Volgens mij niet op de 6x6.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef -Marjo- het volgende:
Zit ik er ook tussen??
Analoog? Vet! Wat voor?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:37 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij niet op de 6x6.
daar staan op.. even denken: Toeps, GGG, auticia, Rhanna... die weet ik zeker...
Mamiya C220quote:
Ik ook, maar dat kan ik nooit betalen geloof ikquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mamiya C220
moet wel eerlijk zeggen dat deze nu geleend is, omdat mijn eigen 6x6 defect is momenteel. Maar ik ga weer op zoek naar een eigen 6x6. ik vind het super om er mee te fotograferen
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htmquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mamiya C220
moet wel eerlijk zeggen dat deze nu geleend is, omdat mijn eigen 6x6 defect is momenteel. Maar ik ga weer op zoek naar een eigen 6x6. ik vind het super om er mee te fotograferen
Da's een antiekje. Vraag me af of-ie nog wel werkt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htm
Wat kijk ik moeilijk. En zo dichtbij ook...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef Xilantof het volgende:
-Marjo-:
ik heb jouw even geprobeerd in een sepia tone, met wat blauw en wat meer roest kleur:
[afbeelding]
heb hem ook nog in kleur gewoon bewaard, mocht je dit niks vinden
absoluut niet ontevreden!quote:
zo te zien heeft deze een 80mm standaard lens... niet het leukste voor portret (op mijn geleende zit een licht tele van 135 mm (80mm = een standaard lens, overeenkomstig met 50mm op kleinbeeld).quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:54 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)foto/mamiya/3434.htm
valt mee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:52 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan ik nooit betalen geloof ik
Al zijn Mamiya's beter te betalen dan bijv. een Hasselblad
Je laatst digitale vind ik ook super, qua kleur en scherpte..
je had tegenlicht, dus daarom denk ik de wat geknepen ogenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat kijk ik moeilijk. En zo dichtbij ook...
Wel een mooie foto...
dankjewelquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:08 schreef rustig het volgende:
[..]
absoluut niet ontevreden!
mooie foto, fototechnisch gezien.
wat betreft het onderwerp zal ik me afzijdig houden
complimenten xilantof!
EDIT- waar schoot je digitaal eigenlijk mee?
Die naakt fotos zijn gaaf geworden zegquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef RonaldV het volgende:
Alhoewel ik de nieuwsgierigheid van de overigen begrijp: de server zit met beperkte bandbreedte, en sommige modellen hebben me verzocht om een plek die veilig is van nieuwsgierige blikken. Het heeft dus geen zin om te bellen, dreigen, beloftes te doen, te slijmen of wat ook: alleen degenen die er waren hebben een wachtwoord en log-in. Sorry.
Pas maar op, want ze hebben je zo gekopieerd naar [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:33 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die naakt fotos zijn gaaf geworden zeg
![]()
Daar heb ik al vaker in gestaanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pas maar op, want ze hebben je zo gekopieerd naar [M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #16
![]()
Oeh!!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Daar heb ik al vaker in gestaan
Ik zal weer eens nieuwe maken voor dat topic....
Bij mij welquote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:27 schreef -Marjo- het volgende:
Zit ik er ook tussen??
Je hebt mailquote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:19 schreef RonaldV het volgende:
Zo. Als het goed is hebben jullie allemaal een mail van me gehad. Zo niet: check je SPAM-box op hotmail, en zet hem in je safe-list. Als je echt geen mail hebt gehad kunnen er twee dingen zijn: je was er niet bij (helaas-pindakaas!), of ik heb je adres per ongeluk toch gemist (mail of MSN me even).
Alhoewel ik de nieuwsgierigheid van de overigen begrijp: de server zit met beperkte bandbreedte, en sommige modellen hebben me verzocht om een plek die veilig is van nieuwsgierige blikken. Het heeft dus geen zin om te bellen, dreigen, beloftes te doen, te slijmen of wat ook: alleen degenen die er waren hebben een wachtwoord en log-in. Sorry.
Jij ookquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hey ik ga eens kijken of ik ook mail heb
MSN, Yahoo of ICQ?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]heb ik
alleen hoe moet ik foto's uploaden of insturen?
ja schattig idee he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:53 schreef _evenstar_ het volgende:
fles jij en iets zinnigs doenhihi
![]()
Ja....ik ken hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
.... want nu zit ik op kantoor en word ik verondersteld iets zinnigs te doen
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk hequote:
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk he
ik ben al voorzienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportage
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zal allicht beter zijn dan de foto's die ik maakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Vast
Heb een paar weken geleden een reportage over de verjaardag van mn grootmoeder gemaakt... waardeloos man, alles bewogen of onderbelichtWas ook klote belichting toen, maar goed, ik heb gewoon lichtsterkere lenzen nodig...
Ik doe bruiloften, doopplechtigheden en dat soort zaken op verzoek van familie-leden, en eigenlijk met maar één doel: het geeft mij -heiden die ik ben- iets te doen tijdens kerkelijke plechtigheden. Maar ik moet er niet aan denken om het ook professioneel te gaan oppakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Cam 900 zuigt kont.multi-Cam 1300 rules
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
vandaag, negatieven-ophaal-dag
Ow ja, daar moet ik jou nog over hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik alIk ga de bruiloft van mijn zusje doen eind september
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunt u daar iets meer over vertellen?
de D2X heeft de Multi-CAM2000 autofocus module...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.
Maakt me nieuwsgierig naar de AF kwaliteiten van de top camera-modellen
lievquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:55 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd jongens!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Tuurlijk. Maar de vraag van Fles was direct gerelateerd aan mijn Lek meet ervaring, en daarom IMO geheel on topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh, heren... mag de camera-praat even naar het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer kunnen hebben over de na-weeën van de Lek-meet?
Heee, die ken ik niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:Ik kijk net dat filmpje dat ik uit die kar van HGT kruip Guttegut
Erg netjes gedaan
Dank je wel
Zegt het voort in USquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Silk1980 het volgende:
Kom effe overgewaaid uit US, wat een gave foto's zeg! Dat die fotografen zich nog hobbyisten durven noemen
nee nu niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Nog niet, gaat all;emaal goed komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Vast wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog niet, gaat all;emaal goed komen
Woeps! Ik dacht al dat ik daar een foutje maakte...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblog
Die motor is niet van Herculus, maar van mij, en ik ben dan ook die idioot die op de laatste foto in het gras ligt![]()
ok prima hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Woeps! Ik dacht al dat ik daar een foutje maakte...
Ik kan het nu ff niet aanpassen, als ik thuis ben zal ik het veranderen!
![]()
Ehhh ja hoor, magquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog niet, gaat all;emaal goed komen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik ga even naar de stad...
Vanmiddag of vanavond heb ik weer nieuwe foto's van je Toeps!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:00 schreef Toeps het volgende:
Ik zit in mijn pauze de F5 knop te misbruiken.
ik ben vanmiddag ook in nalekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog springt vanmiddag om 17.00 in de auto
Van Naaldwijk naar Delft met een klein omweggetje
Ik zal even naar je zwaaienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik ben vanmiddag ook in nalekmaar niet om 17.00 uur
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:50 schreef purplerose het volgende:
Woeiii uhh thx Puckzzz, het is idd de beste rock cd ever!!
De keel die Eddie Vedder kan opzetten
Eerlijk gezegd vind ik die hele man gewoon geilquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerd![]()
Meneer Vedder anno 2005quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat lijf waar die keel zich in bevind is ook niet verkeerd![]()
Wie is nou meneer vedder?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Meneer Vedder anno 2005:
[afbeelding]
nope nada niente nothing nichts enzoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Spam map?? Daar zat ie bij mij ook...
De echte soppers herkennen hun held wel hoorquote:
Ziequote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:29 schreef purplerose het volgende:
@Flesch sop sop die rechter sop sop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |