quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:13 schreef Croupouque het volgende:
Zo'n vraag stel je ook pas aan het einde van het interview, dus als hij dan kwaad wegloopt is het mooi meegenomen. Twee vliegen in één klap.
Ik niet, SBS wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Je vraagt iemand toch niet indirect of hij buiten de deur neukt?
Ach.... hij kwam er wel leuk uit rollen....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
echt een nichten opmerking dus...
dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zoquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
Wel gelijke woorden van die strekkingquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef Herald het volgende:
[..]
dat deed die interviewer toch niet "heb je een relatie met die en die?" is vrij direct dacht ik zo
dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was dat een zielige vertoning van van 't Hek. Sloeg echt helemaal nergens op
Het ging dus om de vraag of hij vreemd was gegaan en of hij bij zijn vrouw weg wou (die geruchten zijn er nou eenmaal).quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dus, ik heb t niet gezien, maar hoe zielig , hoe waar.?
ik vind hem toch al een misselijk makend manneke,
Ik smul mee. Youp is het equivalent van een chemisch toilet welke steeds tot uitbarsting komt. En dan niet positief.quote:
Dacht ik ook gelijk aan!quote:
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt zeker geen herhaling van Hart van Nederland![]()
Want ik heb het niet gezien...Als ik zo lees hier !
Is dat niet erg slim van de interviewer,Meteen vragen heb je relatie met die vrouw.bla.bla !
Jammer dat ik het niet gezien hebt.
Idd wel erg lomp imho.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Te laatquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.![]()
Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:01 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd achtig, maar shownieuws word de volgende ochtend om tien uur herhaald..tot 11 uur dus.![]()
quote:
ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bij BVD lieten ze het ook zien aan het begin v/d uitzending dus kijk hun uitzending online als je het gemist heb.
Talpa.tv?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik heb het net effe gekeken via talpa.tv, ik vond het juist een kneuzen reactie van Youp.
Als je echt zo'n stoere cabartier bent als Youp dan laat je niet zo op de kast jagen door zo'n SBS verslaggever.
Als ik die SBS verslaggever was had ik Youp uitgelachen.
Nee, op MTVquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Talpa.tv?
Dat was op sbs6, Dus je kan dat zien via Talpa.tv?
Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zetquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Als ik die SBS verslaggever was had ik Youp uitgelachen.
Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Talpa.tv?
Dat was op sbs6, Dus je kan dat zien via Talpa.tv?
Bedankt, ga daar effe kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:15 schreef Suko het volgende:
[..]
Volgens de site van Talpa wel: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=9/typeofpage=47019 wat betreft de herhalingen van BvD.
Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me hoe Youp op z'n onovertroffen manier de journalist voor schut zetGewoon van je af bijten, heerlijk. Als er een interview is over je boek dan moet het ook over het boek gaan. Het prive-leven wil Youp gewoon voor zichzelf houden, het is niet voor niets priveleven.
Reactie van Joling als ik dat zo lees is een erg slechte. Zo van, "nou ik kan geen leuke grap verzinnen want ik heb nu eenmaal geen talent, wat zal ik dan zeggen ? Ow ja ik doe iets met dat woordje zielig, ja dat is grappig hahaha"
Zo heb ik dat ook ervaren, beetje watjes-gedrag en eigenlijk maakte Youp de situatie er alleen maar erger door, hij had een puntige grap klaar moeten hebben. Zoiets van, "heb je nog een leuk hockey-tiepje voor me, ben er al weer heftig aan toe!" Maar nee, lullig afdruipen, jammer Youp!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en de enige die Youp voor lul zette was zichzelf, en dan wel volledig.
Ja écht wel jammerquote:jammer Youp!![]()
Ik kijk dus ook nooit naar SBSquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:40 schreef NiteSpeed het volgende:
SBS6 is dan ook een kankerzender.
Vraag me sowieso af wat mensen daar boeiend aan vinden ? Wat kan mij het schelen wat Youp van het Hek in z'n prive leven doet. Dat is zijn leven en daar heb ik helemaal geen interesse in, z'n optredens en alles wat daar om heen gebeurt, dat is interessant.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
Dan moet het gaan over de jank-cd. Wat maakt mij het nou uit of hij of zij buiten de deur ketst. Ieder zijn meug...
Nu wel ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:50 schreef Cee het volgende:
Die Youp. Nooit grappig gevonden. Nu wel.
Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lagquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten.
Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk keur ik dat ook niet goed dat hij met een ander in bed ligt/of lagZeker de bladen smullen ervan, jammer, maar waar
![]()
Ik doelde dus dat hij zelf niet tegen kan als iemand van de media hem iets vragen qua privé-leven.
Maar zelf doet hij dat wel..dat bedoelde ik dus !![]()
Een eigen gereide klootzak leert niks meer. ...als ik zijn vrouw was, was ik al nooit met zo'n zak hoi getrouwd, maar als hij een minnares uitkleed, zou ik dat bij hem ook doen, en dan volledig, ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen, en ik zou ze aan mijn minnaar voorstellen, ik noem t avondbezoek, omdat ik iedere avond een vriend uitnodig, zo zit ik niet alleen....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja joh, mee eens, dat had ik al veel eerder gepost.Hopelijk heeft onze Youp er van geleerd.
![]()
ehhh.... kinderen zijn niet het eigendom van hun moeder.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 00:46 schreef Killer_Mom het volgende:
ik zou mijn kinderen meenemen, hij zou ze nooit meer zien, overspel is verspelen,
Ik wist niet dat er al hard bewijs was. Ik weet enkel dat de riooljournalistiek het roept.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:15 schreef Suko het volgende:
Hij mag van mij gewoon door gaan hoor, alleen is hij werkelijk naief geweest door zo openlijk in het nest van een ander te duiken, hij wéét al jaren dat de bladen hiervan vreten. En vervolgens moet hij alerter op journalisten zijn en een standaard antwoord klaar hebben. Dit voorval wekte bij mij vooral verwondering.Youpie, gewoon doorgaan, iedereen verdiend een 2e kans, er zijn nog doelgroepen genoeg die vet moeten worden aangepakt!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |