Le-zen Jip.quote:
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
'quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch makenquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sigg het volgende:
JaIk vind dit eigenlijk wel een komisch topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
Supermooi hè, ik lach me kapotquote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
Hey, ben jij een medestander, mooi zoquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé, wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Nog zo'n naievelingquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Zal ik hem nu opeten of straks?quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Ole het volgende:
Je durft wel he..
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..quote:
Doe maar nuquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..![]()
straks.. heb je meer hongerquote:
Ze houdt wel van jonge jochies.quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ik ben heul lekker, dus ik denk dat ze zich niet langer kan inhouden![]()
Joeperdepoep zat op de stoepquote:Op zondag 4 september 2005 17:34 schreef iteejer het volgende:
Oh jee, ik zie het al, hier gaat gejoept worden..
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.quote:
Ja, voor zijn grachtenpandje, waar daar komt ie niet meer inquote:
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt, ok,das te verwachten.quote:Op zondag 4 september 2005 17:37 schreef dioretix het volgende:
So what, hij gaat (misschien) vreemd. Ik ben geen groot fan of zo, maar de man heeft in z'n programma's nooit een geheim gemaakt van z'n relatieperikelen, dan kun je een afrekening zoals nu verwachten. Dit is Nederland weet je, kop, maaiveld etc.
Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'quote:Op zondag 4 september 2005 18:01 schreef dioretix het volgende:
Hmz. Jij gelooft dus kennelijk alles wat de Privé te melden heeft, Iteejer? Valt me wel tegen, je bent notabene zelf slachtoffer van 'riooljournalistiek' op het internet. Misschien geloven mensen dat ook wel.![]()
Ik vind trouwens helemaal niet dat hij de air van 'de betere' uitstraalt, eerder die van een loser. Maar goed, hij is weleens kritisch en tegelijk succesvol en stinkend rijk. Dat mag hier niet, wat dan raakt men in de war en dat kunnen we niet hebben natuurlijk.
Hebben jullie trouwens een abbo of ben je zo'n toevallige kapperlezer?
*proest*quote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
Je mag heulemaal niet sarrenquote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees geen privé, ik las het hier, en ik moet die vent voor geen meter, dus, ik dacht 'ik ga es ff lekker sarren'
En die riooljournalistiek gaat zijn gang maar, ieder crewlid dat enigszins opvalt komt aan de beurt. Geen probleem
Oh, wat aardig, krijg ik geld van jou. Ik mail je m'n bankrekeningnummer wel even doorquote:Op zondag 4 september 2005 17:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Vind je dat![]()
haha
Geld voor Sigg !Deze posting.
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zegquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Youp en Debby gaat![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja. Hij is weer een tijdje terug geweest en toen voor de tweede maal door Debby de deur gewezen. Dat ze hem überhaupot nog een kans gaf zeg![]()
Ach, tis ook altijd hetzelfdequote:Op zondag 4 september 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wij zijn jammer genoeg nooit naar zijn optredens geweest..Altijd uitverkocht![]()
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreektquote:Op zondag 4 september 2005 20:52 schreef iteejer het volgende:
[..]Dus joepie zit weer op zijn stoepie
Die spijt komt wel als Debby de alimentatie uitgerekend heeftquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Yep. Zit in zijn tweede huisje zijn wonden te likken. En of hij echt veel spijt van alles heeft betwijfel ik, aangezien hij laatst nog zei dat de Bredase dame een 'enorm lekker wijf' was. Leuk voor Debby ook, dat hij er zo over spreekt![]()
Maargoed, ach. het is gewoon een loser![]()
Om een ei naar hem te gooien, neem ik aan..?quote:Op zondag 4 september 2005 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja, maar wij willen toch graag naar toe![]()
Ik ben ff aan het joepen jaquote:
Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?quote:Op zondag 4 september 2005 20:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De bron ben ik.quote:Op zondag 4 september 2005 22:07 schreef cpcpb het volgende:
[..]
Is er ook nog een bron van dit nieuws? En van de melding dat hij in zijn tweede huisje zit en de bredaase een lekker wijf vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |