quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:24 schreef pandabeer het volgende:
maar waar zijn die witte stekkers dan voor die er hangen want die kunnen toch niet in dat iso blokje??
Gewoon de stekkers met amp-klemmen aan het stekkerblok hangen die je kunt bestellen bij de site.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:40 schreef Ridocar het volgende:
Over de draden uit je dashboard, rood en zwart zijn resp. de plus(continue) en min, de samengestelde rood-gele is contact, en overige draden zijn je speakers.
Welke draad bij welke speaker hoort kun je makkelijk testen met een 1,5Volt batterij.
laat es horen?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:07 schreef pandabeer het volgende:
het is gelukt autoradio is ingebouwd! en hij doet et nog ook....![]()
bespaar je de moeite van de hoedenplank, zet goeie speakers voorin.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:16 schreef pandabeer het volgende:
zo'n kabel gekocht die jij zei (ridocar) en het bleek dat er voor de boxen al mooi zo'n iso stekkertje was gemaakt dus was zo klaar eigenlijknu wil ik alleen nog even een houten hoedenplank maken zodat ik beter geluid heb... maar dat komt wel
een stuk mdf-plank pakken, gat erin zagen op de juiste maat, bekleden, tegen deurpaneel schroeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:05 schreef pandabeer het volgende:
maar het is een fiat panda en voorin kan ik ook geen goede speakers neerzetten want ik kan ze nergens inbouwen. Ik kan dus alleen van die kleine vierkante blokjes nemeof weten jullie iets beters
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |