Dat noem ik al 7 jaar mijn werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik kan mezelf echt niet 8 uur vermaken met internetten...
uitkeringtrekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:47 schreef highworker het volgende:
[..]
Dat noem ik al 7 jaar mijn werk![]()
ben je al naar het toilet geweest?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
uitkeringtrekker![]()
Het word nog leuker, mn workstation komt morgen pas.
Zometeen eens lunchen in de kantine, want die is zeer releaxed.
Nog een half uur en ik ben alweer op de helft van de dag![]()
idd, en ze zit ook nog eens zonder onsquote:
dat is eigenlijk nog ergerquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, en ze zit ook nog eens zonder ons
neequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je al naar het toilet geweest?
tankstationquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nee![]()
Waar loopt iedereen stage die hier post?
Ik bij shell rijswijk.
goed ideequote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben je al naar het toilet geweest?
Pff jahquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, en ze zit ook nog eens zonder ons
die links staat is coolquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:56 schreef Miesjel het volgende:
Hier kun je je wel vermaken.
Geef je een review van wat je het leukste vond.
Voor t eerst van me leven een plee-borstel gebruiktquote:
Ovet Shipping BV in Terneuzenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:47 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
nee![]()
Waar loopt iedereen stage die hier post?
Ik bij shell rijswijk.
om je kont mee af te vegenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voor t eerst van me leven een plee-borstel gebruikt
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
om je kont mee af te vegen
het toiletpapier was zeker op
taart meenemen op je eerste dag. of gevulde koeken ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:31 schreef Maraca het volgende:
Ik ga in september stage lopen en ik vroeg me af om mensen nog tips hadden om een goede indruk te maken. (ik ga stage lopen bij een administratiekantoor)
oee dat is ook een hele goedequote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
taart meenemen op je eerste dag. of gevulde koeken ofzo
wij hebben vanaf maandag een stagiaire hier, nicolle als je meeleest, we willen taart!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
oee dat is ook een hele goede
kom dan ook gelijk hier langs :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |