Bookie biedt 'm zelfs aan voor @1.90quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:07 schreef Notoire_Gek het volgende:
Chelsea @ 1.87 is value......zeker als Jol die visueel gehandicapte neger opstelt
![]()
20 weken geleden, precies dezelfde wedstrijd Ado-heerenveen. Toen had ik ook heerenveen gebackt 35 euro @ 1.85 DNB, toen wonnen ze. Wilde ze nu weer nemen, maar nu is het +/- dezelfde odd, maar dan voor een away win alleen. ik pak ze niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:47 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Ik vind 2,1 net wat aan de lage kant (ik moet nog 5% fee dokken) .......rond de 2.40 had ik wel lekker gevonden...........maarja, als Heracles er van kan winnen dan kan H'veen dat ook zou je denken. Toch ben ik wat bang van die Hagenesen.
Laat die screen van die Heereveen DNB maar eens zien dan, want dat geloof ik eerlijk gezegd nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:12 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
20 weken geleden, precies dezelfde wedstrijd Ado-heerenveen. Toen had ik ook heerenveen gebackt 35 euro @ 1.85 DNB, toen wonnen ze. Wilde ze nu weer nemen, maar nu is het +/- dezelfde odd, maar dan voor een away win alleen. ik pak ze niet.
Waarschijnlijk ga ik voor willem II X2...en heel misschien ook bolton X2
be happy toquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Laat die screen van die Heereveen DNB maar eens zien dan, want dat geloof ik eerlijk gezegd nooit.
OKquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 00:23 schreef HoIIandia het volgende:
[afbeelding]
zat er 0.03 naast wat de odd betreft, maar there u go. Vond dit wel een goede prijs toen en daarom had ik hem genomen. Ik wilde hem van het weekend ook nemen, totdat ik de odd zag. Nu zie ik er dus maar vanaf.
Ik had blijkbaar als gast gereageerd, was niet ingelogd. Haal aub die eerste post (onderstreepte post) maar weg.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 02:24 schreef Greetings het volgende:
Afunados... ik heb een pick gepost op dat forum... maar ik heb per ongeluk de hele tekst onderstreept en ik kan de edit-button niet vinden...![]()
Geen ervaring mee, maar klinkt interessant...:)quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef azaroth het volgende:
iemand ervaring met Betexpress of Betangel? ( http://www.deviss.com/main.html , www.betangel.com )
het is software om te traden op betfair;
mogelijkheden: one-click betting, indicatie welke kant de markt op beweegt, 1 seconde refreshrate enzovoort
Overalquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 14:00 schreef roel26 het volgende:
Wat zie ik Afunados !? ook al reclame aan het maken voor je site op Fortuna Home
Ik gebruik zelf de pre-release van Betfair Trader (freeware): http://www.gruss.pwp.blueyonder.co.uk/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:52 schreef azaroth het volgende:
iemand ervaring met Betexpress of Betangel? ( http://www.deviss.com/main.html , www.betangel.com )
het is software om te traden op betfair;
mogelijkheden: one-click betting, indicatie welke kant de markt op beweegt, 1 seconde refreshrate enzovoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |