stijgende lijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:34 schreef saaw het volgende:
nja misschien kom ik ook gewoon wel
nog ff over nadenken
quote:
Je kan toch wel Nederland 2 ontvangen in Limburg?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Je kan toch wel Nederland 2 ontvangen in Limburg?
in Limburg wel, maar in Bleskensgraaf (nog) nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
kijk ik nooitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef Chanandler het volgende:
[..]
mên, wat een cultuurbarbaar ben jijquote:
Nederland 2 en 3 zijn de koelste zenders (samen met MTV). De rest is (uitgezonderd Ned 1) KUT!quote:
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:05 schreef Chriz2k het volgende:
Laatste keer dat jij een topic opent.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:40 schreef Boeman het volgende:
[..]
Nederland 2 en 3 zijn de koelste zenders (samen met MTV). De rest is (uitgezonderd Ned 1) KUT!
jawel hoor dat nog net welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
in Limburg wel, maar in Bleskensgraaf (nog) niet
Eet smakelijkquote:
Germ, volgens mij hebben wij er 2 in Sittard.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik nog nooit naar gekekenzenders met baggernamen kijk ik niet
![]()
![]()
Je maakt me bangquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:41 schreef freiss het volgende:
[..]
jawel hoor dat nog net wel, maar geen The Box of MTV oid. TMF wel. We kunnen hier trouwens ook pas 2 jaar ADSL krijgen
Dus jij kijkt geen TV?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
heb ik nog nooit naar gekekenzenders met baggernamen kijk ik niet
![]()
![]()
heeft jamai daar ook een contract btw? Wordt wel eens tijd dan. kan hij daar 'Wie is de homo' presenterenquote:
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij isquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
heeft jamai daar ook een contract btw? Wordt wel eens tijd dan. kan hij daar 'Wie is de homo' presenterenPast mooi bij de rest van het talpaniveau
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kijk Net5en Alex on the Box (die series alleen.. dus sabrina en cascadia en RFR enzo
)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
Alex on the Box (die series alleen.. dus sabrina en cascadia en RFR enzo)
SGP.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een SGP'er als burgemeester, omdat dat hier de grootste partij is
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef freiss het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet opquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:48 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat alex on the Box is echt bijster slecht
![]()
cyberrobinquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Gabry het volgende:
Komt echt niemand van Fok uit utrecht behalve ik?![]()
Beugelbekkiequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet op![]()
Het is wel leuk als Sabrina the teenage witch dinges daar op tv komtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja weet ik maar iets beters is er niet op![]()
Was gister op FokRadio. En heeft mij ook nog genoemd.quote:
dat vind ik ook t leukste programma van dat rijtjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het is wel leuk als Sabrina the teenage witch dinges daar op tv komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |