ja schattig idee he?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:53 schreef _evenstar_ het volgende:
fles jij en iets zinnigs doenhihi
![]()
Ja....ik ken hetquote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
.... want nu zit ik op kantoor en word ik verondersteld iets zinnigs te doen
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk hequote:
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat zou het toch mooi zijn als je met fotograferen je geld kon verdienen eigenlijk he
ik ben al voorzienquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog mensen die je zoeken voor hun bruidsreportage
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zal allicht beter zijn dan de foto's die ik maakquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Vast
Heb een paar weken geleden een reportage over de verjaardag van mn grootmoeder gemaakt... waardeloos man, alles bewogen of onderbelichtWas ook klote belichting toen, maar goed, ik heb gewoon lichtsterkere lenzen nodig...
Ik doe bruiloften, doopplechtigheden en dat soort zaken op verzoek van familie-leden, en eigenlijk met maar één doel: het geeft mij -heiden die ik ben- iets te doen tijdens kerkelijke plechtigheden. Maar ik moet er niet aan denken om het ook professioneel te gaan oppakken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik alquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunt u daar iets meer over vertellen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:15 schreef Shark.Bait het volgende:
Cam 900 zuigt kont.multi-Cam 1300 rules
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:06 schreef Xilantof het volgende:
Owhja!
vandaag, negatieven-ophaal-dag
Ow ja, daar moet ik jou nog over hebben...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heb ik alIk ga de bruiloft van mijn zusje doen eind september
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |