Die heb ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportage
Kunt u daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Cam 900 zuigt kont.multi-Cam 1300 rules
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
vandaag, negatieven-ophaal-dag
Ow ja, daar moet ik jou nog over hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik alIk ga de bruiloft van mijn zusje doen eind september
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunt u daar iets meer over vertellen?
de D2X heeft de Multi-CAM2000 autofocus module...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nikon publiceert bij de specs van hun camera's wat voor autofocus unit ze in de camera gebouwd hebben; canon is daar (helaas) erg ondoorzichtig in. Ik wist wel dat de D100 een slechtere AF module had dan mijn F100. Nu had ik dus praktijk ervaring ermee opgedaan. In de D100 zit dezelfde AF sensor als in de D70. Daarom hebben de D100 en D70 zo'n AF bijlicht lampje, terwijl de F100 het zonder kan redden.
Maakt me nieuwsgierig naar de AF kwaliteiten van de top camera-modellen
lievquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblogquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:55 schreef Toeps het volgende:
Nou, ik ben benieuwd jongens!
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ja. Hier moet je het niet over koetjes en kalfjes hebben.
[afbeelding]
Tuurlijk. Maar de vraag van Fles was direct gerelateerd aan mijn Lek meet ervaring, en daarom IMO geheel on topicquote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:57 schreef RonaldV het volgende:
Uh, heren... mag de camera-praat even naar het daarvoor bestemde topic, zodat we het hier weer kunnen hebben over de na-weeën van de Lek-meet?
Heee, die ken ik niet...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:Ik kijk net dat filmpje dat ik uit die kar van HGT kruip Guttegut
Erg netjes gedaan
Dank je wel
Zegt het voort in USquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:36 schreef Silk1980 het volgende:
Kom effe overgewaaid uit US, wat een gave foto's zeg! Dat die fotografen zich nog hobbyisten durven noemen
nee nu niet meerquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Nog niet, gaat all;emaal goed komenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Heee, die ken ik niet...
Oh, die staat ook niet online dus..
Vast wel...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog niet, gaat all;emaal goed komen
Woeps! Ik dacht al dat ik daar een foutje maakte...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pssst Toeps: over de motor-foto's op je weblog
Die motor is niet van Herculus, maar van mij, en ik ben dan ook die idioot die op de laatste foto in het gras ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |