het huwelijk van Youp en Debbie nog een lang leven beschoren zal zijn nu Beau van Erven Dorens in niet mis te verstane bewoordingen zegt dat Van 't hek een voorliefde voor jonge studentes heeft en in iedere plaats waar hij optreedt een ander schatje voor de nacht opduikelt…
Youp is weet terug thuis! Na zijn wat uit de hand gelopen affaire met een Bredase tandartsvrouw werd Van 't hek door echtgenote Debbie uit huis gezet. Niet ver van de echtelijke woning nam Youp zijn intrek in een appartementje. Niet veel later maakte de tandartsvrouw een einde aan hun buitenechtelijke relatie en keerde terug naar man en vijf kinderen. Pas recent mocht Youp ook terugkeren bij Debbie en zijn kinderen, maar juist nu de storm geluwd is, is er opnieuw slecht nieuws voor Youp, want collega Beau van Erven Dorens haalt in zijn column in Nieuwe Revu deze week keihard uit naar de cabaretier, die volgens Beau van vreemdgaan bijna zijn beroep heeft gemaakt. Sterker nog: Van Erven Dorens schrijft in de column, geschreven in Van 't Hek-stijl, dat het voor Youp bepaald niet de eerste keer is geweest dat hij de moeder van zijn kinderen bedroog.
"Kom op een dag voor een voorstelling in het Bredase. Altijd gezellig bij de nepbrabo's, beetje zuid en beetje noord. Sta daarna aan de bar nog een glaasje sjampoepel weg te klokken, komt opeens een blonde hockeybimbo naar me toe. Type ballenkut met paardenstaart. Buiten de Volvo-station met twee hijgende golden retrievers en thuis aan een Bredaas hockeylaantje paar van die ballenkids en een suflul. Blijkt miss Kak een oogje op me te hebben! Pure stress! Van plan om naar moeder de vrouw te gaan en heb ik opeens een loops teefje aan de haak geslagen!
Maar goed, ik naai in Amsterdam al een decennium 20-jarige studentes en verder heb ik in ieder stadje een schatje, dus deze gleuf kan er ook nog wel bij. Jeannette heet ze en ze is getrouwd met een saaie tandentrekker. Zo'n golflul die liever aan z'n handicap werkt dan tussen de dijen van z'n opgedroogde huismusje. Geef d'.r groot gelijk dat ze 's nachts de Bredase kroegen afschuimt op zoek naar een hitsige janlul! Iedere nacht die tandenstoker, daar gaan je beflapjes ook niet echt van flapperen."
Beau kan zich -namens Youp- ook maar moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die met Van 't hek het bed willen delen. "Na al die jaren van vreemdgaan, ben je toch nog steeds verbaasd dat er iemand dom genoeg is om in die slappe kwijlpraatjes te trappen en blind genoeg om in een obscure hotelkamer onder een naar alcohol stinkende, kale hobbit te gaan liggen die al hortend en stotend met z'n batterijtje wanhopig probeert z'n midlifecrisis te bezweren. En dan
het handdoekje om de bezwete zwijntjesnek en dan komt er weer een stortvloed van dat makkelijke, quasi-dromerige, post-ejaculatieve geouweneel."
Van Erven Dorens komt namens Youp ook tot een sombere conclusie: " Het gezwets begint met liften en na twee zinnen zit je in Parijs en met een fles wijn en een simpel baguetje aan de Seine. En als je je dan omdraait naar het bed, waar zij nog slecht acteert dat de vijf minuutjes op en neer haar hebben afgemat, dan besef je pas echt wat voor een pathetische, creatiefloze lafbek je bent geworden en eigenlijk altijd bent geweest. Dat is nou echt dolle gein, de ontmaskering van je eigen burgerlullenbestaan."
Vraag is of Youps vrouw de humor van Beau erg zal kunnen waarderen nu de geruchten over een almaar vreemdgaande echtgenoot nu zo keihard zwart op wit staan. Of het huwelijk van Youp en Debbie ook dit nieuws overleeft lijkt dan ook de vraag...
Dank je wel voor deze info!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Ole het volgende:
Beau doet er nog een schepje bovenop
Graag gedaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze info!
Ik heb die brallende zak hooi perongeluk net even op tv gezien. Vreselijk.
Gaat het een beetje, mr Sigg?
Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef Ole het volgende:
Graag gedaan..
Ja.. heb net een stukje gezien.. Het ging over vreemdgaan![]()
Het gaat uitstekend met mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze info!
Ik heb die brallende zak hooi perongeluk net even op tv gezien. Vreselijk.
Gaat het een beetje, mr Sigg?
Heel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaat
Ik denk dat hij na zijn dood meer herinnerd zal worden door zijn affaires, dan door zijn prestaties op het toneel, denk je ook niet?![]()
Verdommequote:Op zondag 2 oktober 2005 10:47 schreef csar het volgende:
Herhaling Youp 1.413.000 kijkers. De toch wat sneue Beau haalt dit aantal nog niet eens in een maand.
Denk 't niet, zitten rechten op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
VerdommeWij zijn het vergeten te opnemen
![]()
Zou dat in www.uitzendinggemist.nl komen !?
Ik hoop van wel,
En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is nou juist wel het geval. Ik heb hem nl gehoord en gezien!! Dát heeft ie me aangedaan...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.
leg dat maar es aan sigg uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef VincentAdam het volgende:
ben wel teleurgesteld in hem, kan die man niet meer serieus nemen. Eerst te hard rijden en het dan goed praten, en dan dit. Na al die duizendenliedjes over samenblijven met je vrouw....pfff
Boeie!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
leg dat maar es aan sigg uit.
hij adoreert yoeb als vaderfiguur, ik vrees dat ie niet meer te redden is.
joep rijmt op troep. zegt genoeg
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig. Z'n aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks TOEVOEGD op deze aarde.
Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Wat een haat tegen die Youp, waar komt dat vandaan?
Er gaan toch iedere dag mannen vreemd, en vrouwen?
Mensen die een bepaalde publieke persoon niet leuk vinden/niet mogen, zien graag deze persoon op zijn of haar bek gaan. Daar halen zij lol uit; ik zou zeggen zoek een nuttige hobby , maar ja, helaas is dit voor veel mensen mentaliteit en dagelijkse kost geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Wat een haat tegen die Youp, waar komt dat vandaan?
Er gaan toch iedere dag mannen vreemd, en vrouwen?
Echt waar???? SCHandaligquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef peaceman het volgende:
Zo zijn er ook mensen die om wat voor reden dan ook Van Basten niet mogen en daarom hoopten dat Nederland zaterdag op zijn bek zou gaan.
Echt waar ja... O.a. een collega van mijquote:
Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt waar ja... O.a. een collega van mijIk vind dat triest, heel triest!
Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoor![]()
Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?
Ok misverstandje..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !
Ik weet het ook niet wat het is dat niemand de ander het licht in de ogen guntJAMMER HÉ
Van Basten was een voorbeeld van iemand waarbij het ook gebeurt, dus volgens mij is dat nog best ontopic... Maar goed ander doe je in gedachten Youp lezen waar Van Basten staat, het gemaakte punt blijft gelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
Zullen we dan nu maar weer Van Basten laten rusten en onze pijlen op Youp richten?
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !
Maar omdat Youp een bekende persoon is..Word er druk over gemaakt![]()
Dat hebben helaas bekende mensen nu eenmaal,ze hoeven maar iets fouts doen en de media en het gewone mensen reageren fel!
Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebrachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.![]()
In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebracht![]()
I know, was je aan het plagenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef Suko het volgende:
[..]
In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...![]()
Dat heb jij wel gelijk inquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.![]()
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar dit is toch hun privé leven van Youp en Debby hebben wij niets mee te maken en zeker de media niet.![]()
hehequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoeken.
@ peaceman,quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoeken.
(bijna) elke caberatier doet over anderen oordelen, bovendien onder een vergrootglas en dingen enigszins zaken uit zijn verband trekkend, mocht dat grappiger werken. Daarin is hij geen uitzondering. Als het waar is wat de roddelbladen zeggen, dan is het uitermate dom en stom van hem. Nu kan hij het er misschien nog wel beter over hebben dan eerst. Hij weet nu immers waar hij over praat. Hij kan echt wel grappen over zichzelf maken, dat heeft ie vaak genoeg gedaan, dus waarom nu niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef Suko het volgende:
[..]
@ peaceman,![]()
Dan moet Youpie ook maar eens ophouden over anderen te oordelen, maar ja, dan hebbie geen stof meer voor een nieuw programma! Wie moet hij dan nu nog over de zeik halen?! Of hij moet meer op de politiek gaan hakken, beetje ala Wim Kan. Zie ik wel zitten, beetje tamme boel nu in de cabaret-wereld. BTW, ik wens hem wel alle goeds hoor, vond het toch een leuk stel.![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef Croupouque het volgende:
Zo'n vraag stel je ook pas aan het einde van het interview, dus als hij dan kwaad wegloopt is het mooi meegenomen. Twee vliegen in één klap.
Ik niet, SBS wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je vraagt iemand toch niet indirect of hij buiten de deur neukt?
Ach.... hij kwam er wel leuk uit rollen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
echt een nichten opmerking dus...
dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
Wel gelijke woorden van die strekkingquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef Herald het volgende:
[..]
dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zo
dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was dat een zielige vertoning van van 't Hek. Sloeg echt helemaal nergens op
Het ging dus om de vraag of hij vreemd was gegaan en of hij bij zijn vrouw weg wou (die geruchten zijn er nou eenmaal).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?
ik vind hem toch al een misselijk makend manneke,
Ik smul mee. Youp is het equivalent van een chemisch toilet welke steeds tot uitbarsting komt. En dan niet positief.quote:
Dacht ik ook gelijk aan!quote:
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt zeker geen herhaling van Hart van Nederland![]()
Want ik heb het niet gezien...Als ik zo lees hier !
Is dat niet erg slim van de interviewer,Meteen vragen heb je relatie met die vrouw.bla.bla !
Jammer dat ik het niet gezien hebt.
Idd wel erg lomp imho.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Te laatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.![]()
Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.![]()
quote:
ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.
Talpa.tv?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.
Als je echt zo'n stoere cabartier bent als Youp dan laat je niet zo op de kast jagen door zo'n SBS verslaggever.
Als ik die SBS verslaggever was had ik Youp uitgelachen.
Nee, op MTVquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Talpa.tv?
Dat was op sbs6, Dus je kan dat zien via Talpa.tv?
Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik die SBS verslaggever was had ik Youp uitgelachen.
Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Talpa.tv?
Dat was op sbs6, Dus je kan dat zien via Talpa.tv?
Bedankt, ga daar effe kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:15 schreef Suko het volgende:
[..]
Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.
Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zetGewoon van je af bijten, heerlijk. Als er een interview is over je boek dan moet het ook over het boek gaan. Het prive-leven wil Youp gewoon voor zichzelf houden, het is niet voor niets priveleven.
Reactie van Joling als ik dat zo lees is een erg slechte. Zo van, "nou ik kan geen leuke grap verzinnen want ik heb nu eenmaal geen talent, wat zal ik dan zeggen ? Ow ja ik doe iets met dat woordje zielig, ja dat is grappig hahaha"
Zo heb ik dat ook ervaren, beetje watjes-gedrag en eigenlijk maakte Youp de situatie er alleen maar erger door, hij had een puntige grap klaar moeten hebben. Zoiets van, "heb je nog een leuk hockey-tiepje voor me, ben er al weer heftig aan toe!" Maar nee, lullig afdruipen, jammer Youp!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.
Ja écht wel jammerquote:jammer Youp!![]()
Ik kijk dus ook nooit naar SBSquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef NiteSpeed het volgende:
SBS6 is dan ook een kankerzender.
Vraag me sowieso af wat mensen daar boeiend aan vinden ? Wat kan mij het schelen wat Youp van het Hek in z'n prive leven doet. Dat is zijn leven en daar heb ik helemaal geen interesse in, z'n optredens en alles wat daar om heen gebeurt, dat is interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
Dan moet het gaan over de jank-cd. Wat maakt mij het nou uit of hij of zij buiten de deur ketst. Ieder zijn meug...
Nu wel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef Cee het volgende:
Die Youp. Nooit grappig gevonden. Nu wel.
Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten.
Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lagZeker de bladen smullen ervan, jammer, maar waar
![]()
Ik doelde dus dat hij zelf niet tegen kan als iemand van de media hem iets vragen qua privé-leven.
Maar zelf doet hij dat wel..dat bedoelde ik dus !![]()
Een eigen gereide klootzak leert niks meer. ...als ik zijn vrouw was, was ik al nooit met zo'n zak hoi getrouwd, maar als hij een minnares uitkleed, zou ik dat bij hem ook doen, en dan volledig, ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen, en ik zou ze aan mijn minnaar voorstellen, ik noem t avondbezoek, omdat ik iedere avond een vriend uitnodig, zo zit ik niet alleen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost.Hopelijk heeft onze Youp er van geleerd.
![]()
ehhh.... kinderen zijn niet het eigendom van hun moeder.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen,
Ik wist niet dat er al hard bewijs was. Ik weet enkel dat de riooljournalistiek het roept.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten. En vervolgens moet hij alerter op journalisten zijn en een standaard antwoord klaar hebben. Dit voorval wekte bij mij vooral verwondering.Youpie, gewoon doorgaan, iedereen verdiend een 2e kans, er zijn nog doelgroepen genoeg die vet moeten worden aangepakt!
![]()
Het verhaal is door Youp zelf bevestigd (zie hieronder). En ik kan je zelf garanderen dat het waar is. Sterker: hij heeft er gedurende de verhouding niet zelden over lopen opscheppen binnen bepaalde kringen. Iedereen heeft zijn mond gehouden trouwens. De dame in kwestie is zelf naar de bladen gestapt omdat zij terug was bij haar man en dacht: let's get it over with.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er al hard bewijs was. Ik weet enkel dat de riooljournalistiek het roept.
quote:Op maandag 5 september 2005 16:36 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Ben bang dat je gelijk hebt.
Ik had in een gekke bui een mailtje gestuurd naar dat hekwerk.
Dat ik op zijn minst had verwacht dat hij die prive even flink zou aanpakken.
Kreeg een mailtje terug met: Je kan het beste stilzitten als je geschoren wordt om bloederige taferelen te vermijden. Er stonden ook niet zoveel onwaarheden in de prive.
Dus... blijkbaar is het zo.
Nou duderinnetje..
Vertel es wat meer.. hoe is het met Debby? En met de kinderen? En met youp zelf?
Niet om lullig te doen hoor... maar wie zegt dat dan dat hij heeft opgeschept erover? Ik blijf het geheel een vaag verhaal vinden en juist het feit dat de roddelbladen ermee gekomen zijn maakt het niet echt gelooofwaardig.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het verhaal is door Youp zelf bevestigd (zie hieronder). En ik kan je zelf garanderen dat het waar is. Sterker: hij heeft er gedurende de verhouding niet zelden over lopen opscheppen binnen bepaalde kringen. Iedereen heeft zijn mond gehouden trouwens. De dame in kwestie is zelf naar de bladen gestapt omdat zij terug was bij haar man en dacht: let's get it over with.
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Zeker als je zo'n grote (moraliserende) mond hebt als Youp van 't Hek. En vreescht niet voor hem hoor. Het zal hem geen windeieren leggen. Het tweede huisje hoeft níet verkocht, de huur van de skybox niet opgezegd en zijn platinum lidmaatschap van de golfclub kan gewoon door blijven lopen![]()
Zijn nieuwe show zal succesvoller zijn dan ooit.
[..]
Youp is een ontzettende lul maar hij heeft geen skybox.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Het tweede huisje hoeft níet verkocht, de huur van de skybox niet opgezegd
Hij heeft een vaste plek in een skybox. Ik heb geen idee of je die huurt of koopt of reserveert. In elk geval is het niet voor iedereen weggelegd, maar hij zit er regelmatig. Niets mis mee, maar kots dan niet op 'pikkies die niet in het publiek willen zitten.'quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:58 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Youp is een ontzettende lul maar hij heeft geen skybox.
Wel een 3e huisje in Bergen aan Zee trouwens.
Nee, hij heeft 2 business-seats. Dat is echt iets anders.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij heeft een vaste plek in een skybox.
Ach maak je niet druk.. vrouwen en voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 2 business-seats. Dat is echt iets anders.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:39 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 2 business-seats. Dat is echt iets anders.
Ik ben dat zelfquote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach maak je niet druk.. vrouwen en voetbal
Overigens vraag ik me af hoe duderinnetje dit allemaal zo zeker weet?
Jij zegt in dit topic de bron te zijn, maar wie of wat is jouw bron?
Nah, het zijn geen lullige plekken hoor..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh sorry. Heb geen verstand van voetbal en aanverwante zaken
![]()
Oke dat is tenminste duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 17:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben dat zelf![]()
Ik ken hem via mijn werk en aanverwante sociale bijeenkomsten. Daar laat ik het trouwens bij![]()
Inderdaad. En dus weet ze waar ze het over heeft. En dat happens to be volledig overeenkomstig mijn mening en indruk over ons Joebje. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar!quote:
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Inderdaad. En dus weet ze waar ze het over heeft. En dat happens to be volledig overeenkomstig mijn mening en indruk over ons Joebje. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar!(
@ Dudedelletje)
Iteejer is een erudiet man, hij verkloot geen quotes van anderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemen![]()
Oei ik heb iets lelijks gezegd en gelijk iemand in de verdeding....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Iteejer is een erudiet man, hij verkloot geen quotes van anderen.
Heel netjes van hem.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:10 schreef peaceman het volgende:
Ach zolang jij zo'n koei van een fout in je onderschrift bijdrage hebt staan, ben jij zoiezo niet serieus te nemen![]()
Youp is een smerige schuinsmarcheerder!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:26 schreef Copycat het volgende:
On topic svp!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:11 schreef Tamagotchi het volgende:
Iteejer is een erudiet man, hij verkloot geen quotes van anderen.
Heel netjes van hem.
quote:Youps ex-minnares Jeannette is nu doodsbang voor cabaretier!
Tandartsvrouw Jeannette Kruithof neemt vandaag de dag de telefoon liever niet meer op, zeggen goede bekenden van de moeder van vijf die een kortstondige realiteit beleefde met Youp van 't Hek. De cabaretier zou haar namelijk de schuld geven van het feit dat hun overspel in de media is terechtgekomen.
En daar zou Youp bepaald niet vrolijk op gereageerd hebben… Net zoals Youp razend werd op een SBS Shownieuws-verslaggever die met draaiende camera informeerde naar de huwelijksperikelen van Youp. En ook echtgenote Debbie Petter kreeg een spreekverbod opgelegd van haar overspelige man…
Kan Nederland ooit nog lachen om de huwelijksgrappen die Youp van 't Hek zo graag op het podium maakt? Of denkt Nederland als zij Youp op tv of in het theater zien dat hij zelf geen haar beter is dan al die mannen op wie hij zoveel kritiek heeft op het podium? Hoe het ook zij, het zijn moeilijke tijden voor Youp van 't Hek en nu hijzelf onder vuur ligt lijkt zijn humeur er niet beter op te worden.
Zo zeggen bronnen rond tandartsvrouw Jeannette Kruithof met wie Youp bijna een jaar lang een hartstochtelijke affaire beleefde dat de moeder van vijf kinderen door Youp verantwoordelijk wordt gehouden voor het uitlekken van hun beider overspel. Youp zou razend geweest zijn dat de affaire uiteindelijk in het weekblad Privé belandde en Jeannette en haar tandarts daaraan ook hebben meegewerkt. Jeannette zelf zwijgt inmiddels als het graf over de grappenmaker die hij haar huwelijk bijna deed stranden.
Youp zelf lijkt het de tandartsvrouw kwalijk te nemen dat zij terugkeerde bij haar man en vijf kinderen, waaronder een baby van nog geen twee jaar. Misschien omdat Youp niet (meer) in het fenomeen huwelijk ziet. Nog maar recent zei hij in KRO's Studio: "Als het huwelijk toch al wankel is, geef ik het laatste duwtje, dan heb ik dat heel graag gedaan. Het huwelijk is toch al een behoorlijk achterhaalde zaak! Als jongetje van acht was ik in Bussum indertijd niet alleen met Kerstmis en doordeweeks misdienaar, maar ook voor de huwelijksmissen. Ik heb echt heel veel mensen elkaar trouw zien beloven die daarna in de partnerruil ten onder zijn gegaan."
Dat het Youp niet lukte om dat laatste zetje te geven in het huwelijk van Jeannette en haar man en dat in plaats daarvan de affaire prominent in de pers verscheen lijkt de cabaretier behoorlijk dwars te zitten.
Een verslaggever die op tv informeerde naar de affaire van Youp en Jeannette werd door Van 't Hek afgeblaft. Hij noemde de betrokkene 'zielig' en gedroeg zich behoorlijk onbeschoft. Dat Youp een koekje van eigen deeg kreeg maakte hem blijkbaar razend. En als Youp boos is, is hij ook echt boos. Verslaggevers van amusementsbladen die ten tijde van de publicatie van het weekblad Privé bij Youp informeerde naar het waarheidsgehalte kregen nul op het rekest. T egelijkertijd legde Youp de bedrogene, echtgenote Debbie Petter, een spreekverbod op. Ook zij mocht geen commentaar geven op het vreemdgaan van haar man…
Inmiddels lijkt Youp gekozen te hebben voor de tactiek van de vlucht vooruit. Hij ontkent nu gewoon zijn buitenechtelijke affaire met de tandartsvrouw. Waarschijnlijk in de wetenschap dat Jeannette Kruithof toch haar mond niet meer open durft te doen uit angst voor de 'humor' van Van 't Hek.
JAAAAAAAAA gewedldig!!!quote:
Je bent geweldig!! Wat een klojo is die Joup toch zeg. Kan nou echt iemand dat oversized weekdier nog geweldig vinden...?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Inderdaad. En dus weet ze waar ze het over heeft. En dat happens to be volledig overeenkomstig mijn mening en indruk over ons Joebje. Ik ben haar dan ook zeer dankbaar!(
@ Dudedelletje)
Oh ja.. ga meteen ff wijzigenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je bent geweldig!! Wat een klojo is die Joup toch zeg. Kan nou echt iemand dat oversized weekdier nog geweldig vinden...?
Hoezo kutdag? Jouw post heeft deze dag, tezamen met de anderen, absoluut tot een feestdag verheven
quote:YOUP DE LEUGENAAR MAAKT EX-MINNARES ZWART!
Wat kan Youp van 't Hek liegen! De cabaretier die zijn miljoenen verdient met het maken van grappen ten koste van anderen verliest zijn gevoel voor humor als hijzelf aangepakt wordt.
Liegt Youp de boel bij elkaar?Youp, die zijn vrouw Debbie tijdenlang bedroog met een Bredase tandartsvrouw en uiteindelijk op straat werd gezet door Debbie toen zijn affaire aan het licht kwam, ontkent nu keihard dat hij een affaire zou hebben gehad met de moeder van vijf kinderen.
En daarmee zet Youp die vrouw die voor hem ook haar huwelijk op het spel zette, voor schut. De tandartsvrouw zelf is een stuk eerlijker. Zij heeft haar vreemdgaan met Youp gewoon toe NU ZIJ inmiddels IS teruggekeerd bij haar man en vijf kinderen, waaronder een baby van twintig maanden.
Youp van 't Hek vindt verslaggevers die naar zijn huwelijksproblemen informeren maar 'zielig'. Dat weet nu ook een reporter van SBS Shownieuws die door Van 't Hek voor de camera de mantel werd uitgeveegd toen hij vroeg naar Youps buitenechtelijke relatie met een Bredase tandartsvrouw.
Van 't Hek was bepaald not amused door de vragen van de journalist en probeerde de man belachelijk te maken. De cabaretier die op het podium de meest grove grappen maakt over de rug van anderen lijkt er namelijk iet van gediend te zijn als hijzelf in het middelpunt staat omdat hij een meende met een moeder van vijf kinderen een buitenechtelijke relatie te beginnen. Maar de verslaggever van Shownieuws bleek bepaald niet onder de indruk van de bitse en weigerachtige Youp. Toen Youp dat doorkreeg zag hij nog maar een uitweg: keihard liegen.
Tot drie keer toen ontkende Youp dat hij zou zijn vreemdgegaan met de Bredase vrouw. en dat mag zielig genoemd worden, want de vrouw zelf -en haar man bij wie ze inmiddels is teruggekeerd- zijn al heel open geweest over die affaire! Youp de leugenaar lijkt de verhouding die hem bijna zijn huwelijk kostte inmiddels uit zijn geheugen te hebben gewist. Ook het feit dat hij een tijdje alleen op een appartement woonde nadat zijn vrouw hem op straat had gezet blijkt in Youps grote vergeetboek te zijn terechtgekomen.
De affaire tussen Youp en de vrouw werd aan het licht gebracht door het weekblad Privé. Dat onthulde dat de cabaretier al meer dan een jaar lang zijn vrouw Debbie Petter belazerde. Een jaar lang wisten Youp en Jeanette die relatie voor hun partners verborgen te houden, maar toen de relatie onlangs aan het licht kwam zette Youps echtgenote Debbie Petter haar man met de grote mond zonder pardon buiten de deur.
Van 't Hek woonde afgelopen maanden eenzaam en alleen op een steenworp afstand van zijn voormalige woning op een etage. Omdat ook Jeanette Kruithof aan einde maakte aan haar relatie met Youp om terug te keren bij haar man, de tandarts Michiel Kruithof.
Youp, die zich in zijn shows verschrikkelijk afzet tegen liefdeloze huwelijken waarin de man zijn geluk buiten de deur en bij een ander zoekt, blijkt op het toneel andere normen te hanteren dan in zijn eigen, dagelijks, leven. . In het AVRO-programma Hoge Bomen - dat enkele maanden geleden aan hem was gewijd - zetten zelfs familieleden van hem en Debby vraagtekens bij Youps woorden aan de ene kant, en zijn daden aan de andere...
Zijn broer: 'lk kan me geen grote Volvo permitteren, maar de eerste die binnen de familie een Volvo reed was... Youp van 't Hek. (.. .)Toen had je de tuin met bielzen, wat niet mocht van hem, het was de truttigheid ten top. Er is één man die op zijn plaatsje achter bielzen heeft liggen en dat is Youp; de rest van de Van 't Hekken niet!'
Hockeymeisjes ('kunstgrastrutten') waren Youp altijd een gruwel. En hij gaat nog verder. 'Hij zat altijd te schelden op skyboxen en de Bobo's. Onze broer Tom was hockeycoach in 1998 bij het WK in Utrecht. En waar zit Youp dan? Op de plaats waar WILLEM-ALEXANDER moet zitten. Dan maakt hij op ongegeneerde wijze gebruik van zijn populariteit en zijn naam. Dan liggen de kaartjes klaar... Maar da's nou Youpie.'
En dat afkeer bij Youp nooit zo diep zit als hij op het podium doet vermoeden, bleek ook wel in Breda. Laat Jeanette Kruithof, de vrouw voor wie hij zijn geluk op het spel zette, nu nauw betrokken zijn bij de meest chique hockeyclub uit de hele omgeving!
Maar nadat de tandarts uiteindelijk toch voor haar eigen man en kinderen koos en Youp in de kou liet staan, mocht hij weer terugkeren naar eigen huis en haard. De vraag is echter of het huwelijk van Youp en Debbie nog een lang leven beschoren zal zijn nu ook Beau van Erven Dorens al in niet mis te verstane bewoordingen heeft gezegd dat Van 't Hek een voorliefde voor jonge studentes heeft en in iedere plaats waar hij optreedt een ander schatje voor de nacht opduikelt...
quote:Ontkennen, ontkennen, ontkennen! Het advies dat BRAM MOSZKOWICZ zijn cliënten geeft, ook al zitten ze met bebloede vingers en het mes nog in hun handen op het bureau, is voor YOUP VAN ’T HEK en zijn Bredase tandartsvrouw een tweede natuur geworden. Wat wil je, als je de afgelopen maanden thuis al zo veel hebt moeten liegen! PRIVÉ was de liefdesrel rond de cabaretmiljonair en de moeder van vijf kinderen alweer bijna vergeten, totdat Youp en SBS hem nieuw leven inbliezen.
Het begon met een overmoedige verslaggever van het programma ‘Shownieuws’, die Van ’t Hek bij de presentatie van een boek over soep naar de situatie bij hem thuis vroeg. Youps neus en onderlip begonnen te trillen, maar duidelijk was te verstaan hoe hij uitviel naar de reporter, die hij maar treurig en zielig vond: ‘Wat denk je nou als je zo dadelijk naar huis rijdt?’ Maar helemáál onbetrouwbaar vond hij de jongeman nu kennelijk ook weer niet: in elk geval ging Youp ervan uit dat de SBS-interviewer na zijn werk wél meteen op huis aangaat.
In dezelfde week staat JEANNETTE KRUITHOF voor de SBS-camera en liet zij op de stoep van de tandartsenpraktijk zien dat Youp en zij voor elkaar bestemd zijn. Jeannette heeft mij nog nooit gesproken, zei ze, en de manier waarop zij tot een paar maal toe mijn naam uitsprak, deed me bijna van mijn geloof vallen. Jeannette Kruithof heeft gelijk. Ik heb haar nooit gesproken. En deze minder getalenteerde SBS-reporter stuurde zij met die woorden het Mastbos in. Die had natuurlijk moeten vragen: Heeft u dan helemaal niemand van PRIVÉ gesproken?
Als hij die enige juiste vraag had gesteld… Zou Jeannette dan hebben gezegd welke afspraken zij op vrijdag 19 augustus maakte met onze reporter EDWIN BREDIUS? Zou zij dan hebben verteld hoe zij voor onze fotograaf LEO VOGELZANG poseerde, en op welke voorwaarden? Zou zij hebben verteld dat haar man ons na publicatie van het PRIVÉ-verhaal nog heeft bedankt voor het nakomen van alle afspraken? Vast niet. En ik voorspel dat de Youp-affaire in Breda nog een heel vervelende nasleep gaat krijgen. De tandarts trekt het allemaal niet meer, getuige het berichtje dat MICHIEL KRUITHOF ons zond na de woorden van zijn bedriegende echtgenote op televisie (zie pagina 6). Ik geef niet veel meer voor dat huwelijk en hoop voor Youp dat hij in Breda nooit een dringende wortelkanaalbehandeling zal hoeven ondergaan…
Tot volgende week,
Alle goeds van
EVERT SANTEGOEDS
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Ole het volgende:
weer een aangepast verhaal, speciaal voor iteejer
![]()
Wil je nog steeds zo graag naar die voorstellingen van hem..?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Jaja, arme Debby, en zijn kinderen.
Waarom liegt hij nou zo !Ik weet ook zo net niet of Youp en Debby bij elkaar blijven !
Als het waar is wat andere over Youp zeggen dat hij met iedere jonge vrouwen scharrelt![]()
Staat Youp zo weer op straat![]()
Wat zou ik toch zonder jouw posts moeten he..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:24 schreef Ole het volgende:
En in de Privé van deze week:
Je hoort nu helemaal niks over Youp en zijn Debbyquote:Op donderdag 17 november 2005 21:27 schreef iteejer het volgende:
Wat is het laatste nieuws in deze eigenlijk?
Mooi, zo houden héquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef Ole het volgende:
Het is inderdaad nogal stil..
Stilte voor de storm?
Ey zmoepkequote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef shmoopy het volgende:
Ja, jongens, kom op, geef Iteejer nog even wat plezier.
Hoe kom je daarbijquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:32 schreef iteejer het volgende:
[..]
Is-ie nu aan haar oudste dochter begonnen of zo?
Twas maar een suggestiequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe kom je daarbij![]()
Dat geloof ik écht niet !
Wat heb jij op Youp?
Nee, had het tegen jou !quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:45 schreef iteejer het volgende:
[..]
Betekent dat dat je iets meer weet..?
Dat snap ik jaquote:
Nou, idool dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
Maar het komt wel goed, ik denk dat Zwarte Piet ons Youpke in den zak zal laten zakken![]()
Vreemd gaan is tot daar aan toe, maar de hypocrisie om juist dat steeds aan te vallen en het dan zelf te doen valt nogal op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou, idool dat valt wel mee hoor![]()
Ik kan me niet druk maken om hem ! Jammer dat ie dat zo heeft gedaan.![]()
Maar helaas komt vreemd gaan vaker voor![]()
Hup Youp in de zak van Piet![]()
quote:SCHEIDING! Tandartsvrouw -en moeder van vijf- Jeannette kiest voor Youp van 't Hek
De affaire tussen tandartsvrouw Jeannette en cabaretier Youp van 'Hek nadert haar climax! Blonde Jeannette, moeder van vijf kinderen waaronder een baby van nauwelijks twee jaar, lijkt uiteindelijk toch te gaan kiezen voor haar Youp, waarmee ze al een jaar lang een geheime, buitenechtelijke relatie, heeft.
Geeft Youp zijn huwelijk op voor tandartsvrouw Jeannette?Leek het er in eerste instantie nog op dat Jeannette tot inkeer was gekomen nadat zij terugkeerde bij haar man en kinderen, nu lijkt de tandartsvrouw weer voor Youp te kiezen. Tandarts Michiel is inmiddels woest op Youp en Jeannette nu zowel de cabaretier als zijn vrouw keihard liegen en hun relatie ontkennen. Tandarts Michiel: "Jeannette doet blijkbaar tegen anderen ook iets waar ze erg goed in is: LIEGEN!."
Tandarts Michiel Kruithof was al razend op Youp van 't hek die een jaar lang een buitenechtelijke relatie met zijn vrouw Jeannette had, maar nu is hij even boos op haar. De tandarts neemt het Jeannette, die nu nog als mevrouw kruithof dor het leven gaat, bijzonder kwalijk dat ze net zo ligt als de cabaretier over die relatie. In een mail aan het weekblad Privé, dat de affaire vorige maand aan het licht bracht, schrijft Michiel Kruithof nadat Youp op tv ontkende een affaire met zijn vrouw te hebben: "Jeanette wil geen reactie geven, maar ik ben 'ziedend', eerst een gezin kapot maken en nu zeggen dat er niets gebeurd is! Er is geen woord gelogen, wat denk die laffe hond wel niet."
Met die "laffe hond"bedoelt tandarts Kruithof Youp van 't Hek, die een leugentje bepaald niet schuwt als het er om gaat zijn aandeel in de affaire te verhullen...
Maar Kruifhof is ook boos op zijn vrouw, die in navolging van Youp, voor de camera's ook aantoonde dat ze het met de waarheid niet zo nauw neemt. Ook zij ontkende hartstochtelijk een verhouding met Youp te hebben gehad of te hebben, maar Michiel Kruithof weet natuurlijk wel beter, want zijn Jeannette heeft hem wel de waarheid over haar relatie met Youp verteld toen het er even op leek dat zij die relatie wilde beëindigen en weer terugkeerde in de armen van haar man.
Maar blijkbaar denkt Jeannette daar nu anders over of ze lijdt aan een ernstige vorm van geheugenverlies. Zo ontkende zij ooit met Prive's hoofdredacteur Evert Santegoeds gesproken te hebben. En daarin had Jeanette gelijk, maar wat zij 'vergat' te vertellen dat zij wel degelijk met Privé-verslaggever Edwin Bredius hinderduit babbelde over haar relatie met Youp. En over de weergave van dat gesprek was zij en haar man zeer tevreden. Michiel stuurde het weekblad zelfs een mail m te bedanken voor de correcte weergave van het vraaggesprek. Ook accepteerde Jeannette blij de bloemen die zij van Privé kreeg. en ook ging zij een stukje wandelen met haar man om de Privé-fotograaf wat ongedwongen plaatjes te laten maken...
Maar nadat Youp voor de camera van SBS shownieuws de hele affaire ontkende doet Jeannette dat nu ook. En dat wordt haar zeer kwalijk genomen door haar man. Ook zij loog keihard voor de SBS Shownieuws-camera. Michiel Kruithof zegt nu: "Jeannette doet blijkbaar tegen andere ook iets waar ze heel goed in is: LIEGEN!"
Het huwelijk van de tandarts en Jeannette lijkt nu wel de langste tijd te hebben gehad. Een scheiding lijkt onafwendbaar, maar de vraag is dan wel of Youp de vrouw die bereid is voor hem zo keihard leugen te vertellen, wel weer in zijn armen zal sluiten. De cabaretier, die door echtgenote Debbie Petter op straat werd gezet nadat de affaire aan het licht kwam, is nog maar recent in de echtelijke woning teruggekeerd. Of hij bereid is huis-en haard op te geven voor zijn tandartsvrouw.... "Nee, zeker niet,"zeggen bronnen die Youp goed kennen. "Dat heeft hij nog nooit gedaan in al die jaren dat hij dor het land trok."
Beau van Erven Dorens beschuldigde Van 't Hek er nog maar recent van dat hij in iedere stad waar hij zijn grappen grollen op het podium brengt, wel een ander schatje heeft. Jeannette Kruithof is dus gewaarschuwd als Youp onverhoopt toch voor haar mocht kiezen....
Schitterend!!! Meesterlijk ende magnifiek!!! Ik wist het wel !!quote:Op zondag 20 november 2005 23:55 schreef Ole het volgende:
Dat we deze nog niet hadden![]()
![]()
![]()
![]()
iteejer kan weer smullen!!!![]()
![]()
speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |