abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30924506
Ik wil even zeggen dat het allemaal waar is wat in de prive staat.
De vrouw en haar man en de vijf kinderen hebben het weer bij gelegd en zijn bij elkaar. Over de rest weet ik niks
  zondag 25 september 2005 @ 20:25:21 #127
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_30925180
en hoe weet je dan wel dat het verhaal in de prive waar zou zijn?
  zondag 25 september 2005 @ 20:27:18 #128
99338 Sigg
pi_30925226
hey cool, iteejer citeert mij in zijn signature. Mag ik nu ook modje worden?
  zondag 25 september 2005 @ 20:29:36 #129
99338 Sigg
pi_30925285
oh, en waar blijft mijn ban, verdorie
pi_30925811
Zielig voor Youp, dat Yvonne um niet pruimt.
En Iteejer ook maar zus en zo.

Zoe zie je maar, je moet niet alles in de prive lezen zoals het gebekt is, want dan kun je nog wel eens lelijk op je muil doen!

Trouwens de lekkerst bebloste nieuwslezeres die we ooit hebben gehad, Debbie Petter,
eigenlijk nooit geweten dat ze van het hek was.

Wel goeie aktie, zouden ze van de plotie ook moeten doen.
(oeps fotuje-nouja weer!)
twee violen en een trommel en een fluit
pi_30926435
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
Mijn vriendin haar ouders zijn bevriend met de vrouw waar het om gaat.
  zondag 25 september 2005 @ 21:19:29 #132
99338 Sigg
pi_30926906
Misschien is de vrouw waar het om gaat een mevrouw met een zeer ruime fantasie
pi_30927741
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Sigg het volgende:
Misschien is de vrouw waar het om gaat een mevrouw met een zeer ruime fantasie
zeg ken jij de mosselman, de mosselman, de mosselman, zeg ken jij de mosselman......................nee......nooit van gehoord
pi_30928690
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef Sigg het volgende:
hey cool, iteejer citeert mij in zijn signature. Mag ik nu ook modje worden?
Ik vind dat gewoon een fantastische uitspraak. Grote klasse Geweldig
pi_30929141
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

Oh, and that's a bad miss!
pi_30929947
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:24 schreef Brentmeister het volgende:
Ja, schitterend, niet? Ik ben een stuk vreten
  maandag 26 september 2005 @ 18:22:48 #137
99338 Sigg
pi_30947972
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

Graag gedaan
pi_30963726
quote:
Op zondag 25 september 2005 20:25 schreef Sigg het volgende:
Reactie van zijn management:
"dat de prive niet eens onwaarheden schreef.. "

(ik schreef in een dolle bui dat ik het een beetje jammer vond dat hij niet op die domme verhalen van de prive inging..)

Overigens wel een leuke column afgelopen zaterdag..
pi_30982913
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:18 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30984597
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Youp van 't Hek - 'Prachtige Paprika's in de herhaling a.s. zaterdag op Ned 3. Tijd weet ik niet, vanaf 20.00 uur denk ik zo. "Voor alle fans."
Dat neem ik op willen wij allebei graag zien naar Youp
Leuk cabaretiér
pi_31003177
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:52 schreef Suko het volgende:
Ja, je kunt net zo goed naar een herhaling kijken, ook zijn 'nieuwe' shows zijn herhalingen. Allemaal hetzelfde, die narcistische verkeerd uitgegroeide kikkervis met irritant brilletje heeft maar één nummer: 'ik, joep'.
Wie heet er nou joep. Een middeleeuwse achterbuurtnaam een beetje frans gaan spellen en ineens is het wat. Bleegghh.
pi_31005001
ik vind hem erg leuk. als caberetier en als mens (voor zover te beoordelen)
  woensdag 28 september 2005 @ 19:12:18 #143
99338 Sigg
pi_31006125
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
Vind ik ook . Voor mijn standpunt over iteejer's mening hierover, zie zijn signature

pi_31007370
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:38 schreef cpcpb het volgende:
Juist het feit dat Joep het daar zo enorm mee eens is en dat keer op keer van de daken schreeuwt maakt hem voor mij nou net niét leuk.
Bovendien, als ik dat hoor waan ik me weer een jaar of 10, 15 terug - want toen was het ook allemaal precies hetzelfde.
Joep is gewoon verschrikkelijk.
pi_31007539
Ik denk dat je standpunt nu wel duidelijk is zo.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  woensdag 28 september 2005 @ 20:02:38 #146
99338 Sigg
pi_31007892
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Laten we het hopen
pi_31007986
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef RaisinGirl het volgende:
Zo, denk je dat? Zou overigens mijn zitpunt moeten zijn, daar ik nu zit. En niet sta. Maar, denk je dat dan maar even, of echt de hele tijd? Denk je het nu bv nog steeds? Of denk je weer iets anders - kan ook
Ik denk soms ook wel es wat ja. Over Joep bijvoorbeeld. Die vooral zo in de smaak valt - móet vallen - bij geborneerde intellectuelen en zo. En over zijn brilletje.
pi_31008025
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:02 schreef Sigg het volgende:
Laten we het hopen
So sorry.. wanhoop dus, calimero..
  donderdag 29 september 2005 @ 18:48:52 #149
99338 Sigg
pi_31034063
quote:
Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

So sorry.. wanhoop dus, calimero..
Boeie!
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 oktober 2005 @ 21:33:58 #150
22592 crew  Ole
pi_31097573
Beau doet er nog een schepje bovenop
quote:
BEAU: VAN T HEK HEEFT IN IEDERE STAD ANDER SCHATJE!

Is Youp van 't Hek een notoire vreemdganger die echtgenote Debbie bij voortduring belazert met studentenmeisjes? Zeker is dat Youp door zijn vrouw op straat werd gezet nadat het weekblad Privé onthulde dat de cabaretier een verhouding had met een Bredase tandartsvrouw en moeder van vijf kinderen.

Maar nadat de tandarts uiteindelijk toch voor haar eigen man en kinderen koos en Youp in de kou liet staan, mocht hij weer terugkeren naar eigen huis en haard. De vraag is echter of het huwelijk van Youp en Debbie nog een lang leven beschoren zal zijn nu Beau van Erven Dorens in niet mis te verstane bewoordingen zegt dat Van 't hek een voorliefde voor jonge studentes heeft en in iedere plaats waar hij optreedt een ander schatje voor de nacht opduikelt…

Youp is weet terug thuis! Na zijn wat uit de hand gelopen affaire met een Bredase tandartsvrouw werd Van 't hek door echtgenote Debbie uit huis gezet. Niet ver van de echtelijke woning nam Youp zijn intrek in een appartementje. Niet veel later maakte de tandartsvrouw een einde aan hun buitenechtelijke relatie en keerde terug naar man en vijf kinderen. Pas recent mocht Youp ook terugkeren bij Debbie en zijn kinderen, maar juist nu de storm geluwd is, is er opnieuw slecht nieuws voor Youp, want collega Beau van Erven Dorens haalt in zijn column in Nieuwe Revu deze week keihard uit naar de cabaretier, die volgens Beau van vreemdgaan bijna zijn beroep heeft gemaakt. Sterker nog: Van Erven Dorens schrijft in de column, geschreven in Van 't Hek-stijl, dat het voor Youp bepaald niet de eerste keer is geweest dat hij de moeder van zijn kinderen bedroog.

"Kom op een dag voor een voorstelling in het Bredase. Altijd gezellig bij de nepbrabo's, beetje zuid en beetje noord. Sta daarna aan de bar nog een glaasje sjampoepel weg te klokken, komt opeens een blonde hockeybimbo naar me toe. Type ballenkut met paardenstaart. Buiten de Volvo-station met twee hijgende golden retrievers en thuis aan een Bredaas hockeylaantje paar van die ballenkids en een suflul. Blijkt miss Kak een oogje op me te hebben! Pure stress! Van plan om naar moeder de vrouw te gaan en heb ik opeens een loops teefje aan de haak geslagen!

Maar goed, ik naai in Amsterdam al een decennium 20-jarige studentes en verder heb ik in ieder stadje een schatje, dus deze gleuf kan er ook nog wel bij. Jeannette heet ze en ze is getrouwd met een saaie tandentrekker. Zo'n golflul die liever aan z'n handicap werkt dan tussen de dijen van z'n opgedroogde huismusje. Geef d'.r groot gelijk dat ze 's nachts de Bredase kroegen afschuimt op zoek naar een hitsige janlul! Iedere nacht die tandenstoker, daar gaan je beflapjes ook niet echt van flapperen."

Beau kan zich -namens Youp- ook maar moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die met Van 't hek het bed willen delen. "Na al die jaren van vreemdgaan, ben je toch nog steeds verbaasd dat er iemand dom genoeg is om in die slappe kwijlpraatjes te trappen en blind genoeg om in een obscure hotelkamer onder een naar alcohol stinkende, kale hobbit te gaan liggen die al hortend en stotend met z'n batterijtje wanhopig probeert z'n midlifecrisis te bezweren. En dan
het handdoekje om de bezwete zwijntjesnek en dan komt er weer een stortvloed van dat makkelijke, quasi-dromerige, post-ejaculatieve geouweneel."

Van Erven Dorens komt namens Youp ook tot een sombere conclusie: " Het gezwets begint met liften en na twee zinnen zit je in Parijs en met een fles wijn en een simpel baguetje aan de Seine. En als je je dan omdraait naar het bed, waar zij nog slecht acteert dat de vijf minuutjes op en neer haar hebben afgemat, dan besef je pas echt wat voor een pathetische, creatiefloze lafbek je bent geworden en eigenlijk altijd bent geweest. Dat is nou echt dolle gein, de ontmaskering van je eigen burgerlullenbestaan."

Vraag is of Youps vrouw de humor van Beau erg zal kunnen waarderen nu de geruchten over een almaar vreemdgaande echtgenoot nu zo keihard zwart op wit staan. Of het huwelijk van Youp en Debbie ook dit nieuws overleeft lijkt dan ook de vraag...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')