ze is ook naar u mail wegquote:
dat is pshygischquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:44 schreef snellejelle het volgende:
btw ik sta niet in die lijstt was mijn eerste werkdag en toe hadden we al een nieuwe stagiaire hier
geen idee ik zie altijd alleen maar jou en mr-zquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het trouwens met Fisher, Megter, Teardrop en Kleffe_Dop?
Ik heb ze heel af en toe nog ergens gezien. Maar erg actief zijn ze niet meerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
hoe is het trouwens met Fisher, Megter, Teardrop en Kleffe_Dop?
jullie zijn de enige die ik nog zo'n beetje regelmatig tegenkom
ohja goddess in heaven, die zal ik eens even wakker schreeuwen in der fotoboekquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
En ook niet te vergeten: tijgerwillie, goddess in heaven en Geitje![]()
hoe kom ik daar nu weer inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:53 schreef Houniet het volgende:
Mr-Z wij staan in dit topic he
******* BAGGER USERS ******* *3*
zit je nou nog meer mensen te achtervolgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
Kleffe_Dop, zit heel veel in BB5, check zijn postgeschiedenis
en Fisher en Megter enzo zijn niet echt meer actief. Geitje82 wel, die kom ik ook nog vaak tegen, maar die zit ook onder der andere kloon
dat topic van jouquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zit je nou nog meer mensen te achtervolgen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
Kleffe_Dop, zit heel veel in BB5, check zijn postgeschiedenis
en Fisher en Megter enzo zijn niet echt meer actief. Geitje82 wel, die kom ik ook nog vaak tegen, maar die zit ook onder der andere kloon
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
ik heb geen kloon
![]()
Ik spreek Megter nog wel
![]()
op baliquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |