ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef cyberstalker het volgende:
Je hebt blijkbaar internet daar, dus wat loop je te mekkeren?
dat heb ik al 6 weken gedaan...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:45 schreef kippiej het volgende:
Prutz0rIk heb vrij vandaag en ik ga dalijk hoogstwaarschijnlijk relaxed een dvdtje kijken.
Oja, en nu heb ik koffie
stage topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:40 schreef Mute_Me het volgende:
2e dag stage, morgen komt mn big ass computer binnen om te tekenen maar ik heb vandaag dus niks te doen.
Heb alle gebouwen al bezocht en aan iedereen gevraagd of ze werk hadden maar niemand heeft wat te doen.
Zit niks anders op dan nog 3 uur te vervelen en daarna bij mn 2e werkgever aan t werk te gaan![]()
nehh dat hoeft nou ook weer nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:51 schreef XiChico het volgende:
Meld je ziek.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Erg vervelend idd. Gelukkig maar 1 dagje, sommigen brengen hun hele stage zo door
ik zou zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Erg vervelend idd. Gelukkig maar 1 dagje, sommigen brengen hun hele stage zo door
Zulke lui zijn echte paupersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
You suck... heb eens een stageplaats gehad waar ik van de 9 uur per dag, 8 uur aan het internetten was. En dat 10 weken lang... heb me geen moment verveeldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...
nehh dat trakt me niet zo. plus dat ik dan wel even zoet ben (20.000km2)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:04 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Pak maar een bezem en ga vegen.
jij hebt kopieer stage?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef CecilBDemented het volgende:
stage moet verboden worden
helemaal als je niks ervoor krijgt
stage zuigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iedereen is meestal weg, naar werkplaats enz enz.. dus dat is ook niet echt een optie.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 04:52 schreef StefanP het volgende:
Ga koffie voor iedereen halen. Dat is meteen je stageopdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |