abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29955808
Nou, ik zie niet echt iets van zekerheid qua bets. Best lastig. Voorlopig deze maar. Wanneer vrijdag en zaterdag goed gaan, misschien nog wat op Villareal.

[ Bericht 6% gewijzigd door BliksemSchigt op 25-08-2005 14:38:26 ]
pi_29956328
Utrecht tegen Twente, lijkt me ook wel een gokje waard.....
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
pi_29956413
Andreev gaat Kolenschijter verslaan....... 18 euro @1.54
GIRO 800800
  donderdag 25 augustus 2005 @ 14:39:12 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_29956501
Chelsea en ManU aan mijn boodschappen-karretje toegevoegd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_29957415
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig, en we hebben het al een aantal keren gehad over een goede Nederlandstalige site/forum. Nooit is het er echter van gekomen. Ik heb nu echter eens wat rondgesurft naar de mogelijkheden(aangezien ik geen design-technieken heb), en heb een op zich simpel maar goed forum opgezet. Het is eigenlijk een Nederlandse tegenhanger van BettingAdvice. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit, en kent ook ongeveer dezelfde indeling wat betreft de subfora.

Doel ervan is om elkaar eens te helpen qua tips etc. Hier wordt meer geschreven wat er verdient is, of simpelweg wat er geplaatst is, maar zelden echte tips, nieuws van bepaalde clubs etc. Zo'n analyse die Sander444 enkele weken schreef is bijvoorbeeld erg nuttig. Iedereen woont ook elders in het land, dus heeft ieder waarschijnlijk snel vers nieuws over betreffende teams.

Doel is dus om een groot aantal bettors in Nederland en België zich te laten melden. Surf namelijk maar eens wat rond, en je vindt talloze fora waar één topic, zoals hier(maar dan wat minder actief ) , over sportwedden gaat. Komende week zal ik dan ook overal op het web met de link gaan strooien. Uiteindelijk is het streven dan ook naar een leuke database van users, waarmee we elkaar goed kunnen informeren over allerlei wedstrijden en sporten: oftewel, een Nederlandstalig BA.

Ik zal de link tegen de avond of morgenochtend hier neerzetten. Voorlopig zal dit waarschijnlijk geen .nl of .com adres zijn, maar dit zijn wel mijn plannen op termijn. Hetzelfde geldt voor een eventuele professionele site. Ook ben ik nog op zoek naar moderators. Suggesties zijn vanaf het moment dat de site online staat ook zeer welkom

Ik weet overigens niet wie de OP-post hier heeft geschreven, maar graag zou ik ook deze kopiëren, als het "hoe en wat van sportwedden".

p.s. Ik wil dit topic niet "vermoorden", maar zie het eerder als een nuttige en misschien wat serieuzere uitbreiding ervan.
pi_29957780
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef Che1984 het volgende:
flappie, zou je die opzet even willen mailen?
Hij zit in je planeetmeel en je hotmeel
pi_29957894
Ej als ik bij https://www.mrbookmaker.com/ op Nederland druk, word ik niet doorgeschakeld naar de site, maar als ik op de andere landen druk wel
lijntje trekken, iem. aan het lijntje hebben, in het lijntje lopen, langs het lijntje kijken
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:14:41 #108
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_29957935
Gaarne ook naar snuggle met daarachter 1980 op de @ hetemail dot com.
pi_29958299
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:01 schreef Afunados het volgende:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig

Ben benieuwd wat je site wordt, lijkt me leuk!
pi_29958363
quote:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig, en we hebben het al een aantal keren gehad over een goede Nederlandstalige site/forum. Nooit is het er echter van gekomen. Ik heb nu echter eens wat rondgesurft naar de mogelijkheden(aangezien ik geen design-technieken heb), en heb een op zich simpel maar goed forum opgezet. Het is eigenlijk een Nederlandse tegenhanger van BettingAdvice. Hij ziet er ongeveer hetzelfde uit, en kent ook ongeveer dezelfde indeling wat betreft de subfora.

Doel ervan is om elkaar eens te helpen qua tips etc. Hier wordt meer geschreven wat er verdient is, of simpelweg wat er geplaatst is, maar zelden echte tips, nieuws van bepaalde clubs etc. Zo'n analyse die Sander444 enkele weken schreef is bijvoorbeeld erg nuttig. Iedereen woont ook elders in het land, dus heeft ieder waarschijnlijk snel vers nieuws over betreffende teams.

Doel is dus om een groot aantal bettors in Nederland en België zich te laten melden. Surf namelijk maar eens wat rond, en je vindt talloze fora waar één topic, zoals hier(maar dan wat minder actief ) , over sportwedden gaat. Komende week zal ik dan ook overal op het web met de link gaan strooien. Uiteindelijk is het streven dan ook naar een leuke database van users, waarmee we elkaar goed kunnen informeren over allerlei wedstrijden en sporten: oftewel, een Nederlandstalig BA.

Ik zal de link tegen de avond of morgenochtend hier neerzetten. Voorlopig zal dit waarschijnlijk geen .nl of .com adres zijn, maar dit zijn wel mijn plannen op termijn. Hetzelfde geldt voor een eventuele professionele site. Ook ben ik nog op zoek naar moderators. Suggesties zijn vanaf het moment dat de site online staat ook zeer welkom

Ik weet overigens niet wie de OP-post hier heeft geschreven, maar graag zou ik ook deze kopiëren, als het "hoe en wat van sportwedden".

p.s. Ik wil dit topic niet "vermoorden", maar zie het eerder als een nuttige en misschien wat serieuzere uitbreiding ervan.
Goed idee Mijn steun heb je, zal me zeker aanmelden !!
----
pi_29958557
Ik zat net even het regelment van Mrbookmaker te lezen en toen las ik dit
quote:
23.1 MrBookmaker stelt uitdrukkelijk dat het deelnemen aan weddenschappen en/of kansspelen kan onderhevig zijn aan wettelijke restricties of zelfs verboden kan zijn in bepaalde landen.
Deze restricties of een verbod kunnen van toepassing zijn, niettegenstaande MrBookmaker over de nodige vergunningen beschikt om weddenschappen te organiseren.
De Wedder die deelneemt aan de online weddenschappen aangeboden door MrBookmaker beseft dat hij alleen ten volle verantwoordelijk is wat betreft de wettelijkheid van zijn daden tegenover de wet waaronder hij ressorteert.
De Wedder erkent eveneens dat MrBookmaker geen informatieplicht heeft ten opzichte van de Wedders wat betreft de wettelijkheid van hun daden op deze site en dat MrBookmaker niet verondersteld wordt de Wedders in deze richting te verwittigen of op te voeden.
Meer bepaald, MrBookmaker is geenszins verantwoordelijk voor de schade geleden door de Wedder voor het niet naleven van een verbod in zijn land.
En nu vroeg ik me af of Mrbookmaker een vergunning heeft om in Nederland gokspellen aan te bieden?
pi_29958958
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:30 schreef Lijntje. het volgende:
Ik zat net even het regelment van Mrbookmaker te lezen en toen las ik dit
[..]

En nu vroeg ik me af of Mrbookmaker een vergunning heeft om in Nederland gokspellen aan te bieden?
Ze maken overal reclame. Lijkt me sterk dat ze dat doen wanneer ze het niet in Nederland aanmogen bieden. Ze hebben de laatste rechtzaak volgens mij ook gewonnen.

Ik kan trouwens ook niet via Nederland naar de site, maar via een andere (EU) kan ik wel gewoon inloggen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:43:59 #113
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29959063
quote:

Goed bezig!
Hou ons op de hoogte
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_29959105
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef Lijntje. het volgende:
Ej als ik bij https://www.mrbookmaker.com/ op Nederland druk, word ik niet doorgeschakeld naar de site, maar als ik op de andere landen druk wel
Waar zijn die klunzen nou weer mee bezig
pi_29959147
@Afunados: Leuk idee, ik ben benieuwd of het wat kan worden .

Ik wil me ook wel aanbieden als moderator.
sig verwijderd door FA
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:48:09 #116
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29959225
Banker van de vrijdag is denk ik toch wel Excelsior - Omniworld, Excelsior to win by 2 or more goals @1.80
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_29959416
Zeg me niet dat we nu opeens niet meer mogen wedden op MrBookmaker, heb me net een week geleden aangemeld.. en 100 euro gestort !!
----
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:55:38 #118
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29959500
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef roel26 het volgende:
Zeg me niet dat we nu opeens niet meer mogen wedden op MrBookmaker, heb me net een week geleden aangemeld.. en 100 euro gestort !!
Nee das onzin, al een jaar of 1,5 zo....volgens mij
pi_29959565
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:14 schreef SnuggLe het volgende:
Gaarne ook naar snuggle met daarachter 1980 op de @ hetemail dot com.
Done
quote:
Ik ben al vele jaren in dit topic aanwezig,...................
Mooi, ik hou het in de gaten!
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:53 schreef roel26 het volgende:
Das volgens mij al jaren zo dat het 'niet mag'........ en iedereen doet het. Dus.... don't worry!
pi_29959842
Wel vreemd dat de Nederlandse link dan opeens niet meer werkt.
----
pi_29960034
Nederlands doet het weer. Wel jammer dat ze het blokje "alle" weggehaald hebben bij de voetbalwedstrijden.
pi_29960047
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:04 schreef roel26 het volgende:
Wel vreemd dat de Nederlandse link dan opeens niet meer werkt.
Dan meld je je toch bij de franse aan met naam en passwoord en klik je op het NL vlaggetje...... voilà zeggen de Fransen dan, meen ik..
pi_29960100
dat zullen we dan maar doen........
----
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:12:01 #124
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_29960107
Voor vanavond 22 euro op Zurich -1 AHC @ 2.2. Dus geld terug als ze met 1 goal verschil winnen
pi_29960509
Voorlopig dit, de rest moet ik nog even beter bekijken...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')