abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29922228
quote:
Huwelijksproblemen van Youp van 't Hek sloegen in als een bom, toen Privé daar twee weken geleden over publiceerde. De cabaretmiljonair leek gelukkig met oud-nieuwslezeres Debby Peter, maar volgens geruchten zetten een horecamedewerkster uit Breda hem in vuur en vlam. Een bardame die moeder is...van vijf kinderen!

Youp van 't Hek mag dan op hopen op een verzoening met zijn vrouw Debbie Peter, volgens geruchten die in Breda de ronde doen heeft hij thuis heel wat uit te leggen! Privé onthulde twee weken geleden de bestaande spanningen tussen de Van 't Hekjes, zoals hij zijn gezin en in zijn shows graag mag noemen. Er zou een andere vrouw in het leven van de cabaretmiljonair zijn, maar haar naam kennen slechts weinigen. Wel werd Youp met een onbekende vrouw gezien in het luxe warenhuis Metz & Co waar hij voor haar spannende lingerie zou hebben uitgezocht. De dame in kwestie lijkt echter niet uit de hoofdstedelijk grachtengordel te komen, maar uit het Brabantse land en waar - zoals het liedje wil - de nachten lang zijn. Breda is een van de steden waar Youp graag blijft hangen wanneer hij op tournee is. En tijdens zo'n nacht zou hij, volgens de geruchten, in contact zijn gekomen met een uitdagende bardame die hem in vuur en vlam zette. En hem niet alleen; de vrouw in kwestie zou zelfs een werkende moeder van vijf kinderen zijn!

In bet bewuste eetcafé waren klanten en collega's dan ook onder de indruk van het ruime hart van Van't Hek, die zich daardoor niet liet terugschrikken. De vrouw (naam bij de redactie bekend - E.S.) was ook duidelijk gevleid door alle aandacht van de ster die met even veel bewondering naar haar keek als een vol Carré - avond na avond - naar hem.

Kinderen (Youp heeft er twee, zij dus vijf!) mogen voor hen dan geen bezwaar zijn geweest, de afstand was dat al evenmin! De twee ontstond volgens de verhalen een innig e-mailcontact clat door vrienden 'spannend en pikant' wordt genoemd. En, volgens diezelfde ingewijden, kwam van het een het ander: Youp en de bardame zouden elkaar zijn gaan ontmoeten en volgens deze bronnen was zelfs sprake van een verhouding, die door Debby zijn ondekt.

Baby van een jaar

Niet alleen in Amsterdam, maar ook in Breda waren de rapen gaar! De ontdekking van hun warme band zou in de hoofdstad de breuk tussen Youp en Debby hebben ingeluid en in de 'Baronie' de relatie van de horecamedewerkster op scherp hebben gezet. Volgens mensen in haar omgeving kwam het zelfs tot een breuk, ondanks dat het jongste kind van de betrokken vrouw een baby van een goed jaar oud is...

In Amsterdam zat er voor Youp, het is inmiddels begin juni, niets anders op dan een huis voor zichzelf te zoeken, ver van de plaats waar hij met Debby en zijn kinderen jarenlang gelukkig was. De plek waar zijn kinderen werden geboren en boven al het huis waar hij inmiddels zeer naar zal terugverlangen. Schuldgevoel lijkt te overheersen bij de cabaretvirtuoos. Zijn laatste wekelijkse columns, voor de door hem ingelaste zomerstop, eindigden, helemaal met een zinnetje waarmee hij zichzelf moed leek in te spreken: 'Het leven is wel leuk...'

De vraag is of Youp zich daar op nieuwe stek elke dag van bewust zal zijn. Het laatste nieuws uit het Bredase is immers dat de bardame na lange gesprekken met haar man terug is bij hem en haar gezin. 'Zijn lange gesprekken zijn daaraan voorafgegaan,' weet een ingewijde, de hele affaire is beide partijen niet in de koude kleren gaan zitten. Maar zij hebben toch weer voor elkaar gekozen. Ongelofelijk dat haar man haar heeft teruggenomen, wat ze was op zeker moment zo vol van Youk, dat ze de nieuwtjes niet voor zich kon houden. In Amsterdam zit de ster nu echter met lege handen. Debby weg, nieuwe liefde weg. En zolang Debby niet even genereus over haar hart strijkt als in Breda de bedrogen echtgenoot, komt in de situatie geen verandering...
(bron: weekblad Privé week 33)

In de nieuwe Privé staat de bardame in kwestie op de voorpagina:

Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien .
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 16:03:20 #2
22592 crew  Ole
pi_29923130
Niet zo handig van Youp..
Benieuwd of dat ooit nog goedkomt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 24 augustus 2005 @ 16:07:25 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29923260
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef schatje het volgende:

Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien .
Ook de macht van het cabaret erotiseert, blijkbaar .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29924769
Tja, wat Youp nou in haar ziet als je dit hebt?

Kan me nog herinneren dat Debbie mede voor hem haar Journaal-werk heeft opgegeven.
Nog meer Debbie Dan zal die Brabantse bardame misschien andere 'kwaliteiten' hebben, zo banaal kan het zijn.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 16:52:42 #5
22592 crew  Ole
pi_29925007
Berouw komt na de zonde..
pi_29931888
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
pi_29932539
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
  Moderator / Miss SHO woensdag 24 augustus 2005 @ 20:36:48 #8
22592 crew  Ole
pi_29932617
Zeker als de problemen van je ouders zo op straat liggen..
pi_29933087
Youp had beter kúnnen weten, iemand die anderen (soms terecht) genadeloos verbaal (en in columns) kan afmaken kan er donderop zeggen dat elke misstap van hem genadeloos roddelbreed wordt uitgemeten. Inderdaad, heel naar voor de kinderen én voor Debbie.
  Trouwste user 2022 woensdag 24 augustus 2005 @ 21:05:38 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_29933625
Tsjakaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29948017
het blijkt de vrouw van een tandarts te zijn, hoog in de society van De Baronie. Praktijk aan de rand van een park etc. Zo'n picture purrrfect gezin dus....
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:08:17 #12
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_29949844
Stom van Youp om Debby op te geven voor een brabantse vrouw met 5 kinderen Erg zonde...
Ik weet nog dat Youp treurde dat debby toen uitmaakte met hem! Debby was alles bij Youp.Dat weet ik nog..Dat zal denk ik niet goed komen
pi_30157547
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
pi_30157562
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.

we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
pi_30163168
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:47 schreef cpcpb het volgende:
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.

we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.
pi_30163377
Dat had je van tevoren moeten bedenken Youp
  donderdag 1 september 2005 @ 13:08:41 #17
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30163551
Dat vrees ik ook Youp kennende had allang de Privé aangeklaagd ! Als Privé onwaarheden had verteld !
JAMMER DAT ZO'N STEL UIT ELKAAR GAAN.
pi_30177501
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Suko het volgende:

[..]

Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.
ik ben benieuwd wat hij schrijft zaterda..
Geloof niet dat hij gelijk de prive aanklaagd dmv een kortgeding...
Hooguit een schadevergoeding eisen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 00:48:13 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30219577
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat
Nee en het gaat me ook geen moer aan eigenlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zaterdag 3 september 2005 @ 07:42:20 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30223404
Mannen aan de lijn 03-09-2005

Zachtjes blader ik door de kranten. Zoek tussen de drijflijken in New Orleans en Bagdad naar wat verstrooiing. En ik vind berichten die me na de regenzomer een beetje opvrolijken:
De BBC heeft zich moeten verontschuldigen voor een serie met een verborgen camera. De Britse omroep kreeg tweehonderd boze reacties na een uitzending waarin vrouwen hun echtgenoten trainen alsof het honden betreft. In Bring your husband to heel probeerde hondentrainer Annie Clayton met op honden beproefde methodes het gedrag van mannen te verbeteren. Fantastisch nieuws. Je ziet zo’n veldje Engelse theemutsen in de weer met hun geliefden. Wat voor mannen doen daar aan mee? Of liever gezegd: moeten daar van hun vrouw aan meedoen? En wat moesten de mannen doen? Pootjes geven? Gaan liggen als het vrouwtje zei: lig? Kregen ze af en toe een brokje als beloning? Veel vrienden van mij hoeven die cursus niet te doen. Die zijn in de loop van hun huwelijk langzaam maar zeker aangelijnd en doen al jaren keurig wat het vrouwtje commandeert. De liefste exemplaren zijn mannen die in de vertrekhal van Schiphol de beautycase van hun vrouw dragen. Het leukste nieuws kwam deze week uit Limburg waar het dagblad De Limburger per ongeluk een rouwadvertentie van een verbolgen familielid had geplaatst. De man was boos omdat hij in de advertentie voor zijn dode moeder stond. Hij was met het mens gebrouilleerd en vond haar helemaal geen rots in de branding, laat staan ons zonnestraaltje. In zijn eigen advertentie meldde hij dat hij niet rouwt om de dood van zijn moeder. Veel Limburgers vonden het harteloos, maar de man zelf vond dat hij zich nog mild had uitgedrukt. Het is interessant: Waarom wel zonnestraaltje en rots in de branding en niet saaie muts of volgevreten vetzak. Ik zou het wel leuk vinden als er in een advertentie staat dat de familie opgelucht is omdat onze twee pakjes per dag paffende Theo volkomen terecht aan longkanker is gestorven. Nooit meer die gore rooklucht in de kamer. Heerlijk!!! Of een zoon van rijke ouders, die bij de dood van zijn vader boven de advertentie zet: Ik ben binnen! Of dat een vrouw na een slecht huwelijk schrijft: Jammer dat zijn lijdensweg ten einde is! Hij had van mij nog langer mogen creperen. Ik zou de pagina met nog meer belangstelling spellen. Verplichte kost is de pagina met rouwadvertenties in het vernieuwde AD. Een of andere smakeloze vormgever heeft bedacht dat het rustgevend is als je onder de advertenties een foto van een gebergte zet. De advertenties zwemmen diagonaal door het beeld. Dit is van een dusdanig burgerlijke en provinciale wansmaak dat ik vrees dat de AD-lezers allemaal ouder worden dan Hendrikje van Andel. Uit angst dat ze op die wanstaltige pagina moeten. De Volkskrant maakte mij gisterochtend vrolijk en droevig tegelijk. Ik las: Na het fistfucken moet je wel je handen kunnen wassen. Aan het woord was een homoconsumentenbondmeneer die een aantal sekslocaties op hygiëne had beoordeeld. Zelf ben ik niet zo thuis in de wereld van het vuistneuken, maar het lijkt me prettig als je na afloop even de knuistjes mag afspoelen bij een fonteintje. Stukje zeep lijkt me ook geen overbodige luxe. En wat te denken van een nagelborsteltje. Het koekt zo aan. In een van de televisierecensies las ik over de komende bevalling in Big Brother. Ik heb het programma even bekeken en ik weet nu al dat het kindje een mongooltje wordt. Erfelijk bepaald. Persoonlijk vind ik een bevalling een beetje tuttig. Burgerlijk zelfs. Waarom geen fijne euthanasie. Dat je iemand binnen brengt die terminaal is. Mooie kale, uitgemergelde kankerkop. Stoned van de chemo en afatisch door de hersentumor. Hij slaat dezelfde onzin uit als de bewoners. Of doen we eerst een abortus, de keer daarop een fijne zelfmoord en komen we dan pas met de euthanasie. Dat we het beter opbouwen. Wat mij leuk lijkt? Een hevige Katrina die dat huis in een keer wegvaagt en dat we al die bewoners spartelend zien verzuipen. Krijsend van angst. Alleen het pasgeboren mongooltje mag het overleven.

bron: youpvanthek.nl
pi_30224224
Hij lult er dus totaal niet over, verbaasd me niet eigenlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30224339
zou ook triest zijn als hij zijn collumn daar voor zou misbruiken
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_30224596
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:33:06 #26
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30226818
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Suko het volgende:
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.
Dat doen die k*t Privéblad wel voor en over Youp
  zaterdag 3 september 2005 @ 12:34:59 #27
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_30226857
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_30227189
Een saaie en nietszeggende column overigens. Volgens het vaste Youp-recept: 'gebruik nooit zinnen waarin je niemand bruskeert'. Begint al snel te vervelen.
pi_30232519
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
pi_30252427
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:35 schreef cpcpb het volgende:
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
Inderdaad. Laat hem es net zo bloemrijk en denigrerend, zonder ook maar één niet-krenkende zin, over zijn eigen zelfvoldane en zelfvervulde blob-lijf, kutacties en gemanireerde exhibitionistische gedragingen, waarvan dat tyfusbrilletje het symbool is, schrijven.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 12:40:23 #31
22592 crew  Ole
pi_30254916
pi_30256093
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
ach, je hebt WEL een rijke vader dan...
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 16:15:07 #33
22592 crew  Ole
pi_30260416
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
pi_30260665
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:15 schreef Ole het volgende:
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
  zondag 4 september 2005 @ 16:40:20 #35
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_30261210
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
Je hebt nogal een grote bek voor een modje

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.

...Bah, ik haat modjes
pi_30261259
Best wel spange chicky doettie goed.
pi_30261411
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
Je hebt nogal een grote bek voor een modje [afbeelding]

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.

...Bah, ik haat modjes
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
  zondag 4 september 2005 @ 16:48:38 #38
99338 Sigg
pi_30261589
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
Neu, weinig grachtenpanden hier.
  Admin zondag 4 september 2005 @ 16:53:21 #39
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30261791
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:

[..]

Je hebt nogal een grote bek voor een modje [afbeelding]

Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht.
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 4 september 2005 @ 16:58:21 #40
99338 Sigg
pi_30262002
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Ben jij familie van Iteejer?
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:00:17 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262058
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ben jij familie van Iteejer?[afbeelding]
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 04-09-2005 17:07:08 ]
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zondag 4 september 2005 @ 17:08:53 #42
99338 Sigg
pi_30262369
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Ja doe eens
pi_30262439
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:12:34 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262491
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:08 schreef Sigg het volgende:

[..]

Ja doe eens
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af

Admin zondag 4 september 2005 @ 17:13:56 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262542
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?

zondag 4 september 2005 @ 17:15:25 #46
99338 Sigg
pi_30262597
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
  zondag 4 september 2005 @ 17:15:48 #47
3185 Adelante
To let it go now
pi_30262608
geen, die als in sex zeker?

dat gaat voor youp dan weer niet op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_30262651
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?
Oh ja. Woordje vergeten
pi_30262678
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
geen, die als in sex zeker?

dat gaat voor youp dan weer niet op
Huh?
  Admin zondag 4 september 2005 @ 17:18:36 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262696
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:

[..]

. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees.
Klopt, z'n eigen

Admin zondag 4 september 2005 @ 17:19:02 #51
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30262709
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

Huh?
Le-zen Jip.

zondag 4 september 2005 @ 17:19:25 #52
99338 Sigg
pi_30262721
Goed topic
pi_30262770
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:19 schreef yvonne het volgende:
Le-zen Jip.
O-kay Janneke.
  zondag 4 september 2005 @ 17:21:35 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_30262808
quote:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallen
  Moderator / Miss SHO zondag 4 september 2005 @ 17:22:02 #56
22592 crew  Ole
pi_30262815
quote:

[..]

Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik
'

Weet je wel in welk subforum je zit?
  zondag 4 september 2005 @ 17:22:45 #57
99338 Sigg
pi_30262848
quote:
Op zondag 4 september 2005 17:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Klopt, z'n eigen