muhahahaha Spursquote:
quote van BBCquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:02 schreef wimderon het volgende:
Neppe Jol, een beetje Davids en Defoe op de bank zetten en ons niet eens informeren![]()
Gewoon de komma's wegdenken, de belastingdienst leest ook mee.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:16 schreef kikoooooo het volgende:
APK, speel jij echt alleen met fruitella's?
NOS niet, die letten toch alleen maar op de Nederlanders, om de haverklap geven ze verkeerde voornamen bij spelers, verkeerde feiten ergens van en ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:33 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
quote van BBC
Martin Jol had taken a gamble with one eye on the weekend game against Chelsea by leaving Edgar Davids, Michael Carrick and Jermain Defoe on the bench.
en bij de nos zeiden ze dat het wegens Jol's roteringsysteem van spelers waswat is het nou
ik heb nooit een bonus ontvangen op bf, en gebruik ook een ccquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:29 schreef wimderon het volgende:
Maar als ik me registreer bij Berfair krijg ik geen bonus ofzo als ik geen creditcard gebruik?
Vlens de vos wel volgens mij, maar ik heb het over een bonus bij registratie door middel van een code die je kunt invoeren, zodat zowel degene met de code als de nieuwe gebruiker een bonus krijgt die is er dus niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik heb nooit een bonus ontvangen op bf, en gebruik ook een cc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |