(bron: weekblad Privé week 33)quote:Huwelijksproblemen van Youp van 't Hek sloegen in als een bom, toen Privé daar twee weken geleden over publiceerde. De cabaretmiljonair leek gelukkig met oud-nieuwslezeres Debby Peter, maar volgens geruchten zetten een horecamedewerkster uit Breda hem in vuur en vlam. Een bardame die moeder is...van vijf kinderen!
Youp van 't Hek mag dan op hopen op een verzoening met zijn vrouw Debbie Peter, volgens geruchten die in Breda de ronde doen heeft hij thuis heel wat uit te leggen! Privé onthulde twee weken geleden de bestaande spanningen tussen de Van 't Hekjes, zoals hij zijn gezin en in zijn shows graag mag noemen. Er zou een andere vrouw in het leven van de cabaretmiljonair zijn, maar haar naam kennen slechts weinigen. Wel werd Youp met een onbekende vrouw gezien in het luxe warenhuis Metz & Co waar hij voor haar spannende lingerie zou hebben uitgezocht. De dame in kwestie lijkt echter niet uit de hoofdstedelijk grachtengordel te komen, maar uit het Brabantse land en waar - zoals het liedje wil - de nachten lang zijn. Breda is een van de steden waar Youp graag blijft hangen wanneer hij op tournee is. En tijdens zo'n nacht zou hij, volgens de geruchten, in contact zijn gekomen met een uitdagende bardame die hem in vuur en vlam zette. En hem niet alleen; de vrouw in kwestie zou zelfs een werkende moeder van vijf kinderen zijn!
In bet bewuste eetcafé waren klanten en collega's dan ook onder de indruk van het ruime hart van Van't Hek, die zich daardoor niet liet terugschrikken. De vrouw (naam bij de redactie bekend - E.S.) was ook duidelijk gevleid door alle aandacht van de ster die met even veel bewondering naar haar keek als een vol Carré - avond na avond - naar hem.
Kinderen (Youp heeft er twee, zij dus vijf!) mogen voor hen dan geen bezwaar zijn geweest, de afstand was dat al evenmin! De twee ontstond volgens de verhalen een innig e-mailcontact clat door vrienden 'spannend en pikant' wordt genoemd. En, volgens diezelfde ingewijden, kwam van het een het ander: Youp en de bardame zouden elkaar zijn gaan ontmoeten en volgens deze bronnen was zelfs sprake van een verhouding, die door Debby zijn ondekt.
Baby van een jaar
Niet alleen in Amsterdam, maar ook in Breda waren de rapen gaar! De ontdekking van hun warme band zou in de hoofdstad de breuk tussen Youp en Debby hebben ingeluid en in de 'Baronie' de relatie van de horecamedewerkster op scherp hebben gezet. Volgens mensen in haar omgeving kwam het zelfs tot een breuk, ondanks dat het jongste kind van de betrokken vrouw een baby van een goed jaar oud is...
In Amsterdam zat er voor Youp, het is inmiddels begin juni, niets anders op dan een huis voor zichzelf te zoeken, ver van de plaats waar hij met Debby en zijn kinderen jarenlang gelukkig was. De plek waar zijn kinderen werden geboren en boven al het huis waar hij inmiddels zeer naar zal terugverlangen. Schuldgevoel lijkt te overheersen bij de cabaretvirtuoos. Zijn laatste wekelijkse columns, voor de door hem ingelaste zomerstop, eindigden, helemaal met een zinnetje waarmee hij zichzelf moed leek in te spreken: 'Het leven is wel leuk...'
De vraag is of Youp zich daar op nieuwe stek elke dag van bewust zal zijn. Het laatste nieuws uit het Bredase is immers dat de bardame na lange gesprekken met haar man terug is bij hem en haar gezin. 'Zijn lange gesprekken zijn daaraan voorafgegaan,' weet een ingewijde, de hele affaire is beide partijen niet in de koude kleren gaan zitten. Maar zij hebben toch weer voor elkaar gekozen. Ongelofelijk dat haar man haar heeft teruggenomen, wat ze was op zeker moment zo vol van Youk, dat ze de nieuwtjes niet voor zich kon houden. In Amsterdam zit de ster nu echter met lege handen. Debby weg, nieuwe liefde weg. En zolang Debby niet even genereus over haar hart strijkt als in Breda de bedrogen echtgenoot, komt in de situatie geen verandering...
Ook de macht van het cabaret erotiseert, blijkbaarquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:36 schreef schatje het volgende:
Ik begrijp niet wat ze in 'm heeft gezien.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:16 schreef bloodymary het volgende:
Misschien heeft ze wel prachtige paprika's.............
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.quote:Op donderdag 1 september 2005 09:47 schreef cpcpb het volgende:
zou dit trouwens echt zo zijn.. vraag ik me (naief) af?
t is de prive die het schrijft.
we zullen het wel lezen in de nrc zaterdag..
ik ben benieuwd wat hij schrijft zaterda..quote:Op donderdag 1 september 2005 12:57 schreef Suko het volgende:
[..]
Zal vast wel wel een dikke kern van waarheid in zitten anders had Youp de Privé allang al aangeklaagd, kort geding of zoiets.![]()
Nee en het gaat me ook geen moer aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat![]()
Dat doen die k*t Privéblad wel voor en over Youpquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:55 schreef Suko het volgende:
Youpie hangt z'n vuile was niet buiten, en waarom zou hij, dan doen anderen wel vóór hem. En hij hangt dan weer de vuile was buiten van anderen dmv buitengemene columnpjes. Ook een vorm van recycling.![]()
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:34 schreef schatje het volgende:
Het meest trieste is dat in dit soort situaties het altijd de kinderen zijn die de dupe worden.
Inderdaad. Laat hem es net zo bloemrijk en denigrerend, zonder ook maar één niet-krenkende zin, over zijn eigen zelfvoldane en zelfvervulde blob-lijf, kutacties en gemanireerde exhibitionistische gedragingen, waarvan dat tyfusbrilletje het symbool is, schrijven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:35 schreef cpcpb het volgende:
Het valt mij tegen dat hij er niks over schrijft.
Blijkbaar is het dan toch waar.. valt me ook tegen.
Wees dan een vent en geef het toe.
ach, je hebt WEL een rijke vader dan...quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, een kind van Youp zijn lijkt me zo vreselijk dat zo'n vreemdgaverhaal weinig meer uitmaakt.
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.quote:Op zondag 4 september 2005 16:15 schreef Ole het volgende:
En je woont in een groot huis binnen de grachtengordel..
Je hebt nogal een grote bek voor een modjequote:Op zondag 4 september 2005 16:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
... van waaruit je zo snel mogelijk wilt ontsnappen, om niet aan die zichzelf herhalende zelfingenomen betweter met tyfusbrilletje blootgesteld te worden.
Zou hij eigenlijk nog normaal iets kunnen zeggen binnen het huiselijk verkeer?
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.quote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
Je hebt nogal een grote bek voor een modje[afbeelding]
Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht. Ok, jij kunt dan misschien geen voorstanden zijn van Youp, maar doe wel ff enigszins respectvol. Sowieso betwijfel ik ten zeerste of het wel waar is wat de Privé beweerd.
...Bah, ik haat modjes
Neu, weinig grachtenpanden hier.quote:Op zondag 4 september 2005 16:44 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het hebben van veel fans, of in ieder geval veel mensen die denken dat je het gezien moet hebben omdat je er anders niet meer bijhoort, zegt niets over de kwaliteit.
Kennelijk ben jij een Youp-aanbidder. Respect voor Youp! Jawel! Buig jij ook voor je slapen gaat drie keer richting grachtenpand? ;0
.. Bah, ik haat Youpjes...
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.quote:Op zondag 4 september 2005 16:40 schreef Sigg het volgende:
[..]
Je hebt nogal een grote bek voor een modje[afbeelding]
Met 6 weken Carré uitverkocht doe je het blijkbaar niet slecht.
Ben jij familie van Iteejer?quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, daar is z'n vrouw ook heel erg van onder de indruk.... denk dat ze het erger vindt dat ie een ander ligt te palen, want DAAR gaat het om, niet dat ie een vol carré heeft, maar dat ie z'n pik in een ander steekt.
Met z'n tyfus-brilletje.
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uitquote:Op zondag 4 september 2005 16:58 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ben jij familie van Iteejer?[afbeelding]
Ik acht het verhaal van de privé als onzin tot het tegendeel bewezen is![]()
![]()
![]()
Ja doe eensquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam danquote:Op zondag 4 september 2005 17:00 schreef yvonne het volgende:
Ik ben absoluut geen familie, maar het was je blijkbaar allemaal nog niet helemaal duidelijk, en ik leg het, op mijn eigen charmante manier, graag even aan je uit
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan afquote:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?quote:Op zondag 4 september 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:
[..]
Zijn wij familie? Oh, nou, aangenaam dan
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ikquote:Op zondag 4 september 2005 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joep stopt z'n piem0l in een ander wijf, klaar, opgelost, slotje, en daar doet een vol Carré niets aan af
Oh ja. Woordje vergetenquote:Op zondag 4 september 2005 17:13 schreef yvonne het volgende:
Wat snap je niet aan het woord:"geen"?
Huh?quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Adelante het volgende:
geen, die als in sex zeker?
dat gaat voor youp dan weer niet op
Klopt, z'n eigenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees.
Le-zen Jip.quote:
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
'quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch makenquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sigg het volgende:
JaIk vind dit eigenlijk wel een komisch topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
Forum Opties | |
---|---|