kut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:03 schreef Chriz2k het volgende:
lul.
O?quote:
Neg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste keer dat jij een topic opent.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zorg je er dan voor dat je om 8 uur bij ingang Zuid H staat?
Wel Belgen bierquote:
* --Christiaan-- passt je een Jupilerquote:
zohee dat smaakt belegen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
* --Christiaan-- passt je een Jupiler
Proef!
Als je half kapot weer naar buiten wilt komen vind ik het primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden
Is OLÉ OLÉ, OLÉ OLÉ, FC ZWOLLE HÉ, FC ZWOLLE HÉ, OLÉ OLÉ ook goed?![]()
Dikke belgische frietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:18 schreef Saarah het volgende:
* Saarah heeft net te horen gekregen dat ze frit etenjeej
![]()
I'm prepared to take that riskquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:14 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Als je half kapot weer naar buiten wilt komen vind ik het prima
Hoi.quote:
zelde hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:18 schreef Saarah het volgende:
![]()
Vlaamse friet: spuitpatat: slecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:18 schreef Saarah het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:19 schreef Chriz2k het volgende:
BorstenTietjes die op appeltjes lijken.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nu ga ik mijn volproppen met conserveermiddelen en landbouwgif. Tot straks.
Dat mogen we hopen, na zo'n maaltijd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Tot straks.
Lelijker kan toch al niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:20 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je er uit ziet dan
quote:
Wie waren er?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:22 schreef Eix het volgende:
Hiahai.Ik ben terug van de provinicale FOK!PUB Limburg meet.
![]()
![]()
quote:
quote:
aspergé soep nog welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Romige Aspergé soep van Albert Heyn![]()
succesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:31 schreef Chriz2k het volgende:
Nouja, ik ga tennissen, wish me luck ( of niet als je een hart van steen hebt)
Waarom kwam jij ook niet? Ik rekende op je!quote:
Omdat Inge al had gezegd dat ze zich zou 'verslapen'.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Waarom kwam jij ook niet? Ik rekende op je!
vrouwen niet te vertrouwenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat Inge al had gezegd dat ze zich zou 'verslapen'.![]()
wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:45 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Omdat Inge al had gezegd dat ze zich zou 'verslapen'.![]()
Trevi heeft er meer => is groter => is beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:44 schreef Imberr het volgende:
2500 leerlingen of meer op een school is toch niet veel?
quote:
quote:Hallo, ik ben Inge zegt gisteravond:
He lief geil lekker stoeitijgertje van me, ik verslaap mij morgen
En DAT moet ik serieus geloven?!quote:
Correctquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:48 schreef saaw het volgende:
vrouwen zijn [met een paar uitzonderingen] vrij vervelend
en dan vooral tegen elkaar volges mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:48 schreef saaw het volgende:
vrouwen zijn [met een paar uitzonderingen] vrij vervelend
Mijn ware persoonlijkheid komt weer naar bovenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:57 schreef Saarah het volgende:
[..]
ik ken jou anders wel hoor![]()
je ging toch aardig doen![]()
zie ook de post ernaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:59 schreef spenky het volgende:
[..]
en ik dan?![]()
dit doe ik dus ook nooit mee
quote:
quote:
hoiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond trouwens, en ja ik leef nog.
schoolquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:05 schreef Jaguarized het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die interesse hebben in de meet, hieronder een berichtje gekoppiepeest van het Meet-topic.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo. ik zou graag willen weten wie er nu wel of niet komt vrijdag. Dit zodat ik ook het een en ander kan plannen aangezien ik nog meer plannen heb die dag. Nog even de plannen op een rijtje:Waar?
Utrecht CS, stationshal Trefpunt voor het grote bord met de vertrektijdenWanneer?
Vrijdag 26 augustus 2005.Hoe laat?
17.00 tot hoe laat je zelf wil.Wat gaan we doen?
Eerst even ergens eten, Mc, BK of in overleg. Daarna kroeg opzoeken. Café De Beurs in Utrecht is een leuk café. Ik informeer nog even voor wat meer ideeënHoe kan ik laten weten of ik kom?
Door me te mailen op mijn MSN adres. Niet msnen, mailen zodat ik ook kan afvinken wie er wel is en wie niet.
Ik werk deze week (behalve vrijdag) van 06.30 - 14.45. Daardoor kom ik niet superveel aan Fokken toe.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik wilde echt net vragen waar je vandaag was
Ach ja je hebt van die mensen die geen zin hebben om 2x te klikken om in het topic te komen.quote:
Zoals ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ach ja je hebt van die mensen die geen zin hebben om 2x te klikken om in het topic te komen.![]()
hoelaat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey Imberr donderdag moet je wel komen naar Sittard.
Hoe was het bij de Fysio en het ziekenhuis?quote:
nee, maar ik ben om 15.40 uit en dan 45-60 minuten fietsen naar huis en dan met de trein naar uitrecht (duurt vast ook wel minstens een half uur oid.quote:
kom je iets later...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:12 schreef freiss het volgende:
[..]
nee, maar ik ben om 15.40 uit en dan 45-60 minuten fietsen naar huis en dan met de trein naar uitrecht (duurt vast ook wel minstens een half uur oid.
tjees.. jij moet lang fietsenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:12 schreef freiss het volgende:
[..]
nee, maar ik ben om 15.40 uit en dan 45-60 minuten fietsen naar huis en dan met de trein naar uitrecht (duurt vast ook wel minstens een half uur oid.
heel vervelendquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:11 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoe was het bij de Fysio en het ziekenhuis?![]()
of scooter... maar sportief issut wel whoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
tjees.. jij moet lang fietsenipv dat je met de bus gaat ofzo
Hehe, busquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
tjees.. jij moet lang fietsenipv dat je met de bus gaat ofzo
no geen 16quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:19 schreef spenky het volgende:
[..]
of scooter... maar sportief issut wel whoor
in wat voor pokkedorp woon jij wel nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, busDaar moet ik eerst ook 2,5 km voor fietsen en zo vaak overstappen, dat het langer duurt dan met de fiets
Bleskensgraafquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
in wat voor pokkedorp woon jij wel niet![]()
Hehe, de hoofdstad van de gemeente hier met in mijn dorp maar liefst 2300 (geen typo) inwonersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik uit Belgiëquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef Boeman het volgende:
Te ver?? ik moet uit het noordelijkste puntje van Nederland komen zowat
oooiquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben er vandoor.
tot vanavond og morgen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
tot vanavond og morgen
byequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
tot vanavond og morgen
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:23 schreef freiss het volgende:
[..]
Hehe, de hoofdstad van de gemeente hier met in mijn dorp maar liefst 2300 (geen typo) inwoners
ik zat op een basisschool met maar liefst 89 kinderen op de hele school (ook kleuterklas enz.)quote:
Bleskensgraafquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:26 schreef freiss het volgende:
[..]
ik zat op een basisschool met maar liefst 89 kinderen op de hele school (ook kleuterklas enz.)![]()
![]()
nou was wel het dieptepunt hoor, hoogtepunt was 110 oid.quote:
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef spenky het volgende:
sorry seems to be the hardest word
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef spenky het volgende:
sorry seems to be the hardest word
nja misschien wel, ik weet nog nietquote:
Ok, ik lees/hoor het dan nog wel enzo...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
nja misschien wel, ik weet nog niet
moet ook ff mn budget bekijken
ah joh kom gewoon is leuk johquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:29 schreef saaw het volgende:
[..]
nja misschien wel, ik weet nog niet
moet ook ff mn budget bekijken
centrumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:32 schreef freiss het volgende:
Ik kan niet echt een goed plaatje vinden van het centrum van bleskensgraaf
1500quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
en dan?
ik vat jouw sig niet trouwens![]()
stijgende lijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef saaw het volgende:
nja misschien kom ik ook gewoon wel
nog ff over nadenken
quote:
Je kan toch wel Nederland 2 ontvangen in Limburg?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je kan toch wel Nederland 2 ontvangen in Limburg?
in Limburg wel, maar in Bleskensgraaf (nog) nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
kijk ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
mên, wat een cultuurbarbaar ben jijquote:
Nederland 2 en 3 zijn de koelste zenders (samen met MTV). De rest is (uitgezonderd Ned 1) KUT!quote:
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste keer dat jij een topic opent.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nederland 2 en 3 zijn de koelste zenders (samen met MTV). De rest is (uitgezonderd Ned 1) KUT!
jawel hoor dat nog net welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
in Limburg wel, maar in Bleskensgraaf (nog) niet
Eet smakelijkquote:
Germ, volgens mij hebben wij er 2 in Sittard.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik nog nooit naar gekekenzenders met baggernamen kijk ik niet
![]()
![]()
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
jawel hoor dat nog net wel, maar geen The Box of MTV oid. TMF wel. We kunnen hier trouwens ook pas 2 jaar ADSL krijgen
Dus jij kijkt geen TV?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik nog nooit naar gekekenzenders met baggernamen kijk ik niet
![]()
![]()
heeft jamai daar ook een contract btw? Wordt wel eens tijd dan. kan hij daar 'Wie is de homo' presenterenquote:
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij isquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
heeft jamai daar ook een contract btw? Wordt wel eens tijd dan. kan hij daar 'Wie is de homo' presenterenPast mooi bij de rest van het talpaniveau
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kijk Net5en Alex on the Box (die series alleen.. dus sabrina en cascadia en RFR enzo
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alex on the Box (die series alleen.. dus sabrina en cascadia en RFR enzo)
SGP.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat alex on the Box is echt bijster slecht
![]()
cyberrobinquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Gabry het volgende:
Komt echt niemand van Fok uit utrecht behalve ik?![]()
Beugelbekkiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet op![]()
Het is wel leuk als Sabrina the teenage witch dinges daar op tv komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet op![]()
Was gister op FokRadio. En heeft mij ook nog genoemd.quote:
dat vind ik ook t leukste programma van dat rijtjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het is wel leuk als Sabrina the teenage witch dinges daar op tv komt
Ik wil best, als bob enzo ook gaan.. maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
@Gabry, kom jij ook naar die meet vrijdag?
Meet-topic met de huidige kandidaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil best, maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..
Daarom vroeg ik of iemand uit de buurt komt ofzo![]()
je woont IN utrecht man!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil best, als bob enzo ook gaan.. maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..
Daarom vroeg ik of iemand uit de buurt komt ofzo![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat vind ik ook t leukste programma van dat rijtje![]()
Ben je ook bang voor spinnen, bosjesmannen en huilie's?quote:
Misschien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor spinnen, bosjesmannen en huilie's?![]()
Ik welquote:
Gister had ik een mannelijke langpootmug binnen. Mên, ik schrok me kapot. Dat beest was echt superdik, en wild en eng en spartelend.quote:
en al die obscene bewegingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Gister had ik een mannelijke langpootmug binnen. Mên, ik schrok me kapot. Dat beest was echt superdik, en wild en eng en spartelend.![]()
![]()
quote:
Hier is het mooi weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef Eix het volgende:
Vanavond Bierparty op de markt hier in Sittar... maar t weer is klote.![]()
Ja een of andere Sittardenaar heeft een gat in de lucht gesprongen en heeft nu dus t wereldrecord hoogspringen ofsowiets. En dat vieren we natuurlijk groots hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hier is het mooi weer![]()
zonnetje, warmpjes![]()
dat is triestquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Bubbling haters zijn zeldzaam waar ik woon
hier ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Bubbling haters zijn zeldzaam waar ik woon
110, 120, 130 geen enkel probleemquote:
Ehm, wtf!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
110, 120, 130 geen enkel probleem
schroevedraaier, koevoet, flipper en een baksteen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Met of zonder stukjes appel erin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Heb je een lepel?quote:
Perfect.quote:
Ikkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |