quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:05 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
andere opties: kleinere lens, minder drinken
tvp dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iso 1600 had ook wel gelukt![]()
in de volle zon
En doorgelinkt uit de vorigequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
eindelijk een LEKtopic wat ik niet zelf open
"Now come here and apologise!"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:16 schreef Vliegvrager het volgende:
Rooie T-shirts zijn Okay olé olé
[afbeelding]
we gaan door totdat de beschuiten en de muisjes op zijn Rhannaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Rhanna het volgende:
Hoeveel zullen er nog komen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef -chamiqua- het volgende:
[afbeelding]
Vond het super leuk om mee te doen!!
misschien tot de volgende keer ;-)
Zo dat duurt nog wel een tijdje dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
we gaan door totdat de beschuiten en de muisjes op zijn Rhanna
ik gooi de rest van mijn zooi op RonaldV zijn server.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Rhanna het volgende:
Hoeveel zullen er nog komen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef pea4fun het volgende:
Nou om geen ordinaire tvp te maken doe ik er de foto's maar bij van de moord op de nieuwe mod
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey psst, we zijn al geweest...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef Troel het volgende:
hey mensen, waar bij de lek spreken jullie af? Toevallig bij IJsselstein in de buurt?
Ow, jullie zijn al geweest
Hahaha, pruillip....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef pea4fun het volgende:
Nou om geen ordinaire tvp te maken doe ik er de foto's maar bij van de moord op de nieuwe mod
[afbeelding]
[afbeelding]
Beesten zijn hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:25 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee da's wel een vrij cool ding eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:30 schreef purplerose het volgende:
Ik lig hier in een vouw om die foto's die langskomen, wat er al niet gebeurd als je paar uur inslaap valt
Me waterpijp foto!!!
Met dit ding bedoel je?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da's wel een vrij cool ding eigenlijkhadden we meer mee moeten doen
Zuigkracht komt altijd van pas, en heb nooit klachten gehadquote:
Nou je doet anders goed je best op die foto van Peaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zuigkracht komt altijd van pas, en heb nooit klachten gehad
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weertquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef SPK het volgende:
Wel makkelijk zuigen op z`on klein ding he`
Ja ja ho maarquote:
Laten we eens net doen alsof ik hem niet snap?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:02 schreef Icicle het volgende:
Ik zeg: Bulgaarse Yoghurt voor Ronald!
Aaaahhhh die is druk man....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Toeps aan het afschminken, ook een prachtig schouwspel
[afbeelding]
hehe, ik vond hem ook wel grappig, ik stuur ze wel die kant opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:ook echt in paniek het beeld uit rennen
Soms zijn zelf afgehakte ledematen functioneemooie serie Pea
ik wor r fok!king zeeziek van zeg...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Toeps aan het afschminken, ook een prachtig schouwspel
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik heb m ff vertraagd van 10 fps naar 4 fps. Beter zo?
Volwassen ventquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Laten we eens net doen alsof ik hem niet snap?![]()
Got it nowquote:
Beetje rustiger aan gemaakt, speciaal voor ouwe bokken zoals jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik wor r fok!king zeeziek van zeg...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Got it now
dank, tenminste 1 die haar klassiekers kent![]()
leuk , ik krijg gelijk trek in n sigaretquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef Vliegvrager het volgende:
Nog even een snapshotje om de dag af te sluiten.
[afbeelding]
Beetje groot he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:44 schreef mother-mother het volgende:
Whehehe fles![]()
die is ook gers, misschien word dat ook wel n ava![]()
Je was ook een leuk modelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:17 schreef -chamiqua- het volgende:
[afbeelding]
Vond het super leuk om mee te doen!!
misschien tot de volgende keer ;-)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:56 schreef Skaai het volgende:
Verdorie, ik heb echt veel sproeten op jullie foto's
Die vind ik dan weer leuker
Ik ben goed in sproeten op foto's verergerenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:58 schreef Offy het volgende:
[..]
Wacht maar tot PdeHoog met zijn foto's komt
Ik zat me net te bedenken dat ik Skaai weleens flink met geel- en roodfilter op de korrel had kunnen nemen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben goed in sproeten op foto's verergerenHelaas heb ik geen foto van Skaai gemaakt in zwartwit volgens mij
ook niet in kleur trouwens
Je had beter met oranje kunnen werkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zat me net te bedenken dat ik Skaai weleens flink met geel- en roodfilter op de korrel had kunnen nemen...
vegeejtuh...
we zijn net die wijven van "hoe schoon is jouw huis"quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:02 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Deze is leuk geworden Vliegvrager!![]()
![]()
mwoa dan had ik geel en rood gestapeld of een diffuser of een ND of een warmfilter weet ik veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je had beter met oranje kunnen werkenHad de sproeten verminderd
en ervoor zorgt dat je foto's geen blauwe waas hebben bij zonlichtquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef luap het volgende:
Ik weet niks van filters, alleen dat mijn UV filter mijn lens beschermt...
Hij houdt zijn lens en prisma vast?quote:
Thanx, ze is wel een schatje zo he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:02 schreef Troel het volgende:
wauw, dat is een mooie foto van toeps!
Das dan mooi meegenomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en ervoor zorgt dat je foto's geen blauwe waas hebben bij zonlicht
Als ie de camera maar niet laat vallen zal het wel goed zijnquote:[
Hij houdt zijn lens en prisma vast?![]()
HA! Mr Nikon, strakke plaat hoor Mr Canon! Volgens mij was ik trouwens lang niet de enigequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef luap het volgende:
Ik weet niks van filters, alleen dat mijn UV filter mijn lens beschermt...
Nog een paar fototjes
Mr Nikon:
[afbeelding]
Zijn het geen schatjes:
[afbeelding]
Toeps was toch niet zo verlegen?!![]()
[afbeelding]
Ik denk dat een close-up van haar gezicht mooier was gewordenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:00 schreef luap het volgende:
Toeps was toch niet zo verlegen?!![]()
[afbeelding]
nee, mn flits deed even wat raar. beetje geworstel, laat ik maar niet in details tredenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
en ervoor zorgt dat je foto's geen blauwe waas hebben bij zonlicht
[..]
Hij houdt zijn lens en prisma vast?![]()
Mooi!!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef Xilantof het volgende:
Serietje van Auticia:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
FOP meet (5 december 2005)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:15 schreef Troel het volgende:
Wauw! Wanneer is jullie voglende meet? Ik wil ook zulke mooie foto's!
ben benieuwd hoog.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond komen er foto's van mij![]()
![]()
![]()
als Xil mijn rolletje tenminste ophaalt
Enneh...vrijdag komen de kleurendia's terug![]()
Volgens mij niet op de 6x6.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef -Marjo- het volgende:
Zit ik er ook tussen??
Analoog? Vet! Wat voor?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij niet op de 6x6.
daar staan op.. even denken: Toeps, GGG, auticia, Rhanna... die weet ik zeker...
Mamiya C220quote:
Ik ook, maar dat kan ik nooit betalen geloof ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mamiya C220
moet wel eerlijk zeggen dat deze nu geleend is, omdat mijn eigen 6x6 defect is momenteel. Maar ik ga weer op zoek naar een eigen 6x6. ik vind het super om er mee te fotograferen
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mamiya C220
moet wel eerlijk zeggen dat deze nu geleend is, omdat mijn eigen 6x6 defect is momenteel. Maar ik ga weer op zoek naar een eigen 6x6. ik vind het super om er mee te fotograferen
Da's een antiekje. Vraag me af of-ie nog wel werkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htm
Wat kijk ik moeilijk. En zo dichtbij ook...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef Xilantof het volgende:
-Marjo-:
ik heb jouw even geprobeerd in een sepia tone, met wat blauw en wat meer roest kleur:
[afbeelding]
heb hem ook nog in kleur gewoon bewaard, mocht je dit niks vinden
absoluut niet ontevreden!quote:
zo te zien heeft deze een 80mm standaard lens... niet het leukste voor portret (op mijn geleende zit een licht tele van 135 mm (80mm = een standaard lens, overeenkomstig met 50mm op kleinbeeld).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htm
valt mee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan ik nooit betalen geloof ik
Al zijn Mamiya's beter te betalen dan bijv. een Hasselblad
Je laatst digitale vind ik ook super, qua kleur en scherpte..
je had tegenlicht, dus daarom denk ik de wat geknepen ogenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat kijk ik moeilijk. En zo dichtbij ook...
Wel een mooie foto...
dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:08 schreef rustig het volgende:
[..]
absoluut niet ontevreden!
mooie foto, fototechnisch gezien.
wat betreft het onderwerp zal ik me afzijdig houden
complimenten xilantof!
EDIT- waar schoot je digitaal eigenlijk mee?
Die naakt fotos zijn gaaf geworden zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef RonaldV het volgende:
Alhoewel ik de nieuwsgierigheid van de overigen begrijp: de server zit met beperkte bandbreedte, en sommige modellen hebben me verzocht om een plek die veilig is van nieuwsgierige blikken. Het heeft dus geen zin om te bellen, dreigen, beloftes te doen, te slijmen of wat ook: alleen degenen die er waren hebben een wachtwoord en log-in. Sorry.
Pas maar op, want ze hebben je zo gekopieerd naar [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die naakt fotos zijn gaaf geworden zeg
![]()
Daar heb ik al vaker in gestaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pas maar op, want ze hebben je zo gekopieerd naar [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16
![]()
Oeh!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Daar heb ik al vaker in gestaan
Ik zal weer eens nieuwe maken voor dat topic....
Bij mij welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef -Marjo- het volgende:
Zit ik er ook tussen??
Je hebt mailquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef RonaldV het volgende:
Zo. Als het goed is hebben jullie allemaal een mail van me gehad. Zo niet: check je SPAM-box op hotmail, en zet hem in je safe-list. Als je echt geen mail hebt gehad kunnen er twee dingen zijn: je was er niet bij (helaas-pindakaas!), of ik heb je adres per ongeluk toch gemist (mail of MSN me even).
Alhoewel ik de nieuwsgierigheid van de overigen begrijp: de server zit met beperkte bandbreedte, en sommige modellen hebben me verzocht om een plek die veilig is van nieuwsgierige blikken. Het heeft dus geen zin om te bellen, dreigen, beloftes te doen, te slijmen of wat ook: alleen degenen die er waren hebben een wachtwoord en log-in. Sorry.
Jij ookquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hey ik ga eens kijken of ik ook mail heb
MSN, Yahoo of ICQ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]heb ik
alleen hoe moet ik foto's uploaden of insturen?
ja schattig idee he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:53 schreef _evenstar_ het volgende:
fles jij en iets zinnigs doenhihi
![]()
Ja....ik ken hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
.... want nu zit ik op kantoor en word ik verondersteld iets zinnigs te doen
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk hequote:
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk he
ik ben al voorzienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportage
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zal allicht beter zijn dan de foto's die ik maakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Vast
Heb een paar weken geleden een reportage over de verjaardag van mn grootmoeder gemaakt... waardeloos man, alles bewogen of onderbelichtWas ook klote belichting toen, maar goed, ik heb gewoon lichtsterkere lenzen nodig...
Ik doe bruiloften, doopplechtigheden en dat soort zaken op verzoek van familie-leden, en eigenlijk met maar één doel: het geeft mij -heiden die ik ben- iets te doen tijdens kerkelijke plechtigheden. Maar ik moet er niet aan denken om het ook professioneel te gaan oppakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Cam 900 zuigt kont.multi-Cam 1300 rules
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
vandaag, negatieven-ophaal-dag
Ow ja, daar moet ik jou nog over hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik alIk ga de bruiloft van mijn zusje doen eind september
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunt u daar iets meer over vertellen?
de D2X heeft de Multi-CAM2000 autofocus module...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.
Maakt me nieuwsgierig naar de AF kwaliteiten van de top camera-modellen
lievquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:55 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd jongens!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Tuurlijk. Maar de vraag van Fles was direct gerelateerd aan mijn Lek meet ervaring, en daarom IMO geheel on topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh, heren... mag de camera-praat even naar het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer kunnen hebben over de na-weeën van de Lek-meet?
Heee, die ken ik niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:Ik kijk net dat filmpje dat ik uit die kar van HGT kruip Guttegut
Erg netjes gedaan
Dank je wel
Zegt het voort in USquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Silk1980 het volgende:
Kom effe overgewaaid uit US, wat een gave foto's zeg! Dat die fotografen zich nog hobbyisten durven noemen
nee nu niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Nog niet, gaat all;emaal goed komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Vast wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog niet, gaat all;emaal goed komen
Woeps! Ik dacht al dat ik daar een foutje maakte...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblog
Die motor is niet van Herculus, maar van mij, en ik ben dan ook die idioot die op de laatste foto in het gras ligt![]()
ok prima hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Woeps! Ik dacht al dat ik daar een foutje maakte...
Ik kan het nu ff niet aanpassen, als ik thuis ben zal ik het veranderen!
![]()
Ehhh ja hoor, magquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog niet, gaat all;emaal goed komen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga even naar de stad...
Vanmiddag of vanavond heb ik weer nieuwe foto's van je Toeps!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:00 schreef Toeps het volgende:
Ik zit in mijn pauze de F5 knop te misbruiken.
ik ben vanmiddag ook in nalekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog springt vanmiddag om 17.00 in de auto
Van Naaldwijk naar Delft met een klein omweggetje
Ik zal even naar je zwaaienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag ook in nalekmaar niet om 17.00 uur
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef purplerose het volgende:
Woeiii uhh thx Puckzzz, het is idd de beste rock cd ever!!
De keel die Eddie Vedder kan opzetten
Eerlijk gezegd vind ik die hele man gewoon geilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerd![]()
Meneer Vedder anno 2005quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerd![]()
Wie is nou meneer vedder?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Meneer Vedder anno 2005:
[afbeelding]
nope nada niente nothing nichts enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Spam map?? Daar zat ie bij mij ook...
De echte soppers herkennen hun held wel hoorquote:
Ziequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
@Flesch sop sop die rechter sop sop
vanavond weer dan gaat toeps en m-m door de mangelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef Subhuman het volgende:
Heeft er iemand nog mooie Lekfoto's om te laten zien? Anders doe ik er maar eentje:
[afbeelding]
Mooiquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
De echte soppers herkennen hun held wel hoor
En nu??quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
nope nada niente nothing nichts enzo
Nu heeft ie mailquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef Subhuman het volgende:
Heeft er iemand nog mooie Lekfoto's om te laten zien? Anders doe ik er maar eentje:
[afbeelding]
Another nice fantasy down the toiletquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Meneer Vedder anno 2005:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Kan de Topic titel ff aangepast worden?
Iets als de Toeps-meet ofzo?
no-offence Toeps
Dat heb je er nou van als je er niet bij bent hequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
no-offence Toeps
Goed idee, dan ga ik nog ff doorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
no-offence Toeps
Ter compensatie:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
no-offence Toeps
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je er nou van als je er niet bij bent heWe kwamen gewoon een lekker ding tekort
heeeeeeeeeeeee.....waar is T_A geblevenquote:
Da's hip hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeee.....waar is T_A geblevenHet is wel een boel zonnebril hoor
![]()
De foto is even snel verkleind om de off-topic SC te stoppen. Het gaat hier tenslotte om de Lekmeet, en niet om E.Vedder. Ik ben net halverwege mijn bewerkingen, deze foto is aan het eind van de dag genomen. Maar leef je uitquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het een mooie foto maar ik zou de zonnebrand even weggewerkt hebben door de huid overall wat zongebruinder te laten lijken
mag ik even?
Ik hoop inderdaad dat ze er niet flaterend op staanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
posten jullie nou meteen al jullie foto's hier (met of zonder toestemming van het model) ipv op die ene server?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de modellen niet op alle foto's even flaterend opstaan. Vinden de modellen het goed dat ze in bikini voor jan en alleman op het net gepost worden dan?Wat is het doel van die server dan?
Belangrijk vraagje voor mij iig -ik overweeg om ook eens langs te komen, maar niet als er foto's online gezet worden waar ik me niet gelukkig mee zou voelen (en ik ben nogal pietluttig daarin).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
posten jullie nou meteen al jullie foto's hier (met of zonder toestemming van het model) ipv op die ene server?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de modellen niet op alle foto's even flaterend opstaan. Vinden de modellen het goed dat ze in bikini voor jan en alleman op het net gepost worden dan?Wat is het doel van die server dan?
dan wil ik samen met jou op de foto!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Belangrijk vraagje voor mij iig -ik overweeg om ook eens langs te komen, maar niet als er foto's online gezet worden waar ik me niet gelukkig mee zou voelen (en ik ben nogal pietluttig daarin).
Daar ging het allang niet meer overquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De foto is even snel verkleind om de off-topic SC te stoppen. Het gaat hier tenslotte om de Lekmeet, en niet om E.Vedder. Ik ben net halverwege mijn bewerkingen, deze foto is aan het eind van de dag genomen. Maar leef je uit![]()
Ah OKquote:
De reguliere gang van zaken is dat men toestemming vraagt aan het model om foto's te plaatsenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Belangrijk vraagje voor mij iig -ik overweeg om ook eens langs te komen, maar niet als er foto's online gezet worden waar ik me niet gelukkig mee zou voelen (en ik ben nogal pietluttig daarin).
Voorzie me dan eens van een adres?quote:
"80 % Discount on All Win XP Titles" Die wil ik wel Ron, en dan ook een login enzo mailquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voorzie me dan eens van een adres?
Op het moment dat HGT, Sub en ik onze foto's gingen klaarmaken om te posten wel. En laten we wel wezen: het had er natuurlijk helemaal niet over moeten gaan. De Lek-reeks wordt iets te vaak onderbroken door zaken die niet met de Lek-meet te maken hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar ging het allang niet meer over
Ik stuur m over 1 minuut naar je gmailquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
"80 % Discount on All Win XP Titles" Die wil ik wel Ron, en dan ook een login enzo mail
Dit is een erg goed punt. Ik zat me net af te vragen "mja wat moet ik nou nog eens op die server zetten?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
WHZquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De reguliere gang van zaken is dat men toestemming vraagt aan het model om foto's te plaatsenNou zijn sommige mensen zo makkelijk dat ze alles laten posten en het overlaten aan de smaak van de fotograaf in mijn geval niet zo goed idee
Maar als jij niet wilt dat men de foto's zo de straat op gooit, kun je dat gewoon afspreken lijkt me
Ach een beetje slowchatten mag best...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op het moment dat HGT, Sub en ik onze foto's gingen klaarmaken om te posten wel. En laten we wel wezen: het had er natuurlijk helemaal niet over moeten gaan. De Lek-reeks wordt iets te vaak onderbroken door zaken die niet met de Lek-meet te maken hebben.
Ik vind het wel een goed plan om eens lekker te gaan ontsporenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach een beetje slowchatten mag best...
De vorige meets wilden modellen graag hoge resolutie foto's van/voor zichzelf. Daarvoor wordt de server in eerste instantie beschikbaar gemaakt. En de fotografen willen natuurlijk ook weten wat hun concullega's gedaan hebben, dus die kunnen meekijken. Voor die twee groepen is er niets wat ze niet al "in 't echie" gezien (konden) hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een erg goed punt. Ik zat me net af te vragen "mja wat moet ik nou nog eens op die server zetten?" Aan de ene kant zie ik het nut van die server dus ook niet zo, maar aan de andere kant zal RonnieV er toch erg goede redenen voor hebben om eer zoveel tijd en moeite in te steken. Ron?
*voorziet Ron van adres*quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Voorzie me dan eens van een adres?
inderdaad. FOT SC nummer 79: MM en de bieke sientjesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ach een beetje slowchatten mag best...
Komt eraan!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
*voorziet Ron van adres*
whisperoflight@hotmail.com
)
Hmm goed verhaalquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De vorige meets wilden modellen graag hoge resolutie foto's van/voor zichzelf. Daarvoor wordt de server in eerste instantie beschikbaar gemaakt. En de fotografen willen natuurlijk ook weten wat hun concullega's gedaan hebben, dus die kunnen meekijken.
*opvangt!* dankjequote:
De resolutie van mijn 300D staat toch wel een stuk hoger dacht ik..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm goed verhaal
Gaat er voor belangstellenden en tegen kostprijs en zo, nog een DVD komen zoals bij de OVPmeet?Of zit zulks niet in de planning? Want juist vanwege het high-res doel van de server komt het op mij een beetje vreemd over dat alle foto's verkleind moeten worden naar 1024 breed
Er is niemand die op zo'n grove resolutie geschoten heeft...
Flatteuse pose is natuurlijk een subjectief oordeel. Maar als het model er geen kwaad in ziet, dan maakt het niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef RonaldV het volgende:
en ten tweede omdat ik de foto niet vond passen binnen de opmerking van S.B over niet zo flatteuse poses (overigens vind ik dat van de andere foto's ook niet).
Hi res is voor ons aanmerkelijk groter, maar voor veel "gewone" gebruikers is 1024 al behoorlijk pittig. Maar ze zijn inderdaad niet geschikt om afdrukken mee te maken. Ik kan twee dingen doen:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm goed verhaal
Gaat er voor belangstellenden en tegen kostprijs en zo, nog een DVD komen zoals bij de OVPmeet?Of zit zulks niet in de planning? Want juist vanwege het high-res doel van de server komt het op mij een beetje vreemd over dat alle foto's verkleind moeten worden naar 1024 breed
De mijne zijn 1280 breed. Mocht het model nog groter willen hebben is dat ook te regelen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Graag!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Ow, enne: de DVD. Ik kan DVDs branden. De vorige keer (Kessel) bleek er nauwelijks belangstelling voor, dus heb ik het er maar niet meer over gehad. Maar het kan nog steeds.
Check! Maar eerst die site maar eens vullenquote:
Als ik dan ook een DVD van Kessel krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Check! Maar eerst die site maar eens vullen
Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef Toeps het volgende:
Ik heb tegen een paar fotografen gezegd dat ik vertrouw op hun oordeel, en tot nu toe wordt daar goed mee omgegaan.
Ik kan wel een kopietje draaien voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dan ook een DVD van Kessel krijg kan aanschaffen
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).
1 lijkt me prima. Lang niet iedereen zal behoefte hebben aan bestanden groter dan 1024x768. Grotere versies voor de modellen zelf kan bilateraal wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hi res is voor ons aanmerkelijk groter, maar voor veel "gewone" gebruikers is 1024 al behoorlijk pittig. Maar ze zijn inderdaad niet geschikt om afdrukken mee te maken. Ik kan twee dingen doen:
1. De site laten zoals hij is, met een maximaal formaat van 1024x768, en elke fotograaf stelt op verzoek een vergrote (bewerkte?) versie beschikbaar om afdrukken van te maken.
2. Jullie sturen me de complete ZIP/RAR inclusief de vergrote (bewerkte?) versies van de foto's.
Laat maar weten, binnen de 400MB per fotograaf is een hoop mogelijk (de grootte van de bestanden op dit moment zijn daar een fractie van).
Ja ja tuurlijk betaal ik gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel een kopietje draaien voor je.
Dan heeft een modje wat te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeldikzelf nog gaat aangeven dat dit of dat niet kan
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan heeft een modje wat te doen
"Al" mijn foto's van Kessel heb ik ingestuurd destijdsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef purplerose het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je ook de foto's van de meets op een schijfje gedraaid kan krijgen!
Ik wil dat ook wel aangezien al mijn foto's van de Kesselmeet weg zijn door een harddisk crashgebeuren :|
Sommigen overdrijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Al" mijn foto's van Kessel heb ik ingestuurd destijdsWas niet iedereen even blij mee geloof ik
*kuchquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen overdrijven
Begrijp ik nou goed dat er 2 DVDs moeten komen?
*Belangstelling heeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Ow, enne: de DVD. Ik kan DVDs branden. De vorige keer (Kessel) bleek er nauwelijks belangstelling voor, dus heb ik het er maar niet meer over gehad. Maar het kan nog steeds.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Xilantof het volgende:
wat een geOH hier
ik ben weer terug uit de stad. zal straks even wat door de scanner trekken.
van Kessel? Ja, een voor roosje en een voor mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen overdrijven
Begrijp ik nou goed dat er 2 DVDs moeten komen?
De spanning opbouwen heet datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Xilantof het volgende:
scannen duurt wel even
circa 10 min. per 2 scans
Wat een slome scannerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Xilantof het volgende:
scannen duurt wel even
circa 10 min. per 2 scans
het zijn negatieven van 6x6 centimeterquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:10 schreef purplerose het volgende:
uit welk jaar komt dit geinige fossieltje
Ik zal mijn scanner deze actie vanavond eens uit laten voeren kijken hoe snel hij dat doet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
het zijn negatieven van 6x6 centimeteraardig oppervlakte om te scannen dus.
scan nu op 2400dpi, met stofverwijderingsactie e.d.
scanner is niet zo oud
op 2400 dpi scannen duurt ERG lang hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik zal mijn scanner deze actie vanavond eens uit laten voeren kijken hoe snel hij dat doet.
* Gutteguttegut is gewoon benieuwd.
Ik scan al mijn 35mm negatieven op 2400 dpi, en dat gaat vrij vlot..30 seconden per negatief ongeveer...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op 2400 dpi scannen duurt ERG lang hoor
Bij mij duurt het ongeveer 2-3 minuten op 3200 dpi, 16 bits, USB2.0quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik scan al mijn 35mm negatieven op 2400 dpi, en dat gaat vrij vlot..30 seconden per negatief ongeveer...
Ik heb deze laatst gekocht voor wel .... 25 euro !!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij mij duurt het ongeveer 2-3 minuten op 3200 dpi, 16 bits, USB2.0
Oh ik was even in de war met een volledig A4tje. DAT duurt op 2400 wel erg lang namelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik scan al mijn 35mm negatieven op 2400 dpi, en dat gaat vrij vlot..30 seconden per negatief ongeveer...
Das eigenlijk wel een leuk ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
nee
Neem rustig je tijd Xila, we trappen eerst nog ff dit topic vol
goed ideequote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Das eigenlijk wel een leuk idee
dan kan ik ze in een vers topic spammen
Oehquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef RonaldV het volgende:
Wat Toeps kan kan M2 ook
[afbeelding]
En ik was erbij![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef RonaldV het volgende:
Wat Toeps kan kan M2 ook
[afbeelding]
En ik was erbij![]()
Maar jij werd dan ook beslopen.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
![]()
Die is flateuzer flaterender dan de mijne.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |