quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:07 schreef HoIIandia het volgende:
tvp
ik heb zelf trouwens nog maar twee bets dit seizoen (en vantevoren gepost) Ajax regen RBC en Feyenoord tegen sparta.
morgen dus mn derde: Spurs X2
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Delenlill het volgende:
Zenit St. Petersburg - FC Superfund (Zenit 1.36)
Tórshavn - FC Midtjylland (Midtjylland 1.33)
Besiktas - FC Vaduz (besiktas 1.10)
FC Zurich - Legia Warszawa (Zurich 1.75)
Austria Memphis - Zilina (Memphis 1.26)
Carmarthen Town FC - FC Copenhagen (Copenhagen 1.40)
Cork City FC - Djurgårdens IF (Djurgardens 2.10)
Dundee United - MyPa (Dundee 1.67)
Linfield FC - Halmstads BK (Halmstads 1.95)
Keflavík - Mainz 05 (Mainz 1.40)
combo: 58.81 (gaat sobieso 25 euro op, 100 als mijn geld op mn rekening staat)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:39 schreef J_CDA het volgende:
TVP
Daarom heb ik zo mijn twijfels bij Tottenham. Als iedereen helemaal halleluja is over een banker, gaat het vaak fout.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:39 schreef roel26 het volgende:
Denk dat ik vandaag voor een combo met Chelsea - Arsenal en Tottenham ga
Tottenham is toch wel hot voor vanavond, als die verliezen zijn er een hoop mensen niet blij !!
OMG, de kans dat dit lukt is echt kleiner dan 1 op 59 (de odd die je hebt) Een combo met vele uitteams als winnaar, ploegen die al een ruime marge hebben als winnaar. Ik zie niet eens value in elk van die wedstrijden afzonderlijk als singlequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef Delenlill het volgende:
Uefa is veel voorspelbaarder in de eerste paar rondes, als ik mn geld dan weer op mn creditcardrekening heb zal ik even 100 euro op een combo inzetten (hopen dat ik het geld dan al heb dus)
Zenit St. Petersburg - FC Superfund (Zenit 1.36)
Tórshavn - FC Midtjylland (Midtjylland 1.33)
Besiktas - FC Vaduz (besiktas 1.10)
FC Zurich - Legia Warszawa (Zurich 1.75)
Austria Memphis - Zilina (Memphis 1.26)
Carmarthen Town FC - FC Copenhagen (Copenhagen 1.40)
Cork City FC - Djurgårdens IF (Djurgardens 2.10)
Dundee United - MyPa (Dundee 1.67)
Linfield FC - Halmstads BK (Halmstads 1.95)
Keflavík - Mainz 05 (Mainz 1.40)
combo: 58.81 (gaat sobieso 25 euro op, 100 als mijn geld op mn rekening staat)
Jij snapt geloof ik niet wat value betekent.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef MisterMe het volgende:
brugge moet toch value zijn :S
welke kan ik dan het best gebruiken?quote:Refer and Earn codes are 9 characters long.
Promotion codes are 6 characters long.
Ik ben alleen via Moneybookers geregistreerd en ik krijg toch af en toe een bonus. Maar in de voorwaarden staat idd. dat dat niet mogelijk is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:20 schreef Greetings het volgende:
Als je geen CC hebt geregistreert bij BF krijg je toch geen bonus hoor....
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef roel26 het volgende:
Hier zijn ze dan voor vanavond![]()
![]()
![]()
Come on Chelsea - Arsenal - Tottenham en.............Brondby![]()
[[url=http://images5.theimagehosting.com/bets24aug2.JPG]afbeelding][/URL]
zou wat zijn, Jol de laatste 5 minuten erin als speler-coach....... met z'n dikke potenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:41 schreef kikoooooo het volgende:
brugge en jol scoren bitte
Twee keer 1-0. Maar de score na 90 minuten telt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
brugge ET staat er bij mij?
heeft iemand enig idee hoe de spurs aan t ballen zijn?
ben je wel op de hoogte van de geschiedenis van de voetballer Jolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
zou wat zijn, Jol de laatste 5 minuten erin als speler-coach....... met z'n dikke poten
Volgens het bettingadvice forum zijn ze niet echt goed bezig, Blackburn was in de 1ste helft stukken beterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:27 schreef kikoooooo het volgende:
brugge ET staat er bij mij?
heeft iemand enig idee hoe de spurs aan t ballen zijn?
ja !quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:39 schreef MisterMe het volgende:
blackburn wel rood , bij jullie soccerstand ook traag??
muhahahaha Spursquote:
quote van BBCquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Neppe Jol, een beetje Davids en Defoe op de bank zetten en ons niet eens informeren![]()
Gewoon de komma's wegdenken, de belastingdienst leest ook mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
APK, speel jij echt alleen met fruitella's?
NOS niet, die letten toch alleen maar op de Nederlanders, om de haverklap geven ze verkeerde voornamen bij spelers, verkeerde feiten ergens van en ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
quote van BBC
Martin Jol had taken a gamble with one eye on the weekend game against Chelsea by leaving Edgar Davids, Michael Carrick and Jermain Defoe on the bench.
en bij de nos zeiden ze dat het wegens Jol's roteringsysteem van spelers waswat is het nou
ik heb nooit een bonus ontvangen op bf, en gebruik ook een ccquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef wimderon het volgende:
Maar als ik me registreer bij Berfair krijg ik geen bonus ofzo als ik geen creditcard gebruik?
Vlens de vos wel volgens mij, maar ik heb het over een bonus bij registratie door middel van een code die je kunt invoeren, zodat zowel degene met de code als de nieuwe gebruiker een bonus krijgt die is er dus niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb nooit een bonus ontvangen op bf, en gebruik ook een cc
Hij zit in je planeetmeel en je hotmeelquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef Che1984 het volgende:
flappie, zou je die opzet even willen mailen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig
Goed ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig, en we hebben het al een aantal keren gehad over een goede Nederlandstalige site/forum. Nooit is het er echter van gekomen. Ik heb nu echter eens wat rondgesurft naar de mogelijkheden(aangezien ik geen design-technieken heb), en heb een op zich simpel maar goed forum opgezet. Het is eigenlijk een Nederlandse tegenhanger van BettingAdvice. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit, en kent ook ongeveer dezelfde indeling wat betreft de subfora.
Doel ervan is om elkaar eens te helpen qua tips etc. Hier wordt meer geschreven wat er verdient is, of simpelweg wat er geplaatst is, maar zelden echte tips, nieuws van bepaalde clubs etc. Zo'n analyse die Sander444 enkele weken schreef is bijvoorbeeld erg nuttig. Iedereen woont ook elders in het land, dus heeft ieder waarschijnlijk snel vers nieuws over betreffende teams.
Doel is dus om een groot aantal bettors in Nederland en België zich te laten melden. Surf namelijk maar eens wat rond, en je vindt talloze fora waar één topic, zoals hier(maar dan wat minder actief) , over sportwedden gaat. Komende week zal ik dan ook overal op het web met de link gaan strooien. Uiteindelijk is het streven dan ook naar een leuke database van users, waarmee we elkaar goed kunnen informeren over allerlei wedstrijden en sporten: oftewel, een Nederlandstalig BA.
Ik zal de link tegen de avond of morgenochtend hier neerzetten. Voorlopig zal dit waarschijnlijk geen .nl of .com adres zijn, maar dit zijn wel mijn plannen op termijn. Hetzelfde geldt voor een eventuele professionele site. Ook ben ik nog op zoek naar moderators. Suggesties zijn vanaf het moment dat de site online staat ook zeer welkom
Ik weet overigens niet wie de OP-post hier heeft geschreven, maar graag zou ik ook deze kopiëren, als het "hoe en wat van sportwedden".
p.s. Ik wil dit topic niet "vermoorden", maar zie het eerder als een nuttige en misschien wat serieuzere uitbreiding ervan.
En nu vroeg ik me af of Mrbookmaker een vergunning heeft om in Nederland gokspellen aan te bieden?quote:23.1 MrBookmaker stelt uitdrukkelijk dat het deelnemen aan weddenschappen en/of kansspelen kan onderhevig zijn aan wettelijke restricties of zelfs verboden kan zijn in bepaalde landen.
Deze restricties of een verbod kunnen van toepassing zijn, niettegenstaande MrBookmaker over de nodige vergunningen beschikt om weddenschappen te organiseren.
De Wedder die deelneemt aan de online weddenschappen aangeboden door MrBookmaker beseft dat hij alleen ten volle verantwoordelijk is wat betreft de wettelijkheid van zijn daden tegenover de wet waaronder hij ressorteert.
De Wedder erkent eveneens dat MrBookmaker geen informatieplicht heeft ten opzichte van de Wedders wat betreft de wettelijkheid van hun daden op deze site en dat MrBookmaker niet verondersteld wordt de Wedders in deze richting te verwittigen of op te voeden.
Meer bepaald, MrBookmaker is geenszins verantwoordelijk voor de schade geleden door de Wedder voor het niet naleven van een verbod in zijn land.
Ze maken overal reclame. Lijkt me sterk dat ze dat doen wanneer ze het niet in Nederland aanmogen bieden. Ze hebben de laatste rechtzaak volgens mij ook gewonnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Lijntje. het volgende:
Ik zat net even het regelment van Mrbookmaker te lezen en toen las ik dit
[..]
En nu vroeg ik me af of Mrbookmaker een vergunning heeft om in Nederland gokspellen aan te bieden?![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig, en we hebben het al een aantal keren gehad over een goede Nederlandstalige site/forum. Nooit is het er echter van gekomen. Ik heb nu echter eens wat rondgesurft naar de mogelijkheden(aangezien ik geen design-technieken heb), en heb een op zich simpel maar goed forum opgezet. Het is eigenlijk een Nederlandse tegenhanger van BettingAdvice. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit, en kent ook ongeveer dezelfde indeling wat betreft de subfora.
Doel ervan is om elkaar eens te helpen qua tips etc. Hier wordt meer geschreven wat er verdient is, of simpelweg wat er geplaatst is, maar zelden echte tips, nieuws van bepaalde clubs etc. Zo'n analyse die Sander444 enkele weken schreef is bijvoorbeeld erg nuttig. Iedereen woont ook elders in het land, dus heeft ieder waarschijnlijk snel vers nieuws over betreffende teams.
Doel is dus om een groot aantal bettors in Nederland en België zich te laten melden. Surf namelijk maar eens wat rond, en je vindt talloze fora waar één topic, zoals hier(maar dan wat minder actief) , over sportwedden gaat. Komende week zal ik dan ook overal op het web met de link gaan strooien. Uiteindelijk is het streven dan ook naar een leuke database van users, waarmee we elkaar goed kunnen informeren over allerlei wedstrijden en sporten: oftewel, een Nederlandstalig BA.
Ik zal de link tegen de avond of morgenochtend hier neerzetten. Voorlopig zal dit waarschijnlijk geen .nl of .com adres zijn, maar dit zijn wel mijn plannen op termijn. Hetzelfde geldt voor een eventuele professionele site. Ook ben ik nog op zoek naar moderators. Suggesties zijn vanaf het moment dat de site online staat ook zeer welkom
Ik weet overigens niet wie de OP-post hier heeft geschreven, maar graag zou ik ook deze kopiëren, als het "hoe en wat van sportwedden".
p.s. Ik wil dit topic niet "vermoorden", maar zie het eerder als een nuttige en misschien wat serieuzere uitbreiding ervan.
Waar zijn die klunzen nou weer mee bezigquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Lijntje. het volgende:
Ej als ik bij https://www.mrbookmaker.com/ op Nederland druk, word ik niet doorgeschakeld naar de site, maar als ik op de andere landen druk wel
Nee das onzin, al een jaar of 1,5 zo....volgens mijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef roel26 het volgende:
Zeg me niet dat we nu opeens niet meer mogen wedden op MrBookmaker, heb me net een week geleden aangemeld.. en 100 euro gestort !!
Donequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef SnuggLe het volgende:
Gaarne ook naar snuggle met daarachter 1980 op de @ hetemail dot com.
Mooi, ik hou het in de gaten!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig,...................
Das volgens mij al jaren zo dat het 'niet mag'........ en iedereen doet het. Dus.... don't worry!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef roel26 het volgende:
Zeg me niet dat we nu opeens niet meer mogen wedden op MrBookmaker, heb me net een week geleden aangemeld.. en 100 euro gestort !!
Dan meld je je toch bij de franse aan met naam en passwoord en klik je op het NL vlaggetje...... voilà zeggen de Fransen dan, meen ik..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef roel26 het volgende:
Wel vreemd dat de Nederlandse link dan opeens niet meer werkt.
Mwah, ten eerste was het een uitwedstrijd en een derby, ten tweede was het ook weer niet zo slecht naar mijn idee, ten derde presteert cambuur niks, met die trainer die denkt dat ie goed isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:25 schreef roel26 het volgende:
Zou voorzichtig zijn met het inzetten op VVV, ik heb ze afgelopen maandag tegen Fortuna zien spelen en vond ze niet echt overtuigend (1ste plaats is misschien een beetje een vertekend beeld).
Een odd van 1,50 vind ik iig aan de lage kant !!!
ja dat had ik al begrepen, want die sbs samenvattingen stellen niks voor, een paar keer met je ogen knipperen en de samenvatting is voorbij en je zie Edward zijn blaadjes weer recht leggenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:35 schreef roel26 het volgende:
Er is ook zeker wel een kans dat ze winnen maar een odd van 1,50 vind ik aan de lage kant
Met zien spelen bedoel ik trouwens niet op sbs maar in het stadion.
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:36 schreef Notoire_Gek het volgende:
Andreev gaat Kolenschijter verslaan....... 18 euro @1.54
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:46 schreef Ambrosius het volgende:
@Afunados: Leuk idee, ik ben benieuwd of het wat kan worden.
Ik wil me ook wel aanbieden als moderator.
Ik bied mij ook aan als moderator, heb ervaringen op verschillende fora. Als je meer informatie wil moet je me maar even toevoegen aan MSN.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
, ik zal je status veranderen wanneer je geregistreerd staat.
Het is ongeveer af. Ik moet alleen nog een mooie banner maken/laten maken..
Link is http://www.sportwedden.tk
Gaarne lekker veel posten, zodoende dat anderen zich ook gaan registreren. Ik ga stras namelijk lekker rondsurfen en reclame maken![]()
Ik hoop dat het kan uitgroeien tot een zeer nuttige site, waar we allemaal veel winst mee kunnen maken!! Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom..
het was er 1tje van mijn gouden tipsterquote:
Je kunt ze gewoon mailen en zeggen dat ze die optie weer aan moeten bieden omdat het anders 10-tallen bets per dag kost. Door hun slome site gaat idd niemand alle wedstrijden langs..........................en ik gebruikte het altijd om alle bets in te zien ebn te vergelijken met odds op BF. Eigenlijk was dat het enige wat goed was aan hun site, en dat hebben ze nu ook verwijderdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:09 schreef Smitte het volgende:
Heb 5 euro op Heerenveen gezet, ik win 9 euro 50. Wel kut van MRB dat ze de optie 'alle wedstrijden' verwijderd hebben. Heb geen zin om al die niets zeggende competities bijlangs te gaan. Vooral niet als de site niet sneller gaat dan het nu gaat.
Bedankt. Andere Fokkers, die hier al een lange tijd zitten, krijgen echter even voorrang. Met alle respect, maar je hebt hier nog nooit een bericht geplaatst m.b.t. wedden. Ik moet natuurlijk wel zeker zijn dat je er het e.e.a. vanaf weetquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:12 schreef Smitte het volgende:
[..]
Ik bied mij ook aan als moderator, heb ervaringen op verschillende fora. Als je meer informatie wil moet je me maar even toevoegen aan MSN.
Ik snap je, maar ik zou mijn kunsten meer dan waar maken. Ik zou je overtuigen dat ik er verstand van heb!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:19 schreef Afunados het volgende:
[..]
Bedankt. Andere Fokkers, die hier al een lange tijd zitten, krijgen echter even voorrang. Met alle respect, maar je hebt hier nog nooit een bericht geplaatst m.b.t. wedden. Ik moet natuurlijk wel zeker zijn dat je er het e.e.a. vanaf weet![]()
Sterker nog, ik had hem met een programmaatje uitgeschakeld voor iedereen. Werkt dus nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:04 schreef Calella het volgende:
Waarom krijg ik geen melding dat die irritante .TK pop-up is geblokt?
Werkt dus wel, aangezien ik geen pop-up blok-melding krijg en ook geen pop-up zie.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had hem met een programmaatje uitgeschakeld voor iedereen. Werkt dus niet![]()
Even bekijken, is nogal irritant![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:44 schreef Greetings het volgende:
Ik zal ook af en toe posten op dat forum.
Uitstekend werk, Afunados!
Ik kan m'n eigen analyses voor bets geven daar, en omdat het toch een gesloten forum is, kan ik er ook tips van mensen uit mijn (dat klinkt arrogant, maar hoe moet ik het anders zeggen) prive-forum neerzetten.
![]()
Dat vult de gaten meteen al lekker
Mooizo. Ik ga straks de NLse, Belgische fora langs. En ook op BA plaats ik even een berichtje. Eerst moeten de tools echter weer werken, want ik wil nog een klein Engelstalig subforum toevoegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:58 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Goed bezig Afunados, heb me ook geregistreerd en probeer hier en daar wat mensen te porren om zich aan te melden
Ik ben ook wel bereid om me voor het een en ander in te zetten.....ik hoor het wel
OK, primaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:09 schreef Calella het volgende:
[..]
Werkt dus wel, aangezien ik geen pop-up blok-melding krijg en ook geen pop-up zie.![]()
Normaal is dat zo bij .TK, dus dat verraste mij.![]()
lolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
Vanavond gaat Dundee Utd gehakt maken van het kneusje van de Finse competie ......... Finse competitie![]()
![]()
![]()
vergelijken doe ik altijd op betandwin, check,quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je kunt ze gewoon mailen en zeggen dat ze die optie weer aan moeten bieden omdat het anders 10-tallen bets per dag kost. Door hun slome site gaat idd niemand alle wedstrijden langs..........................en ik gebruikte het altijd om alle bets in te zien ebn te vergelijken met odds op BF. Eigenlijk was dat het enige wat goed was aan hun site, en dat hebben ze nu ook verwijderd
NG
ik zal me straks ff aanmelden, zou leuk zijn als iemand met wat photoshop skills er ff een leuk plaatje boven kan maken..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:05 schreef Afunados het volgende:
[..]
, ik zal je status veranderen wanneer je geregistreerd staat.
Het is ongeveer af. Ik moet alleen nog een mooie banner maken/laten maken..
Link is http://www.sportwedden.tk
Gaarne lekker veel posten, zodoende dat anderen zich ook gaan registreren. Ik ga stras namelijk lekker rondsurfen en reclame maken![]()
Ik hoop dat het kan uitgroeien tot een zeer nuttige site, waar we allemaal veel winst mee kunnen maken!! Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom..
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:16 schreef wimderon het volgende:
[afbeelding]
eerste keer bij Betfair![]()
PM is verzonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef Afunados het volgende:
Gaat lekker! Wie mod wil zijn, moet me even PM'men op de site. Ik heb momenteel wat problemen om in het panel te komen, maar ik zal je functie dan z.s.m. aanpassen.
En dat nieuwe mensen moeten vragen naar verschillende refer-a-friend mogelijkheden, omdat je dan een van ons blij kan maken met een bonusquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Calella het volgende:
Deze 3 punten moeten echt uit de OP gehaald worden en moeten dus ook niet op www.sportwedden.tk worden gezet:
- Denk niet te veel in het verleden en doe zeker niet aan 'als ik dit had gedaan, dan...'. Gedane zaken nemen namelijk geen keer. Het belangrijkste is je verliezen te accepteren. Het is en blijft gokken en heel veel rationaliteit komt er ook weer niet bij kijken. Als je dat wel wilt, ga je zelf verdiepen in de effectenwereld en investeer je geld in aandelen of opties, alhoewel dat ook soms gokwerk blijkt te zijn.![]()
![]()
- Probeer zoveel mogelijk te spreiden in quoteringen. Dus niet telkens inzetten op hoge quoteringen maar ook soms iets als 1.35. Zet ook niet in op dingen waarvan je weinig of geen verstand hebt.![]()
![]()
-Unibet accepteert al maanden geen screenshots meer.
Ik durfde het niet aan, omdat ze em natuurlijk ook op een gelijkspel kunnen fixen......maar ik zie op Betfair dat die laatste paar uur is gedaald tot onder de 1.30quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Greetings het volgende:
Allianssi does it again!![]()
![]()
M'n huis en nog wat op Brann @ 1,75![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, dat is nu een 15 euro Cashback geworden.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat nieuwe mensen moeten vragen naar verschillende refer-a-friend mogelijkheden, omdat je dan een van ons blij kan maken met een bonus
En volgens mij is die drie-euro bonus niet eens meer bij MrB?
Die behouden ze dus wanneer iemand ze een mailtje stuurt vanuit MrBookmaker. Dus een voordeel voor hun en voor onsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef Calella het volgende:
[..]
Klopt, dat is nu een 15 euro Cashback geworden.
Oke danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:22 schreef venomsnake het volgende:
vergelijken doe ik altijd op betandwin, check,
https://www.betandwin.com/betsnew.aspx?SportID=4
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:49 schreef Lijntje. het volgende:
Dankzij Notoire_Gek vandaag toch nog, op een dag dat ik dacht dat er niets te halen viel, 35 euro gewonnen, mits Dundee zijn voorsprong behoudt......![]()
Ga me zo ook wel aanmelden..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:07 schreef Afunados het volgende:
We zitten al op 23 leden. En de eerste Belgen hebben zich ook aangemeld![]()
Ik dezelfde combo, maar dan ook nog met Levski Sofia en Teplice erbijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:10 schreef roel26 het volgende:
Dundee heb ik ook een NG te dankensamen in een combo met rode ster genomen
![]()
H'veen?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef Notoire_Gek het volgende:
Sorry Heren
Ondanks broeder Adriano toch 8 en een halve euro verdiend vandaag.
Iemand nog iets leuks voor morgen, ik kan echt helemaal niks vinden
Ik vind 2,1 net wat aan de lage kant (ik moet nog 5% fee dokken) .......rond de 2.40 had ik wel lekker gevondenquote:
Livebetten is de beste optie denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik vind 2,1 net wat aan de lage kant (ik moet nog 5% fee dokken) .......rond de 2.40 had ik wel lekker gevonden...........maarja, als Heracles er van kan winnen dan kan H'veen dat ook zou je denken. Toch ben ik wat bang van die Hagenesen.
Bookie biedt 'm zelfs aan voor @1.90quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
Chelsea @ 1.87 is value......zeker als Jol die visueel gehandicapte neger opstelt
![]()
20 weken geleden, precies dezelfde wedstrijd Ado-heerenveen. Toen had ik ook heerenveen gebackt 35 euro @ 1.85 DNB, toen wonnen ze. Wilde ze nu weer nemen, maar nu is het +/- dezelfde odd, maar dan voor een away win alleen. ik pak ze niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik vind 2,1 net wat aan de lage kant (ik moet nog 5% fee dokken) .......rond de 2.40 had ik wel lekker gevonden...........maarja, als Heracles er van kan winnen dan kan H'veen dat ook zou je denken. Toch ben ik wat bang van die Hagenesen.
Laat die screen van die Heereveen DNB maar eens zien dan, want dat geloof ik eerlijk gezegd nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
20 weken geleden, precies dezelfde wedstrijd Ado-heerenveen. Toen had ik ook heerenveen gebackt 35 euro @ 1.85 DNB, toen wonnen ze. Wilde ze nu weer nemen, maar nu is het +/- dezelfde odd, maar dan voor een away win alleen. ik pak ze niet.
Waarschijnlijk ga ik voor willem II X2...en heel misschien ook bolton X2
be happy toquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Laat die screen van die Heereveen DNB maar eens zien dan, want dat geloof ik eerlijk gezegd nooit.
OKquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:23 schreef HoIIandia het volgende:
[afbeelding]
zat er 0.03 naast wat de odd betreft, maar there u go. Vond dit wel een goede prijs toen en daarom had ik hem genomen. Ik wilde hem van het weekend ook nemen, totdat ik de odd zag. Nu zie ik er dus maar vanaf.
Ik had blijkbaar als gast gereageerd, was niet ingelogd. Haal aub die eerste post (onderstreepte post) maar weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:24 schreef Greetings het volgende:
Afunados... ik heb een pick gepost op dat forum... maar ik heb per ongeluk de hele tekst onderstreept en ik kan de edit-button niet vinden...![]()
Geen ervaring mee, maar klinkt interessant...:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef azaroth het volgende:
iemand ervaring met Betexpress of Betangel? ( http://www.deviss.com/main.html , www.betangel.com )
het is software om te traden op betfair;
mogelijkheden: one-click betting, indicatie welke kant de markt op beweegt, 1 seconde refreshrate enzovoort
Overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef roel26 het volgende:
Wat zie ik Afunados !? ook al reclame aan het maken voor je site op Fortuna Home
Ik gebruik zelf de pre-release van Betfair Trader (freeware): http://www.gruss.pwp.blueyonder.co.uk/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef azaroth het volgende:
iemand ervaring met Betexpress of Betangel? ( http://www.deviss.com/main.html , www.betangel.com )
het is software om te traden op betfair;
mogelijkheden: one-click betting, indicatie welke kant de markt op beweegt, 1 seconde refreshrate enzovoort
dat sowiezo...kan ook niet veel omdat ik geen 30 Euro ofzo gestort heb (minder dus)...moet eerst weer proberen op te bouwen...en ga dat erg rustig doen (niet elke dag zoals paar maanden terugquote:
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:39 schreef Greetings het volgende:
APK.... lees die post van mij hierboven even aub.....
ga ik doen als zodra ik thuis ben ...................... lijkt me wel goed Hollands wed-advies forum. Hopelijk wordt het een verzamelbank van goede tips.............en geen discussieforumquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:10 schreef _Tjabbe_ het volgende:
haha geweldig
Voor vanavond moeten voor mij Excelsior, Volendam en Heerenveen eventjes hun best doen!
En NG meld jij je es als de wiedeweer aan op het forum![]()
![]()
Neej, het is de laatste maanden opvallend stil wat betreft cashback codesquote:jongens, nu ik een maandje ofzo dit topic niet meer gevolgd heb de absolute top vraag:
zijn er nog nieuwe codes voor freebets/cashback of wathever gekomen of moet ik het weer met al mijn eigen gestortte geld gokken
Bij Bookiewookie: GELDERLAND2005quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:24 schreef Gelderland het volgende:
jongens, nu ik een maandje ofzo dit topic niet meer gevolgd heb de absolute top vraag:
zijn er nog nieuwe codes voor freebets/cashback of wathever gekomen of moet ik het weer met al mijn eigen gestortte geld gokken![]()
Zo, welke tennisende afro-Amerikaan heeft vandaag een tyfusmof verslagen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef Calella het volgende:
N_G en Onlinegokker, TT heeft een nieuwe 'tip' alleen de SMS doet het niet.![]()
[Allo allo]Zie zecret mezzage iz in zie newzpaper. [/Allo allo] © APK
Het is vier eenheden op die neger die vandaag al die mof heeft verslagen.![]()
Ah, ik zie het al in het plaatje van J_CDA.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zo, welke tennisende afro-Amerikaan heeft vandaag een tyfusmof verslagen?![]()
Ik denk dat dat storing was om de code onbreekbaar te maken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al in het plaatje van J_CDA.
Edit, oh dat was gisteren.
Hebben ze er nog een dan?
Wat is een surebet eigenlijk precies?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef azaroth het volgende:
alvast wat gebackt voor de CL
13-sept Bratislava - Internazionale
96,80 @ 1,60
14-sept Club Brugge - Juventus
80 @ 1,85
met deze odds levert het waarschijnlijk wel een surebet op (hoop ik)
Ja het is een TT-tip. Kijk dan ff op de site of in je mailbox.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nog even 15 euro op Blake .....het is trouwens niet een TT-tip.....of welof niet
....ze staan in elk geval ..................15 euro @1.69
Dat je winst hebt wat de uitkomst ook is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:35 schreef roel26 het volgende:
[..]
Wat is een surebet eigenlijk precies?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Calella het volgende:
Ja het is een TT-tip. Kijk dan ff op de site of in je mailbox.![]()
De TT-SMS deed het niet vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:12 schreef Calella het volgende:
Liverpool v CSKA Moscow 2.00 3.20 3.20
Liverpool (-0.5) @ 2.025
Bij dezelfde bookmaker.![]()
15 euriquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Nog mensen die hebben ingezet op Heerenveen
Yep 10 euro, maar vanavond iig winst dankzij excelsior, helmond sport en volendamquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Nog mensen die hebben ingezet op Heerenveen
Goeie tip om voorzichtig te zijn met VVV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef roel26 het volgende:
[..]
Yep 10 euro, maar vanavond iig winst dankzij excelsior, helmond sport en volendam![]()
Oh ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..].. I know, maar wilde het "geheim" houden omdat we hier eigenlijk geen TT-tips zouden posten
Ik vrees het ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]die hebben connecties met mrBookie dat kan niet anders
![]()
ja, had er inderdaad al voor gewaarschuwd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Goeie tip om voorzichtig te zijn met VVV.![]()
Had je op de winnaar van de supercup ingezet in plaats van de uitslag van de wedstrijd?quote:
jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had je op de winnaar van de supercup ingezet in plaats van de uitslag van de wedstrijd?
MLB bets heb ik ook weer gemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef VinnieJones het volgende:
geen beste start vandaag.
Hopelijk zometeen wat meer geluk met MLB![]()
Of niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik voorspel overigens -4 units voor de tennistipster..
Is het fantoom weer geblesseerd ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef HoIIandia het volgende:
oddser heeft besloten op safe te spelen voor hun volgende pick: Bayern thuis tegen herta
ok ik denk dat ik alleen op Willem II (X2 waarschijnlijk)wat ga zetten dit weekend, bolton laat ik maar voor wat het is: no bet voor mij. Weinig goede bets dit weekend. Zal mn bet van te voren posten. WII waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heracles speelt absoluut niet slecht, 4 punten is een goede start. Ze hebben die Japanner natuurlijk, thuisvoordeel en er wordt op kunstgras gespeeld.
Groningen is zeker niet slechter, maar heeft wel redelijk wat blessures en iedereen verwacht er toch wel wat meer van volgens mij. Die wedstrijd kan alle kanten op.
ik weet het niet, volg het duits voetbal niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Is het fantoom weer geblesseerd ofzo1.40 + lijkt mij niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |