Check! Maar eerst die site maar eens vullenquote:
Als ik dan ook een DVD van Kessel krijgquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Check! Maar eerst die site maar eens vullen
Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef Toeps het volgende:
Ik heb tegen een paar fotografen gezegd dat ik vertrouw op hun oordeel, en tot nu toe wordt daar goed mee omgegaan.
Ik kan wel een kopietje draaien voor je.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dan ook een DVD van Kessel krijg kan aanschaffen
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).
1 lijkt me prima. Lang niet iedereen zal behoefte hebben aan bestanden groter dan 1024x768. Grotere versies voor de modellen zelf kan bilateraal wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hi res is voor ons aanmerkelijk groter, maar voor veel "gewone" gebruikers is 1024 al behoorlijk pittig. Maar ze zijn inderdaad niet geschikt om afdrukken mee te maken. Ik kan twee dingen doen:
1. De site laten zoals hij is, met een maximaal formaat van 1024x768, en elke fotograaf stelt op verzoek een vergrote (bewerkte?) versie beschikbaar om afdrukken van te maken.
2. Jullie sturen me de complete ZIP/RAR inclusief de vergrote (bewerkte?) versies van de foto's.
Laat maar weten, binnen de 400MB per fotograaf is een hoop mogelijk (de grootte van de bestanden op dit moment zijn daar een fractie van).
Ja ja tuurlijk betaal ik gewoonquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik kan wel een kopietje draaien voor je.
Dan heeft een modje wat te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeldikzelf nog gaat aangeven dat dit of dat niet kan
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dan heeft een modje wat te doen
"Al" mijn foto's van Kessel heb ik ingestuurd destijdsquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:27 schreef purplerose het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je ook de foto's van de meets op een schijfje gedraaid kan krijgen!
Ik wil dat ook wel aangezien al mijn foto's van de Kesselmeet weg zijn door een harddisk crashgebeuren :|
Sommigen overdrijvenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Al" mijn foto's van Kessel heb ik ingestuurd destijdsWas niet iedereen even blij mee geloof ik
*kuchquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen overdrijven
Begrijp ik nou goed dat er 2 DVDs moeten komen?
*Belangstelling heeft...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Ow, enne: de DVD. Ik kan DVDs branden. De vorige keer (Kessel) bleek er nauwelijks belangstelling voor, dus heb ik het er maar niet meer over gehad. Maar het kan nog steeds.
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:45 schreef Xilantof het volgende:
wat een geOH hier
ik ben weer terug uit de stad. zal straks even wat door de scanner trekken.
van Kessel? Ja, een voor roosje en een voor mijquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommigen overdrijven
Begrijp ik nou goed dat er 2 DVDs moeten komen?
De spanning opbouwen heet datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Xilantof het volgende:
scannen duurt wel even
circa 10 min. per 2 scans
Wat een slome scannerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:04 schreef Xilantof het volgende:
scannen duurt wel even
circa 10 min. per 2 scans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |