abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29966638
Ok mensen, al tien geregistreerde members nu!
pi_29966696

eerste keer bij Betfair
pi_29966857
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef Notoire_Gek het volgende:

Vanavond gaat Dundee Utd gehakt maken van het kneusje van de Finse competie ......... Finse competitie
lol
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_29966962
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:16 schreef Notoire_Gek het volgende:

[..]

Je kunt ze gewoon mailen en zeggen dat ze die optie weer aan moeten bieden omdat het anders 10-tallen bets per dag kost. Door hun slome site gaat idd niemand alle wedstrijden langs..........................en ik gebruikte het altijd om alle bets in te zien ebn te vergelijken met odds op BF. Eigenlijk was dat het enige wat goed was aan hun site, en dat hebben ze nu ook verwijderd

NG
vergelijken doe ik altijd op betandwin, check,
https://www.betandwin.com/betsnew.aspx?SportID=4
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_29966983
Mya gaat echt niet winnen hoor
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
pi_29967017
Ook aangemeld !! goed idee Afunados, ik kan jullie waarschijnlijk wel voorzien met informatie mbt Fortuna Sittard en Feyenoord
----
pi_29967082
kheb me ook aangemeld!!
pi_29967119
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:05 schreef Afunados het volgende:

[..]

, ik zal je status veranderen wanneer je geregistreerd staat.

Het is ongeveer af. Ik moet alleen nog een mooie banner maken/laten maken..

Link is http://www.sportwedden.tk

Gaarne lekker veel posten, zodoende dat anderen zich ook gaan registreren. Ik ga stras namelijk lekker rondsurfen en reclame maken

Ik hoop dat het kan uitgroeien tot een zeer nuttige site, waar we allemaal veel winst mee kunnen maken!! Op- en aanmerkingen zijn zeer welkom..
ik zal me straks ff aanmelden, zou leuk zijn als iemand met wat photoshop skills er ff een leuk plaatje boven kan maken..
pi_29967179
Ook aangemeld, geld moet toch ergens aan op gaan?
pi_29967226
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:16 schreef wimderon het volgende:
[afbeelding]

eerste keer bij Betfair
Een goed begin is het halve werk.

Nu kan je op het Befair forum posten: I'M ALL GREEN BABY! I'M ALL GREEN!

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29967312
Ik zal me ook even aanmelden
pi_29967506
Gaat lekker! Wie mod wil zijn, moet me even PM'men op de site. Ik heb momenteel wat problemen om in het panel te komen, maar ik zal je functie dan z.s.m. aanpassen.
pi_29967572
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:39 schreef Afunados het volgende:
Gaat lekker! Wie mod wil zijn, moet me even PM'men op de site. Ik heb momenteel wat problemen om in het panel te komen, maar ik zal je functie dan z.s.m. aanpassen.
PM is verzonden.
sig verwijderd door FA
pi_29967667
Deze 3 punten moeten echt uit de OP gehaald worden en moeten dus ook niet op www.sportwedden.tk worden gezet:

- Denk niet te veel in het verleden en doe zeker niet aan 'als ik dit had gedaan, dan...'. Gedane zaken nemen namelijk geen keer. Het belangrijkste is je verliezen te accepteren. Het is en blijft gokken en heel veel rationaliteit komt er ook weer niet bij kijken. Als je dat wel wilt, ga je zelf verdiepen in de effectenwereld en investeer je geld in aandelen of opties, alhoewel dat ook soms gokwerk blijkt te zijn.

- Probeer zoveel mogelijk te spreiden in quoteringen. Dus niet telkens inzetten op hoge quoteringen maar ook soms iets als 1.35. Zet ook niet in op dingen waarvan je weinig of geen verstand hebt.

-Unibet accepteert al maanden geen screenshots meer.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29967904
Ik heb het verwijdert, had het niet helemaal nagelezen. Thnix
  donderdag 25 augustus 2005 @ 19:52:06 #166
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29967915
Die OP is idd nogal achterhaald
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_29968015
Allianssi does it again!

M'n huis en nog wat op Brann @ 1,75
pi_29968079
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:44 schreef Calella het volgende:
Deze 3 punten moeten echt uit de OP gehaald worden en moeten dus ook niet op www.sportwedden.tk worden gezet:

- Denk niet te veel in het verleden en doe zeker niet aan 'als ik dit had gedaan, dan...'. Gedane zaken nemen namelijk geen keer. Het belangrijkste is je verliezen te accepteren. Het is en blijft gokken en heel veel rationaliteit komt er ook weer niet bij kijken. Als je dat wel wilt, ga je zelf verdiepen in de effectenwereld en investeer je geld in aandelen of opties, alhoewel dat ook soms gokwerk blijkt te zijn.

- Probeer zoveel mogelijk te spreiden in quoteringen. Dus niet telkens inzetten op hoge quoteringen maar ook soms iets als 1.35. Zet ook niet in op dingen waarvan je weinig of geen verstand hebt.

-Unibet accepteert al maanden geen screenshots meer.
En dat nieuwe mensen moeten vragen naar verschillende refer-a-friend mogelijkheden, omdat je dan een van ons blij kan maken met een bonus

En volgens mij is die drie-euro bonus niet eens meer bij MrB?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:03:07 #169
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29968321
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:54 schreef Greetings het volgende:
Allianssi does it again!

M'n huis en nog wat op Brann @ 1,75
Ik durfde het niet aan, omdat ze em natuurlijk ook op een gelijkspel kunnen fixen......maar ik zie op Betfair dat die laatste paar uur is gedaald tot onder de 1.30
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_29968909
Nog wat bets geplaats voor vanavond en morgen !

[ Bericht 3% gewijzigd door roel26 op 25-08-2005 20:29:03 ]
----
pi_29969028
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

En dat nieuwe mensen moeten vragen naar verschillende refer-a-friend mogelijkheden, omdat je dan een van ons blij kan maken met een bonus

En volgens mij is die drie-euro bonus niet eens meer bij MrB?
Klopt, dat is nu een 15 euro Cashback geworden.
pi_29969135
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:23 schreef Calella het volgende:

[..]

Klopt, dat is nu een 15 euro Cashback geworden.
Die behouden ze dus wanneer iemand ze een mailtje stuurt vanuit MrBookmaker. Dus een voordeel voor hun en voor ons
pi_29969487
Uiteindelijk dit geworden

pi_29971399
Rode ster 3-0

en Dundee 2-0
----
pi_29971715
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 19:22 schreef venomsnake het volgende:

vergelijken doe ik altijd op betandwin, check,
https://www.betandwin.com/betsnew.aspx?SportID=4
Oke dan