abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29918680
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:10 schreef Shark.Bait het volgende:
posten jullie nou meteen al jullie foto's hier (met of zonder toestemming van het model) ipv op die ene server?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat de modellen niet op alle foto's even flaterend opstaan. Vinden de modellen het goed dat ze in bikini voor jan en alleman op het net gepost worden dan? Wat is het doel van die server dan?
Dit is een erg goed punt. Ik zat me net af te vragen "mja wat moet ik nou nog eens op die server zetten? " Aan de ene kant zie ik het nut van die server dus ook niet zo, maar aan de andere kant zal RonnieV er toch erg goede redenen voor hebben om eer zoveel tijd en moeite in te steken. Ron?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_29918689
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De reguliere gang van zaken is dat men toestemming vraagt aan het model om foto's te plaatsen Nou zijn sommige mensen zo makkelijk dat ze alles laten posten en het overlaten aan de smaak van de fotograaf in mijn geval niet zo goed idee Maar als jij niet wilt dat men de foto's zo de straat op gooit, kun je dat gewoon afspreken lijkt me
WHZ
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:42:16 #237
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_29918696
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:36 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Op het moment dat HGT, Sub en ik onze foto's gingen klaarmaken om te posten wel. En laten we wel wezen: het had er natuurlijk helemaal niet over moeten gaan. De Lek-reeks wordt iets te vaak onderbroken door zaken die niet met de Lek-meet te maken hebben.
Ach een beetje slowchatten mag best...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_29918819
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed plan om eens lekker te gaan ontsporen laat die nieuwbakken mod van een Sub ook maar eens tonen dat hij het kan
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:49:32 #239
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29918916
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dit is een erg goed punt. Ik zat me net af te vragen "mja wat moet ik nou nog eens op die server zetten? " Aan de ene kant zie ik het nut van die server dus ook niet zo, maar aan de andere kant zal RonnieV er toch erg goede redenen voor hebben om eer zoveel tijd en moeite in te steken. Ron?
De vorige meets wilden modellen graag hoge resolutie foto's van/voor zichzelf. Daarvoor wordt de server in eerste instantie beschikbaar gemaakt. En de fotografen willen natuurlijk ook weten wat hun concullega's gedaan hebben, dus die kunnen meekijken. Voor die twee groepen is er niets wat ze niet al "in 't echie" gezien (konden) hebben.

Zoals Ripley al aangeeft: sommige modellen zijn niet zo heel erg tevreden met zichzelf, of hoe ze zichzelf zien op foto's. Voor hen, én om te voorkomen dat foto's eindigen op vreemde plekken, én om bandbreedte te besparen is de website voorzien van een wachtwoord.

En wat de foto's van Toeps betreft: daar heeft ze zelf al een heel goede post over gedaan. Desondanks heb ik de foto verwijderd. De foto van T-A heb ik laten staan om twee redenen: ten eerste om te laten zien dat er ook anderen dat Toeps waren, en ten tweede omdat ik de foto niet vond passen binnen de opmerking van S.B over niet zo flatteuse poses (overigens vind ik dat van de andere foto's ook niet).
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:49:42 #240
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_29918921
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Voorzie me dan eens van een adres?
*voorziet Ron van adres*

whisperoflight@hotmail.com

)
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:50:40 #241
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29918957
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

inderdaad. FOT SC nummer 79: MM en de bieke sientjes
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:51:05 #242
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29918965
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef purplerose het volgende:

[..]

*voorziet Ron van adres*

whisperoflight@hotmail.com

)
Komt eraan!
- Privacy Matters
pi_29919070
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

De vorige meets wilden modellen graag hoge resolutie foto's van/voor zichzelf. Daarvoor wordt de server in eerste instantie beschikbaar gemaakt. En de fotografen willen natuurlijk ook weten wat hun concullega's gedaan hebben, dus die kunnen meekijken.
Hmm goed verhaal

Gaat er voor belangstellenden en tegen kostprijs en zo, nog een DVD komen zoals bij de OVPmeet? Of zit zulks niet in de planning? Want juist vanwege het high-res doel van de server komt het op mij een beetje vreemd over dat alle foto's verkleind moeten worden naar 1024 breed Er is niemand die op zo'n grove resolutie geschoten heeft...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:56:01 #244
52349 purplerose
pi_29919100
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:51 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Komt eraan!
*opvangt!* dankje
pi_29919161
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hmm goed verhaal

Gaat er voor belangstellenden en tegen kostprijs en zo, nog een DVD komen zoals bij de OVPmeet? Of zit zulks niet in de planning? Want juist vanwege het high-res doel van de server komt het op mij een beetje vreemd over dat alle foto's verkleind moeten worden naar 1024 breed Er is niemand die op zo'n grove resolutie geschoten heeft...
De resolutie van mijn 300D staat toch wel een stuk hoger dacht ik..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:59:22 #246
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29919205
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:49 schreef RonaldV het volgende:
en ten tweede omdat ik de foto niet vond passen binnen de opmerking van S.B over niet zo flatteuse poses (overigens vind ik dat van de andere foto's ook niet).
Flatteuse pose is natuurlijk een subjectief oordeel. Maar als het model er geen kwaad in ziet, dan maakt het niet uit.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:59:51 #247
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29919217
quote:

[..]

Hmm goed verhaal

Hi res is voor ons aanmerkelijk groter, maar voor veel "gewone" gebruikers is 1024 al behoorlijk pittig. Maar ze zijn inderdaad niet geschikt om afdrukken mee te maken. Ik kan twee dingen doen:
1. De site laten zoals hij is, met een maximaal formaat van 1024x768, en elke fotograaf stelt op verzoek een vergrote (bewerkte?) versie beschikbaar om afdrukken van te maken.
2. Jullie sturen me de complete ZIP/RAR inclusief de vergrote (bewerkte?) versies van de foto's.

Laat maar weten, binnen de 400MB per fotograaf is een hoop mogelijk (de grootte van de bestanden op dit moment zijn daar een fractie van).
- Privacy Matters
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:01:24 #248
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_29919267
quote:
De mijne zijn 1280 breed. Mocht het model nog groter willen hebben is dat ook te regelen.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:02:53 #249
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29919298
Ow, enne: de DVD. Ik kan DVDs branden. De vorige keer (Kessel) bleek er nauwelijks belangstelling voor, dus heb ik het er maar niet meer over gehad. Maar het kan nog steeds.
- Privacy Matters
pi_29919351
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Ow, enne: de DVD. Ik kan DVDs branden. De vorige keer (Kessel) bleek er nauwelijks belangstelling voor, dus heb ik het er maar niet meer over gehad. Maar het kan nog steeds.
Graag!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:06:11 #251
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29919373
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Graag!
Check! Maar eerst die site maar eens vullen
- Privacy Matters
pi_29919401
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Check! Maar eerst die site maar eens vullen
Als ik dan ook een DVD van Kessel krijg
pi_29919424
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:40 schreef Toeps het volgende:
Ik heb tegen een paar fotografen gezegd dat ik vertrouw op hun oordeel, en tot nu toe wordt daar goed mee omgegaan.
Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:10:09 #254
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_29919484
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als ik dan ook een DVD van Kessel krijg kan aanschaffen
Ik kan wel een kopietje draaien voor je.
- Privacy Matters
pi_29919537
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:08 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde...lekker makkelijk...en ja er wordt wel eens "misbruik" van gemaakt maar een grapje zo af en toe moet kunnen (zie Kesselmeet).
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeld ikzelf nog gaat aangeven dat dit of dat niet kan
pi_29919766
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hi res is voor ons aanmerkelijk groter, maar voor veel "gewone" gebruikers is 1024 al behoorlijk pittig. Maar ze zijn inderdaad niet geschikt om afdrukken mee te maken. Ik kan twee dingen doen:
1. De site laten zoals hij is, met een maximaal formaat van 1024x768, en elke fotograaf stelt op verzoek een vergrote (bewerkte?) versie beschikbaar om afdrukken van te maken.
2. Jullie sturen me de complete ZIP/RAR inclusief de vergrote (bewerkte?) versies van de foto's.

Laat maar weten, binnen de 400MB per fotograaf is een hoop mogelijk (de grootte van de bestanden op dit moment zijn daar een fractie van).
1 lijkt me prima. Lang niet iedereen zal behoefte hebben aan bestanden groter dan 1024x768. Grotere versies voor de modellen zelf kan bilateraal wel.

als het toch 2 wordt, is mij dat ook best, 400 MB ga ik zeker niet halen
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_29919967
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:10 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik kan wel een kopietje draaien voor je.
Ja ja tuurlijk betaal ik gewoon
pi_29919974
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt op een gegeven moment ook niet echt geloofwaardig meer over als iemand zoals bijvoorbeeld ikzelf nog gaat aangeven dat dit of dat niet kan
Dan heeft een modje wat te doen
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:27:47 #259
52349 purplerose
pi_29920009
Ik wist helemaal niet dat je ook de foto's van de meets op een schijfje gedraaid kan krijgen!
Ik wil dat ook wel aangezien al mijn foto's van de Kesselmeet weg zijn door een harddisk crashgebeuren :|
pi_29920083
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Dan heeft een modje wat te doen

Dat zou een goeie SUB-ontgroening zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo