Ik wil best, als bob enzo ook gaan.. maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:53 schreef Jaguarized het volgende:
@Gabry, kom jij ook naar die meet vrijdag?
Meet-topic met de huidige kandidaten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil best, maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..
Daarom vroeg ik of iemand uit de buurt komt ofzo![]()
je woont IN utrecht man!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik wil best, als bob enzo ook gaan.. maar ik heb geen zin om er alleen heen te gaan..
Daarom vroeg ik of iemand uit de buurt komt ofzo![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat vind ik ook t leukste programma van dat rijtje![]()
Ben je ook bang voor spinnen, bosjesmannen en huilie's?quote:
Misschien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben je ook bang voor spinnen, bosjesmannen en huilie's?![]()
Ik welquote:
Gister had ik een mannelijke langpootmug binnen. Mên, ik schrok me kapot. Dat beest was echt superdik, en wild en eng en spartelend.quote:
en al die obscene bewegingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Gister had ik een mannelijke langpootmug binnen. Mên, ik schrok me kapot. Dat beest was echt superdik, en wild en eng en spartelend.![]()
![]()
quote:
Hier is het mooi weerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef Eix het volgende:
Vanavond Bierparty op de markt hier in Sittar... maar t weer is klote.![]()
Ja een of andere Sittardenaar heeft een gat in de lucht gesprongen en heeft nu dus t wereldrecord hoogspringen ofsowiets. En dat vieren we natuurlijk groots hier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Hier is het mooi weer![]()
zonnetje, warmpjes![]()
dat is triestquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Bubbling haters zijn zeldzaam waar ik woon
hier ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:28 schreef Gabry het volgende:
Bubbling haters zijn zeldzaam waar ik woon
110, 120, 130 geen enkel probleemquote:
Ehm, wtf!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef Gabry het volgende:
[..]
110, 120, 130 geen enkel probleem
schroevedraaier, koevoet, flipper en een baksteen![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Met of zonder stukjes appel erin?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Heb je een lepel?quote:
Perfect.quote:
Ikkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef saaw het volgende:
iemand appelmoes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |