ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef cyberstalker het volgende:
Je hebt blijkbaar internet daar, dus wat loop je te mekkeren?
dat heb ik al 6 weken gedaan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef kippiej het volgende:
Prutz0rIk heb vrij vandaag en ik ga dalijk hoogstwaarschijnlijk relaxed een dvdtje kijken.
Oja, en nu heb ik koffie
stage topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:40 schreef Mute_Me het volgende:
2e dag stage, morgen komt mn big ass computer binnen om te tekenen maar ik heb vandaag dus niks te doen.
Heb alle gebouwen al bezocht en aan iedereen gevraagd of ze werk hadden maar niemand heeft wat te doen.
Zit niks anders op dan nog 3 uur te vervelen en daarna bij mn 2e werkgever aan t werk te gaan![]()
nehh dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef XiChico het volgende:
Meld je ziek.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Erg vervelend idd. Gelukkig maar 1 dagje, sommigen brengen hun hele stage zo door
ik zou zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Erg vervelend idd. Gelukkig maar 1 dagje, sommigen brengen hun hele stage zo door
Zulke lui zijn echte paupersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
You suck... heb eens een stageplaats gehad waar ik van de 9 uur per dag, 8 uur aan het internetten was. En dat 10 weken lang... heb me geen moment verveeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...
nehh dat trakt me niet zo. plus dat ik dan wel even zoet ben (20.000km2)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pak maar een bezem en ga vegen.
jij hebt kopieer stage?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef CecilBDemented het volgende:
stage moet verboden worden
helemaal als je niks ervoor krijgt
stage zuigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iedereen is meestal weg, naar werkplaats enz enz.. dus dat is ook niet echt een optie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:52 schreef StefanP het volgende:
Ga koffie voor iedereen halen. Dat is meteen je stageopdracht.
msn mag op veel stages niet....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:41 schreef PDOA het volgende:
Ga dan lekker MSN'en met de rest van je BrEeZaH-vriendinnen.
maar je kan altijd wel mailen met je collega'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
msn mag op veel stages niet....
ja dat kan wel, of met leuke andere stagiaires die zich ook vervelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
maar je kan altijd wel mailen met je collega's![]()
ik kon het niet latenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hier?!
bedankt voor je mail he
dat snap ik, maar las hem vanochtend pas.quote:
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ohwja ontopic ja
hmm ja, hij kan wel koffie zetten
Geloof me, na 4x gaat dat ook vervelen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doen
wel nee johquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Geloof me, na 4x gaat dat ook vervelen hoor
m.t.p.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutheid!!!!!!!1111111 :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is een stageuitdrukking? hebben ze je die nog niet verteld
leuke plek om stage te lopenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden Patience leren spelen op stage...erg spannend dus...het was gelukkig in een koekjesfabriek dus vervelen was snel opgelost
ik was idd wel zwaarder na mijn stage, mooi kut was datquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:14 schreef Mute_Me het volgende:
kwam je ook 20 kilo zwaarder uit of niet?
Vandaag was er iemand 25 jaar bij de zaak dus ik had mazzel en kreeg lekker gebak![]()
zometeen de werkplaats in en foto's maken.
Deze stage niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
verveelde jij je ook wel es op stage?
Een wokstation is om mee te koken hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:33 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
iedereen is meestal weg, naar werkplaats enz enz.. dus dat is ook niet echt een optie.
Vandaag komt mn wokstation dus kan ik gaan tekenen. ze weten alleen niet hoe laatdus dat word nog even fok!en vannochtend.
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:10 schreef Kill_em_all het volgende:
Jij heb tenminste een stage...
Dat noem ik al 7 jaar mijn werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...
uitkeringtrekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:47 schreef highworker het volgende:
[..]
Dat noem ik al 7 jaar mijn werk![]()
ben je al naar het toilet geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
uitkeringtrekker![]()
Het word nog leuker, mn workstation komt morgen pas.
Zometeen eens lunchen in de kantine, want die is zeer releaxed.
Nog een half uur en ik ben alweer op de helft van de dag![]()
idd, en ze zit ook nog eens zonder onsquote:
dat is eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, en ze zit ook nog eens zonder ons
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je al naar het toilet geweest?
tankstationquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nee![]()
Waar loopt iedereen stage die hier post?
Ik bij shell rijswijk.
goed ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je al naar het toilet geweest?
Pff jahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, en ze zit ook nog eens zonder ons
die links staat is coolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef Miesjel het volgende:
Hier kun je je wel vermaken.
Geef je een review van wat je het leukste vond.
Voor t eerst van me leven een plee-borstel gebruiktquote:
Ovet Shipping BV in Terneuzenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nee![]()
Waar loopt iedereen stage die hier post?
Ik bij shell rijswijk.
om je kont mee af te vegenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor t eerst van me leven een plee-borstel gebruikt
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
om je kont mee af te vegen
het toiletpapier was zeker op
taart meenemen op je eerste dag. of gevulde koeken ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef Maraca het volgende:
Ik ga in september stage lopen en ik vroeg me af om mensen nog tips hadden om een goede indruk te maken. (ik ga stage lopen bij een administratiekantoor)
oee dat is ook een hele goedequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
taart meenemen op je eerste dag. of gevulde koeken ofzo
wij hebben vanaf maandag een stagiaire hier, nicolle als je meeleest, we willen taart!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
oee dat is ook een hele goede
kom dan ook gelijk hier langs :p
en een fotoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wij hebben vanaf amandaag een stagiaire hier, nicolle als je meeleest, we willen taart!
hoho..ICTér hè..quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
uitkeringtrekker![]()
Het word nog leuker, mn workstation komt morgen pas.
Zometeen eens lunchen in de kantine, want die is zeer releaxed.
Nog een half uur en ik ben alweer op de helft van de dag![]()
daar had ik ook nog gesolliciteerdquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ovet Shipping BV in Terneuzen
Ik denk dat ik dat op de laatste dag doequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
taart meenemen op je eerste dag. of gevulde koeken ofzo
alleen als ze je hele moeilijke dingen uitleggen, anders lijk je net heel dom... je moet trouwens wel om alle grapjes lachen, ik heb een hekel aan stagiaires die niet om mijn grappen lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat op de laatste dag doeMaar zijn aantekeningen maken ook een goed idee?
dan zijn we het daar over eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
graag want ik ben ook wel benieuwd hoe ze eruit ziet
not exactlyquote:
nog 1 uur en 10 minutenquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
not exactly![]()
EPiCentre van Shell wereldwijd. dus zeg maar het hoofdkantoor van shell Exploration & Production (olie zoeken en produceren).
14 gebouwen, werkplaatsen enz enz![]()
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=nl-nl&FC2=&FC3=/nl-nl/html/iwgen/about_shell/deorganisatie2/rijswijk_10221016.html
ik ga gewoon om 16.15 naar huis en dan heb ik weekendquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:51 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nog 1 uur en 10 minuten![]()
maarja ik bengin dan ook om half 8.
kom je dan langs mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:52 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik ga gewoon om 16.15 naar huis en dan heb ik weekend![]()
en? heb je al olie gevonden vandaag?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:46 schreef Mute_Me het volgende:
EPiCentre van Shell wereldwijd. dus zeg maar het hoofdkantoor van shell Exploration & Production (olie zoeken en produceren).
14 gebouwen, werkplaatsen enz enz![]()
We zijn net onkruidquote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:58 schreef tijgerwillie het volgende:
haha nog steeds een stage topic
hoe lang loop je er nu als stage dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Mute_Me het volgende:
aaahhhh nog steeds geen workstation!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
dis mn 5e dag. order was bij finance blijven liggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe lang loop je er nu als stage dan?
juni 2006quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Ik verveel me nu al de tyfus, en dat na 3 dagen. moet nog tot juni![]()
(uit de School En Studie FB)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
We hebben overlegd en zien een nieuwe reeks niet zitten... We weten dat jullie je er behoorlijk mee vermaakt hebben, maar hij is niet voor niets dicht gegaan... Strenge regels zouden een optie zijn, maar met 2 moderators die zelf ook nog studerend zijn is het moeilijk om er heel strak bovenop te zitten... En voordat jullie over een extra moderator beginnen; dat lijkt me een beetje overbodig om alleen voor een reeks een extra moderator erbij te zetten...
Een jaartje is ook wel te doen hoor. Dan heb je toch een best goede band met de collega's daar en gaat het allemaal wat vlotter. Je wordt dan niet meer echt gezien als stageloper maar meer als collega.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:16 schreef Mute_Me het volgende:
een jaar stagelopen lijkt mij kut, half jaartje is leuk.
Nou ik heb vorig jaar een jaar stage gelopen. Een half jaar had ik nodig om m'n opdracht af te krijgen. De andere helft heb ik op Fok! gezeten en ik heb me niet echt veel verveeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef saban het volgende:
Mr-Z maar dan moet je wel iets te doen hebben...
joh, tis pas je eerste dag, er komen vast nog werkzaamheden zatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef saban het volgende:
Mr-Z maar dan moet je wel iets te doen hebben...
anders ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ik heb vorig jaar een jaar stage gelopen. Een half jaar had ik nodig om m'n opdracht af te krijgen. De andere helft heb ik op Fok! gezeten en ik heb me niet echt veel verveeld![]()
graag:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik nog wel een screenshot van, die zal ik je eff mailen
naar je hete mailquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik nog wel een screenshot van, die zal ik je eff mailen
ze is ook naar u mail wegquote:
dat is pshygischquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef snellejelle het volgende:
btw ik sta niet in die lijstt was mijn eerste werkdag en toe hadden we al een nieuwe stagiaire hier
geen idee ik zie altijd alleen maar jou en mr-zquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het trouwens met Fisher, Megter, Teardrop en Kleffe_Dop?
Ik heb ze heel af en toe nog ergens gezien. Maar erg actief zijn ze niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het trouwens met Fisher, Megter, Teardrop en Kleffe_Dop?
jullie zijn de enige die ik nog zo'n beetje regelmatig tegenkom
ohja goddess in heaven, die zal ik eens even wakker schreeuwen in der fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
En ook niet te vergeten: tijgerwillie, goddess in heaven en Geitje![]()
hoe kom ik daar nu weer inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Houniet het volgende:
Mr-Z wij staan in dit topic he
******* BAGGER USERS ******* *3*
zit je nou nog meer mensen te achtervolgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
Kleffe_Dop, zit heel veel in BB5, check zijn postgeschiedenis
en Fisher en Megter enzo zijn niet echt meer actief. Geitje82 wel, die kom ik ook nog vaak tegen, maar die zit ook onder der andere kloon
dat topic van jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zit je nou nog meer mensen te achtervolgen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
en Fisher en Megter enzo zijn niet echt meer actief. Geitje82 wel, die kom ik ook nog vaak tegen, maar die zit ook onder der andere kloon
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb geen kloon
![]()
Ik spreek Megter nog wel
![]()
op baliquote:
in jou topicquote:
Niet echt meer actiefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
quote:
Ja, maar de laatste tijd zie ik 'm niet zoveel....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
wellll
ik vroeg het me ff af, omdat jij altijd met die schrale baco's ging drinken op zaterdag in toro
k heb nog een topic voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:45 schreef snellejelle het volgende:
nou ja, tis een echte reunie!
ik heb geen verstand van autoradio'squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:47 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k heb nog een topic voor je
Autoradio inbouwen
waarvan wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb geen evrstand van autoradio's
ik dacht dat je in je fotoboek bij Favo forum PTA had staanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb geen verstand van autoradio's
ik ben ijsmeis nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik dacht dat je in je fotoboek bij Favo forum PTA had staan
t wordt zomaar weer gezellig op fokquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zijn we weer compleet, waar is tear?
gegroet dagloperquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zijn we weer compleet, waar is tear?
ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Waren nog veel mensen op je meet gekomen?
20quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
valt tegenquote:
dat meen je niet! zoveel stagiairesquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
We waren niet eens met zoveel stagaires of wel?
Wie heeft het over stagiairsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
megter is een lurker geworden!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:54 schreef Houniet het volgende:
waar hangen jullie altijd uit, ik zie altijd alleen maar Dagloper, snellejelle, mr-z en geitje wel eens
Ik krijg meeeeeerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik zit nu weer op mijn stageplek, maar nu tegen 10euro p/uur![]()
Hoe durft diequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
megter is een lurker geworden!
schande...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Megter het volgende:
ik werk 50 per week. daarbij nog sporten, dus ben niet zoveel op Fok!
Beter!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Geitje82 het volgende:
Megter, ik heb een fiets voor je gevonden
lurker? zit hij nog op sate-sausquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Het niveau is gedaald sinds de reeks....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Mogen we niet op jou fietsen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef Geitje82 het volgende:
Megter, ik heb een fiets voor je gevonden
En die bananen freak?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
lurker? zit hij nog op sate-saus
en fisher dan?
zeer zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Het niveau is gedaald sinds de reeks....
Ik ben niet voor iedereen berijdbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mogen we niet op jou fietsen dan?
Ik bied je wel alcohol aan hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor iedereen berijdbaar![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik bied je wel alcohol aan hoor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik bied je wel alcohol aan hoor
Voor mij toch wel?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor iedereen berijdbaar![]()
heel goed topicquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef Houniet het volgende:
dagloper! ik zie je hier nog steeds
Het grote AJAX-topic #189: Maar wij spelen wel in de CL
weet jij toevallig nog een parkeerplek bij de arena?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Oja, maandag-morgen kwam ze zij ze. Heb haar nooit gezien
saaiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Hoe is het bij Emergis?
Echt goed van al je verslagen!
Dat bedoelde je wel, geef maar toe!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over jou heb
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Hoe is het bij Emergis?
Echt goed van al je verslagen!
en jou zie ik der ook wel vaakquote:
Alleen als je de string-bikini aantrektquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Geitje82 het volgende:
Ik ben trouwens morgenmiddag vrij, dus wie gaat er mee naar het strand![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je me ophalen bij de Deltaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
![]()
![]()
helaaszz, ik ga donderdag pas.. ik heb morgen een bbq bij een collegaquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
![]()
![]()
P2quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik doe mijn best. ik help bepaalde personen met parkeerproblemen...
wat doe jij dan aan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Alleen als je de string-bikini aantrekt![]()
Misschien Praag en Arsenal (thuis dan)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heel handig, ga je nog naar de CL wedstrijden?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Megter het volgende:
[..]![]()
moet alleen wel heel de dag werken.... morgen is de deadline![]()
aha, kun je net zo goed een pp kopen, zelfde prijs... dat zal ik dus gaan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien Praag en Arsenal (thuis dan)
sletquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik ga liever met megter naar het strand
sorry![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef Megter het volgende:
ff werken....
we pakken de kakkerlakken wel over een paar maanden....!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
dagloper en snellejelle, check robar @ Het grote AJAX-topic #189: Maar wij spelen wel in de CL
Ik neem mijn woorden terug, lieverdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:10 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nepstagiair
loop maar weg als het te moeilijk word
dan ga ik wel met dagloper naar t strand
Ja, samen met die deus van een Cart_Manquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we pakken de kakkerlakken wel over een paar maanden....!
ik opent deel 2 welquote:
daar in het midden lig ikquote:
quote:
sagequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Mooi, laat die T maar achterwegen in de OP
irritant ventje, heeft een hekel aan de joden, maar zit elke dag in het ajax topic.. wie is er dan domquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja, samen met die deus van een Cart_Man
t ajax ropic zal wel gezelliger zijnquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
irritant ventje, heeft een hekel aan de joden, maar zit elke dag in het ajax topic.. wie is er dan dom
jaja, stiekum mtp' en hequote:
Waar doe je HBO informatica dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Die laten we thuis he, ben je gek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |