Le-zen Jip.quote:
Ja, en dat van allen die hem bezocht hebben, en hem serieus genomen hebben, en nu dus ook Youpiaans lopen te raaskallenquote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
'quote:Op zondag 4 september 2005 17:15 schreef Sigg het volgende:
[..]
Men schijnt te denken dat joep zijn piem0l in een ander wijf duwt. Ok, een vol Carré doet daar niks aan af. Maar goed, wat ik niet begrijp is dat hier zo opgevokt gereageerd wordt op een door de Privé gesuggereerde misdaad. Het lijkt wel of hij een compleet gezin heeft uitgemoord als ik de gemiddelde reacties in dit topic lees. Beetje stom vind ik![]()
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch makenquote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef Sigg het volgende:
JaIk vind dit eigenlijk wel een komisch topic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 17:23 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee, net zo min als Joeb wist in welk lijf hij zat
Supermooi hè, ik lach me kapotquote:Op zondag 4 september 2005 17:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een hele prestatie ja: iets waar Yoep bij betrokken is, komisch maken
Hey, ben jij een medestander, mooi zoquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé, wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Nog zo'n naievelingquote:Op zondag 4 september 2005 17:26 schreef dioretix het volgende:
Youp leeft al jaren op voet van oorlog met de Privé wat in het verleden leuk hakwerk op Henk van der M. heeft opgeleverd. Die raamhoer van een Nanninga verrekend nu alsnog een openstaande rekening.
Zal ik hem nu opeten of straks?quote:Op zondag 4 september 2005 17:29 schreef Ole het volgende:
Je durft wel he..
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..quote:
Doe maar nuquote:
quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef Ole het volgende:
[..]
Jij.. zomaar Yvonne en iteejer uitschelden..![]()
straks.. heb je meer hongerquote:
Ze houdt wel van jonge jochies.quote:Op zondag 4 september 2005 17:33 schreef Sigg het volgende:
[..]
Ik ben heul lekker, dus ik denk dat ze zich niet langer kan inhouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |