Ja het is een TT-tip. Kijk dan ff op de site of in je mailbox.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:04 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nog even 15 euro op Blake .....het is trouwens niet een TT-tip.....of welof niet
....ze staan in elk geval ..................15 euro @1.69

Dat je winst hebt wat de uitkomst ook is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:35 schreef roel26 het volgende:
[..]
Wat is een surebet eigenlijk precies?

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:10 schreef Calella het volgende:
Ja het is een TT-tip. Kijk dan ff op de site of in je mailbox.![]()
De TT-SMS deed het niet vandaag.![]()

quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:12 schreef Calella het volgende:
Liverpool v CSKA Moscow 2.00 3.20 3.20
Liverpool (-0.5) @ 2.025
Bij dezelfde bookmaker.![]()

15 euriquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Nog mensen die hebben ingezet op Heerenveen

Yep 10 euro, maar vanavond iig winst dankzij excelsior, helmond sport en volendamquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:37 schreef OnlineGokker het volgende:
Nog mensen die hebben ingezet op Heerenveen

Goeie tip om voorzichtig te zijn met VVV.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:09 schreef roel26 het volgende:
[..]
Yep 10 euro, maar vanavond iig winst dankzij excelsior, helmond sport en volendam![]()

Oh ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..].. I know, maar wilde het "geheim" houden omdat we hier eigenlijk geen TT-tips zouden posten
Ik vrees het ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 20:18 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]die hebben connecties met mrBookie dat kan niet anders
![]()

ja, had er inderdaad al voor gewaarschuwd jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 22:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Goeie tip om voorzichtig te zijn met VVV.![]()

Had je op de winnaar van de supercup ingezet in plaats van de uitslag van de wedstrijd?quote:

jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:06 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Had je op de winnaar van de supercup ingezet in plaats van de uitslag van de wedstrijd?

MLB bets heb ik ook weer gemaaktquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:12 schreef VinnieJones het volgende:
geen beste start vandaag.
Hopelijk zometeen wat meer geluk met MLB![]()

Of niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:50 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik voorspel overigens -4 units voor de tennistipster..

Is het fantoom weer geblesseerd ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:55 schreef HoIIandia het volgende:
oddser heeft besloten op safe te spelen voor hun volgende pick: Bayern thuis tegen herta

ok ik denk dat ik alleen op Willem II (X2 waarschijnlijk)wat ga zetten dit weekend, bolton laat ik maar voor wat het is: no bet voor mij. Weinig goede bets dit weekend. Zal mn bet van te voren posten. WII waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heracles speelt absoluut niet slecht, 4 punten is een goede start. Ze hebben die Japanner natuurlijk, thuisvoordeel en er wordt op kunstgras gespeeld.
Groningen is zeker niet slechter, maar heeft wel redelijk wat blessures en iedereen verwacht er toch wel wat meer van volgens mij. Die wedstrijd kan alle kanten op.

ik weet het niet, volg het duits voetbal niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Is het fantoom weer geblesseerd ofzo1.40 + lijkt mij niet slecht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |