Dank je wel voor deze info!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:33 schreef Ole het volgende:
Beau doet er nog een schepje bovenop
Graag gedaan..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze info!
Ik heb die brallende zak hooi perongeluk net even op tv gezien. Vreselijk.
Gaat het een beetje, mr Sigg?
Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:02 schreef Ole het volgende:
Graag gedaan..
Ja.. heb net een stukje gezien.. Het ging over vreemdgaan![]()
Het gaat uitstekend met mijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:42 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze info!
Ik heb die brallende zak hooi perongeluk net even op tv gezien. Vreselijk.
Gaat het een beetje, mr Sigg?
Heel jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet uitzenden hoe dat na die shows van hem gaat
Ik denk dat hij na zijn dood meer herinnerd zal worden door zijn affaires, dan door zijn prestaties op het toneel, denk je ook niet?![]()
Verdommequote:Op zondag 2 oktober 2005 10:47 schreef csar het volgende:
Herhaling Youp 1.413.000 kijkers. De toch wat sneue Beau haalt dit aantal nog niet eens in een maand.
Denk 't niet, zitten rechten op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
VerdommeWij zijn het vergeten te opnemen
![]()
Zou dat in www.uitzendinggemist.nl komen !?
Ik hoop van wel,
En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is nou juist wel het geval. Ik heb hem nl gehoord en gezien!! Dát heeft ie me aangedaan...
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat was ongetwijfeld terwijl je vastgebonden op een stoel zat... Anders had je nooit gekeken natuurlijk.
leg dat maar es aan sigg uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef VincentAdam het volgende:
ben wel teleurgesteld in hem, kan die man niet meer serieus nemen. Eerst te hard rijden en het dan goed praten, en dan dit. Na al die duizendenliedjes over samenblijven met je vrouw....pfff
Boeie!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
leg dat maar es aan sigg uit.
hij adoreert yoeb als vaderfiguur, ik vrees dat ie niet meer te redden is.
joep rijmt op troep. zegt genoeg
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef iteejer het volgende:
Je moet niet meer op die iteejer reageren. Die is zijn baantje als modje niet eens waardig. Z'n aanvallen op Youp van 't Hek slaan gewoon nergens op. iteejer is gewoon een nutteloos en zielig stuk vreten die niks TOEVOEGD op deze aarde.
Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Wat een haat tegen die Youp, waar komt dat vandaan?
Er gaan toch iedere dag mannen vreemd, en vrouwen?
Mensen die een bepaalde publieke persoon niet leuk vinden/niet mogen, zien graag deze persoon op zijn of haar bek gaan. Daar halen zij lol uit; ik zou zeggen zoek een nuttige hobby , maar ja, helaas is dit voor veel mensen mentaliteit en dagelijkse kost geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef SCH het volgende:
Wat een haat tegen die Youp, waar komt dat vandaan?
Er gaan toch iedere dag mannen vreemd, en vrouwen?
Echt waar???? SCHandaligquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:58 schreef peaceman het volgende:
Zo zijn er ook mensen die om wat voor reden dan ook Van Basten niet mogen en daarom hoopten dat Nederland zaterdag op zijn bek zou gaan.
Echt waar ja... O.a. een collega van mijquote:
Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoorquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Echt waar ja... O.a. een collega van mijIk vind dat triest, heel triest!
Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heeft die een hekel aan Marco van Basten..Erg hoor![]()
Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ie een hekel heeft aan Van Basten vind ik niet zo erg.. dat was niet mijn punt, zoals je kon lezen. Wat ik triest vind is dat men omdat Van Basten coach is, hoopt dat het Nederlands elftal op zijn muil gaat. DAT was mijn punt. Wat is dat toch dat niemand de ander het licht in de ogen gunt?
Ok misverstandje..quote:Op maandag 10 oktober 2005 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik begreepje wel. Dat je bedoelde als coach !
Ik weet het ook niet wat het is dat niemand de ander het licht in de ogen guntJAMMER HÉ
Van Basten was een voorbeeld van iemand waarbij het ook gebeurt, dus volgens mij is dat nog best ontopic... Maar goed ander doe je in gedachten Youp lezen waar Van Basten staat, het gemaakte punt blijft gelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 11:41 schreef Copycat het volgende:
Zullen we dan nu maar weer Van Basten laten rusten en onze pijlen op Youp richten?
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, er gaan écht wel meer mannen en vrouwen vreemd !
Maar omdat Youp een bekende persoon is..Word er druk over gemaakt![]()
Dat hebben helaas bekende mensen nu eenmaal,ze hoeven maar iets fouts doen en de media en het gewone mensen reageren fel!
Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebrachtquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.![]()
In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Of course.. oog om oog, tand om tand heeft de wereld al veel goeds gebracht![]()
I know, was je aan het plagenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:32 schreef Suko het volgende:
[..]
In dit geval moet je dat zien als een opgeheven vingertje dat nu even is omgevallen...![]()
Dat heb jij wel gelijk inquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:25 schreef Suko het volgende:
[..]
Mee eens maar Youpie zit altijd te moraliseren over anderen, met name over die grachten-gordel-tiepjes en andere kakkies. Nou is hij zelf de klos en wordt hij door de mangel gehaald. Niet zo verwonderlijk dus. What comes around goes around.![]()
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar dit is toch hun privé leven van Youp en Debby hebben wij niets mee te maken en zeker de media niet.![]()
hehequote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoeken.
@ peaceman,quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kunnen we heel SHO wel opdoeken.
(bijna) elke caberatier doet over anderen oordelen, bovendien onder een vergrootglas en dingen enigszins zaken uit zijn verband trekkend, mocht dat grappiger werken. Daarin is hij geen uitzondering. Als het waar is wat de roddelbladen zeggen, dan is het uitermate dom en stom van hem. Nu kan hij het er misschien nog wel beter over hebben dan eerst. Hij weet nu immers waar hij over praat. Hij kan echt wel grappen over zichzelf maken, dat heeft ie vaak genoeg gedaan, dus waarom nu niet?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:22 schreef Suko het volgende:
[..]
@ peaceman,![]()
Dan moet Youpie ook maar eens ophouden over anderen te oordelen, maar ja, dan hebbie geen stof meer voor een nieuw programma! Wie moet hij dan nu nog over de zeik halen?! Of hij moet meer op de politiek gaan hakken, beetje ala Wim Kan. Zie ik wel zitten, beetje tamme boel nu in de cabaret-wereld. BTW, ik wens hem wel alle goeds hoor, vond het toch een leuk stel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |